ceva pentru proprietarii de magazine

De la D.M. cu dragoste. Care voia sa isi cumpere un produs si a gasit mai multe indisponibile decât disponibile…

shopping, dot ro

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. cererea e mare, oferta e mica. e la fel ca si afara. ninge, dar nu vine nimeni sa stranga zapada :))

    00
  2. :)):)):)) Zicea io ceva de dulce :)):)):)) Noroc ca is un om temperat si am invatzat sa ma abtzin! :)):)):))

    00
  3. Si emag mai face smecherii de astea, dar un pic mai soft. Aia pun in oferta produse pe care nu le au in stoc si pe care nici nu au cum sa le aiba in viitorul apropiat. De ce? Simplu, sa strice piata. Daca vezi nu-stiu-ce monitor la emag cu 5 milioane, n-o sa te duci la pc garage (sic!) sa-i iei cu 6, chiar daca aia de la emag iti spun ca nu-l au in stoc si ca nici nu stiu cand o sa-l aiba.

    00
  4. Încă aştept nişte Switchuri de la eMag de vreo lună jumate…

  5. Results 1 – 10 of about 8,190 from http://www.marketonline.ro for „Ne cerem scuze.”. (0.05 seconds)

    8,190?? !! wow

    intrebare! ce au pe stoc?

    00
  6. Voi credeti ca noi, magazinele online, nu vrem sa va vindem produsele? Facem upload automat lista de stocuri in fiecare dimineata, de la fiecare furnizor si apoi avem surprize cu stocurile toata ziua. In aceasta perioada – dar nu numai – stocurile sunt volatile rau. Suntem inca o piata mica, cu furnizori/importatori care „beneficiaza” din plin de tratamentul pe care marii producatori il aplica romanicii – lumea a treia economic, lumea a treia ca si calitate a serviciilor, lumea a treia ca si calitate a produselor trimise catre noi. Si la toate astea se adauga importantul „rai si iad”, muncitorul si patronul roman. Va dati seama ca, in urma tuturor acestor factori imbecili, deja ce iese pe piata este surprinzator de decent si asta se face prin multa munca si multi nervi ai oamenilor seriosi din business. Si desi ma enerveaza de multe ori, marketonline si emag sunt si ei in categoria celor seriosi.

    In legatura cu „produsele indisponibile”. Aici sunt 2 categori: cea a produselor care nu se mai produc – pe care cel putin noi, dar si altii, le scot imediat ce afla acest lucru – si cea a produselor foarte cautate – cum e 8800gt sau amd 129 si destule altele, la care stocul e o mare problema, dar care aduc trafic si pe care e bine ca google sa le vada – cel putin asa gandesc mai toti product managerii. In plus, pe ele se fac multe comenzi si majoritatea asa se si vand: cand vin avem zeci de oameni care au facut precomanda si stocurile se epuizeaza imediat.

    00
  7. @George: Incearca si cate sunt disponibile efectiv si dupa ce faci comparatia mai vorbim… Vanzare mare, monser.

    00
  8. @George: nu mi-o lua in nume de rau, dar am comandat de pe un site 3 stick-uri USB de 4 GB. M-au sunat a doua zi (comanda fiind plasata destul de tarziu) si mi-au spus ca o sa mi le aduca in aceasi zi. Le-am mai conformat o data adresa de livrare si mi s-a spus ca ma vor suna curierii cand se vor apropia de locatia in care ma aflam. OK. Frumos …

    La trei ore dupa ma suna un nen care-mi spune ca din pacate stick-urile nu mai sunt pe stoc. Si eu, perplex, zic : „Dar am fost sunat de cineva de la dvs. acum cateva ore si mi s-a spus ca pleaca stick-urile spre mine.”. El zbiara catre altcineva: „X-uleasco ai sunat tu … bla bla bla”.

    In cele din urma am ramas fara stick-urile acelea. Si acelasi model era mega indisponibil pe mai multe site-uri. Eu stiu ca daca se vand bine cumperi multe …

    00
  9. Cristi, am patit si noi astfel de situatii. Ai multe mii de produse, dupa cum zice si Mugur pe forumul MO, si ai multi furnizori si ai stocuri mici, caci nu poti tine de toate in depozitul tau, si ai o lume nebuna care schimba modelele (producatori ma refer la) foarte des si nici importatorul nu isi face stocuri serioase. Mai este si factorul uman, romanesc in situatia noastra, si pe firul asta lung si incurcat avem un produs care apare in stoc la furnizor, noi nu il avem efectiv in stocul nostru, ne bazam pe informatie si ii confirmam clientului. In 5% din situatii – stiu ca e enorm – stocul nu este corect sau au incurcat rezervarea, sau pur si simplu sunt pe la furnizori sau pe la noi niste oameni obositi sau tampiti sau prost platiti sau care s-au certat cu muierea si, ca rezultat, clientul primeste un nou apel in care i se spune ca :”ne cerem scuze. produsul nu este in soc”. Iar in decembrie, cu toata nebunia, cei 5% au devenit 15% sau mai mult.
    Mai toti stim -cel putin magazinele rasarite – ca vrem clienti multumiti, dar sunt limite in cat de mult putem motiva angajatii, cat de mult putem motiva furnizorul si apar tot felul de situatii nedorite. Stiu ca sunt problemele noastre interne, dar ne plimbam cu toti prin lumea online-ului si poate e bine sa stim ce se petrece in spatele cortinelor.

    00
  10. fungift nu mai are nici prostioare de cadouri… aproape totul e indisponibil.

    00
  11. care din cele 4 preturi ale aceluiasi produs este cev adevarat:

    00
  12. La post-ul 9, linkul pentru cautarea Google a fost trunchiat. Ideea era ca o cautare dupa stringul „Disponibil: in stoc” pe site-ul marketingonline returneaza doar 2360 de produse (evident, dupa ce faceti click pe „repeat the search with the omitted results included”). Fata de 8000-9000 de produse indisponibile, e cam mult…

    00
  13. 2.360 sunt la noi in magazie, cam 18.500 la furnizori in stoc sau in curs la comanda, 8.000 momentan indisponibile pe nicaieri :)

    00
  14. daca tot balacarim MarketOnline, uitati-va un pic in pagina cu Politica de confidentialitate. Au uitat un amanunt hai sa spunem minor, dar destul de jenant. Citez:

    „Grifon Group este inregistrata ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu numarul …. din data de 2006-11-02”

    si nu, nu am pus eu punctele in locul unde ar trebui sa apara nr de operator de date :-\

    si daca tot suntem la comert electronic, imi explica cineva de ce emag-ul a simtit nevoia sa-si scrie pe banner „Va dorim Un An Nou Fericit!”?.. hai sa spunem ca toata lumea scrie An Nou cu litere mari, unii simt nevoia sa scrie si Fericit la fel, dar sa scrii „Un” cu litera mare?! pai oameni buni, „dorim” cu litera mica devine de-a dreptul discordant in insiruirea asta de litere mari

    si da, ma plictisesc mult ;-)))

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube