CEL.ro, obligați la livrarea televizoarelor de 49 lei!

În urma cu un an, in ziua de Paste, site-ul cel.ro a lansat o ofertă promoțională prin care televizoarele marca Toshiba tipul LED 40 40RL938 Full Hd puteau fi achizitionate la pretul de 49 lei/buc, oferta fiind acceptata de sute de persoane prin metoda "click-wrap".

Ulterior, toti cei care le-au comandat au primit un e-mail de refuz de livrare, in care li se motiva ca oferta a fost o simpla eroare de sistem.

Judecatoria Sectorului 3 Bucurestia admis cererea pagubitilor si a obligat Corsar Online la predarea a cate un televizor/persoana, comandate la pretul promotional. (sursa)

Deși nu e definitivă, soluția este prima de acest gen și dă un semnal magazinelor online că greșelile se plătesc.

Și da, CEL.ro a ajuns al doilea magazin online românesc ca cifră de afaceri pe cadavrele celor cărora le vând produse și le refuză garanția, și pe spatele fraierilor ca mine sau ca Cabral, care le fac reclamă.

via cismi

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

49 comentarii

  1. In urma cu 5-6 ani cei de la cel mi-au refuzat un service pe motiv ca nu mai aveam cutia originala.
    Era un amarat de service care m-a costat in final in alta parte 100 de lei.
    Asa ca nu-i sufar sub nicio forma si o sa-i tin minte pana or intra in faliment :D sa le cant in ciuda.

    00
    • Deja stie toata lumea ce inseamna „cel.ro” asa ca nu mai ai mult de asteptat. Si cu toate mizeriile pe care le fac, tot imi este putin mila de ei daca trebuie sa onoreze toate comenzile alea. Dar nu inteleg o chestie, de ce nu pun un sistem de notificari sau un auto-block pentru diferite scenarii. Au intrat in sistem x comenzi pentru produsul y in z minute – il pun „out of stock” pana cand un super visor se uita sa vada daca e totul ok si schimba statusul inapoi in „available”. Chiar daca angajezi un om si pentru tura de noapte tot este mai ok decat sa te trezesti cel mai mare distribuitor Toshiba pe Europa :P

      00
    • nu. 90% din oameni nu știu. dar află când au o problemă. eu am primit mailuri de la oameni care plânmgeau că au fost orbiți de prețul cel mai mic și că cel.ro își bătea joc de ei. le-am sugerat să incerce la cabral, el e mai infipt in relația cu ei.

      și drept dovadă că le merge așa e că au crescut foarte mult.

      plus, am impresia că sentința e doar pentru cei care s-au asociat in proces.

  2. Eu nu am luat de pe CEl, pentru ca mereu la ei era mai scump cu sume intre 5-50 lei, aceleasi produse. Ca bonus, mai trebuia sa platesti si lvrarea, in timp ce la principalul era gratis atunci, acum nu mai stiu

    00
  3. Pana acum de 2 ori am vrut sa comand de la cel in ambele cazuri desi aparea in stoc existent pana la urma nu am primit produsul, nici macat un semn de la ei. Cand am scris mi-au raspuns comanda nu a putut fi livrata ca nu au produsul.

    Sunt neseriosi.

    Si pentru acestaa bucura faptul ca au fost obligati :)

    00
  4. Așadar, și în cazul Domo, unde s-a întâmplat același lucru, folosind precedentul de mai sus, clienții ar fi câștigat dacă ar fi mers în instanță.

    00
    • in legislatia romana nu exista ideea de precedent juridic care sa implice o sentinta uniforma in cazuri identice.

    • @Pix, ICCJ a inceput deja sa dea efect principiului precedentului judiciar, respingind recursuri doar pentru simplul motiv ca, in cazuri identice sau similare, Curtea s-a mai pronuntat si nu exista motive serioase sa se revina asupra acestor solutii precedente

      00
    • @arhi – ai dreptate, nu exista.
      @gabi – precedentul e binding, adica obligatoriu, in jurisdictii de common law precum Anglia. La noi e doar orientativ, adica persuasive :). Cu alte cuvinte, instanta ia sau nu in considerare precedentul dupa cum are chef, neputandu-se formula o regula in acest sens.

      00
  5. O data am comandat de la CEL un incarcator auto pentru laptop Asus. Am fost sa il ridic, iar a doua zi am plecat in Franta cu masina, bazandu-ma pe incarcator.

