Cât poţi ignora abonatul?

telefonAparent, nu prea mult. Vodafone a pierdut 35.000 clienţi în ultima parte a anului trecut, iar încasările au scăzut şi ele cu 9% faţă de aceeaşi perioadă din 2009.

Amuzant e că Vodafone câştigase 140.000 clienţi noi în 2010, deci veniturile ar fi trebuit să crească şi ele. Numai că fuga după abonaţi noi a lăsat un gust amar celor existenţi, care s-au reorientat. Sunt curios dacă mai există alea 10 minute în reţea, pe care operatorii le dădeau cu scârbă pentru fiecare an în care erai clientul lor. Şi în limita a 50 doar, şi numai marţea dacă pica pe 2 sau pe 6 ale lunii. Era atât de insultător…

Cifre de aici.

ps: nu veţi găsi analize mici, ca aceasta, pe alte bloguri, pentru că nu în multe locuri poţi avea un banner de la vodafone şi articole care să nu îi laude.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

78 comentarii

  1. Si eu am avut abonamente la ei dar atitudinea lor de rahat m-a facut sa trec la orange. Cu astia nu am avut de impartit nimic… inca

    00
  2. NOU
    #2

    Practicile tipice de bisnitar ale vodafone trebuie sa inceteze. Propun sa platim factura cu monede de 1 si 5 bani, sa moara casiera de ciuda :P

    00
  3. Impresia mea este aceea ca indolenta cu care l-au intors spatele celor pe care ii aveau in portofoliu o sa-i coste si mai mult. Mizeaza cu impertinenta pe lipsa de timp a abonatilor si de repulsia fata de hartogaraia necesara unei „portari de succes”.
    Marlania a mers pana acolo incat exista posesori de cartela preplatita care au minute mai multe decat cei care sunt de ani buni in sistem.
    Cat despre minutele despre care vorbeai, ele nu mai sunt valabile decat pentru fraierii care raman pe planul tarifar vechi, orice modificare a acestuia anulandu-le valabilitatea.
    Cum s-ar spune, Vodafone da cu o mana si ia cu cate poate.

    00
  4. Nu mai vreau sa aud de Orange, Vodafone sau Cosmote ca fac un carnagiu pe strazi. E mai frumos sa ai o cartela preplatita, unde, teoretic, tu esti stapan.

    00
  5. Din acelasi motiv m-am mutat si eu la Orange acum vreo 2 ani. Pentru ca eram client vechi si vroiam sa imi reinnoiesc abonamentul pe 2 ani nu puteam sa beneficiez de oferta momentului. Aia era doar pentru clientii noi. Noi astia mai vechi trebuia sa ne multumim cu ce ne dadeau ei.

    Acum au pacalit-o pe bunicamea sa treaca de la cartela la o mizerie de abonament, deci da, sunt disperati dupa abonati

    00
  6. Asa-i, am avut abonament la ei din 2002 (vestitul „Cent”) si anul trecut aveam uriasa suma de ….30 de minute moca in retea, fapt ce m-a facut sa trec pe cartela – mult mai bine.

    OffTopic: poate sunt eu chior de somn (chiar sunt:)), dar nu vad nici un banner de la VF la tine pe site. :)

    00
  7. Asa e la toti operatorii. Fac oferte foarte atractive pentru noii clienti iar clientii vechi sunt ignorati. Parca un client vechi nu are un avantaj ca platit luni de zile cel putin abonamentul!

    Mai ales cu portabilitatea ar putea sa fie mai atenti si sa le ofere si clientilor vechi oferte macar la fel de avantajoase ca celor noi.

    Gluma: Ar trebui sa faca romanii proteste: sa se porteze o data la 2-3 saptamani dintr-o retea in alta! :)) (italienii fac asta)

    00
  8. da, mai primesti 10 minute pentru fiecare an… dar doar primi 3 ani… dupa 3 ani te lasa cu buza umflata :D … de aia merita sa treci pe cartela… de asta sunt pe minus… multi trec pe cartela.

    00
  9. Ei, lasa ca ne-am obisnuit cu tine. Doar ai reclama si la shop erotic dar spui de cinstitele piariste de pretutindeni ca sunt pizdulici. :(
    Are dreptate Elena Carstea!
    Porcilor.

