Comunicaţi ce sunteţi şi ce ştiţi să faceţi

Una din multele mele frustrări personale e legată de cum sunt priviţi unii oameni din mica noastră industrie de online. Incompetenţi absoluţi sunt prezentaţi drept profesionişti maxim, iar oameni de calitate, care fac lucruri să se întâmple, sunt trecuţi cu vederea.

Şi pentru că trăim vremuri complicate, în care oamenii îşi pierd joburile din motive care nu depind de ei, e important să comunicăm ce ştim să facem. Nu neapărat la nivelul brandului personal de care vorbeşte Cabral, dar pe acolo. Oameni din varii domenii trebuie să ştie că ne pricepem să facem chestii pentru ca, atunci când se va ivi ocazia, ne vor recomanda mai departe.

Nu, serios, nu vi se pare de kkt să vedeţi că tot felul de luzeraşi şi căpcăuni au super branduri, îşi schimbă locurile de muncă când se prind şefii că sunt incompetenţi şi nimeni n-are curaj să îi arate cu degetul?

 say_so.talented

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

21 comentarii

  1. mai nasol e cand sefii, desi s-au prins, inca il pastreaza pe talentat, ca „hai ma, lasa-l ca pe el, ce daca e magar si va face pe toti sa va simtiti de cacao, nu il bagati in seama.” Iti poti imagina un departament cu 16 oameni, in care unul e asa detestat de toti incat la Secret Santa toata lumea a evitat biletul cu numele lui, si a ramas penultimul (daca isi putea face cadou siesi, ramanea ultimul, asa unul din noi a fost de sacrificiu)? :))
    Este usor sa spui ca ar fi dragut sa comunic ceea ce stiu sa fac. Comunic, zilnic, si nu doar prin vorbe (am ajuns chiar si la faza asta, in care atrag atentia asupra lucrurilor pe care le fac), ci prin actiuni. Still not enough, with all the brown-nosers. :)

    00
  2. Probabil motivul pentru care oamenii priceputi nu comunica foarte mult, e ca au deja un job in care fac ceea ce stiu si nu le mai ramane foarte mult timp pentru asta.
    Oamenii priceputi nu-si cauta de lucru, au deja. Nepriceputii in schimb au tot timpul din lume sa se ocupe de brandul lor.

    00
  3. Sunt unii cu titluri academice pompoase, care nu stiu nici sa se fereasca de ploaie.

    00
  4. talent au toti, opera doar unii

    00
  5. Oamenii cu ceva in cap stau in banca lor, nu se bat cu caramida in piept. De unde rezulta ca n-au PR, nu prea au auzit multi de ei, deci continua s aramana in banca lor si cercul se inchide.
    Cei mai sonori sunt papagalii, asta se poate vedea/auzi in orice padure tropicala

    00
  6. Eu nu inteleg cu ce se ocupa cei din PR. De altfel la SNSPA exista fac. de Comunicare. WTF, nu mai stim sa discutam intre noi, orice idiot ajunge la PR si apoi pleaca [frustrat] la alt „sef” si apoi la alt „sef” si apoi moare precum iisus.

    00
  7. vali, nu, ca să citez din clasici, „articolul este o analiză a pieţei, nu are nevoie de nume, cei care sunt menţionaţi se ştiu”.

  8. io am tot tras de fiare, da` degeaba, ca n-am facut ioc brand..las` sa faca altii si pentru mine :(

    00
  9. „Cu toate că are doar nouă clase, Robert Butyka s-a autospecializat în IT, reuşind performanţa de a sparge serverele NASA.”
    Astuia nu i-a dat nimeni de lucru. Si-a facut singur. Oare cati l-ar fi angajat?

    00
  10. Cei mai enervanti sunt cei care isi dau multa importanta, iti explica ei ce rol important au si cum firma s-ar duce de rapa fara ei, insa se plang ca au salariu mizer si nu isi gasesc sa isi schimbe jobul ani la randul. Daca te duce capul cu adevarat nu „mori de foame”.

    00
  11. si cat de multi sunt asa…

    00
  12. Se zice ca minciuna are picioare scurte. Nu?

    00
  13. Depinde catre cine te referi sa comunici. Daca e doar intern pentru sef sau alte companii, nu cred ca e cazul sa te bati prea mult cu pumnul in piept. Iti faci treaba bine, arati ca e buna treaba si comunicand cu alte firme pentru care duci la sfarsit proiectele bine – esti considerat ca de incredere. Ajungi sa ai atatea incat sa nu mai ai timp de lauda.

    Daca te referi in general la online, te mai lauzi la un eveniment, iti pui semnatura de super-mega-uber-guru si vii cu rezultatele unui departament ca fiind ale tale. Da, aude lumea de tine.

    Parca nu mi-ar placea sa lucrez pentru cineva care isi alege oamenii in functie de poplaritate. Doar o parere. :)

    00
  14. natural born IT consultants :)

    00
  15. Cred ca este ceva nativ la aburitorii astia. Aveam unul care, putea sa debiteze oricate tampenii, ca sefa se umezea indata ce deschidea gura. Si, oricat as fi incercat sa-i demolez, cu bun-simt si logica tembelismele, tot eu cadeam prost. Probabil ca si industria asta, cu jargonul ei de doi lei, e favorabila unor astfel de specimene.

    00
  16. @Cosminos: O fi scurte, dar sunt multe. Miriapod.

    00
  17. daaaa, cunosc si eu niste specimene din astea.
    Da am si eu o intrebare … care se baga sa facem un site cu astia, sa stie lumea de ei, criteriile si logistica vor trebui bine gandite ca sa nu scrie orice retardat de copil de 13 ani cum ca colega ei de banca o freaca la rece in ore.

    00
  18. Una din primele sarcini ca angajat a fost sa-i identific rapid pe cei angajati pe principii de pupincurism sau / si pe nepotism. Cand mi-am dat seama ca sunt prea multi am devenit angajator. Este dificil sa-i arati cu degetul fara sprijinul celui care se afla in capul mesei.

    00
  19. Una din primele sarcini ca angajat a fot sa-i identific pe cei angajati in baza unor principii de nepotism / pupincurism. Cand mi-am dat seama ca sunt prea multi am devenit angajator. Nu poti sa-i arati cu degetul fara sprijinul celui din capul mesei.

    00
  20. ps. la primul mi-a dat eroare de postare :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.