    Seara insa am ajuns acasa de la CEL si cand sa probez incarcatorul, am vazut ca mufa nu se potrivea. La CEL deja inchisese, iar eu a doua zi dimineata am plecat. La intoarcere in tara (dupa 2 saptamani) le-am trimis o notificare pe site, dar nu am primit raspuns. In fine, treaba s-a stins, pentru ca un prieten a cumparat de la mine incarcatorul, care se potrivea la laptopul lui.

    De atunci (4 ani) nu am mai cumparat nimic de la ei.

    00
    • Uneori problema este între mouse și tastatură. Nu intra în polemici că vei ieși cu capul jos.

      00
    • *intre mouse si scaun

      Acum vad ca se cer „lamuriri”:
      1) cel e de vina ca el a comandat o chestie esentiala cu o zi inainte
      2) cel e de vina ca el a dat comanda de ceva gresit
      3) cel e de vina ca nu e non-stop. Ce inseamna asta? sa tina dom’ne deschis pana cand ultimul client ajunge acasa sa testeze produsul
      4) cel e de vina ca el nu si-a luat laptopul la el pentru a testa incarcatorul. Daca il primea DOA? Si atunci tot vina cel era.
      5) cel e de vina ca el le-a trimis mesaj abia dupa 2 saptamani. Trebuia sa anticipeze ca va avea omul probleme si sa ii accepte returul dupa vreun an.

      Acum spune drept. Te-ai gandit tu asa: iau incarcatorul, il folosesc, ma incadrez in cele 14 zile in care pot denunta faptul ca renunt la produs, imi iau banii inapoi si uite asa folosesc incarcatorul moka. Doar ca a aparut o problema: el a ridicat produsul din sediu si acel termen de 14 zile nu se aplica.

      Hai sa nu mai criticam pentru ca dracul nu e atat de negru. Sau mai corect: toti dracii sunt negrii. Toate magazinele au probleme: emag livreaza produse desigilate, sparte etc., garage-ul se cam spala pe maini si trimite oamenii pe la importatori si service-uri autorizate, cel are problemele relatate mai sus (in postul lui Vali) etc.

      Legea privind comertul la distanta este destul de vaga. Practic, fiecare parte are dreptate.

      PS: nu sunt asociat, angajat sau fanboy al vreunui magazin online romanesc. Prefer amazon. Just because…

      00
  6. Am comandat de vreo doua ori de la ei. N-am avut probleme pana acum.

    00
    • Am facut greseala sa cumpar de la ei acum vreo 4 ani. Daca ai ghinion si se strica ceva, cu siguranta ai tras lozul castigator de 2 ori: in primul rand ca ai cumparat de la ei si in al doilea rand ca ai cumparat de la ei. Sunt toti niste tepari, de la telefoniste pana la „idiot service manager”. De atunci, nu am mai cumparat nimic de la ei.
      Foarte bine ca se scrie adevarul despre ei, sper sa fie cati mai multi atentionati in felul asta.

      00
  7. Pe mine, ca magazin mic spre foarte mic, ma ingrozeste perspectiva asta.

    https://razvanbb.ro/pe-mine-ma-ingrozeste-treaba-asta/

    00
    • Ai face bine să te odihnești înainte șă faci reduceri.

      00
    • Nu are de ce, pentru ca astea sunt erori umane ce pot fi eliminate ușor. E o poveste vorba cu „eroare de sistem”

      00
    • Razvane, hai sa demonstram cat de mult aberezi. Tu zici asta:

      „Să zicem că într-o seară vreau să fac o reducere la un model de cameră și scad prețul de la 900 lei la 800 lei. Obosit fiind, scriu 80 lei în loc de 800. Închid laptop-ul și mă culc.”

      Pai daca iti este frica de o greseala a pretului, iti modifici platforma astfel incat, atunci cand se reduce pretul cu mai mult de 10%, sa te avertizeze printr-o eroare sau pur si simplu sa NU actualizeze noul pret mult mai mic. Esti capabil sa iti inchipui cat de usor se poate implementa, din punct de vedere tehnic, aceasta solutie?

      „În acest moment, se pare că aș fi obligat să livrez cele 200 de camere la prețul de 80 lei. Acest lucru m-ar falimenta.”

      Pai daca nu esti capabil sa iti pui o amarata de avertizare cand pretul este gresit, mi se pare normal sa falimentezi.