    00
  10. Și la Orange e cam la fel și probabil or s-o ia și ei în bot. Acum aleargă după utilizatori pre-pay fără să se prindă că poate idioții ăia care plătesc abonament lunar s-au cam săturat să plătească dublu sau triplu pe ce oferă ei la pre-pay „promoțional”.

    Măcar așa „for fun” Cosmote a început să fie o alternativă viabilă.

    00
  11. nu stiu la altii dar la mine cele 10 minute in retea erau in limita a 30 nu a 50.

    00
  12. Bai, tocmai mi-ai adus aminte ca mai am de platit 3 lei pentru a termina definitiv cu Vodafone. Cineva de la marketing de la ei sper sa fi platit deja pentru imensa prostie de a-ti umili clientii vechi (aveam 10 ani de Vodafone cand am decis sa trec la Orange).
    Refuzul accesului macar la ofertele noi (care oricum erau sub cele ale Orange) si pretentia ca initiativa maririi ofertei sa vina de la client – adica sa stea el pe telefoane ca sa-si cerseasca 20 de minute in plus – au fost 2 chestii care m-au facut sa zic pa unui furnizor de care fusesem totusi multumit. Pacat. Iata un caz concret in care calitatea serviciilor e facuta praf de un marketing inept.

    00
  13. Urasc Vodafone din tot sufletul si le doresc numai faliment.

    Am orange din 96’… pe cand era dialog.

    Mi-am luat si conex cent cand era la moda si am ramas socat de callcenterul ala al lor … Facturile veneau aiiurea … cand sunam sa intreb de ce a venit factura atat de mult „Ne scuzati … de fapt e mai putin … s-a emis gresit”… Sunam sa intreb de ce nu merge COST CONTROL … nu-mi mergea de 3 luni … Ah .. „stiti cost control e serviciu optional si va rugam sa nu mai sunati atat de des.

    OK …

    00
  14. Eu am 3 abonamente la ei si ma suna disperati sa-mi dea fixul ala nenorocit fara minute incluse catre mobil. Vrusesem sa plec de la ei dar dupa negocieri ca la usa cortului mi-au dat 500 min in retea pt 7 euro. Nu stiu de ce, dar parca tot nu sunt multumit!

    00
  15. Cei de la Vodafone au fost întotdeauna puţin mai ciudaţi, nu ştiu de ce. Pe când Orange introdusese ofertele cu sute de minute ei erau încă la 20minute naţionale pe lună la vreo 5-6euro.

    00
  16. pai eu ma gandesc sa plec de la orange din acelasi motiv, dupa fix 10 ani de abonament. bag sama ca singurul respectat e clientul nou, in toate retelele

    00
  17. La orange daca esti insistent iti poti modifica abonamentul cu noile oferte…. da trebuie sa fii insistent si sa te tocmesti ca in piata…

    00
  18. Vodafone nu da 50 de minute, ci maxim 30 pentru „loialitate”.

    00
  19. O data la 2 ani, alta retea. Hai ca se poate, cu portarea se poate. Asa m-am tirat instant si eu de la voda dupa 8 ani. Rep-ul lor mi-a zis raspicat sa-mi fac abonament nou pt. ca e mai avantajos.

    Si asta am si facut :D La orange ! Unde trebuie sa stau doi ani ca i-am luat maica-mii telefon la 1 para.

    Nu stati, nu stati, portati !

    00
  20. Si eu am abonament de vreo 8,9 ani la Orange si am vazut ca e mai ok pe cartela si le-am zis ca reziliez contractul. Mi-au oferit cu 5 euro – 1000 minute in orange si 100 in orice alta retea. Destul de ok zic eu.

    00
  21. Cât poţi ignora abonatul? Atat
    cat tine . Tu cat suporti ?

    00
  22. Si Orange si Vodafone sunt la fel.Cosmote nu am incercat la abonament asa ca ma abtin.

    Cartela e sfanta!

    00
  23. Mie chestia asta cu „facilitatea cutare o vindem numai abonatilor noi” imi suna a vanzare preferentiala, care, din cate stiu eu, e ilegala in RO. Poate vreun jurist sa confirme?

    00
  24. Primul lucru pe care l-am facut dupa ce am citit a fost sa caut in site sigla VDF. Am gasit-o. Felicitari pentru obiectivitate. :)

    Dar sunt de acord doar partial cu tine. Atat timp cat tu platesti 3 EUR pe abonament nu prea ai ce pretentii sa emiti. De ce nu merg catre un Prepaid cu minute de nu le poti consuma intr-un an?
    De ce sa te mai plangi ca n-ai alea 30 sau 50 de minute aniversare sau promotionale cand ai acum jdemii de minute???

