PlayBoy face un concurs de like-uri. Pe primul loc se clasează un băiat care adunase mai multe likeuri decât afişări ale articolului.
Concurentul plasat iniţial pe primul loc s-a dovedit că a maniplat rezultatul votării, extrăgând butonul de like şi publicându-l separat, fără ca recenzia lui să fie votată de către cititorii site-ului Playboy.ro, după cum cerea regulamentul, şi acumulând astfel, paradoxal, mai multe like-uri decât vizualizări unice ale recenziei.
Discuţia e aici.
Şmecheria nu e nouă. Am mai scris despre vânătorii de concursuri, despre like-urile adunate cu concursuri şi despre like-urile cumpărate. Există chiar o mafie a concursurilor, cu oameni care îşi dau like intre ei ca să câştige.
Şi înainte de a veni IQads cu ideea de mai sus, sută la sută originală a lor, pe care să facă un AdBreak, pun întrebarea sinceră: ai “convins” oamenii să dea like paginii tale de brand, cum îi păstrezi? Cu publicatul tuturor articolelor pe timeline?
asa cum era mafia digg-urilor, big deal.
Ma mai inscriu si eu din cand in cand la cate un concurs pe net, dar daca vad ca premiile se dau dupa principiul „cine primeste mai multe like-uri” nici nu ma obosesc sa ma inscriu…
Mafia like-urilor pe FB. Ce dubios sună. Păcat că e reală.
M-am saturat de vanatorii astia…partcip la un concurs pentru blogeri si chiar imi doresc sa castig primul loc…M-am chinuit ceva si cred ca am un articol bun, dar apare cica un blogger care are blog din 2008 si fara nici un urmaritor, iar eu in doua luni am strans 173 deocamdata… si ma depaseste numai noaptea la un vot…cred ca isi face conturi singur si se voteaza singur, altfel nu-mi explic, caci are si un articol de doi lei, far anici o implicare prea mare…Mi s-a luat de concursurile cu voturi…Toti spun ca nu sunt corecte si ei le practica …sa nu mai spun de unul cu rochii din cluj, in care a castigat chiar fata care prezenta rochiile si pentru ca am observat am fost spamata:))
Mai, eu am cumparat la un moment dat o serie de fani de la un tip de pe Seopedia. Foarte de treaba omul, a livrat ce a promis. Problema e ca e destul de greu de interactionat cu respectivii oameni, asta in conditiile in care blogul tau nu e de manele, de download-uri de chestii funny and so on.
De dat unlike, putini dau, dar oricum, te ajuta prea putin. Sau cine stie, poate ar trebui sa fac si eu precum Gandul, Prosport si OTV: sa scriu articole cu „Decizii Bomba” „VEZI AICI” „Lucruri socante” „Declaratii incendiare”
bulkfans.com – luati aici la duzina
Andreea: cui ii pasa aburerile tale? femeile..
Unii sunt chiar naivi si cred ca astia isi fac conturile manual:
Playboy oricum sunt niste mici penibili, la fel ca si FHM, cu concursurile lor la care castiga cine trebuie ;). Eu cu ochii mei am vazut niste evolutii foarte ciudate de clasamente si rasturnari de situatii ca-n filme.