      Asa ca hai sa nu mai aberam in halul asta ca nu este frumos.

      00
    • @Vladimir

      „Esti capabil sa iti inchipui cat de usor se poate implementa, din punct de vedere tehnic, aceasta solutie ?”

      Nu suntem capabili, chiar te rog sa detaliezi procedura. Sunt sigur ca Razvan iti poate plati un 30 eur pentru a-i implementa si lui solutia ta tehnica declarata usoara.

      00
    • @George : Razvan a lucrat la microsoft, sunt convins ca stie ca se poate si cum se poate face.

      00
    • @Vladimir, modificarea (codului sursă) a oricărei platforme presupune un cost care întotdeana trece binișor de implementarea inițială. Cînd vine vorba de upgrade-uri ulterioare la platformă, compatibilitate etc. cineva trebuie să mai și țină în funcțiune toate personalizările făcute de tine, pe care le-ai făcut pentru fiecare motiv posibil de eroare umană care ți-a trecut prin cap. Azi rezolvi problema cu prețul, mâine vrei să fii sigur că nu se poate modifica din greșeală diagonala TV-ului, că nu trece cineva GoPro Hero3 în loc de Hero2 în descriere și așa mai departe.

      Foarte mulți mici antrepenori nu-și permit acest cost, majoritatea nici măcar n-au înclinații tehnice. Asta trecând peste faptul că sunt un milion de alte lucruri pe care trebuie să le faci ca să-ți meargă cât de cât acel business.

      OK, Amazon sau chiar cel.ro ar trebui să aibă astfel de validări. Un business de un singur om, mai greu.

      00
    • pai in cazul asta, Razvan isi administreaza singur hostingul? sau wordpressul, sau ce alte chestiuni tehnice mia sunt necesare?
      Sau intra intr-o mentenanta pe care o plateste?

      De asemenea modificari asupra paltformei se platesc si nu sunt un cap de tara ca nu vrei schimbarea fundamentara a ei ci doar adaugarea de un alert inainte de a comite un pret, nu sunt suta la suta sigur dar e foarte posibil sa fie deja facuta asta in magazinele online…
      Sunt oameni care asta fac zi de zi si care viseaza wp-uri si magazine online si care sincer nu costa mii de euro… dar ceva costa…

      00
    • In cel mai bun caz ar trebui obligati sa le acorde clientilor respectivi un discount fata de pretul normal si nu sa le acorde produsul la un pret care nu numai ca e la un sfert din pret, dar ulterior ma duce si la sapa de lemn.

      Ok, is aia mizerabili cu clientii, suport tehnic din parti, etc. dar daca nu tinem cont de cine e vanzatorul si facem o analogie cum ai facut si tu lucrurile parca nu mai sunt asa de placute.

      00
  8. Trebuie sa fi mega nesimtit sa ai pretentia sa primesti un televizor de 2.000 lei la 49 lei. O greseala este o greseala, toti gresesc indiferent de domeniul in care activeaza. Nu te poti bucura de un bun cand stii ca altul are de pierdut. Este o tampenie.

    Eu am facut comenzi si din exterior (UK , Germania) de N ori , am facut comanda prin card au luat banii dupa X zile au scris ca nu mai au produsul si imi dau banii inapoi si punct.

    Legat de cel.ro 80% dintre comenzi au fost ok. 15% au fost anulate ca nu mai erau pe stoc. 5% am primit alt produs fata de ce trebuia. La ultima comanda am primit in loc de o folie pt telefon o folie pt tableta de 10″.

    Din fericire pentru mine nu imi pun poalele in cap la fiecare greseala, oamenii fac greseli si asta este.

    00
  9. „greselile” sau strategiile de marketing?

    Tin minte cand emag au inceput cu „greseli” din astea prin 2009, puneau multi botu’. :lol:

    00
  10. Consecinta o sa fie simpla, avand in vedere si ordonanta de urgenta intrata in vigoare azi(ieri?).
    Nu vom mai primi „emailul de confirmare a comenzii”. Vom primi doar emailuri „intermediare”.
    In felul acesta nu mai avem nici pe baza a ce sa facem retur, nici pe baza a ce sa ii dam in judecata ca n-au „onorat comanda”.

    00
  11. deci o sa primesti 3 bucati :)

    00
  12. Nu am folosit cel dar tare milog trebuie sa fii sa exploatezi greseala altuia.

    Eu as deschide un proces in locul lui cel.ro de abuz. Adica este o vulnerabilitate pe site, poate un angajat a gresit o cifra, poate programatorul a gresit un procent, poate un hacker a modificat site-ul, dar oamenii se mobilizeaza si exploateaza aceasta vulnerabilitate.
    Nu vad ce are de castigat magazinul care face o oferta pe care nu o poate onora. Cred ca e o vulnerabilitate.

    Poate oamenii astia daca casiera e la baie o sa creada ca sunt pe gratis.

    Ce ne convine cand castigul nostru e teapa altuia.

    00
    • ce bine ne pare când oamenii sunt tratați cu curul, mai ales daca lucrăm și noi la un magazin online.

    • @Vali

      Da, dar legea nu se imparte subiectiv. „A voi sunteti aia care va bateti joc de clienti, i-a sa va ardem noi pentru altceva.

      Nu s-au aliat sa-i dea in judecata pentru refuzul garantiei. Ne-am luat teapa, asta e, e normal. Ei cand a venit vorba de dat teapa, nu ne lasam noi cu una cu doua. Hai in tribunal cu ei.

      Excelent sistemul judiciar romanesc. Favorizam teparii de la aia mici pana la aia mari.

      00
    • sistemul e stufos să descurajeze dreptatea, nu să favorizeze țeparii. :)

  13. „…și pe spatele fraierilor ca mine sau ca Cabral, care le fac reclamă.”

    dada. De parcă a-ți făcut pe gratis. Și mai scrii de alții că fac una și zic alta.

    00
    • n-am zis asta. dar eu am o scuză. mie mi-au zis că s-au indreptat, nu mai fac mizerii. și am scris de rău de ei in timp ce aveam banner de la ei.

  14. Ii eterna problema cu „capra vecinului”

    Fiecare stie ca acel televizor nu a costat si nu o sa coste in veci 49 de lei dar „da-i in plm ca au destui bani , daca i’am prins in offside atunci sa plateasca”.
    Parerea mea ii ca situatia nu a fost rezolvata corect, trebuia sa li se dea sansa sa livreze televizoarele la pretul de achizitie sau ceva de genul.

    Nu am cumparat veci de la cel.ro si nu intentionez…. cand o sa aiba preturi mai bune ca pe amazon/ebay, mai povestim…. dar aceasta „situatiune” putea sa i se intample oricarui retailer si romanii i-ar fi taxat indiferent pentru ca nu exista compasiunea si bunul simt ca „uita mai , au gresit pretul; hai sa-i anuntam ca au o greseala pe website”. Nu, noi comandam „fara numar” si apoi ne plangem pe la OPC ca nu onoreaza comenzile.

    In loc sa cautam sa imbunatatim lucrurile mai bine aratam cu degetul si incercam sa profitam de greselile altora.

    Si tuturor celor care o sa primeasca acel televizor le transmit ca din pacate acea „karma” exista, intr-un fel sau altul.

    00
  15. Ca orice om care a muncit pentru banii lui, stiu valoarea banului si a lucrurilor care ma intereseaza.
    In Romania n-am intalnit discount-uri mai mari de 30% la produse IT, exista o mediana a preturilor, atat la noi cat si afara….
    Sa crezi ca poti cumpara un LED cu 49ron mi se pare naivitate curata.

    Un astfel de pret nu se justifica si nici nu ma simt atat de norocos in viata sa gasesc „chilipiruri”. Am in schimb tone de prieteni care cumpara masini pe doi lei, sau mai exact sunt platiti ca sa le cumpere la ce sume vehiculeaza ei ca se ridica achizitia… :)))

    Nu visez cu ochii deschisi si nici la iphoane de 50 lei, asta m-a salvat de multe „oportunitati” sau „afaceri”…

    00
  16. In cultura poporului roman nu prea exista notiunea de responsabilitate.
    Ai gresit, ai platit. Altfel NU e nici o sansa sa-ti corectezi greselile. Nu suna dur, nu e „nazism”, e doar normal in tarile cu apa calda.
    Din cauza asta nu avem nici un sistem de valori corect.
    Un exemplu pueril care-mi vine in minte din valoroasa noastra cultura: Mesterul Manole.