    00
  25. Eu am avut abonamente pe Vodafone si pe Cosmote si nu pot trage decat o concluzie, Vodafone respecta clientul dar i-l taxeaza maxim, Cosmote are tarife mici si convenabile dar serviciul cu clientii la abonament e sub orice critica. La Vodafone intarziam si 2 saptamani cu factura neplatita si nu pierdeam nici un minut si nici de blocat abonamentul nu mi l-au blocat vreodata. Cosmote daca intarzii 12 ore iti taie minutele pe toata luna si nici nu-ti mai arata costul :))))) pana la sfarsitul lunii, cu alte cuvinte nu stii daca mai ai minute sau nu. Uite asa am vorbit eu intr-o luna de 30 euro doar in retea ca de eu stiam ca achitasem si ca am minute. In fine acum stau linistit pe cartela Cosmote su 70 min nationale si 1200 in retea si Romtelecom oricand cu doar 5 euro. Si nu le fac reclama ca ii urasc pentru aia 30 de euro care mi i-au furat.

    00
  26. Eu am orange de 6 ani, 2 ani pe cartelă şi 4 la abonament. Nu am avut probleme cu ei. Factura vine regulat acasă.

    00
  27. Sau mai bine zis isi bat joc de abonatii vechi.De 2 saptamani incerc sa imi iau iphone si nu pot.Am ab de 12 ani(cred) platinum super-gold extra nushcum si nimic.Acum sunt sub incidenta contractuala si nu pot sa schimb ab.Chiar daca pe site si peste tot zic „Oferta pentru clienti noi si existenti”.Nu am luat nimic niciodata de la ei(telefoane sau…)inafara de 30 de min de loializare.Si multe altele, in timpul asta cu cati consultati am vb….am ramas prost.Bataie de joc..

    00
  28. Clientul vechi este clientul casei, cu cele mai mari avantaje. Din pacate, focusul nu este pe ceea ce ai , ci pe ceea ce poti avea ! E valabil in abordarea de vanzare a tuturor businessului. Asta se mai traduce prin : „vanzarile” sunt mai eficace decat „client serviceul”.

    00
  29. la Vodafone am avut doar cartela, abonament am de la orange si sunt multumita. cand erau ofertele alea cu delfin, pantera sau mai stiu eu ce am putut beneficia de ele ca si client existent

    00
  30. Am si eu o intrebare ? sticu cumva cat costa sa reziliezi un contract la vodafon am auzic ca in jurul sumei de 200 euro e adevarat ?

    00
  31. Atentie, cetateni! Boicotati Vodafone! In zilele de 11-12-13 februarie nu folosati cartelele ce apartin acestei retele, nu dati sms pe Vodafone, nu sunati pe Vodafone! Astfel vor fi obligati sa ne respecte!
    Iar daca aveti deja abonament si trebuie platit, folositi monede! Numai asa le vom schimba mentalitatea.

    P.S. Acest text este un pamflet nu foarte reusit si trebuie tratat ca atare. Multumesc.

    00
  32. Eu prefer cartela prepay. Sunt client fidel orange de peste 5 ani. Recunosc totusi ca as avea nevoie de trafic de date, muuuult trafic, dar nu am de unde. Ma multumesc cu 100 MB pt smatphone-ul meu :-)

    00
  33. Distractia maxima la Vodafone:

    „Buna ziua, vreau si eu sa-mi iau Iphone4 cu abonamentul dvs. Am deja un abonament pe numarul asta, vreau sa-l reziliez si sa incep „abonamentul vostru ala scump care tine 2 ani si de care oricum o sa am nevoie ca iphonu vrea mult internet”.
    „OK, dar NU se poate pe acelasi numar. Obligatoriu numar nou. Deci mai bine va reducem abonamentul asta la minim (taxa de reziliere: 15euro*numarul de luni ramase/12) si mergeti cu 2 numere in paralel pana expira”
    „Si ce sa fac cu 2 numere, clientii ma stiu pe numarul asta…”
    „Aveti multe sms in care puteti sa-i anuntati ca v-ati schimbat numarul…”
    „Dar stiti ca e ilogic dpdv economic sa faceti asta, pierdeti clienti care vor sa ia UN ABONAMENT MAI SCUMP”
    „Asa sunt regulamentele…” (mall Plaza Romania)

    Niciodata nu stiti cand va poate ajuta un tanar cu studii economice, angajati-l, bai, boilor, ca dati faliment!:)))
    Deci am luat de la emag la liber….

