Lansat fără mare fast zilele trecute, carrefour.ro este probabil primul pas serios dintr-o strategie online care se va întinde pe câțiva ani. Dacă urmăriți știrile de pe afară, știți că francezii sunt puși pe fapte mari și vor să se bată cu Amazon și Wal-Mart.
Interfața e simplă, 150.000 produse, mâncare și legume, magazinul TEX (textile ieftine, de o calitate decentă), care până acum era separat, va fi inclus aici.
Singura problemă e că momentan livrează doar în București și Ilfov. OK, livrează prin servicii adiacente și în alte orașe…
Trei chestii interesante:
- Poți plăti prin aplicație la casă. Scos telefon, plătit. Nu scos portofel, căutat card, plătit, băgat card în portofel, băgat portofel în buzunar sau geantă.
- Marketplace pentru parteneri. Pentru că nu poți avea de toate și e bine să lași și pe alții să trăiască»
- Depozit logistic independent:
Supermarketul Online este deservit de un depozit logistic independent, aflat în Ștefăneștii de Jos, dotat cu aparatura de ultimă generație și cu un sistem de gestionare a comenzilor, dezvoltat intern. O atenție deosebită în construcția acestui depozit, a fost acordată respectării listei produselor comandate de către client: primești exact ceea ce ai comandat.
Stiam ca livreaza in toata tara, dar nu toata gama.
Este singurul site al carui continut a fost scris de un om care a deschis ceva carti de gramatica.
Pe site gasiti „Suporturi TV” fata de alte site-uri sau magazine unde veti gasi „Suporti TV”
@gheorghe bine bă Gheorghe!!!
Nu destule.
Vezi „O atenție deosebită în construcția acestui depozit, a fost acordată respectării listei produselor”…
Mare tam-tam… foloseam carrefour-online.ro de acum 4 ani.
Din comunicat rezulta ca e ceva special oferit de carfur faptul ca „primesti exact ce ai comandat”. Deci in mod normal noi ar trebui sa primim altceva decat comandam, dar ei au facut pe dracu in patru cu tehnologii de ultima ora si sunt in stare sa trimita clientului ceea ce comanda. O realizare mare, indeed.
isteț
Să știi că e ceva special. Mi-au amețit vreo 5 comenzi până am renunțat la ei. Ba nu aveau produsul dar uitau să-mi zică, ba îl înlocuiau cu altceva fără să mă anunțe, ba trimiteau alte chestii…
Dar dacă acum au tehnologii de ultimă oră…..Bănuiesc că până acum făceau cum fac chelnerii la restaurant: citeau o datã comanda și apoi se bazau pe memorie pentru a face pachetele.
Asta eram sa zic si eu, am comandat si de la Carrefour si Cora. Cora cer 15 lei in loc de 20, vine cu TNT, lactate, mezeluri, carne vin reci in pungi, site-ul este mult mai user friendly.
In legatura cu design-ul, ca si om care lucreaza in domeniu, nu inteleg de ce mama naibii au evidentiat breadcrumbs, la mouse hover pe categorii nu se intampla nimic, nici click, trebuie special dat pe text, asta e eroare de cod. Pentru UI/UX designer-ul lor, cand pui un list item cu sagetica in dreapta, utilizatorul se asteapta sa i se deschida un alt panou cand duce mouse-ul peste el.
Problema e că nu toate produsele sunt tot timpul în stoc. Eu lucrez in Anglia pentru un lanț de supermarketuri. De obicei doar 55% din clienți primesc tot ce au comandat. Restul primesc cel puțin unul sau două produse substitut. De exemplu tu ai comandat banane pre ambalate la pungă de 5. Dacă nu e stoc vei primi banane in pungă de 8 sau banane vărsat în cantitate echivalenta. E exact același lucru cu a te duce in magazin să cumperi un anumit produs și a lua un înlocuitor. Pe online decizia nu îți aparține direct.
@Glumetzu, asta e o tâmpenie. Ok, înțeleg faza cu cantitatea echivalentă de banane, dar dacă eu comand lapte La Dorna și tu îmi trimiți Zuzu, mi se rupe că e cantitate echivalentă sau că mi-l dai la același preț sau mai ieftin. Poate nu vreau înlocuitor și îmi iau din altă parte. Măcar anunță-mă că n-ai sau scoate-l, dracu’,de pe site dacă nu e pe stoc ca să nu-l mai comand. Mor cu magazinele astea care știu mai bine decât clientul ce îi trebuie. Poate am motivele mele să iau FIX 5 banane în punga aia. Nu 8, nu vărsate. Le fac cadou, le pun în vitrină de decor, îmi trebuie punga aia, mi le bag undeva câte una pe zi, și îmi trebuie doar pentru 5 zile, câte una pe zi. De ce să mi se dea altceva? Fiindcă așa hotărăște altcineva pe banii mei?
Două lucruri pe care le-am observat la prima răsfoire pe site:
– nu toate produsele au locul de proveniență trecut (dacă este greu sa adaugi detaliile pentru atâtea produse, o soluție ar fi să faci poze la eticheta produsului).
– nu toate produsele au trecută data de expirare
– nu prea am înțeles cu livrarea acasă, dacă pot opta eu pentru intervalul orar sau este impus și care este orarul de livrare pe durata zilei (de ex: încep să livreze la ora 06:00 și termină la ora 22:00)
Probabil că în viitorul nu prea îndepărtat voi încerca și eu o comandă online din curiozitate să văd cum decurge.