    00
  17. Pe acelasi principiu ca pretul de la raft intr-un magazin fizic se onoreaza, si cel.ro trebuie sa onoreze comenzile de pe site. Adica daca tu esti intr-un magazin si cumperi un lapte la 3 lei, si cand ajungi la casa de fapt afli ca e 5 lei, nu faci scandal? Amenda de la Garda Financiara pentru chestia asta e de la 5.000 de lei in sus.

    Poate tu ti-ai facut niste planuri in functie de comanda efectuata. Poate ai pierdut o reducere in alta parte. Poate te-ai imprumutat niste bani. Nu conteaza ca e 49 de lei, 490 sau 1490.

    Altfel, maine poimaine o sa se umple de magazine online care vand orice si la orice pret, doar ca sa atraga trafic, nu? Fara sa onoreze decat ce comenzi au ei chef. Pe sistemul site-urilor de stiri.

    00
    • Ipotetic, daca eu schimb codul de pret intr-un magazin fizic, de la o plasma cu unul mai mic de 2 lei, casierul e obligat sa-mi ia banii pe el, doar pt. ca n-am fost prins pe camere cand am facut switch-ul?

      Ala se prinde, zice: avem o problema, stati sa verific pretul, vede ca nu e 2 lei ci 20000 si gata, nu te obliga sa dai banii, dar nici tu nu pleci cu marfa la 2lei….

      Parca asa mi se pare corect.

      00
  18. Singurul produs pe care l-am comandat de la Cel.ro, evident pentru ca era cel mai ieftin, un laptop Acer pt cineva, a venit cu o tasta rupta. Au incercat sa imi paseze vina, insa, nu prea le-a reusit. Se intampla acum 5-6 ani.

    De atunci, i-am ocolit sistematic.

    00
  19. 1: Suntem cu totii de acord ca cei care au comandat de la 1 la n+1 televizoare erau 100% constienti ca incearca sa dea o teapa, da? Ca din moment ce ala costa 49 lei, e clar ca e o eroare pe undeva
    2: Pe acelasi principiu, o gramada de case de pariuri au refuzat niste castiguri pe motiv ca ora de incepe a fost scrisa gresit sau cota a fost gresita. La fel, cei care au pariat, au sesizat greseala.

    Ambele au regulamente care zic: in cazul unei erori de printare/tastare/etc, firma nu este raspunzatoare, etc ce mai zic ei acolo

    Asadar, daca au un regulament prin care sunt acoperiti, cum de au fost obligati sa plateasca? Oare acelasi lucru se poate face si impotriva unei case de pariuri, cu avocati&restul ?

    00
  20. Acum cativa ani, dupa ce am luat un laptop de la ei, am primit mail ca daca fac un review si il pun pe blog, primesc un voucher de 50 de lei. Bineinteles ca nu au mai dat nici un semn dupa…

    00
  21. @RDK, sa nu uitam ca TV-urile apareau la PROMOTIE si ca dupa ce a aparut aceasta „eroare” invadati fiind de volumul mare de comenzi, au schimbat termenii si conditiile site-ului.

    00
  22. Au primit ce au meritat . Dupa ce am cumparat printre altele un laptop de laei si eram un client serios am comandat un cablu hdmi si pentru ca mi-a ajuns dupa 5 zile am refuzat comanda . Apoi comandand o tableta o obraznica impertinenta m-a facut neserios . Am incercat sa-i argumentez asa zisa neseriozitate dar ea tot cu coarne a ramas Si de atunci astept…

    00
  23. Și-o merită cu vârf și îndesat cei de la cel. ro…
    La noi la Romaâni reducerile sunt cam ceva în genul, scumpim produsul de la prețul inițial cu vre-o 30% (că tot nu se vinde) și apoi îl băgăm la reducere cu 10%, iar al naibii atunci se vinde, că deh, i-a uite domnule ce reducere super…
    Țineți minte că în RO nu există prețuri corecte!

