Oamenii de la 2Parale au făcut un grafic cu nişte cifre adunate de la oamenii care derulează campanii prin ei. Cifrele sunt încurajatoare, comerţul online din România creşte, oamenii se obişnuiesc din ce în ce mai mult să plătească cu cardul.
(sursa)
NU e relevant ce spune ei , decat pentru business-ul lor …Eu as spune ca este exact invers ..Una e sa compari vanzarile din fashion cand erau 20 de magazine si alta sa compari cand sunt 50 , pastrand proportia trebuia sa fie alte % . In plus daca compari vanzarile totale de acum cand sunt 200 de campanii cu cele care erau anul trecut cand erau 100 , sunt la acelasi nivel … creste !?
Să înţelegem că lumea când este la muncă face cumpărături?
Ma intreb daca era careva care nu se astepta sa creasca comertul online…
Numai Patriciu investestea in print.
@Iulian: patriciu ştia ceva ce nu ştiam noi.
E bine de stiu ca este in crestere, inseamna ca noi romanii am mai evoluat intre timp la capitolul deschidere fata de internet si comert electronic.
156.961 lei comisioane in septembrie / 12.400 afiliati = 12 lei / afiliat / luna castig mediu . Adica doar 3$ si marunt.
2.585 click-uri pe ora x 24 ore x 30 zile = 1.816.200 click-uri
1.816.200 click-uri / 156.961 lei comisioane = 0.08 lei / click
Adsense pentru Romania are 4 eurocenti / click castig mediu. 4.5 lei = 1 euro => 0,045 x 4 eurocenti per click = 0.18 lei / click pentru Adsense.
Riscuri – Adsense iti poate bloca/taia contul pentru diverse motive, pe 2 parale poti da de advertiseri gen fashionup.ro care au rata de respingere de 40% din vanzarile care le-ai facut pentru ei. Sau oktal.
Spor la conversii
A se observa ca mult-discutatele electrocasnice nu sunt in top. Lumea inca prefera sa-si ia din magazinele locale:)
Vali, conform Mfinante 2parale au pierderi sustinute in ultimii ani.
Personal nu ascult sfaturi si nu citesc/privesc infografice de la societati comerciale in deriva.
Sincer, nu pot.
Pare halucinant, e ca si cum as as participa special olympics.
Gisaz, auzi, la ei, orele magice pentru shopping…..
Da stiu, suna cocky, pentru un cofetar ca mine….
„WBF ” amuzant finalul tau de comentariu :)). Sincer, imi place sa cumpar de pe internet. 98% din cat am cumparat cat am stat in Ro, a fost de pe emag..(restul e „cancan”). In general cumpar IT&C si carti, imbracaminte e cam nasol..nu se potrivesc alea din magazin..apoi alea de pe net :D.
Acum sunt cliet fidel fnac.be.. numai ca magazinul din brugge este la 2 minute de mine, maxim 300 metri..are rost sa chem curierul? Ditamai monstrul de magazin cu 3 etaje. Preturile sunt bune, doar ca la Saturn.be sunt si mai ieftine…dar pana acolo fac 15 minute.
In orice caz, preturile nu sunt foarte diferite fata de Ro indiferent de online sau offline :).
Graficul acela cu „orele magice pentru shopping” coincide până la zecimale cu graficul orar al traficului oricărui site românesc, indiferent de subiectul abordat.
Mor de curiozitate să văd care-i cea mai mică vânzare şi cel mai mic comision acrodat
@jack37.
Eu traiesc in lumea mea.
Aia in care nu faci succese furand sau fiind un delapidator.
Pierderea declarata pare putin deranjanta din perspectiva unei firme serioase.
Aia care are relatii bancare sau relatii comerciale cu parteneri viabili
Mai traiesc in lumea unei firme pe profit, care hosteaza undeva la 25-30% din ce este .ro.
Care vede pana la ultimul bit ce fac clientii lui, care vinde de 6 ani 99% din serviciile pe care le ofera strict online.
Cam asta e cofetaria mea, wanna talk internet, dude?
WBF, tu pe ce lume traiesti? in romania contabilu’ care scoate firma pe minus e cel mai tare din parcare.
Interesante date..Desi ma asteptam sa creasca online-ul din ce in ce mai mult..Asta o simt si eu zilnic
@WBF bravo!
35.000 EUR comisioane platite in luna septembrie? Mi se pare putin…
on-line-ul creste. doar ca 2parale este „prea putin” relevant.
mergem mai departe.
fiecare cu parerea lui. ce nu inteleg este rationamentul de a merge pana in panzele albe pe ideea eu stiu cel mai bine. fara sa justific.
ce cool ar fi daca toata aceasta energie s-ar canaliza in a face ceva concret.
njoy
@Antonio Eram: dorin e pe creştere, şi momentan nu realizează că mai face şi greşeli. îl iertăm, că e tânăr