Eu am comandat la ei pe vremea vechiului carrefour-online, si pot sa iti zic ca livrarea e cam asa: iti selectezi o zi pentru livrare, si apoi un interval de 2 ore in care curierul sa vina cu produsele, in functie de disponibilitate. Intervalul disponibil iti apare pe fond alb; daca e hasurat, inseamna ca nu mai au slot liber si trebuie sa alegi un altul.
In iarna, cand era zapada, de exemplu, nu prea gaseai sloturi de livrare libere pentru urmatoarele 2-3 zile, si trebuia sa iti planifici cumva comanda sa vina dupa 3 zile. Hint: atunci sloturile se programau dupa 8 seara. Deci la 20:10 daca intri pe site, gasesti sloturi berechet. Sper ca acum, cu lansarea noului site, sa isi mai fi rezolvat si din problemele astea logistice.
Referitor la ora de livrare, o singura data a venit curierul putin dupa ora limita de llivrare selectata (interval 16:00-18:00), fiindca era vineri seara, si stim cu totii cum e traficul la iesirile din Bucuresti (livrare in Ilfov, zona de vest, Carrefour Militari). Cand am facut comanda cu livrare sambata interval 8:00-10:00, la 7 fix m-a trezit curierul ca ajunge in jumatate de ora. Avea masina plina, semn ca oamenii chiar folosesc serviciul asta in zona.
Am comandat produse proaspete o singura data (carne, si alte refrigerate), si au venit cu masina frigorifica. Prefer sa le aleg totusi eu, eventual nu din Carrefour, dar am zis sa incerc.
Mulțumesc pentru informații.
Pe mine nu m-ar deranja să întârzie curierul, ar fi o problemă să ajungă mai devreme, având în vedere că voi comanda astfel încât să ajunga seara după serviciu.
„Livrare in Bucuresti si imprejurimi” din categoria „Ba saracilor care nu stati in Bucuresti si imprejurimi”
Au vrut sa fie clar ca livreaza si in Drumul Taberei.
Tocmai ce vazusem zilele trecute si inca mai aveau probleme de genul: https://imgur.com/a/fmXmfRn
Da, acum 2 zile pe orice categorie mă duceam, nu găsea nici un produs pe care să-l afiseze, la orice arata „nici un produs găsit”. Deci eu am terminat și cu Carrefour online. Plus că site-ul arată și se mișcă dubios de zici că-i făcut în flash.
Să mor daca înțeleg, companii care invart sute de milioane de euro, nu sunt in stare in secolul internetului să plătească o echipa care să facă un rahat de site stabil, fara erori, să se miște decent și actualizat în timp real.
De obicei problema in astfel de cazuri e un sefulet care crede ca stie mai bine decat echipa si isi baga nasul cu „schimbari”, mai ales la sedinte unde prezinta unul si restul stau si comenteaza in nestiinta de cauza.
SSD Kingston A400 240GB SATA-III 2.5 inch
6.039,00 Lei
Ala care pune preturile confunda . cu , altfel nu-mi explic chestii de genul.. In alta ordine de idei e amuzant sa ai in cos un kil de ceapa, niste branza si un ssd :))
„Vandut si livrat de: ELECTRONIC WORLD SRL”
UX de rahat, doar la carrefour – fara validari si cu dropdown pentru ceva ce nici nu trebuie selectat ca e singura optiune. https://prnt.sc/jkkcm5
Aplicatia Carrefour pay au rezolvat-o? Gata au trecut la site online?
Am avut aplicatia CarrefourPay instalata. A functionat un timp, era utila, puteai scana produsele si afla pretul fara sa trebuiasca sa mai umbli prin magazin sa cauti un cititor de preturi. Dupa ceva timp nu a mai functionat. Am intrat in googlePlay si am vazut ca erau si alti utilizatori cu aceeasi problema. Am mai tinut aplicatia instalata inca vre-o doua luni si ei tot nu au rezolvat-o.
Acum chiar sunt curios, aplicatia carreforPay merge?
carrefour-online.ro erau parteneri, acum partea online a fost preluata cu totul de carfur romania
o, da, aptamil AR 45 lei, la bebe tei e 30 lei good job, carrefour online!
acum daca ar avea si preturi mai mici fata de concurenta…
Din pacate daca compar cu preturile din magazinul fizic aici au in plus intre 5-10% la multe din produse…asa ca ma mai bine car sacosele…
De și-ar dresa angajații să nu mai fie scârbe cu clienții și de-a avea decența să și răspundă la e-mail-urile care trimit mesaj automat cu ”Părerea dumneavoastră contează” poate că aș intra pe site. Prețurile la ei cresc zi de zi; la modul ”azi e 3,99 lei, săptămâna viitoare e 6,21 RON”. Cam 15% dintre produse nu au prețul afișat sau au afișat prețul greșit. Site-ul poate fi lună și bec când business-ul e pur și simplu infect.
Angajat la billa?
I have mixed feelings cu privire la textul lor bilingv de confirmare
” Your vendor account was successfully created and is undergoing validation. You will receive an email with instruction after the account is approved.
Email: contact@koson.ro
Parola: You will be asked to add a password after the vendor account is approved.
When you sign in to your vendor account, you will be able to:
Sell products on Carrefour Marketplace
Verifica situatia comenzilor
Vizualizeaza comenzi precedente
”
P.S. – Nici eu nu am tradus tot site-ul in romana dar totusi.. nu sunt Carrefour