blogoAutor:
valiluni, 18 aprilie 2011, 22:10 1604 34
Citroen DS3 a fost o chestie mişto, care să se ia in beţe cu Mini şi Fiat 500. DS4 o altă chestie tare. Acum, se lansează DS5, o limuzină pe steroizi, cu 200 Cai Putere, motor jumătate electric şi mult sex appeal. Audi, BMW, Mercedes, beware!
Nop, nu va avea treaba cu cei 3 nemti. E o masina superba (apropo, trebuia sa pui si o poza cu interiorul, e de senzatie), care va atrage din alte parti. Gen fosti clienti de Peugeot 607, clienti de C5 care-si permit upgrade-ul, oameni carora le place sa fie remarcati.
Audi, BMW, Mercedes e alegerea safe, dar daca chiar vrei sa atragi atentia, iti trebuie un DS5 – cred ca la modul asta il vor promova.
Oricum, pana acum au facut o treaba super buna cu DS-urile!
DS3 poate fi o alternativa la Mini One. Nu la Mini Cooper. Fiat 500 e mai micuta.
DS4 e frumusica, dar poate sa aiba si 200 cp, fiindca nu va avea comportamentul rutier nici macar al lui Ford Focus, daramite BMW. E ca nevasta careia i-ai pus silicoane, dar care, tot la gatit se pricepe foarte mult si n-o scoti din bucatarie.
Fugly. Nici cal, nici magar, singura masina asemanatoare e MB R-Klasse, cum zicea Jean7 mai sus. 607 a fost frumoasa (e in continuare), C5 (mai ales generatia a doua) a aratat foarte bine, asta… brrr.
00
NOU
#8
What
te uiti la spatele ala ? nui nici frumos si clar nici practic!
Mi se pare urat. Ma intreb cu cine o sa concureze, in ce clasa o sa intre, ca la aspect aduce a Mercedes R class.
00
NOU
#11
Jordan
Asta cred ca e din categoria ‘gusturile nu se discuta’. Dupa mine, din spate pare duba, si as ramane la tripleta Audi/ BMW/ Merc, daca ar fi sa aleg intre ele si asta…
00
NOU
#12
Razvan
designul e chiar dragut, dar e totusi o masina, daca vrea cineva sa dea bine e perfecta pt cine vrea sa o conduca mai mult de 50k si sa se comporte ca noua .. nu prea merge:)
00
NOU
#13
Tudor
In sfarsit, Citroen C-Spot Lounge
Am crezut ca-l abandonasera cei de la Citroen. Prin 2005 aparuse conceptul, dar 6 ani bre pana sa scoata model oficial. Parca-r fi ardeleni
Mda, merge, nu-i rău. Totuşi, la capitolul „maşini agresive” eu era să cad de pe scaun când am văzut-o pe asta.
00
NOU
#17
aoleks
– hmmm… looks good, how much?
– * tells price *
– i’ll take it! you accept cash?
00
NOU
#18
gogu101
am avut un C4 pe care l-am luat strict pentru ca imi placea cum arata…. dar ca masina.. . a fost un blestem… consuma mare.. . suspensii moi (barca ).. cuplu la 5000 de rpm..departe rau de senzatia de cart… daca vroiam sa pleci de la stop primul sau sa te bagi in oras riscai sa mori in ea. apasai acum pe acceleratie.. iar motorul se tura dupa 2 secunde .. .. acum am un seria 3..e 90 , poate nu e la fel de simpatic…. dar ca si comportamentul rutier nici macar nu se poate compara
Citroen isi confirma inca o data ca nu are rival printre manufacturierii francezi. Stilul „germanic” adoptat odata cu lansarea C5-ului , acum catziva ani, a adus la marirea considerabila a proprietarilor de Citro.
DS5?? Cool! Hot! Sexy!
00
NOU
#21
Costi
Titlu corect: Citroen (replace with random french car manufacturer) se apucă de făcut maşini
00
NOU
#22
AdrianG
Si eu am avut un C4 timp de 6 luni si m-a convins sa nu mai cumpar masina frantuzeasca niciodata.
00
NOU
#23
Need4Sticker
Jantele au fost admirate la prima privire, apoi dupa ce am citit toate comenturile tot la jante m-am intors sa ma uit
Riscanta alegere de design pentru Citroen, e love it or hate it. Combinatia asta de shooting break/hatchback de clasa D imi aduce aminte de raposatul Opel Signum, dar asta e mult mai spectaculos. Sa vedem si preturile, pe urma o sa ne dam seama ce succes o sa aiba. Mie imi place, dar imi aduce aminte si de designul dubios al lui Renault Vel Satis si de cum plangeau ei cand l-au scos din productie ca a fost inaintea timpurilor.
00
NOU
#25
DanMk
@ Costi Citroen n-o fi cunoscut pentru masini fiabile, dar nu se pierde in multime. Oamenii mereu au venit cu inovatii si chestii interesante. Daca stii ceva legat de istoria lor, o sa intelegi si de ce. La fel cum Alfele sunt superbe si iti iei una, chiar daca nu e fiabila, e scumpa in draci si nu e „economica”, are suflet. Pasionatii auto inteleg asta, insa nu toti au posibilitatea sa-si satisfaca nebunia, asa ca ne orientam si noi spre ceva mai normal, visand in nestire la acel ceva special :).
00
NOU
#26
Dan
Once with a Citroen, never with another Citroen! (evil)
00
NOU
#27
Alex
Motor jumatate electric?! Ce exprimare mai e si asta? :)) Ori spui ca omul ca e o solutie hybrida, ori te apuci sa scrii despre gradinarit. A.. si 200 de cp e asa nebunie? Se vor speria oare nemtii? Nu cred. Pana si Peugeot face concurenta interna cu 508 2.2 HDi cu 204 cp.
Daca tot vorbim despre gama DS in general si despre DS in cazul de fata, masina se face remarcata prin inovatie, design si tehnologie. In niciun caz nu o face prin motorizari puternice mai ales ca nici originalul DS din anii ’60 nu a avut motoare competente si asta nu i-a permis din pacate sa atace cu intregul potential segmentul de piata alocat limuzinelor nemtesti. Pur si simplu Citroen e… altceva, si nu cred ca va lua vreodata din clientii segmentului Mercedes-Audi-Bmw-Lexus-Volvo. Doar va atrage altii noi, dornici de inovatie si individualism.
Arata ca un dildo pe roti. Adica un pic mai mare decat perfect, cu un pic mai multe nervuri decat trebuie. Daca iese asa pe piata sigur va avea success.
00
NOU
#29
Robert Lazar
Citroenul ca Citroenul, dar ati vazut Peugeot 508?
@PlayActive
Serios? E doar concept? Ce te costa sa te interesezi putin, inainte sa spui prostii??
00
NOU
#32
carma4ever
Si de ce ar cumpara cineva o limuzina cu aspect de hatchback? sunt 2 segmente diferite de piata… Totusi poate aspectul mai agresiv o va salva de soarta Opel Signum sau Renault Vel Satis
00
NOU
#33
PlayActive
@Dan:si tu crezi ca masina scoasa pe piata va arata fix asa ca-n poze?! Sa fim seriosi!
@PlayActive
De obicei, vedem in pozele de presa versiunile de top ale masinii. Da, asta e o versiune de serie, probabil cea mai scumpa din gama, dar exista si arata ca-n poze.
sex.
daca s-ar conduce la fel de bine ca si rivalele ar fi o treaba
Nop, nu va avea treaba cu cei 3 nemti. E o masina superba (apropo, trebuia sa pui si o poza cu interiorul, e de senzatie), care va atrage din alte parti. Gen fosti clienti de Peugeot 607, clienti de C5 care-si permit upgrade-ul, oameni carora le place sa fie remarcati.
Audi, BMW, Mercedes e alegerea safe, dar daca chiar vrei sa atragi atentia, iti trebuie un DS5 – cred ca la modul asta il vor promova.
Oricum, pana acum au facut o treaba super buna cu DS-urile!
Like! Cel puțin la aspect e foarte mișto!
DS3 poate fi o alternativa la Mini One. Nu la Mini Cooper. Fiat 500 e mai micuta.
DS4 e frumusica, dar poate sa aiba si 200 cp, fiindca nu va avea comportamentul rutier nici macar al lui Ford Focus, daramite BMW. E ca nevasta careia i-ai pus silicoane, dar care, tot la gatit se pricepe foarte mult si n-o scoti din bucatarie.
Chiar e superba masina, la fel ca DS3 si DS4. A facut o treaba foarte buna Citroen in ultima vreme.
Fugly. Nici cal, nici magar, singura masina asemanatoare e MB R-Klasse, cum zicea Jean7 mai sus. 607 a fost frumoasa (e in continuare), C5 (mai ales generatia a doua) a aratat foarte bine, asta… brrr.
te uiti la spatele ala ? nui nici frumos si clar nici practic!
lol
nici o treaba
Mi se pare urat. Ma intreb cu cine o sa concureze, in ce clasa o sa intre, ca la aspect aduce a Mercedes R class.
Asta cred ca e din categoria ‘gusturile nu se discuta’. Dupa mine, din spate pare duba, si as ramane la tripleta Audi/ BMW/ Merc, daca ar fi sa aleg intre ele si asta…
designul e chiar dragut, dar e totusi o masina, daca vrea cineva sa dea bine e perfecta pt cine vrea sa o conduca mai mult de 50k si sa se comporte ca noua .. nu prea merge:)
In sfarsit, Citroen C-Spot Lounge
Am crezut ca-l abandonasera cei de la Citroen. Prin 2005 aparuse conceptul, dar 6 ani bre pana sa scoata model oficial. Parca-r fi ardeleni
Noile masini Citroen arata chiar bine, nu stiu cat de fiabile sunt, dar ce mai conteaza. Decat 1 bmw mai bine 2 citroen
Au inima… pornstar
Mda, merge, nu-i rău. Totuşi, la capitolul „maşini agresive” eu era să cad de pe scaun când am văzut-o pe asta.
– hmmm… looks good, how much?
– * tells price *
– i’ll take it! you accept cash?
am avut un C4 pe care l-am luat strict pentru ca imi placea cum arata…. dar ca masina.. . a fost un blestem… consuma mare.. . suspensii moi (barca ).. cuplu la 5000 de rpm..departe rau de senzatia de cart… daca vroiam sa pleci de la stop primul sau sa te bagi in oras riscai sa mori in ea. apasai acum pe acceleratie.. iar motorul se tura dupa 2 secunde .. .. acum am un seria 3..e 90 , poate nu e la fel de simpatic…. dar ca si comportamentul rutier nici macar nu se poate compara
Să-i crezi pe francezi, să nu-i crezi??
Citroen isi confirma inca o data ca nu are rival printre manufacturierii francezi. Stilul „germanic” adoptat odata cu lansarea C5-ului , acum catziva ani, a adus la marirea considerabila a proprietarilor de Citro.
DS5?? Cool! Hot! Sexy!
Titlu corect: Citroen (replace with random french car manufacturer) se apucă de făcut maşini
Si eu am avut un C4 timp de 6 luni si m-a convins sa nu mai cumpar masina frantuzeasca niciodata.
Jantele au fost admirate la prima privire, apoi dupa ce am citit toate comenturile tot la jante m-am intors sa ma uit
Riscanta alegere de design pentru Citroen, e love it or hate it. Combinatia asta de shooting break/hatchback de clasa D imi aduce aminte de raposatul Opel Signum, dar asta e mult mai spectaculos. Sa vedem si preturile, pe urma o sa ne dam seama ce succes o sa aiba. Mie imi place, dar imi aduce aminte si de designul dubios al lui Renault Vel Satis si de cum plangeau ei cand l-au scos din productie ca a fost inaintea timpurilor.
@ Costi Citroen n-o fi cunoscut pentru masini fiabile, dar nu se pierde in multime. Oamenii mereu au venit cu inovatii si chestii interesante. Daca stii ceva legat de istoria lor, o sa intelegi si de ce. La fel cum Alfele sunt superbe si iti iei una, chiar daca nu e fiabila, e scumpa in draci si nu e „economica”, are suflet. Pasionatii auto inteleg asta, insa nu toti au posibilitatea sa-si satisfaca nebunia, asa ca ne orientam si noi spre ceva mai normal, visand in nestire la acel ceva special :).
Once with a Citroen, never with another Citroen! (evil)
Motor jumatate electric?! Ce exprimare mai e si asta? :)) Ori spui ca omul ca e o solutie hybrida, ori te apuci sa scrii despre gradinarit. A.. si 200 de cp e asa nebunie? Se vor speria oare nemtii? Nu cred. Pana si Peugeot face concurenta interna cu 508 2.2 HDi cu 204 cp.
Daca tot vorbim despre gama DS in general si despre DS in cazul de fata, masina se face remarcata prin inovatie, design si tehnologie. In niciun caz nu o face prin motorizari puternice mai ales ca nici originalul DS din anii ’60 nu a avut motoare competente si asta nu i-a permis din pacate sa atace cu intregul potential segmentul de piata alocat limuzinelor nemtesti. Pur si simplu Citroen e… altceva, si nu cred ca va lua vreodata din clientii segmentului Mercedes-Audi-Bmw-Lexus-Volvo. Doar va atrage altii noi, dornici de inovatie si individualism.
Arata ca un dildo pe roti. Adica un pic mai mare decat perfect, cu un pic mai multe nervuri decat trebuie. Daca iese asa pe piata sigur va avea success.
Citroenul ca Citroenul, dar ati vazut Peugeot 508?
Pacat ca e doar un concept!
@PlayActive
Serios? E doar concept? Ce te costa sa te interesezi putin, inainte sa spui prostii??
Si de ce ar cumpara cineva o limuzina cu aspect de hatchback? sunt 2 segmente diferite de piata… Totusi poate aspectul mai agresiv o va salva de soarta Opel Signum sau Renault Vel Satis
@Dan:si tu crezi ca masina scoasa pe piata va arata fix asa ca-n poze?! Sa fim seriosi!
@PlayActive
De obicei, vedem in pozele de presa versiunile de top ale masinii. Da, asta e o versiune de serie, probabil cea mai scumpa din gama, dar exista si arata ca-n poze.