sModelul e simplu: dai like la o pagină şi primeşti o pereche de ochelari. Modelul iAvatar.ro e puţin mai complicat: dai like, îţi spamezi toţi prietenii să dea şi ei like şi abia apoi primeşti ochelarii, cu condiţia să se strângă 500.000 fraieri care să dea like.
Igorabil e că nu se poate vedea cine îşi invită prietenii şi cine nu. Şi mai ignorabil e că, dacă ochelarii costă 1€, proprietarii siterului ar trebui să decarteze 500.000€, ceea ce ar insemna ca e una dintre cele mai costisitoare campanii din România. Dar judecând după cei 1,4 milioane de invitaţi la eveniment, prostia nu are limite.
Domeniul iAvatar.ro aparţine lui:
Cojocaru Cristian
CA Connect SRL
Aleea Curcubeului Nr. 4
Botosani, 710134, Botosani, RO
thx Geo A.
E inregistrat pe numele aluia dar nu el a facut campania aia. Altcineva a facut-o in ideea de a isi promova site-ul desigur si a avut succes.
@zaone: el e trecut la rotld proprietar.
Lumea e proasta. Lumea o sa puna botul. Ala daca are putin cap o sa faca ceva bani de pe oamenii aia.
OFF: Zoso, crezi ca e o gafa mare sau chiar asa ar trebuie sa fie faptul ca Twitter are PR 0 ?
@zoso: Proprietar este acel Cojocaru dar asta numai pentru ca domeniul iavatar este cumparat pe o perioada de 1 an. Site-ul apartine altei persoane, aceeasi care a si facut campania respectiva pe Facebook luandu-se desigur dupa cea pentru tricouri.
Oare cate like-uri strang daca ofer cate un iPhone? :))
Mihai, iphone decodat pe cosmote?
zaone, poate să spună el cine e proprietarul domeniului.
Ce misto ar fi ca dupa ce aduna cele 500.00 de likeúri sa-i baneze (inchida definitiv) contul…
Fraierul asta detine firma de host http://www.quality-host.ro . Un retardel.
e un cocalar ce incearca sa avanseze de la vandut admine pe servere de counter strike la chestii mai serioase cum ar fi hosting-ul, desi nu cred ca l-a dus capul sa faca campania asta, il stiu personal.
si daca vor fi 500.001 fraieri care vor da Like si nu vor trimite nici o pereche de ochelari, le poate face cineva ceva?
@sibianul: ideal ar fi „report as scam”, sa nu se ajungă acolo.
Ieri erau 60k.
facebook: search „participanti” + din dreapta selectati sa va arate numai „Events” …
din partea stanga*
deci ..
spamul nr 1 http://www.facebook.com/event.php?eid=234390039917872
spamul nr 2 http://www.facebook.com/event.php?eid=103760036389427
spamul nr 3 http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=190363084353177
ultima este everlasting ….
cat de prostiii pot fi unii … daca punea macar 100 dar nu milioane, sute si zice de mii …
Hmm. Pot sa ma decid in timp, dupa 10000 de likes. Iar daca ii mai pun sa plateasca si cate un euro ca sa isi dubleze sansele de castig, imi permit sa il ofer. :))
Dar gata! Nu mai spus nimic aici ca imi fura perfu strategia de marketing :))
Omul (cocalarul) vinde reclama pe site-ul iavatar.ro pentru ca cica are 5000 de vizite pe zi cand de fapt a avut 0 vizite pana vineri, iar sambata si duminica a strans si el 10.000 cu ajutorul fraierilor de pe facebook.
Asta este penalul http://www.facebook.com/XaNdEr9
@Marius: pare a fi un doctor in economie. sau un as al cărţilor de joc, dacă are juma de milion de euro de spart pe ochelari.
ok, ok, care sunt beneficiile daca aduna atatea like-uri?
Dragilor, toata stima si respectul!
http://www.facebook.com/event.php?eid=164769710261994
Acest fraier pe care toti in spurcati in toate felurile si in toate modurile , se pare ca si-a atins targetul de promovare a site-ului intr-un timp foarte scurt . Mai pe romaneste si ca pentru toti oameni, acest individ a reusit sa faca ceea ce altora nu le-ar fi trecut prin minte ! Singurul lucru pe care ati putea sa il spuneti este FELICITARI PENTRU CAMPANIA DE PROMOVARE IN STIL ROMANESC ! Eu ca antreprenor ii spun un mare BRAVO !
sincer, daca as avea cont pe FB, nu m-as injosi sa fac toti pasii si sa sper c-or sa se stranga 500.000 de like-uri pentru un kkt ochelari de soare. foamea e mare daca or sa se stranga toate voturile. adica e trist.
In ziua de azi asa se face reclama la un site… si sa stii ca merge foarte bine, pentru ca cea mai mare parte a persoanelor care folosesc internetul habar n-au la ce da like si ce campanii sunt reale sau false.
Cu timpul aceste campanii nu vor mai avea efectul de acum. S-au prostit o data, de doua ori dar n-o s-o faca si a treia ora. Tind sa cred, si sper ca asa va fi, ca in timp o as fie imuni la asemenea ‘tscamatorii’.
S-a punctam si logo-ul copiat de pe shaboopie.com.
Haha, nu stiam ca si Cojocaru face manevre d’astea… :))
Ce ne place sa fim penibili…