Ceva mai frumos decât același mesaj postat de două persoane diferite…

Cum ziceam, tragedia asta nu e despre mort, e despre noi. Noi adunăm like-uri de pe urma prostului care a murit. Noi ne declarăm șocați. Noi plângem. Noi noi noi.

De aia agenția care se ocupă de conturile artiștilor a pus același mesaj. Că nu îi pasă, și că nu e despre mort. Dă-l naibii. E despre noi.

ronaldo-figo

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

49 comentarii

  1. NOU
    #1

    PR-ul a scris nu Ronaldo sau Figo :)

    00
  2. Aşa-i când angajezi influensări profesionişti care învârt twitosfera pe deşte.

    #ThoughtsAndPrayers

    00
  3. tragedie e cand se intampla un accident.

    daca politia, serviciile de urgenta isi tin aparatele la sol din cauza vremii dar tu nu-i ceri pilotului sa verfice cu turnul daca e recomandat sa ridici pasarea in aer si ca rezultat faci poc. viata, se cheama.
    a riscat (pentru mai nimic) si a platit.

    ba omul era si reprodus si a si luat rezultatul cu el.
    o parte din mine plange de bietul copil, dar de tat-su..

    00
    • Yep. Kobe a decis sa zboare. Nu pilotul, in pana mea. Kobe a zis, textual, ‘coaie, zburam pă ceata, avem faruri laser’. Cat de idiot ….

      00
    • vezi tu, cand inchiriezi des pasare si ai o bruma de inteligenta incepi sa-ti pui intrebari.

      bai nene, asta nu e bicla, am pe telefon aplicatii de vreme de alea profesionale, platite.
      bai nene, asta normal ca ma vrea in aer ca altfel nu ia bani poate, deci e sinucigas de capitalism extrem. ma apar eu, ca am si copilul cu mine.

      stiu, am bani dar fac 1+1.

      ceva n-a avut, ca nu mai e.

      00
    • Ati mers toti cu elicopterul o viata si vorbiti din vasta voastra experienta. Chiar si in viata de LA romanul are pareri , pentru ca el stie mai bine decat restu ce si cum.

      00
    • @J de ce insisti sa fii idiot? Cand mergi cu avionul te duci si ii dai indicatii pilotului ca ai vazut tu ca e vremea naspa? Nici nu ai acces in cabina pilotilor.

      Ai mers vreodata cu elicopterul? Se vede ca nu. Tu cand ajungi la elicopter, el este deja pornit iar pilotii sunt cu castile pe urechi, si daca vrei sa le spui ceva tot nu te aud de la vantul facut de elice, iar cand ai urcat in elicopter ala pleaca, nu sta cu tine la taclale prin casca. Daca vrei sa vb cu pilotii tu ca pasager, trebuie sa apesi pe un buton, iar pilotilor li se aprinde un bec in bord sau le semnalizeaza prin sunet in casca dupa care comuta ei ceva ca sa poata sa vorbeasca cu tine, altfel ei sunt conectati la statia radio care e mult mai importanta decat vorbaraia pasagerilor.

      00
    • Asa e ma. Kobe nu vorbea cu piloții care ii pilotau elicopterul propriu

      00
    • Nu era elicopterul lui kobe, animaloo, era al unei firme care se numeste Island Express Holding Corp. si care inchiriaza elicoptere. Mai informeaza-te daca tot iti place sa te bagi in zeama.

      00
    • xtz, nu-ti trada limitarea.

      @Alin: lasa ca a mers Kobe, toata viata. doar ca s-a urcat in el ca in autobuz.
      dar n-a avut domle, la 600 milioane estimata averea, nu si-a permis propriul elicopter si pilot cu experienta militara.
      nu si-a permis nici macar un expert in aviatie, la apel 1000 de para: „domnul, maine zbor cu familia, la ora X, de la Y la Z. vreau sa verifici tot, vreme, avize si ce mai e, si-mi dai un raspuns. inainte cu 30 de minute de zbor ma suni iar si confirmi.”
      sau: „stiti, eu inchiriez elicopter si omul vostru dar am pilotul meu, certificat pe aparatul vostru, care-l piloteaza si decide pentru viata lui si a mea.”
      oricare varianta.

      el nu se pricepea, ok, dar la banii lui altcineva trebuia sa stie si sa actioneze pentru siguranta lui. mai tinem mult cu tata, adultul?

      00
    • @J de ce deturnezi discutia doar ca sa para ca ai dreptate. Nu a zis nimeni ca nu avea Kobe bani de cumparat elicopter, doar ca elicopterul nu era al lui si nu era nici treaba lui sa se informeze despre conditiile meteo. Aia este treaba companiei, a pilotului si a turnului de control. Nu le dai tu indicatii cum sa-si faca ei treaba, de aia sunt profesionisti si baga scoala si ore de zbor la greu pana ajung macar sa zboare ca si copiloti. Acolo a fost o eroare ori a companiei, a pilotului sau turnului de control.

      Judecand dupa cate minusuri ti-ai luat, nu stiu care dintre noi isi tradeaza limitarea. Dupa mintea ta, maine o sa apara la stiri breaking news: „Kobe Briant vinovat de prabusirea elicopterului deoarece nu a intrebat pilotul daca are voie sa zboare…”

      00
    • @xtz: vad ca insisti.

      eu imi argumentez primul comentariu. nu-l plang pe tat-su ca e vinovatul principal de moartea propriului copil.
      tu, eu multe alte milioane de bipede dam 50-10-10000e pe un bilet intr-un avion/elicopter pentru o plimbare, ne facem o cruce-n cerul gurii si bice.

      cand esti la sute de milioane, ar trebui sa ai in spate o armata de oameni pentru multe aspecte ale vietii tale si a copiilor. expertul ala in aviatie, e unul dintre ei, asa cum e bucatarul ala bazat, antrenorul, educator si orice altceva e normal si firesc la nivelul respectiv.

      00
    • bai baieti. pe om il chema kobe. sigur a vorbit despre accidente cu aparate de zbor. o eroare clasica

      00
  4. Ați văzut cum a băgat și Trump copy/paste după Obama?

    00
  5. Sa ai 500+milioane de dolari si sa ai proprietate personala un elicopter din 1991!!cum PLM sa mergi cu asa ceva? la ce dracu mai ai atatia bani ? ocroteai planeta faceai economie de combustibil era asigurarea mai ieftina?

    00
    • L-a tinut o batrana in garaj, boss, mergea doar duminica la slujba cu el.

      00
    • dupa cum se demonstreaza in industria aero, mai nou nu inseamna neaparat mai bun. si se pare ca nu masinaria a fost de vina.

      00
    • f16 2nd hand mandria tuturor coloniilor a fost facut prin ’76 parca , cu cat te plateste Putin ?

      00
    • @Nicu, n-oi fi eu expert in aviatie dar am vaga impresie ca nu poti judeca vechimea avionului ca vechimea unei masini. La masina motorul e lifetime, doar in caz de exceptie il schimbi. Un avion schimba cateva motoare de-a lungul vietii. La fel si electronica, si aia se actualizeaza periodic, nu ramai ca la masina cu navigatia cu harti pe CD care era la moda cand a aparut modelul respectiv. Cred ca numai fuselajul era din ’91 si in ala nu da rugina ca e aluminiu.

      00
    • Alex, corect, dar la banii tai de ce sa ai o drezina zburatoare cu piese inlocuite la fiecare zbor? de ce rahat sa pastrezi o conserva din ’91 cumparata cu juma de milion bani de seminte? atat valoreaza propria ta viata si guranta?!

      00
    • Nicu, daca imi aduci argumente ca un elicopter din ’91 e mai nesigur decat unul din 2011 sunt de acord cu tine.

      00
    • @Nicu:

      N-are nici o treaba ca e model din ’91. Daca atunci a fost conceput nu inseamna ca atunci a iesti pe usa fabricii, iar lifetime-ul unui aparat de zbor e net mai mare ca a unei masini. Crezi ca avionul ala cu care zbori de la Lufthansa/Wizz/Tarom/British/Swiss e avion proiectat ieri? Mari sanse sa fie de 20 de ani, doar ca ei updateaza componentele la cativa ani sau aduc imbunatatiri destul de des. Iar astfel de imbunatatiri se aduc si modelelor deja existente, ai fi uimit cat de des intra un avion sau elicopter in hangarele producatorului pentru imbunatatiri.

      00
    • @Nicu: uitasem sa mai spun ca la constructia de avioane nu se aplica acele reguli de „scale economy” pe care le vezi la bunurile de consum. Un avion e facut sa fie reparat, actualizat, imbunatatit etc.

      00
  6. care credeti ca va fi urmatorul pe lista de boceala sociala?

    nu, e prea putin probabil, iliescu are cota cea mai mare.

    00
  7. Eu inteleg ca si angajeaza tot felul de idioti care sa le managerieze conturile , sa le numere like urile si sa i activeze social cand e vorba de mizerii . Bai frate , dar cand se intampla o tragedie de genul cu un sportiv de talie modiala , macar atunci poti exprima o idee originala despre omul ala . Macar atunci in mortii ma sii de treaba , sa ti demonstrezi si tu respectul pentru sportivi si sporturile de performanta , daca tot faci parte din breasla.

    00
  8. „Nu conteaza mortul ci pomana”, o veche vorba din batrani. Vad si pe fb oameni ce tot pun RIP si lacrimi si nu cred ca au vazut un meci de NBA live in viata lor. Tare urata e falsa compasiune.

    00
  9. iarta-i, Vali, sunt doar fotbalisti!

    00
  10. Erau Cristiano si Figo la o bere, la care Figo zice, hai ca bag ceva de Kobe, fac copy-paste si la tine?

    00
  11. io cred totusi ca kobe a fost omorat de cia. trebuiau cumva sa atraga atentia de la pandemie…

    00
  12. Je suis Kobe…no i’m not.

    00
  13. Cred ca ai putea face un interviu cu experta social media, Luminita „BarterBreasts” Balaban.
    Cum s-a ajuns ca acelasi mesaj sa fie postat pentru doua persoane diferite? cum s-a ajuns ca toate „modelele” instagram sa faca poze cu ananasul pe plaja? si cu usa din Vama Veche?
    Mai vand sexul si moartea la fel de mult pe internet ?

    00
  14. e social media in a nutshell

    00
  15. Nu fiti invidiosi. Asta inseamna gand la gand.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.