Un client Telekom primește o notificare

Preambul

Acum un an, cină la un restaurant din Creta. Comand fructe de mare şi întreb (aveau menu doar pentru mâncare şi băuturi): Desert?!

Chelnerul: Scuze, nu avem desert.

Eu, bucuros pentru că scap de o cheltuială în plus, am mimat tristeţea.

Când i-am cerut chelnerului nota de plată, a venit cu desertul: îngheţată şi prăjituri. Şi ne-a spus: Din partea casei.

Eram un client de o seară. Poate nu aş mai fi revenit niciodată acolo. Poate, sigur, cum îi ştiu pe greci, costurile desertului erau incluse în preţul cinei. La chestia asta, m-am gândit ulterior. Dar măcar a făcut-o cu stil.

De reţinut:

1. Client de o seară

2. Servicii gratuite (trataţie gratuită)

România

TELEKOM nu m-a minţit deloc frumos.

Primesc din partea lor scrisoarea de mai jos. Sunt clientul lor de peste 10 ani.

O mică analiză de text nu strică niciodată:

1. Toţi ne dorim (Mă simt important, mă include în adresare.)

2. Să fie mai frumoase şi mai bogate – Minunat! 19 ani, virgină, 40 de milioane de euro în cont! Inocentă!

3. Grila se îmbunătăţeşte – Când să mă uit la toate?

4. Dar canalele …..vor fi retrase din grilă. Nu se adaugă. Ci se scoate şi se pune în loc.

5. Ca urmare a a acestor modificări, vei deveni client… Deja mă întrebam de câte gratuităţi voi beneficia.

6. Boom! Iar începând cu data de 1 august 2018 vei plăti doar 0.595 de EURO în plus pe lună. Nu se mai spune nimic despre Toţi ne dorim.

7. Afirmaţia În cazul în care nu eşti de acord cu modificările propuse intră într-un conflict logic flagrant cu afirmaţia categorică de punctul 5 de mai sus: vei deveni client. Cu asentimentul părţilor sau viol?

8. Ai dreptul de a denunţa unilateral. Voi îmi aruncaţi, printr-o notificare scrisă, în curte o pungă cu căcat, iar eu trebuie să ridic punga şi să spăl şi curtea.

De reţinut:

1. Client de peste 10 ani

2. Nici o bonificaţie, dimpotrivă!

Revenind la logică şi simplificând:

1. Noi, Telekom, ştim foarte bine ce vă doriţi

2. Noi, Telekom, pentru că ştim foarte bine ceea ce vă doriţi, vă taxăm în plus pentru nişte servicii pentru care nu v-am întrebat niciodată dacă vi le doriţi, dar ştim sigur că vi le doriţi

3. Pentru onoarea de a accepta serviciile noastre în plus, pentru experienţele mai frumoase şi mai bogate, trebuie NEAPĂRAT să plătiţi DOAR 0,595 de euro în plus pe lună. Hai sictir!

Bonus:

Noi, TELEKOM, suntem onoraţi că sunteţi clientul nostru de peste 10 ani. Nu v-ar face plăcere să vă mai dăm încă o muie?

REVENIRE LA PREMBUL

În ambele cazuri vorbim despre calitatea serviciilor şi fidelizarea clienţilor. Un client dintr-o seară poate atrage alţi foarte mulţi clienţi pe termen lung. La Telekom, vorbim de clienţi captivi, îmbătrâniţi, care nu îşi vor schimba niciodată obiceiurile de consum. Şi de acest profil de consumator încă profită. Vorba poetului (Ştefan Augustin Doinaş): Însă foarte puţin.

Gutu-te-n Nacht, TELEKOM!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

70 comentarii

  1. NOU
    #1

    alege altceva … ups toti sunt la fel … ups nu avem nici un drept din punct de vedere al clientilor … ups asta este romania !

    00
    • Normal ca noi facem scandal din orice.
      Mie mi se pare chiar o oferta de bun-simt.Sigur, nu stiu cati dintre astia care isi dau cu parerea au si citit scrisoarea.Adica Telekom iti spune ca iti ofera 18 canale noi cu 0,5 euro!! 2 lei! Nu vrei? Poti rezilia.Ce e asa grav? Aaaaa, ca noi suntem clienti de 10 ani si vrem si masaj la oo, ca vrem o diploma, eventual o statuie, asta e altceva.Ca asa suntem noi, credem ca ni se cuvin toate.Si mai facem si scandal.Daca tot ti-a placut Grecia, du-te sa vezi cat costa acolo Liga Campionilor.Ca la Telekom o vezi gratis nu zici nimic.A, sunt client de 10 ani.E normal.Vezi prin Anglia, Germania etc a daca dupa 10 ani vezi Liga Campionior gratis.

      00
    • Adi eu spun sa te mai documentezi puțin și să afli cum stau lucrurile și prin America sa vezi că cei de acolo fac scandalul pentru un dolar sau că cer sute de dolari pentru că sunt clienți de mult timp,Telekom a ajuns de râsul lumii cu toate schemele pe care le fac și nu cred că li se cuvine să îți bage pe gat ceva ce nu îți dorești! O zi frumoasa!

      00
    • Bianca, e clar, esti printre cei multi care-si dau cu parerea fara sa citeasca oferta.Ori nu ai inteles.Altfel nu explica unde ai vazut tu ceva,,bagat pe gat,,.Dimpotriva.Chiar nu iau apararea nimanui.E doar o parere.Iar aia cu America e legenda.De cerut poate sa ceara oricine.Problema e atunci cand crezi ca ti se cuvine.Aia e romaneasca!

      00
    • TL;DR: Ies Antenele din must-carry și probabil vor crește prețurile toți operatorii. Nu e vorba de doi lei în plus pentru 12-18 canale în plus, alea-s alte negocieri.

      PS: Cînd aud povestea asta cu „în State…” Treaba asta e foarte relativă și ține de ce scrie în contract. La mine la țară, în UK, Virgin Media îți dă cu jet dacă ai chef să te cerți cu ei, te trimit direct la concurență. Dacă în contract scrie că e posibil să crească prețul abonamentului în caz că situația x, dai doi lei în plus. Eu tot aștept însă momentul ăla în care un operator o să-ți dea posibilitatea să alegi ce canale vrei în grilă și să plătești doar pentru alea.

  2. Luni, cu buletinul și copie act de spațiu, mergi în prima casierie concurenta ce-ți iese în fata. Ăștia trebuie învățați ca nu țin mizeriile. Tot Telekom avea o schema acum câțiva ani, îți trimitea o tableta rapciugoasa și un adițional la contract pe 2 ani. Când semnai de primire la curier pentru tableta gratuita, tocmai îți reinnoiai contractul pe 2 ani. Smooth isn’t it?

    00
  3. Din pacate Telekom a stricat to ce era mai bun la Cosmote. Practic nu a facut altceva de la preluarea Romtelecom si Cosmote decit sa contabilizeze stilpurile. Pe fiecare stilp de lemn de la sate au batut in cuie o tablita cu nr. de inventar.
    Suntem plecati de 5 ani din Romania, nevasta mai are un nr. Cosmote (Telekom) pe care il foloseste doar in caz de urgenta. Recent a primit un mesaj ca nu mai are apeluri gratuite in roaming cum ar fi normal dupa noile prevederi, deoarece sta foarte mult in strainatate. Probabil vor ramine cu inca un client in minus saptamina viitoare.

    00
    • Si Cosmote a distrus tot ce era mai bun la Zapp. Pt asta ii urasc si noi voi fi clientul lor vreodata.

      00
    • NOU
      #10

      Și asta cu apelurile în roaming e tot conformă cu noile prevederi, pentru a preveni abuzurile. Citim tot, nu doar ce ne convine, mkay?

      00
    • Din cauza Telekom s-au dus preturile in jos rapid in piata de telecomunicatii. Nu zic ca n-au probleme de tot felul dar macar nu o mai ardem cu 10€ pt 30 minute nationale..

      00
    • *Cosmote mai exact

      00
    • Telekom a preluat Romtelecom si Cosmote pentru infrastructura si mai ales pentru activele imobiliare, acolo e sunca din sandwich. https://realestate.telekom.ro/ au scos tot la vanzare.
      Managementul „german” care a preluat administrarea nu a adus imbunatatiri la capitolul servicii si suport. Si-au batut pula de toti clientii si acum fac oversale si incearca sa atraga clienti noi cu tot felul de manevre, gen pe banner arata Apple iWatch in realitate primesti un cacat de Myria.

      00
  4. …vei doar 0,595 in plus si daca totusi te crezi destept si refuzi oferta noastra de nerefuzat nu trebuie decat sa te prezinti la noi cu un dosar plic care sa contina:
    -original si copie legalizata carte de identitate
    -original si copie legalizata certificat de.casatorie
    – CF imobil
    – Contract utilitati + istoric plati
    – tabel nominal semnat de alti 20 de clienti din care sa reiasa ca sunt de acord ca Telekomul sa le scumpeasca serviciile din cauza unor destepti ca si tine.
    – copie diploma studii si original.
    – copie contract de munca si o scurta caracterizare a ta facuta de catre CEO
    – copie permis de conducere
    + alte cateva copii pentru care o sa te punen pe drumuri pana suntem convinsi ca ti-ai invatat lectia
    PS.Cine rade acum, Einstein?

    00
  5. Stai linistit ca nici cu orange nu mi rusine. Sunt clientul lor cam de cand sunt pe piata in Romania dar daca mergi sa iti faci abonament nou la ei vei avea mai multe beneficii decat am eu dupa 16 ani.

    00
    • E simplu, mergi si negociaza. Eu asa am facut si acum sunt client Digi ;-)

      00
    • La fel și eu, client Orange de 11 ani plecat la digi pt ca la Orange plăteam dublu cât cei de la prepay și nu aveam beneficii nici în jumătate. Halal marketing. Niște incompetenți.

      00
    • La fel și la Vodafone. Am 4 abonamente. Când se apropia perioada de reînnoire pentru unul din numere, sunam și ceream lun de pe cer, net, roaming, baterii, să-mi facă curat acasă. Un abonament a trebuit să mut, pe urmă s-au schimbat 180°.
      În România nu există respect pentru client. Mai ales în situațiile în care prestatorul are monopol în zona respectivă.

      00
    • Nu te mai vaita aiurea pe net si cere oferta noua, neaparat din ORANGE SHOP, nu de la parteneri

      00
    • Inca un client Digi, dupa 15 ani de stat la Orange. Am negociat atat de bine, incat am portat la Digi. Momentan suntem multumiti.

    • Cel mai bine e să treci de la unul la altul din 2 in 2 ani.

      Durează 10 minute dar merită, pentru că absolut toate companiile au interes doar pentru clienții noi. Pentru că merg pe ideea că un client vechi e prea leneș și oricum rămâne.

      Așa că de la Orange am trecut la Digi, apoi de la Digi iar la Orange cu niște avantaje de care nici nu visam.

      Când expiră la Orange îi întreb ce ofertă pot face și cu aia merg la Vodafone și Telekom să văd ce pot face.

      Și tot așa :))

      00
    • @manu144x

      exact aceeasi situatie, momentan pe Digi, cu cine vreau sa intru in legatura de la Orange? Nu ma astept la stelele de pe cer, doar la ceva decent.

      Ca la Orange cand le-am povestit de portare (cu ocazia prelungirii unui abonament si a unei oferte foarte bune), mi-au zis ca ei nu pot ajuta la portare.

      00
    • Orange preia semnal de la Telekom. FYI

      00
  6. Au tot felul de apucaturi aiurea cam toti. Sa vezi la RCS-RDS ce “usor” inchizi un contract. Trebuie sa mergi in anumite agentii, nu care cumva s-o faci direct pe site sau sa poti sa o faci in orice agentie.

    Pe de alta parte, consider taranismul asta un fel de compensare pentru faptul ca raportat la ce platim, avem cam cel mai bun net / cablu din lume.

    00
    • Asta cu inchisul contractelor e o practica abuziva destul de raspandita in RO.
      La ING trebuie sa ma duc personal in agentie sa inchid un cont deschis prin home bank. Deh… poate mai intarzii o luna doua si banutul pentru administrare e tras in continuare

      00
  7. Încerc acum 4 zile să aflu telefonic de ce nu mai pot citi contorul de gaze naturale după ce furnizorul l-a schimbat acum vreo lună de zile.
    Madama foarte serviabilă la micul dejun îmi spune că dacă nu sînt clientul lor nu îmi poate furniza această informație prețioasă pentru concurență?! Dacă sun și sînt de la concurența lor???
    Super zic.
    Cît de curînd posibil îl voi schimba cu altul. În plus, am văzut pe anre că am un tarif mai mare decît la concurență!
    E vorba de Eon gaz.
    Concluzie:oricare ar fi furnizorul nu aștepta să îți ofere bonusuri fiindcă nu o va face. Ei sînt orientați spre profit!

    00
  8. Creta, 1992.
    -Supermarketul din Souda, linga Chania. 2-3 persoane la coada, cosuletul plin cu nimicuri. Un accesoriu auto nu avea codul de bare, ambalaj intact. Cauta casiera sa-l scaneze, ioc. Scrie pe un carnetel denumirea articolului si-l arunca pe banda spunind „Doro!”.
    -Brutarie. Platim 30 de paini, brutarul ne pune 35 in sacul de hirtie si tot el spune „evharisto”.
    -Cumparat camasi Alfa-Kappa la 10% din pret, la promotie, la schimb de sezoane. Urmarit preturile vreo 3 luni. La noi le maresc si pun un pret taiat la misto, cu 25% mai mare. Escroci.

    Constanta:
    -Megaimage – seturi de 4 sapunuri Fa unde pe ambalaj scrie 1 doreon (aduse de la greci) la casa platim 4 bucati.
    -Metro – Istoria romanilor set de 3 volume – la raft 2 (doua) preturi diferite, la casa unul si mai mare ca ambele. Astept 15 minute sa rezolve. Inca nu . Am plecat scârbit.

    00
    • Iași, o brutărie al cărui client sunt de ani buni. Merg sa ridic cei 85 de colăcei comandați cu doua zile înainte. Îmi sunt aduși în 3 sacose mari. Numărați acasă, 76.

      00
    • La primele două exemple probabil au încălcat legea dacă este legislația asemănătoare cu a noastră. Ți-au dat produse nefiscalizate.

      00
    • Grecii să vândă produse nefiscalizate?!?
      Nu există așa ceva!

      00
  9. E simplu: educația. Consumatorul si firma se educă reciproc.

    00
  10. Haha, eu n-am avut semnat CATV la Telekom vreo 4 zile, incepand cu ziua cand a inceput Campionatul Mondial de fotbal. Am sunat la Suport si m-au luat la misto cu sa verific daca e bine bagata mufa in TV, sa dau restart la router, sa curat cardul CI, asta in conditiile in care deja facusem asta si nu prindeam niciun post TV. La 2 zile au trimis un tehnician care a realizat ca s-a stricat un dispozitiv dar nu il poate repara, asa am ajuns la 4 zile fara semnal.
    I-am intrebat daca cele 4 zile vor fi scoase din plata abonamentului si mi-a spus ca trebuie sa fac eu o reclamatie in acest sens.

    00
    • Scrie direct la ANPC. Se rezolva mult mai repede

      00
    • Fix asa a fost si la mine. 2 saptamani de umblat prin agentiile telekom si de fapt era reciverul iesit din uz si trebuia inlocuit. Cand au venit tehnicienii, mi-au pus sub nas un contract nou de 24 de luni la semnat. Am luat echipamentele si contractul nesemnat si i le-am pus in brate.. a doua zi… un nou client digi.. momentan multumit!

      00
  11. Așa cum am mai spus deja de cateva ori, Telekom consideră client vechi, care merită respect, de la 11 ani in sus vechime. Tu ai numa 10. Ciocu mic si joc de glezne!

    00
    • irina, as vrea să îți verifici un pic tonul. nu la comentariul ăsta, așa în general, pe blogul ăsta. merci.

    • *SARCASM!

      (Pe de altă parte nici eu nu ii iubesc de nici o culoare, si sunt de partea ta100% la faza asta. Nesimțirea lor a atins cote greu de imaginat. )

      00
    • Irina e decentă comparativ cu xenofobul ăla.

      00
  12. Macar te-au anuntat. Intamplare cu UPC. De cativa ani, un abonament cu un anumit cost – sa zicem 55 de lei. Acum o luna observ, cand sa platesc, ca factura nu mai e 55 de lei – e 57 de lei. Zic ok, probabil ceva impact de la cursul leu-euro. Dar hai sa ma uit, totusi, in listingul detaliat al costurilor. Surpriza, de fapt 2 surprize. Diferenta de 2 lei era de la faptul ca una din reducerile aplicate abonamentului (asta e strategia UPC – ei iti ofera un abonament de 55 de lei, care de fapt e 120 de lei redus cu 65 de lei prin tot felul de reduceri inventate) nu mai era de 6 lei, ci era de 4 lei. Si mai observ cu aceeasi surprindere ca in toti anii astia eu am platit 1 leu pentru emiterea facturii in format printat prin posta, in conditiile in care optasem inca de la inceput sa o primesc pe mail (dovada fiind mailurile efective cu factura primite lunar de la UPC).
    Sesizare scrisa la UPC la care mi s-a raspuns telefonic, nu pe mail – alta strategie UPC sa nu lase urme scrise cu care sa mergi la ANPC. Facut din nou sesizare la care am cerut expres sa mi se raspunda in scris – nici in ziua de azi nu am primit ceva scris. Explicatia telefonica pentru acel 1 leu perceput ani de zile aiurea a fost ca „ups…o eroare de sistem care nu arata ca ati optat sa primiti factura pe mail”. Le-am raspuns ca atunci inseamna ca ei mi-au trimis abuziv pe mail factura toti anii astia, daca eu nu am optat pentru a o primi pe mail. No comment. Explicatia pentru acea reducere ce brusc nu a mai fost de 6 lei ci de 4: s-a terminat perioada contractuala si nu ati mai beneficiat de reducere. In conditiile in care pe factura mai erau vreo 3 reduceri ramase in continuare exact la fel, doar aceasta schimbandu-se subit si fara nici o notificare.

    00
    • NOU
      #41

      Referitor la cei de la upc am fost clienta lor câțiva ani cu un abonament redus după aceia am început sa nu mai am semnal am sunat și au spus ca se va rezolva problema au trimis după o săptămână pe cineva la care a spus ca trebuie schimbat echipamentul au trecut iar câteva zile și sau întors dar aceiași problema sun din nou și spun ca vor trimite pe cineva au trecut 30 de zile și nimic am mers am reziliat contractul și an tot acești timp am primit facturi încă 5 luni de la renunțare spunând ca nu e vina lor ca trebuie plătită a 13 factura și multe altele deci un ” rahat „”

      00
    • Pe viitor, instaleaza-ti o aplicatie care inregistreaza automat convorbirile.

      Ca bonus, cand te suna cineva cu vreo oferta la nu stiu ce si iti spune „va informam ca acest apel este inregistrat” poti raspunde „da, stiu, inregistrez totul automat”. Te poti distra putin apoi de „aaa” si balbele care urmeaza. Plus ca ai istoricul convorbirilor cu care le poti da peste nas. Sincer nu m-am uitat cat e de legala practica, eu o folosesc ca sa nu mai notez numere de telefon, AWB-uri etc, mai bine dau play la inregistrare mai tarziu cand am timp.

      00
  13. Dragă Guest_author, așa îți trebuie dacă ești #sarak și ai decât pachetul S. #Saraku-le!

    Eu zic să-i dai la pluă și să reziliezi contractul (că n-ai penalități de nici un fel). Că are balta pește – adică mai sunt furnizori. În rest, nu înțeleg rostul articolului și ”văicăreala” câtă vreme scrie clar în contract că pot face modificări unilaterale, dar cu care poți să nu fii de-acord și să renunți la servicii! Parol, așa-i la toți!

    00
    • UPC mi-a taiat cablul intr-o vara, il platisem in avans inainte de vacanta. Nu generalizez nepermis, dar in Romania majoritatea serviciilor sunt mizerabile… In ideea ca merge si asa, clientul e intotdeauna bun de furat.

      00
  14. https://www.youtube.com/watch?v=dkDzXTn_VqY&t=6s Exact situatii de genul acesta descrie aici…

    00
  15. jumate offtopic. unde sunteti aia care urlati sa transmita tvr competitiile sportive?

    ati remarcat cum a disparut tvr din grilele platformelor online o data cu campionatul mondial? adica ori te uiti la televizor ori muie, indiferent ce si cat platesti…

    00
  16. Am văzut pebla unii ideea că „Unde să pleci, că toți sunt la fel?!” La fel, votăm PSD mai departe pt că toți sunt la fel… Nu?!
    Nu. Cineva care te-a mințit sau înșelat nu trebuie recompensat cu creditul tău, mai departe. Chit că vine altul la fel, dar javrele trebuie gonite când și când de la ciolan. Că vorbim de firme sau partide.

    00
  17. decit sa contabilizeze stilpurile.

    si succesurile.

