Cum rezolvi problema aglomerării de pe nodurile Centurii Capitalei

Teoretic, nişte giratorii în mizeriile astea de noduri ar trebui să rezolve problema. Ar fi soluţia rapidă şi ieftină, spre deosebire de pasarele şi alte chestii de domeniul fantasticului.

Dar şi astea trebuie făcute cu cap şi cu cu cel puţin două benzi. Ideal ar fi cu trei, şi benzile trebuie făcute destul de largi, pentru a permite tirurilor să treacă uşor de ele. Dar la fiecare intersecţie din asta sunt gherete, spălătorii şi moteluri pe care e cam greu să le muţi, că urlă proprietarii că pe ei nu îi interesează progresul, ei au cumpărat bucata aia de teren.

Aşa că problema s-a rezolvat simplu: nu le mai facem şi se descurcă ei.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. o imbunatatire la ideea ta. Una din benzile de pe centura sa fie comuna cu linia de tren care merge paralel cu centura si pe ea sa mearga obligatoriu cei cu numere de provincie.

    00
  2. Oricum ar fi, ai nostri nu-s capabili sa faca ceva bun, daca mai intai de toate nu-si trantesc fiecare cate o vila mica. :) Asa ca orice discutie, e cam degeaba.. pt ca sistemul roman e un fel de Matrix. :)

    00
  3. Când vin/plec pe DN1 întotdeauna o tai pe centură. Deh, din Titan până la ieșire am descoperit că-i mai lejer. Mai puțin vinerea când și centura-i plină. Și chiar saptămâna trecută mă uitam că au pregătit ieșirea pentru autostrada spre Ploiești cu un giratoriu. Unu nou, proaspăt și pus ca un coi în talpă când era drumul mai drept și mai vioi.

    Da’ la alelalte unde se face coadă că ăia de pe centură au cedează trecerea față de ăia care intră în București și drumul lor taie perpedincular centura (ca asta din filmare) n-au venit cu idei d’astea. Și uite-așa când se face puțină aglomerație te piși pe ea de centură.

    00
  4. 3 ani proiectele, 2 ani licitatiile, 3-4 ani executarea lucrarilor, 5 ani sa invete romanii sa intre si sa iasa din ele.

    00
  5. NOU
    #5

    Iesirile din Bucuresti, cele care traverseaza centura, nu pot fi facute cu sensuri giratorii.
    Singura metoda este cea cu pasaje peste centura si calea ferata. Este exclusa metoda cu giratorii pentru exista pericolul ca masinile sa stationeze pe calea ferata, in timp ce cedeaza trecerea la intrarea in rond.

    00
  6. Iesirea din Prelungirea Ghencea cred ca e cea mai jegoasa… Acolo trebuie facut neaparat un pasaj… Mai ales dupa boom-ul imobiliar din zona.

    00
  7. macar gropile sa se astupe, pentru a se creste viteza de tranzit

    00
  8. se vede ca stai mult prin brasov, orasul sensurilor giratorii

    00
  9. ar mai fi si varianta unui semafor. Sau a unui politist…

    00
  10. @costin
    Iar la iesirea din judetul Ilfov, toate soselele sa fie dotate cu o banda in plus, care sa se termine brusc cu o groapa de 4 metri, dotata cu tepuse ascutite. Evident, cei din Bucuresti vor fi obligati sa circule numai pe acea banda.

    00
  11. Esti carcotas. Din toate nodurile te-ai gasit si tu sa-l dai ca exmplu fix pe cel mai naspa :D

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.