Citeam reportajul ăsta cu tanti aia care seamănă cu o influenceriță ajunsă la 70 de ani și m-a lovit întrebarea din titlu. De ce? Ce face consiliul de administrație al RAR? În afară de nimic, desigur. RAR e un serviciu al statului, are niște obiective clare, pe care nu le îndeplinește, CA-ul ăla ce face? Îi aplaudă când văd hârburile de pe străzi? Fac ședințe 1 la 1 cu inspectorii RAR să în convingă totuși să iasă pe teren 1-2 ore pe zi?
E cam stupida intrebarea asta a ta. Cum adica de ce? Pai toate rudele si amantele si obligatiile celor care sunt la guvernare unde ar trebui sa munceasca, la privat? Ce, ei nu e oameni, gura lor nu trebuie sa mananca?
Ups, pardon, am uitat ca a zis Bue Moc ca la stat se munceste si la privat se freaca menta. My bad!
„si copiii politicienilor trebuie sa aiba un servici undeva… Inclusiv la stat. Pai, trebuie sa aiba un servici, nu? Da, multumesc…” Ciordache despre angajarea balaoachesei sale fiice la BNR
copiii politicienilor ar trebui să aibă și un sicriu rezervat pe undeva… nu știi când dă unul fără frâne peste ei
Unde ati vrea sa lucreze toti aia, ca nu mai este loc la apele romane?
Cum îmi spunea cineva ieri într-un comentariu „dar nu ai dori un loc călduț la stat și pe lîngă o afacere mică”?!
Fiind regie autonoma sunt obligati prin lege sa aiba consiliu de administratie. Asta e forma ceruta de lege. Nu e important ca are ci ca nu face ce trebuie si e plin de capuse si pilosi.
Pentru că se pare ca asa functioneaza orice corporatie din lume! asa arata regulamentul lor din 1991
si traducerea în engleza:
RAR e un fel de Tarom. Doar cå aştia nu pierd 300 mil euro anual
De unde va luati mah cifrele?
A vazut el undeva 150 mil. lei si a zis sa puna inca 150 de la el si sa schimbe moneda in Euro, care e problema?
315 milioane lei net . E de fapt cifra exacta , publicata in monitorul oficial.
@VuAd aia e cifra „bugetata” la inceputul anului 2020 in bugetul lor de venituri si cheltuieli, care dupa aprobarea guvernului se publica in MO. Ulterior spre finalul anului 2020 s-a facut o rectificare la acel buget, iar pierderile anticipate erau de 454 milioane de lei.
Nu e relevanta pierderea din 2020, tinand cont ce s-a intamplat la nivel mondial. Lufthansa are pierderi de ordinul miliardelor de Euro. Daca vreti, luati cifrele din 2018 si 2019, respectiv 182 si 171 miloane de lei. Care sunt evident enorme, dar totusi mult departe de 300 milioane de Euro.
Pentru că toate instituțiile de stat sunt pline de securiști iar cu neo-marxistii la putere numărul lor va creste considerabil.
Și partea și mai proastă este că cine e din afara sistemului nu are acces. Nu se poate angaja nimeni acolo, fără să aibă pe cineva în spate.
E ca la casele județene de pensii. Acolo sunt numiți în funcție de partidul de la putere. Dar in spate trebuie să fie și niște oameni capabili, care fac lucrurile să miște. Altfel și umbra aia de funcționalitate s-ar duce dracu
mesaj important pentru toti cretinii care o tin langa cu USR+ neomarxisti:
Da-mi-ati o frunte in buric!
Mesaj de importanta planetara pentru sexomarxistii de la USR. V-ati nascut talent si ati murit speranta. Bucurati-va de astia 4 ani de mandat ca altul nu mai prindeti.
ce-mi place asta cu neo-marxismul. as vrea sa vad o definitie a acestui concept
Au barba cam ca Marx, dar mai pieptănată și tăiată drept.
Nu e nimic extraordinar – marxiștii își impuneau ideile cu manipulare și forța, urmașii lor neo-marxisti își pun ideile folosind doar manipularea.
Daca nu știți nici cine e karl marx și ce idei a promovat atunci e grav.
@Constantin: deci Antena 3 e neo-marxista?
@Cristi – 99% din presa e neo-marxista iar cei care încearcă să vina cu idei conservatoare sunt cenzurati că Trump in america.
Nu mă mir că cei mai tineri că și Cristi sau Gupi nu înțeleg unele lucruri și au nevoie de lămuriri, daca nu ai trăit pe propria piele marxismul pot fi atrăgătoare ideile promovate de liderii marxiști mai ales că neo-marxismul nu folosește violenta și ambalează frumos comunicarea având la dispoziție toate canalele media. Generatia milenials e cea mai socialistă și ignoranta și atunci e foarte ușor să prindă ideile marxiste.
Ia bani. Vin, se baga in sedinta, hotarasc nimic, semneaza procesul verbal despre nimic, baga mana in bancomat pe 15 si 30, iau banii si pleaca. Frumoasa viata.
Pai are de cotizat parandarat la PSD. Astia sar cu banul si logistica in alegeri, chit ca nu sunt esantionul 1. Eu cand spun ca bugetul e halit de pensii si salarii bugtatoare nu ma crede nimeni. Se plange ministerul de finante ca nu colecteaza dar nimeni nu se uita la aceste CA-uri ce isi bun venituri de neam prost si nu fac nimic.
Da, dar seful RAR e de la PNL
Nu te-ai uitat la reportajul celor de la Recorder de ieri? Exact asta face.
După ce am terminat facultatea, taică-miu se duce să vorbească cu un prieten de la R.A.R., ca să mă bage și pe mine. Credea că acolo e boierie, ca inspector, primești din toate părțile și ai loc de muncă pe viață. Vorbește cu ăla și prietenul zice:
”În ce partid e fii-tu?”
„În nici un partid.”
„Hehe, păi mergi și înscrie-l în *introdu partid aflat la guvernare*, apoi te întorci să vorbești cu mine.”
Și la fel a fost și în cazul altor prieteni care s-au angajat pe alte instituții. Până nu s-au înscris în partid, nu i-a băgat nimeni în seamă.
Noa, si in ce partid esti? Ca dupa naratiunea ta, am inteles ca esti la RAR. :))
Merita. Dar nu cred ca ajunge doar sa fii lipitor in partid. Trebuie sa si pedalezi un pic acolo.
pe posturile caldute sunt in partid sau sunt pe langa partide, dar mai jos poti sa ajungi cu examene (de obicei grele si afurisite) ca tot e nevoie de niste sclavi sa lucreze pentru ca unii sa frece duda sus
Nu m-am angajat la ei. Taică-miu vorbise fără să mă întrebe, mi-a povestit după aia. Am fost o vreme înscris în PLUS, dar acum nu mai am treabă cu nici un partid.
Consiliu de cretini si prosti gramada ,aia sunt toti de la RAR.
Vreau sa aduc o masina de dincolo si vad ca la multe anunturi scrie ca masina nu are certificat de conformitate (COC) ,detaliu scris cu rosu.
Sun la Bucuresti LA INFORNATII sa intreb daca e nevoie,pisi de la telefon nu stie si ma indruma sa sun la Brasov.
La Brasov nu raspunde nimeni la telefon ,sun in alte 10 judete.
-Imi raspunde la Sf Gheorghe,imi spune ca e nevoie de COC la orice masina dupa 2013.
-Imi raspunde la Sibiu ,imi spune ca doar la masinile dupa 2018. Intreb daca masini fabricate dupa 2018 sau aduse intara dupa 2018,inginerul de acolo nu stie.
-Imi raspinde Cluj si imi spune ca nu e nevoie decat pt masini aduse din afara UE
-Sun la Arad,Iasi nu stie nimeni
-Sun Giurgiu , Constanta , Timisoara ,Oradea, nu raspinde nimeni.
Adunatura de dobitoci. D O B I T O C I
Citeste cu atentiei https://www.rarom.ro/?p=463 si ai sa vezi ca e necesar COC-ul doar la masinile noi.
am avut recent aceeasi dilema, dar am gasit destul de clar pe net ca e obligatoriu pentru masinile fabricate dupa 2018.
https://www.rarom.ro/?p=657
„– certificatul de conformitate (CoC) emis de producătorul vehiculului (obligatoriu pentru vehiculele fabricate după 31.08.2018).”
Nu chiar mereu, dar de multe ori ajuta cititul instructiunilor. Nu te supara ca ai dat atatea telefoane degeaba, e problema comuna asta abordata si pe blogul asta destul de des, lumea nu vrea sa citeasca, vrea confirmare verbala.
Revoltător nu e faptul că nu știu, se întâmplă. Nasol e că nu își dă interesul să te ajute, să îți noteze numărul, să afle și apoi să-ți dea soluția. Că d-aia e pus acolo să rezolve problemele cetățenilor.
Bai oameni buni, ascultati la unul din sistem (pun intended) cereti informatii in scris. Ti-a raspuns la Cluj ca nu e nevoie, te duci acolo cu masina si cu raspunsul printat in mana. Problem solved. In relatia cu statul faci cerere in mod formal, cu numar de inregistrare, astepti raspuns si actionezi in consecinta. Nimeni, dar nimeni nu va contrazice ceva ce ai primit in scris, mai ales ca de obicei raspunsurile le semneaza un sef, ceva acolo, si se stie c ala stat „seful nu greseste”. That’s my way to beat the sistem.
trebuie schimbata legea. Inadmisibil sa aiba CA fara AGA (nu apare in organigrama, spre deosebire de TAROM). Pai ba baieti, acolo ar mai putea aparea niste posturi caldute.
Umbla o vorba cum ca am avea cei mai multi lucratori in servicii de „inteligenta” pe cap de locuitor din lume.
Pe riscograma parca era articolul.
Probabil ca umbrela acestor servicii include si angajati care nu exceleaza la capitolul calificari, cum e doamna aschiatoare din articol.
La cum suntem poziționați pe aici, cu Rusia în ceafă, o Ucraina, Serbia și Ungaria ostile, plus că serviciile astea au atribuții extinse și în NATO, au activități ce depășesc strict securitatea națională. E ok că sunt mulți. Nu cu nr lor am eu probleme, ci cu câți din ei sunt pe bune cu „ochii albaștri” și câți poartă lentile: generali, ofițeri cu numele, fel de fel de găini încadrați în servicii dar ei nu știu nici măcar unde e sediul.
Din numărul ăla mare, câți sunt căpușe, câți sunt reali profesioniști și își fac treaba.
La nr ăla mare, calculează și că puștanii aia și gagicile de prin aeroporturi, tot de SRI aparțin. Fac o muncă de bandă și nu cred că e necesar să fie încadrați ca ofițeri SRI.
Nu văd cu ochi buni faptul că stau 3-4 ani într-o academie de informații sau într-o școală de tip subofițeri, să caute in bagaje, să controleze pașapoarte sau cine știe ce activități de birou. Poate greșesc și nu înțeleg eu cum funcționează.
Turcia: una dintre cele mai puternice forțe NATO, una din cele mai militarizate țări prin care am călătorit, cu structuri armate, poliție și antitero foarte mari, unde la fiecare esplanada, fiecare mall, fiecare magazin mai mare, există agenți de pază, filtre peste tot, se circula cu jandarmii, poliția și armata înarmate pe stradă, unde se patrula cu MRAPU și amfibiile pe stradă nu am văzut ca la noi.
Și ăia chiar au de ce să se ferească: tranzit de droguri spre Europa, graniță cu Iran, graniță cu KRG, graniță cu Irak, un război civil la sud, PKK, terorism intern.
Pai de ce crezi că de fiecare data johanis se bate că bugetele serviciilor să crească considerabil de la an la an.
Iaca ceva mai proaspat pe subiect:
https://balkaninsight.com/2021/02/03/long-shadow-how-romanias-securitate-turned-the-revolution-into-riches/
Doar uitandu-te la fețele de sculeri matriteri ale sefilor comisiilor de control ale serviciilor iti dai seama ca e un risc real de derapaj al acestora.
Fac intrecere intre ei, care lasa cele mai sparte tigai pe strazi.
@zoso azi n-avem știri?
Aia nu e știre?
Sa-l asteptam pe Alex Nedea sa faca RAR-ul.
Consiliul de administratie administreaza.Ce?Nu stie nimeni.
Articolul acela, aceeași abordare că Maior și doctoratele (+ alte surse).
https://pressone.ro/follow-the-money-cum-a-primit-george-maior-o-jumatate-de-milion-de-lei-de-la-snspa-pentru-a-coordona-doctorate-de-la-washington-d-c
O fi reală?
https://www.imgur.com/mAdcs5b
zi-mi ca nu ai intrebat asta…
oricum, e rar stie tot omu ca e rau, deci nu avea nevoie de administratie.
multiplele statii rar sunt inexistente, multiplele achizitii se fac de mecanici.
Deci, mai zi-mi inca o data…ce ai intrebat?
Au am alta curiozitate … de ce avem si ARR pe lânga RAROM?! nu’s cam multe?! Sau e ca si cu LPF si FRF?
nici CNA nu pare să funcționeze. radio zoo nu știe să scoată sirenele din piesa deliei, „cum” era. Mișto la volan