    00
  18. Am lucrat cativa ani la o firma de CATV si vreau sa vin cu cateva lamuriri:
    – operatorii de CATV platesc licente pentru fiecare pachet TV sau post TV, licenta care are o valoare in functie de nr de abonati. In cazul nostru sa zicem ca pachetul NatGeo costa 1 EUR / abonat (daca ai mai mult de 500.000 de abonati) iar cei de la Discovery au venit cu o oferta de 2 EUR / abonat – dar cu un numar mult mai mare de canale (Telekom suporta .50, clientul .50 si toata lumea ii „fericita”

    Pentru hateri si trolli:
    – sunt canale FTA (Free To Air) care esti obligat sa le incluzi in grila , dar pentru care oricum trebuie sa platesti licenta : exemplu TVR-urile, Antena1, ProTV
    – pentru orice canal pe care-l receptionezi la TV, distribuitorul CATV plateste licenta in functie de numarul de abonati DECLARATI. Peste jumatate din abonamentul catv platit constituie licente dupa care vin chiriile pe stalpi, cheltuieli operationale, etc.

    Deciziile „ce sa scoatem si ce sa bagam in loc” au loc la nivel managerial cu scopuri strict financiare. Faptul ca ti-au oferit sa renunti la contract ii un risc mare pentru ei pentru ca ti-au dat ocazia sa te muti la alt operator (unde oricum o sa ai acelasi conditii, aproape aceeasi grila, etc)

    00
  19. absolut nicio firma nu iti da gratuitati indiferent cati ani ai la ei, singura modalitate de a obtine ceva e sa vorbesti la retentie, le lasi notificare ca reziliezi si vei fi sunat imediat cu oferte bune si tonul lor se va schimba. nu stiu de unde impresia asta ca firma iti datoreaza ceva ca ai atatia ani in spate.

    00
  20. Pe bune? Nemții ist nicht gutten?

    Cine ar fi crezut altfel? :lol:

    00
  21. Tot ce sa spus aici sunt intrutotul deacord.Am pățit și eu cu o cartelă Telekom,am pus-o în telefon ,apoi surprizele,pe lângă faptul că: până activezi cartelă te trec toți dracii negrii.Apoi adevărata surpriza ( după o conversație cu 2 operatoare nu una).cartelă nu mai are credit.oopps!
    Fără să dau macar un telefon sau sa deschid vreo pagină pe internet.Nema credit???.Acum , lăsând miștourile la o parte,și suma de bani pe o cartelă care nu este ceva extraordinar, rămâne acel dispreț față de client/i,oare în Germania tot așa ar răspunde cei ce au aceea responsabilitate?.Nu cred.Concluzia schimbați înlocuiți tot personalul cu primul din fruntea listei capo di Titi capi,apoi așteptăm liniștiți ,EEEE !!!???? Numai români și nebuni așteaptă așa ceva

    00
  22. Am avut 3 abonamente la orange, undeva la 13 ani vechime… cand au venit tare digi pe piata m-am dus la orange, stiti, imi expira contractul peste 3 luni, imi trebui o oferta gen digi, 10gb trafic net, 3000 de minute nationale si retea, nu am nevoie de mesaje si nici de internationale. Nu se poate domnule. Am portat 3 numere la digi in acea zi…

    00
  23. Exagerat .. pentru 0.595 euro in plus – cat face asta in lei? 3 lei?

    Pentru mine Telekom e grozav. Nu am avut niciodata intreruperi ale serviciului, viteza slaba sau probleme care sa nu se rezolve rapid. Da, mai scump, dar .. calitate.

    Pe de alta parte, aia de la digi sunt mai ieftini, insa serviciile lor sunt mult mai proaste – semnal prost la telefon, perceptibil in calitatea proasta a convorbirii, rata slaba sau inexistenta de date in 3G (da, in oras), si .. echipa tehnica fara dor de munca. Ieftin si prost.

    00
    • NOU
      #55

      Vorbești că sa te afli-n treabă. Am Digi de 6 ani și am semnal bine merci, chiar în zonele de prin Călărași unde Vodafone nu avea semnal.

      00
    • Discutia era despre grila TV, nu servicii mobile.

      Si da, DIGI are semnal OK, am avut semnal cu ei unde orange nu avea deloc, viteza buna de date, iar la grila TV n-am avut probleme de cand ii am (5-6 ani).

      00
    • Glumesti! Poate conteaza si zona, difera modelul antenelor montate de la o zona la alta, configurari diferite ale echipamentelor… Aici unde locuiesc eu, in Bucovina, DIGI are o calitate a aplurilor mult peste Orange si Telekom, iar de intreruperi nici nu poate fi vorba.

      00
  24. Una de la greci.

    Mergem la o taverna 6 oameni, la final (desert si uzo din partea casei) ne da un bon scris de mana ca la o alta taverna primim pe baza hartoagei 1 carafa de vin din partea casei. A doua zi mergem la taverna cealalta (foarte buna si aia) patronul se ia cu mainile de cap si ne zice ca celalalt e fratele lui si ii tot trimite pe cap oameni sa primeasca chestii gratuite. La plecare (la fel, uzo si desert din partea casei) ne da un bon pentru 2 portii de zuchinii prajiti la taverna cealalta, ca ne placusera mult la ei.

    Am tot facut ping pongul asta cu diverse chestii de la frate la frate in fiecare zi.

    00
  25. Eu sunt client Orange și sunt din 2002 la ei. Ori de câte ori mi-au făcut oferte, au fost super ok.

    00
  26. Restaurant din Sibiu*, unora de la o masa le ducea chelnerul 2 castroane imense cu gogoși. Comandam mancarea si zicem ca desert vrem si noi gogoși. „Imi pare rau, cei de acolo au rezervat masa la telefon si au comandat dinainte gogoșile, nu sunt in meniu”. Asta e, nu e nimic, carry on.
    Cerem nota, ne-o aduce impreuna cu o farfurie cu 4 gogoși, gratis.
    *Carul cu flori

    00
  27. NOU
    #61

    Din ce vedem pe site-ul telekom.ro, serviciul TV S nu mai figureaza singur in grila, doar TV M si L. Probabil ca diferenta dintre S si M era de un euro, iar upsell-ul pe care ti-l propun te costa doar 60 de eurocenti.
    Teoretic, Telekom putea sa spuna deschis ca nu mai sustin Serviciul TV S si singurul apropiat era M, la care au considerat ca iti fac o reducere. Ar putea sa insemne ca nu era prea profitabil sa tina clientii pe un produs economic. Cat plateai pe Serviciul TV S pana acum?
    In plus, Telekom spune ca „vei deveni clientul Serviciului TV M”, nu ca „vei deveni client” cu forta, asa cum ai afirmat la argumentul 7.
    Eu as ti-as fi oferit ca alternativa sa alegi unul din celelalte abonamente disponibile, nu sa te indemn sa denunti contractul.

    00
  28. Bă băeț, la akta ți se majorează factura direct cu un leu, doi, când vor ei. Nu te anunță, măresc direct. Ce atâtea notificări, apropo de faptul ca și zoso îl apuca vad chefu de notificări.
    Doamne ajuta sa ajungă digi mai repede în zona, ca a doua zi la ei ma mut.

    00
  29. Aveam cont de firma la Piraeus. Dupa ani de a fi client, mi se blocheaza cardul intr-un ATM Piraeus (al lor nu al altora). Sun la ei: „A pai acel bancomat nu e foarte folosit si cine stie cand mai trece firma care il administreaza, poate sa fie saptamani sau chiar luni. Veniti ca va facem altul si e gata in 3 zile.”. Zic sa astept ca nu prea foloseam cardul, mai mult plati online, cu cash mai putin.

    Trec vreo 3-4 luni si nimic de la ei. Am mai sunat intre timp si ziceau ca nu s-a recuperat.
    Aveam nevoie de cash asadar am fost sa fac cardul intr-o Joi, la o suc in Brasov. Am zis ca vreau sa il ridic de la Bucuresti de la sucursala mea. Bun, e gata Marti.
    Dau mail in sucursala din Buc Marti dimineata, nici un raspuns. Sun, nu raspunde nimeni. Ma duc peste ei Marti dupa amiaza, unde e cardul si de ce kkt nu raspunde nimeni la telefon/mail.
    1. Pai mailul ala nu mai e ca persoana nu mai lucreaza. „Bun, de ce kkt nu il redirectionati catre cine i-a luat locul.”
    2. Cardul nu e gata ca nu au avut plastice. „Pai si de ce mama lu Stefan Cel M. nu m-a sunat si pe mine cineva sa imi zica, daca imi trebuia ca plecam din tara?”.

    Am vb cu managerul sucursalei care mi-a dat-o: ” Pai nu e de la noi domnu e de sus, noi ce sa facem.” Cum plm d-nu manager? Pe bune??

    „Vine Joi cardul mi se zice.” M-am prezentat Joi la pranz. N-a venit.
    Am scos tot ce era in cont si am inchis contul pe loc. Dupa 7 ani de a fi client. A intrat in primul ING si am facut acolo. Instant. Totul ok, fol si in ziua de azi.

    Ei nu invata lectii prin posturi si comentarii online. Ii doare la bass. Ia inchideti voi abonamentele, sa inchida asa, vreo 50k de clienti abonamentele Telekom ca urmare la kktul asta. Le e ok?

    PS. Sucursala Piraeus unde aveam eu contul s-a inchis intre timp. Success domnu manager pe unde-oi fi.

    00
    • De la Piraeus m-am mutat ca nu aveau mobile banking. Adica aplicatie pe telefon.

      Nimeni din sucursala nu s-a prins ce insemna asta, ei o tineau ca au online banking, cu token de-ala ce il porti la tine, si ca de ce nu imi convine asa.

      00
  30. Am primit si eu notificarea. Prietena mea are de la UPC si acum cateva luni i-au crescut valoarea abonamentului TV cu aceeași sumă. Macar noi am primit canale in plus si o luna de gratuitate. Eu zic ca e mai customer oriented, scumpiri exista la mai toate serviciile. Nasol era daca nu anuntau. 😂

    00
  31. A primit si socrul meu una din asta, cu „ti-am modificat, daca nu iti convine scrie-ne sa ne zici ca nu vrei”, le-am scris pe mail (primit confirmare de primire) si nu am mai auzit nimic de la ei. Dupa 6 luni, tarife noi „conform modificarilor de contract”. Le-am multumit pentru ca ne-au aratat ca plateam niste bani aiurea la o companie care nu merita, si am inchis contractul.

    00
  32. Telekom, 2018. Am uitat efectiv de o factura de-a lor, am abonament satelit, facturile vin pe mail. Dupa care ma suna luni o donsoara ii spun ca e ok, platesc azi sau maine in functie de timp. Suma lunara ceva gen 67 ron. Nu trece mult mai primesc un telefon, si o tanti cu o voce extraordinar de agasanta si o atitudine de zbir imi comunica intzepata ca ar dori sa stabileasca impreuna cu mine motivele pentru care nu am achitat factura de 67 ron si am intrat in penalizari??! Pentru fucking 67 ron sa dau raportul ca la FSB?! Atitudinea duamnei mi-a ridicat parul pe mine de nervi.. Drept urmare am stat putin sa cuget, si am constatat ca in aproape 19 luni am folosit de 3 ori canalul de satelit pentru Disney Junior sa vada copiii una alta, in rest 99% din timp suntem pe internet Netflix, Youtube si HBOGO. Achitat factura restanta, plus factura curenta. Depus cerere inchidere abonament doar in sucursala ca asa vor ei, evident nu se poate imediat, trebuie asteptat 30 zile din momentul cererii, si abia apoi poti inchide cand esti sunat de ei??! Well, goodnight Telekom.

    00
  33. Sapt trecuta, luni la 7 dimineata găsim serviciile fixe de net si tv Telekom blocate. Motiv: neplata. Plătim online la scurt timp după.
    Serviciile se deblochează marți seara.

    2016: la upc, după câteva zile blocate, am mers si am platit la sediul upc. Dupa 15 min s-au deblocat serviciile

    00
  34. Fix ieri am primit și eu. Abonament tel. fix ( nu se poate fără el), internet și pachet de 140 programe tv. Îmi scriu că de luna viitoare noile programe de sport adăugate ( sau care au fost până acum) vor costa cu 1.5 euro în plus. Nu mă întreabă dacă vreau asta, mai scrie că dacă nu-s de acord cu noile implementări să fac cerere să-mi rezilieze contractul și nu mă vor penaliza. Cum să îmi bagi programe contra cost odată ce am făcut un contract pe 2-3 ani? Și oricum nu le vreau, dacă vreau ceva, cer. Mari nesimțiți au ajuns.

    00
  35. Si eu am primit notificarea de la Telekom in legătura cu pachetul Sport +. Am fost la magazinul lor si am spus ca nu sunt de acord cu majorarea abonamentului. Mi s-a dat un număr de înregistrare si mi s-a spus ca voi fi contactat. Va fi cineva de acord cu aceasta măsura? Cand au scos “Film box” si “Film box+” nu mi-au trimis nicio notificare. Sunt curios ce vor spune cand ma vor contacta…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.