    00
  34. *taza de relziliere 150 euro*numarul de luni ramase/12

    00
  35. dupa 10 de ani ca si client vodafone si in ultimii 3 ani si de orange (in paralel) pot zice ca la vodafone calitatea este cu mult mai buna chiar daca tarifele sunt mai mari.

    00
  36. Subscriu problemei. Si de mine isi bat joc astia de la Vodafone. Abonat din 2003, am ca facilitati 60 minute nationale dupa ora 17:00 si 60 in Vodafone in orice perioada a zilei.
    Am ab de 7.5 $. E adevarat nici nu folosesc Vodafone, dar nici nu am chef sa ma suedejesc cu ei la telefon pt niste facilitati in plus.

    Inca mai suport… nu stiu cat timp, probabil pana cand nu voi mai avea telefon de serviciu.

    00
  37. Nevasta-mea a primit un mesaj prin noiembrie ca poate avea internet pe telefon, prima luna gratis si dupa aia daca vrea il poate prelungi. A acceptat iar seara in aceeasi zi i-am zis sa sune la Vodafone sa dezactiveze internetul pt ca e teapa…aveam un feeling. Suna la astia si dezactiveaza internetul si ii confirma tanti de la *222 ca nu mai are nicio treaba cu el. Vin doua facturi fara net, doar telefonul. In decembrie isi ia un telefon care se poate conecta wifi. se conecteaza la routerul de acasa vreo 3 zile dupa care da sa vada costurile apel. Se trezeste cu 40 de euro fara TVA servicii de internet. Deci desi se conecta la internet de la romtelecom pe routerul de acasa Vodafone pirata si intra pe frecventa si mergea contoarul ca si cand s-ar fi conectat la ei. Cei de la Vodafone au bagat 3 variante de explicatii:
    1. s-ar fi conectat benevol
    2. s-a dezactivat serviciul dar nu si optiunea de net
    3. s-ar fi abonat la net dar nu isi mai aducea aminte
    Dupa ce le-am trimis o plangere in care le aminteam ca nu am semnat nimic cu ei, au raspuns ca nu trebuie sa mai platim cei 40 de euro dar ca o fac asa…ca sunt ei buni la suflet nu ca ar fi gresit.
    Asteptam sa ne expire abonamentele si sa ne portam la Orange sau Cosmote.

    00
  38. La mine a fost faza ca dupa 4-5 telefoane la relaii clienti unde ma rugam de ei sa-mi faca oferta de abonament (abonamet de grup si o supa platita lunar deloc neglijabila) ca-mi expira intr-o saptamana si nu stiu daca o sa raman in conditiile date…ignore total. Ca apoi sa ma sune in perioade aceea de 10 zile cat dureaza portarea si exist in paralel in 2 retele, dupa ce am semnat alt contract cu o alta companie, si sa-mi propuna abonament. Iar atitudinea celui de la fidelizare m-a dat pe spate…a fost de genul „ce v-au dat aia ca noi va dadeam mai mult ca ei”. Sper sa ai citiori din conducerea operatorilor telecom care sa-si scoata capul din cur si sa faca ceva pt clientii vechi.

    00
  39. Si mai e imbecil modul in care toooooot martketingul Vdf se adreseaza tinerilor, as zice sub 25 de ani, vezi ultimele campanii TV (din ultimii 2-3 ani adica). Eu inteleg ca vor sa-si atraga carne tanara, dar fidelizeaza-i cumva si pe aia care stau de ani buni si platesc abonamente. Pustanii cu prepay or sa se pise pe oferta ta daca alt operator vine cu 10 minute in plus.
    PS: „Este o competiție prostească, deoarece competiția pe preț nu este sustenabilă, prețul poate fi copiat imediat. Diferențierea nu se va mai face prin preț în viitor, ci se va face iar pe calitate, mai exact calitatea rețelei” Liliana Solomon. No shit!

    00
  40. abonat la vf din 97 (acelasi numar) – si vezi-Doamne, client „Gold” in care mi se dau jdemii de puncte pe luna. sa le pun in rama. cre’ca renunt si io la ei …

    00
  41. f adevarat; dar nu numai vodafone isi bate joc de clienti; romania cred ca e singura tara din ue unde esti taxat la secunda abia din secunda 61; in tarile civilizate, taxarea la secunda intervine din secunda 6…
    si al fel procedeaza toate companiile de telefonie care opereaza la „babuinii” de romani, nu doar V… ne iau ochii cu margele colorate si ne belesc buzunarele; si mai au si comportament de doi lei
    vezi mai jos si exemplu de la concurenta
    http://vinca-vestea-neamt.blogspot.com/2017/01/sa-ti-fie-rusine-orange-shop-piatra.html

    00
  42. Am rămas la Vodafone numai pentru că Orange nu a avut nicio ofertă bună pentru mine.

    00
  43. Aveam „Cent” si anul trecut am sunat sa intreb daca nu cumva e mai rentabil sa trec la cartela lor cu 700 de minute in retea, 700 sms-uri, etc. LA ACELASI PRET CU CENT-UL MEU!
    Mi-au facut pe loc oferta sa-mi faca „upgrade de abonament”, asa ca acum am abonament la ei, 5 euro/luna, 700+700+70.
    Poate unii operatori sunt batuti in cap, nu stu ce sa spun, dar cel de anul trecut a gandit bine.
    M-a castigat inca pe un an client, cel putin. :-)
    Nu vorbesc cele 700 de minute (ma, rog, numai luna asta am atins limita) dar nu voiam sa fiu eu mai prost decat aia cu cartele. :-)

    00
  44. Ha. Acum ne plangem ca nu avem sute, mii de minute ….dar ce tari erau ofertele inainte pe vremea connexului si a dialogului cand iti dadeau cate 10 min in retea si alea nu toate odata…ce vremuri.

    00
  45. Eu tocmai am semnat prelugirea contractului pe inca 2 ani. M-a deranjat foarte mult felul in care am fost tratat – ca si cum era doar interesul meu sa semnez un contract cu ei, nu era si interesul lor sa isi pastraze un client.
    Aproape 2 luni am discutat cu ei pentru o oferta decenta. Singurul motiv pentru care nu am plecat la orange a fost ca in proportie de 80% din agenda mea este vodafone.

    00
  46. Cam toate firmele de telefonie mobila ignora abonatii. Ar fi perfect daca ai reusi cumva sa scrii despre „umflarile” lunare ale abonamentelor de telefonie mobila.

    00
  47. Ma suna o tuta sa schimb extraoptiunea de Internet mobil ca a observat draga de ea ca eu platesc cam mult…5eur 25mb. – ‘Nu doriti net nelimitat pentru doar 2eur/luna pentru toata existenta mizerabila a domniei voastre?!’ – ‘Ba da domnisoara cum sa nu!!’
    Asta era in ian.2010. Pe 12 ian.2011 ma suna un tut -‘Domnule obs ca platiti cam mult la net’ la la la …sa aflu ca in aprilie2010 optiunea internet mi-a fost scoasa(inca nu se stie de ce si cum) si am ajuns sa platesc 40eur/luna numai internet. M-am dus la ei cu scandal dar nu am rezolvat nimic pentru ca vedeti dumneavoastra, eu nu am nici o dovada ca nu am sunat la ei sa-mi dezactivez optiunea. Asa ca am platit frumos 52eur(taxa reziliere abonament, ca vezi Doamne mai am 8 luni pana imi expira abonamentul, asta cu toate ca eu nu am luat telefon la oferta – Pai da, dar acum 1 an d-voastra ati beneficiat de superoferta la ab. 12 eur 800min. in retea+ 75min nationale si pentru asta tre sa va taxam) si ma trec pe cartela care acum a ajuns se pare la 10.000min cu 5eur(doar 3 luni dar o sa mai vina si alte oferte…. 15.000?!?)
    Morala?!?! Niste javre

    00
  48. Am plecat de la Vdf acum 2 ani imediat ce a fost posibila portarea . De atunci am pe cap Cosmote , si sincer regret alegerea facuta . Au cele mai proaste servicii posibile dintre toate 3 companiile cu care am lucrat pana acum . Cum a expirat perioada contractuala m-am gandit sa imi schimb telefonul , trecand peste faptul ca la doua numere pe acelasi nume numarul cu factura mai mica are mai mult discount , nu au telefoane , este retea de copii si babe care nu stiu ce cumpara . Pur si simplu nu am gasit ce sa cumpar , iar ce era interesant din punct de vedere al performantelor nu au pe stoc .

    00
  49. @sidryane, exact asta spuneam si eu mai sus: unii dealeri sunt batuti in cap rau! :-)

    00
  50. daniel vinca, te inseli. in USA esti taxat din momentul in care suna telefonul si desi tu suni, e taxat si cel pe care il suni

  51. NOU
    #54

    Taxa aia de reziliere fixă nu s-a scos? Parcă aşa citisem acum câteva luni. Bine, bovinelor nu prea le-au convenit când le ziceai că vrei să reziliezi contractul, parcă aşa citisem pe nişte forumuri.

    00
  52. dupa 9 ani de zile , hotarat sa inchid abonamentul vodafone cent . am sunat , i-am spus oful , dupa care duduia incepe sa-mi faca oferte de 18lei/luna abonamentul . Ii resping respectuos oferta , ea insista , eu ma dau ranit , ea tot insista si-i inchid telefonul . Cu greu m-am abtinut sa nu injur . Acum astept un telefon de la ei , deoarece „cererea mea a fost luata in considerare” . In lupta pentru noii clienti , isi pierd vechii clienti . prefer reteaua „verde”.

    00
  53. Mie nu imi place sa vorbesc pe datorie (post-paid/abonament). De ceva vreme sunt la cartela si e super ok. Nu stau cu grija facturilor. Am grija ca intotdeauna sa am credit peste nevoile uzuale, in felul asta anuland orice avantaj al abonamentului. Sigur, intr-o anumita situatie poti plati putin mai mult fata de abonament, dar faptul ca nu semnezi niciun contract si nici nu exista riscul(poti sa stii?) sa nu iti poti plati factura la un moment dat. Pentru mine, cartela este un mic simbol al libertatii, intr-o societate ce incearca sa iti ia libertatea de miscare prin semnaturi contractuale de orice fel.

    00
  54. NOU
    #58

    Am un numar de telefon vodafone nefolosit de aprox 3 luni si tot imi apare cost suplimentar. 2-3 euro. Ei sunt obligati ca la cererea clientului sa imi arate desfasuratorul convorbirilor nu?

    Oricum cartela e sfanta.

    00
  55. Explicatia: Am fost la un interviu la VDF prin 2009 pentru un post de marketing researcher. Atunci am ‘cunoscut” o parte din dept. lor de marketing. Cativa baieti si o cireada de pitipoance sub 25 de ani.
    Desi era orele 11 cand am fost la interviu, pitipoancele inca mai hohoteau la „locul de cafea” intr-o anexa a open-space-ului. Hohotind le-am lasat si cand am plecat, pe la ora 12. Intre timp m-am angajat pe un post similar la Cosmote. Unde-i cam acelasi lucru doar ca pitipoancele alea nu-s lasate sa se afirme luand decizii finale.

    00
  56. abonamente intre 7 si 20 euro = vdf te trateaza cu rupere la maciuca
    abonamente 20-50+ euro = vdf te suna sa te intrebe de viata si daca esti ok in ultima vreme.
    Stop the drama, upgrade to a better contract.
    Off topic: cartela pre-pay + direct debit de pe card, pentru reincarcare automata cand termin creditul = abonament?

    00
  57. Cocafone

    00
  58. Cartela prepay: 4euro cost initial. Pentru 4euro primesti 1000 de minute in retea/sms si 80 minute/sms nationale.

    Incarci cu 5 euro si primesti 1500 minute/sms retea si 100 minute/sms nationale.

    Pe un abonament standard platesti cel putin 10 euro in fiecare luna pentru 50 minute nationale si 200 sms.

    E clar ca nu prea le pasa de clienti. In ideea lor, in momentul in care ti-ai facut abonament nu mai vrei sa pleci, doar ca nu e asa.

    Eu mi-am reziliat contractul dupa 7 ani (il aveam de pe vreme Connex) si in aceeasi zi, dupa ce l-am reziliat, m-au sunat de 4 ori sa-mi ofere tot felul de oferte de rahat (100 minute internationale 8 euro, 300 de sms la „doar” 2 euro, etc).

    Cocafone

    00
  59. Eu eram pe finalul abonamentului prin 2008 si, daca nu imi zicea cineva de un abonament special pentru clientii vechi, renuntam la ei, dar mi-am refacut abonamentul (adica l-am schimbat cu cel pe care il ofereau doar clientilor mai vechi). Asta vara si gagica-mea sa sune sa intrebe de acel abonament. Cica „nu exista, nu stiu despre ce vorbiti, bla bla, nu se mai poate, SMS-uri nu se mai dau, se dau doar minute si alea putine” chestii d-astea. A doua o zi a fost sunata de vreo 5 insi, mai avea un pic si o suna si patronu sa ii ofere abonamentul cu 700 min si sms in retea + 70 min nationale (la 6 euro parca).

    00
  60. Inudatia asta cu zilioane de minute e doar o manevra de marketing; nu cred ca le tine reteaua daca toti noii abonati plus cartelarii s-ar pune la vorbit in continuu. Singurul parametru important este venitul net per utilizator; conteaza prea putin pentru ei detaliul „de la cine”…

    00
  61. Când m-am făcut io antreprenor VF avea ARPU aproape €10. Azi e €6. Ce vremuri bune!

    00
  62. @Silviu, mănânci căcat.

    00
  63. @dan, mananci cacat. Sa iti explic-si eu am fost acum ceva timp la ei la un interviu pe mirifica tarlà, m-au intgervievat niste sub-pizdulici (adica erau chiar mai putin decat atat) care nici nu au pricipit bine cu ce ma ocupam la birou, necum sa ia si o decizie in cunostinta de cauza. Singura lor preocupare reala era sa afle daca accept sa stau peste program neplatit. Evident ca le-am comunicat absolutul meu dispret fata de metodele sclavagiste ale minunatei lor tarlale si am si incheiat interviul plecand. La asa oameni, asa rezultate.

    00
  64. Mda, vodafone sunt niste dobitoci si merita cu varf si indesat sa piarda bani. Am fost client de-al lor vreo 7-8 ani, acum un an jumate am portat numarul pe orange.
    Problema e ca nici orange nu sunt usa de biserica… mai am putin si-i reclam la ANRCTI ca imi dau smsuri nesolicitate, mai exact reamintiri ca am factura de plata. Mai astept nitel, am avut cateva discutii pe mail pe tema asta; daca nu au de gand sa rezolve problema intr-un mod decent, le fac bucuria.
    Partea trista este ca si in conditiile astea tot mi se par mai ok decat vodafone. cosmote e o gluma proasta, este ok cand merge, dar daca nu merge asta e, ghinion, pisica neagra etc.

    00
  65. Aveai 50 de minute cu alea 20 de ziua ta: )

    00
  66. Sunt de 5 ani abonat Orange, si momentan nu am de cand sa renunt pt ca nu se gaseste ceva mai bun pe piata. De exemplu pt 9 euro am cam asa, cca 200 min nat, 400 in retea, 30 sms nat, 24 mms, 500 MB trafic internet, si vb cu 2 numere cu un cent. Daca se gaseste pe piata ceva mai bun, sa ma anunte cineva. La orange ca sa obtii ceva trebuie doar sa insisti. Am mai multe numere de telefon pe numele meu si cam de 2 ori pe an ma suna cineva de la ei si ma intreaba daca sunt multumit de abonamentele mele(de minute, mesaje, bla bla) si intotdeauna ascult ce au de zis, daca imi convine, accept, daca nu, refuz.

    Am avut un abonament de 9 euro cu 50 de min nat si 1000 in retea, si cand au aparut abonamentele delfin am vrut sa-l schimb cu Delfin 8, 125min nat si 700 in retea si sica nu se poateca inca sunt in perioada contractuala si tot asa. am cautat, am verificat contractul si pt ca sa il trec la un abonament mai mic trebuia sa platesc 25 de euro… dar pt ca sunt client vechi si care plateste mult, acea taxa nu era pt mine. am stat de vorba cu operatorea cca 30 de minute si tot nu se putea schimba acel abonament dupa parerea ei. Am facut o sesizare prin e_mail si cand am primit raspuns, era ca mine, doar ca nu se putea trece la Delfin 8 dar se putea trece la abonamentul de 3 euro. Am redactat o cerere de schimbare abonament, am printat-o si m-am dus cu ea la Orange Shop si i-am zis lu nenea de acolo ca nu ma intereseaza ce face cu ea, doar sa imi treaca un numar de inregistrare si o stampila pe o copie. Si treaba s-a rezolvat in cca 5 zile de cand am depus cererea….abonamentul a fost schimbat. Si acum ma suna cate un operator ca sa-mi ma intrebe daca nu vreau mai multe minute pe acel abonament, le raspund politicos, NU.

    Povestea a fost putinel mai lunga, am scurtat si tot am scris prea mult.

    Tine minte, tu esti clientu lor, tu esti stapanu lor… Doar insista

    Bafta multa

    00
  67. @Gabi – daca ai asa putine minute (am avut si eu abonamentul tau) .. treci pe vodafone 800… 800 in retea 125 nat. si negociaza cu ei.. o sa-l scoti cam la 8.5euro.
    @lecampeur – si mie mi s-a intamplat asta, in grecia cand stateam pe un hotspot… dar era din vina telefonului…pt ca te mai intreaba prin ce sa se conecteze..si daca nu esti atent ii dai pe altceva in loc de hotspot. cea mai sigura metoda sa nu se intample asta e sa-ti stergi profilurile de conectare la internet prin vodafone de pe telefon.

    00
  68. Citez de pe pagina lor, actualmente online (suntem in februarie, da?!): ¨Ia-ti unul dintre cele doua supertelefoane cu abonament de Internet inclus si pune-te pe transmis urari de Craciun¨

    Care Crăciun, mă? Aveți SMS-uri cu programare, telefoane cu delay până la următorul Crăciun?!

    00
  69. Legea care prevede ca poti renunta la abonament fara a plati despagubiri este in vigoare.

    00
  70. @pixel Legea aia e valabila in cazurile in care nu ai avut oferte la abonament can l-ai prelungit. daca ti-ai luat un telefon cu prelungirea abonamentului nu poti rezilia cand vrei. La fel si cu trecerea la alte abonamente cu „super oferte”

    00
  71. @Andrei, daca nevasta-mea nu ar fi sunat sa isi dezactiveze internetul prin telefon si nu i s-ar fi confirmat de catre o persoana, nu de un robot, ca nu mai are internet pe telefon as fi stat cu ochii in 4 la conexiuni. Dar cand stii ca nu te poti conecta la Vodafone pe internet si iti setezi telefonul sa se conecteze pe wifi-ul de acasa si se baga marlanii peste si te taxeza 40 de euro in 3 zile…mi se pare nesimtire penala.

    00
  72. O experienta interesanta si foarte bine descrisa este la http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=747732&st=0&p=9415112& .

    00
  73. am si eu abonament din 2002 la vodafone si de la o bucata de vreme eram nemultumita de serviciile lor asa ca…am luat o oferta pentru cartele si cu ea in fata am sunat la operatori…am negociat mai rau ca la piata cu ditamai firma care se respecta…in final m am ales cu 70 de min nationale,550 in retea,plus alea 30 de fidelitate…de altfel pe o perioada de 6 luni voi avea inca 5000 in retea (la cartela oferta este de 10000 de min cu 5euro pe luna timp de 3 luni) pretul ab meu este de 5.Sa zicem ca m au multumit oarecum :D

    00
  74. Mie chestia asta cu “facilitatea cutare o vindem numai abonatilor noi” imi suna a vanzare preferentiala, care, din cate stiu eu, e ilegala in RO. Poate vreun jurist sa confirme?

    Nu refuza sa-ti vanda facilitatea, refuza sa-ti modifice contractul existent cu oferta noua. Ceea ce e perfect legal. E o cacealma da-i dreacu, adica ori inghiti si stai asa ori te portezi sau inchizi abonamentul si faci altul, dar pierzi numarul. Se bazeaza ca ti-e sila sa faci manevre din astea.

    sticu cumva cat costa sa reziliezi un contract la vodafon am auzic ca in jurul sumei de 200 euro e adevarat ?

    Nu platesti nimic, n-au ce sa-ti faca, garantat. Au contractele foarte prost facute mai mult la impresie, fazele alea cu sute de euro sunt pentru cine pune botul. Nu te pot obliga sa platesti decat daca te dau in judecata si nu se baga ca stiu ca si-o incaseaza. Maxim ce pot sa faca e sa latre niste din aia de la firme de recuperare dupa tine dar daca-i bagi undeva se linistesc pentru ca cesiunile astea de creante se fac toate pe naspa.

    00

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.