    00
  24. Pentru cei care nu stiu povestea CEL ;In ianuarie 2012 niste baieti “destepti”aveau unul din cel mai mare magazin on-line din tara ;DC-SHOP sau DEPOZITUL DE CALCULATOARE si s-au gandit ei cum sa faca foarte multi bani pe seama prostilor;simplu ,vinzi mult la preturi mici,apoi declari falimentul ,dai teapa la clienti cu garantiile ,la stat,la furnizori, apoi o firma de buzunar pe atunci- CEL “cumpara “ chipurile falita DC-SHOP si datorita “managementului inteligent”si nu a banilor pompati prin smecheria asta ,au o crestere spectaculoasa de 70% a cifrei de afaceri si culmea aceeasi baieti care au falimentat DC-SHOP acum fac o treaba minunata cu CEL.Nu santem chiar toti asa prosti cum ne credeti si nu am uitat teapa luata de la voi smecherilor!
    ATENTIE ! CEL MAI TEPAR MAGAZIN !
    P.S. Reclama mascata pe naiba,reclama pe fata si bine platita!

    00
  25. Nu cumparati niciodata de la cel.ro

    Va trimit toate resigilatele ca si noi…isi trateaza clientii cu un sictir de neimaginat…daca un produs e stricat..el se repara!!!..nu se schimba sau daca cumva aveti “tupeul” sa va cereti banii inapoi…asteptati mult si bine..va fi un razboi al nervilor…doar daca aveti bani de aruncat!! Sa nu cadeti in capcana preturilor cu cativa lei mai mici fata de alte site-uri..nu veti primi produse noi…iar relatia cel.ro – client post vanzare e ca de la tepar la fraier!! Cel.ro – site de tepari!!!!

    Cel.ro vinde ieftin ca noi produse resigilate si rereparate si refurbished. Isi trateaza clientii cu un sictir nemaintalnit. Relatia post vanzare cu clientul e de la tepar la fraier!

    http://www.adelin-petrisor.ro/cel-ro-mai-prost/comment-page-2/#comment-68025

    https://www.price.ro/cel.ro-reviews

    https://www.piticu.ro/cum-sa-iei-teapa-de-la-cel-ro.html/comment-page-15#comment-256786

    Nu cumparati niciodata de la cel.ro

    Cel.ro sunt Tepari. Marfa de contrabanda. Garantii sau retur la sfantul asteapta. Gasesc ei un motiv. Au cumparat fata la Depozitul de calculatoare si au crescut si ei. Inainte iti pupau talpile pentru 2 milioane. Mai cititi pe net ca e plin de nemultumiri. Probabil si de multumiti. Daca nu ma credeti faceti un test: sunati la reclamatii, retur sau orice altceva in afara de vanzari…ca fetitele de la vanzari te paseaza repede ca ele nu au treaba decat cu vanzarile.

    Veti regreta amarnic !!!

    00
  26. Niste MIZERABILI, fugiti de ei cat puteti.
    In cazul in care va pretuiti timpul, nervii si banii cumparati produse din alta parte, chiar daca asta inseamna sa scoateti din buzunare cativa lei in plus.
    In ciuda faptului ca material nu am ramas pagubit, am mai omorat cativa dintre putinii neuroni ai mei.

    Foarte pe scurt povestea, un tv cu pret bun, afisat ca fiind la promotie. Seara am plasat comanda online, a doua zi dimineata produsul aparea pe stoc la un pret cu 500 RON mai mare, dupa-amiaza sunt informat ca nu mai au produsul in stoc (probabil se refereau ca nu-l mia au in stoc la acel pret redus) si nu pot sa onoreze comanda mea. Cica imi vor da 5% reducere la urmatorul produs comandat. Sa-si bage undeva reducerea …

    Ca o paralela, intr-o alta situatie cand am cumparat de la un alt magazin, doar am facut o rezervare online (nu comanda), si in timpul zilei am fost sunat si intrebat daca ma duc sa ridic produsul. Mai aveau doar o bucata si au un cumparator in magazin. Am spus ca da iar ei nu l-au vandut in ciuda faptului ca o alta persoana era in magazin cu banii in mana. Produsul nu avea o valoare mica, in jur de 7500 ron. Nu e o chestie senzational dar au fost corecti, ceea ce in Romania e mare lucru.

    00
  27. Am cumparat cu plata online un telefon acum trei saptamani (21.11.2014). Am primit confirmarea comenzii, apoi factura si garantia, dar telefonul nu a ajuns inca. Incerc sa dau de o persoana care sa-mi spuna ce s-a intamplat dar e imposibil: la telefon intra doar robotul iar la email nu mi se raspunde. Chiar nu stiu cum sa procedez, oricum e o situatie care ii descalifica total pe cei de la cel.ro.

    00
  28. Cred ca sunt altii care merita mai multa atentie, ei sunt cam neseriosi.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile