Azi Carrefour dă drumul la reduceri într-un mod inedit.
Sistemul e un pic mai complicat, așadar fiți atenți cum funcționează:
- intrați în aplicație, mergeți la Act For Good, iar de acolo la meniul Provocări
- alegeți de acolo una dintre ele (momentan sunt peste 50)
- faceți cumpărături. după ce scanați produsele, scanați și codul Act for Good, care se găsește la contul vostru din aplicație, iar când îndepliniți un număr de produse cumpărate din categoria de provocări aleasă, primiți un voucher, cu care plătiți data viitoare când cumpărați.
De exemplu, eu mi-am ales provocarea Coca Cola. Dacă cumpăr produse marca Coca Cola de 50 lei în următoarele 2 săptămâni, primesc un voucher de 10 lei. Voucherul apare automat în cont.
E o componentă de gamification și una de fidelizare acolo. Pentru cei care sunt fideli unui brand anume e ușor, mai ales că jocul se poate juca în orice Carrefour din țară.
Voucherele astea de la provocări pot fi folosite când cumperi orice din Carrefour?
Ca feedback, că sigur citește și Carrefour: ofertele din Act for Good, alea de joi până miercuri, au fost ok doar la început, în primele săptămâni ale aplicației. Acum mie îmi dau impresia că vreți să scăpați de produsele la care aveți stoc prea mare.
Zău? Nu a făcut carfur o faptă bună, ci doar urmărea profitul și propriul interes? Nț, nț, nț…
Da. Șoc și groază.
Cu provocarea Coca Cola an facut un mail si i l-am trimis lui Ronaldo
I-am spus sa si se grabeasca pentru ca O número de vouchers é limitado.
Chiar sunt curios cand o sa raspunda, daca o sa raspunda
Nu, nu-mi place Ronaldo
După articolul ăsta al lui zoso, capitalizarea Coca Cola a crescut cu 4 miliarde. Asta înseamnă să fii influencer și să-l contracarezi pe Ronaldo.
Mie mi se pare corect ce a facut Ronaldo. Scopul atat pentru Coca Cola, cat si pentru Ronaldo este sa castige cat mai multi bani. Iar daca ei au avut vreo negociere in urma careia au ales sa nu foloseasca imaginea fotbalistului, este normal si ca acesta sa nu isi asocieze gratuit imaginea cu ei.
Mai ales ca lipsește un P de bun-simt.
Ofertele in general sunt tintite catre toata lumea dar mai degraba pensionarii si cei cu timp liber au timp sa le urmareasca.Tinand cont ca marea majoritate a persoanelor sunt atehnice, de ce plm sa faci un sistem asa de complicat ? Adica pensionarii cu greu vor sti sa faca toate operatiunile astea cerute in aplicatie. Nu inteleg care-i logica lor ? Vrei sa dai la oferta, ofera posibilitatea de a cumpara redus in intervale pre-stabilite cu un card fizic si lasa-ma nene. De-acuma tre` sa fii inginer daca vrei sa-ti cumperi ceva la oferta.Da faq ?
Cred ca scopul lor nu este neaparat ca de o anumita promotie sa beneficeze pensionarii si cei cu mult timp liber. Pentru ca aceste categorii nu au nici venituri foarte mari si nu ai nimic de castigat daca ii aduci mai des in magazine. Adica nu vor cumpara nimic suplimentar in afara de produsele aflate la promotie.
De acord! Pensionarii si elevii au timp de prostii dinastea pt un voucher de 5 lei
Și bag pl în carrefour, care pune preț mare pentru act for good și prețul real mic, în colț, pe etichetă.
da’ tu folosesti serviciile clasice de scanare si plata? mi se pare cel mai smecher sistem self service.
numa’ sa nu uitati sa va scoateti security tag-urile daca cumparati haine.
are cineva din Brasov sa-mi imprumute un magnet de hard 5 minute?
Eu am patit ceva similar la 4F. Au uitat sa-mi scoata tag-ul la o geaca de ski si, surprinzator, nici nu a piuit la scanerele lor. Mi-am dat seama ca exista cand am plecat in Brasov dupa 3 luni.
M-am dus la un alt magazin 4F, care au refuzat sa scoata tag-ul. Mi-au recomandat sa ma duc la magazinul initial sau sa ma intorc cu bonul fiscal.
Da nu-i complicat deloc
Cola de 50 de lei beau in vreo 6 luni. In rest numai branduri pe care nu le folosesc. O sa arunc un ochi la vinuri, poate ma scot cu Caii de la Letea (pe alea exclusive nu am cum sa le stiu).
Si da, pentru un om care nu foloseste deja aplicatia lor poate parea prea complicata toata treaba. Am vazut oameni care cumparau minionii aia de pluș la pret intreg pentru ca nu au reusit sa inteleaga treaba cu aplicatia si voucherele.
Spre deosebire de kaufland, auchan si lidl, e foarte bine ca la Carrefour nu au cantare la self scan si astfel mai poti trece cu cate o rosie in plus.
Nu e „articol sponsorizat”? Wow