Dacă mai căutaţi motive pentru care Neogen e o varză cu carne, iată aici încă unul. Da, e din categoria “există de 2 ani aşa, dar noi ne prefacem că e nouă”.
Mai ţine cineva minte prima campanie pe bloguri? S-a uitat cineva la domeniul blog20.info când e înregistrat? Fusu e bou util încă o dată şi în loc să pună mâna să scoată bani din jenogen, pune pe blog clipuri inspiraţionale şi dă sfaturi de mentorship şi alte rahaturi. Un emigal mai în vârstă.
update: o iau prea personal. scuze lui călin, carry on…
E si Mircea Popescu parte a blog20?
Zoso, pe langa stilul deloc elegant in care te exprimi, cati bani a facut Blog20.info de la inceputul anului? Ce-am scris acolo era doar o idee de discutat (nu de injurat!), eu am de castigat daca piata creste in totalitatea ei, nu conteaza prea mult in cel structuri..
fara suparare, dar de ce te intereseaza ce fac ceilalti ?
de ce nu poate sa nu iti pese de „concurenta”, daca el o fi concurenta ta…
De curiozitate cam ce bloguri fac parte din blog20.info? Sau daca e mai usor care din bloggerii cunoscuti (nu ma refer aici la ciutacu sau badea) nu fac parte din retea?
garm, de curiozitate, te poti uita in footerele blogurilor si unde vezi sintagma „blog din reteaua blog20” sa stii ca ala e parte din retea.
ciuda ca nu s-a scaldat cu jegosii aia ( visurat si sparki )in bojenie
calin, cand o sa simt nevoia, o sa comunic asta. Pana una alta, sunt satul de oameni care se bat cu pumnul in piept ca fac si nu prea fac.
Zoso, eu cred ca esti satul de oameni care nu prea au nevoie de tine pentru a comunia, sau care nu cedeaza la santajul la care-i supui prin injuraturi.. Sau doar executi ce ti se spune, nu stiu.
zoso, nu stiu pt cati esti antipatic, dar in ceea ce ma priveste ai tot respectul meu. Nu pt articolul asta neaparat ci pt modul tau de a te exprima: direct, coerent, fara ocolisuri.
Numai bine!
Pai nu discutarati recent, barbateste, fata in fata, la Blogaria IV despre toate astea?!?
eu nu am fost.
Mie mi-a placut cum a prezentat Calin ideea. Si desi nu il stiu filantrop pe Calin, cred ca a scris postul cu multa simpatie fata ideea in sine!
E multa foame dupa trafic, bani… Unii observa ca unele bloguri chiar au cititori si vor si ei o felie din cascaval…
Asta cu un emigal mai in varsta e super tare. Juri ca e adevarat :)))
Calin Fusu vorbea de o idee de afacere iar tu o compari cu o „gasca” de bloguri. Imi pare rau sa iti spun, dar sunt doua lucruri complet diferite. O firma functioneaza dupa alte principii decat o intelegere ad-hoc a unor oameni. Un exemplu este si faptul ca nu aveti definita o procedura atunci cand cineva va solicita o campanie publicitara. Un mail in doi peri nu se compara cu raspunsul structurat din partea unei firme.
parkfun, esti sigur ca nu avem?
Ce imi place mie de cand s-a lasat acest troll de discutie?
Multa lume se baga in seama de parca ar fi vorba de ei. Nu vad interesul altora pe tema asta – cei enumerati pe blogul lui Fusu ar trebui sa isi dea cu parerea si atat.
Restul sa isi vada de ale lor.
Zoso, inteleg din postul lui Calin Fusu ca sunt cu cel putin un an inaintea lui… la nivel de concepte, bineinteles… ai tu un document prin calculator care-mi confirma, nu?
PS. Mi-a placut fraza de la final
fluture, tu stii bine care e parerea mea vizavi de chestia asta.
daca nu faci bani din bloggerit, nu se merita….
daca aveti chef, la mine pe blog: Ilici Iliescu – Casanova sau Kasanovici
Pana la urma, nu-i o idee cine stie ce originala, n-am inteles care-i marea valoare adaugata. Ca ne-a explicat si noua Fusu ca exista Gawker sau HuffPo? Foarte multumim…dar…
te inseli. dar nu-i nimic, mergi si mananca rahat pe blog la fusu.
@ zoso: referitor la procedura, sunt foarte sigur ca nu aveti
Aia de la neogen iti dadeau un tricou gratis numa daca iti faceai cont la ei pe sait. Plm.
Si tat nu se inghesuia lumea, desi eram in Romania. No, cam naspa ce sa zic.
pai vezi … o firma nu ar spune unui potential client sa manance rahat. Exact asta e diferenta.
@Parkfun, ai dreptate, o firma nu si-ar permite sa faca asa ceva. Uite de aia nu-si fac respectivii bloggeri firma, ca sa-si permita!
@Marketosaurus : ok, sa ma injure cat vor pentru ca eu n-am sa ma supar . Dar in cazul asta sa nu mai critice ideea de firma/business coerent in domeniul asta. Asta inseamna ca nu se vor dezvolta si nici nu vor putea atrage bani. Pentru ca cine da bani pe o campanie publicitara doreste multe lucruri, printre care: sa inteleaga procesul, sa masoare rezultatele si poate, daca mai e si sensibil … sa nu fie injurat … pe banii lui!
parkfun, uite un sfat gratuit (urmatorul o sa coste): ca ai 500 lei in buzunar si vrei sa ii cheltuiesti la mine pe blog nu presupune ca eu sa iti pup picioarele. poate in alta parte ai fost tratat cu cozonac si vin, dar nu te astepta sa iti pic la picioare doar ca ai respirat in directia mea. nu sunt fomist si nu sunt usor impresionabil.
… eu nu stiu de ce te aprinzi asa. iti apreciez unele idei, dar alteori sari calul rau de tot.
Am cerut eu sa pupi clientul in *und pentru 500 de lei? Eu am spus doar ca atunci cand ai un client la firma ta, trebuie doar sa il tratezi onest si nu cu indiferenta. Imi para rau daca tu crezi ca un client trebuie tratat cu vin si cozonac. Sau trebuie mangaiat pe crestet…
Dar ceea ce am spus referitor la raspunsul in doi peri si complet neprofesionist sau lipsa unui raspuns in cazul altui blogger celebru este foarte adevarat. Mi-as dori sa fi primit un raspuns standard, simplu, civilizat, convingator. Doar atat.
Iti dau si eu un sfat, tot gratuit: nu mai avansa sume, fara sa stii ce doreste clientul Nici macar pe mail. Poate omul vrea sa cheltuie de 10 ori mai mult, si n-ai sa ajungi sa stii niciodata. E aceeasi greseala imensa pe care o face orice roman atunci cand se duce la un interviu pentru un job: intai spune cat vrea si dupa aceea discuta ce o sa faca acolo. Bucuria angajatorilor. Eu spun ca invers e mai bine …
… iar fusu tocmai asta spunea: incearca sa treci in liga celor mari … poate o astfel de liga nici nu poate exista in RO … dar omul a avansat o idee.
clientul voia intotodeauna sa cheltuiasca milioane, dar dintr-un motiv obscen nu o va face. stii de cate ori am auzit asta? nu stii.
as vrea sa nu imi dai lectii de business. nu stii cine sunt, nu stii cu ce ma ocup. la fel si fusu. faceti pe interesantii, in loc sa va vedeti de businessurile voastre. voi va pricepeti foarte bine la blog, de fapt, daca v-ati incorda muscii, v-ati uita de la etajul 3 la mine ca trafic si influenta. dar nu vreti. voi insa, in marinimia voastra, vreti sa ma ajutati. brb, tocmai am vazut un porc zburand pe la geam. ii fac doua poze si revin.
ok, eu inchei aici. am spus ce am avut de spus.
vreau sa te asigur ca nu am incercat sa dau lectii si imi inchipui ca esti bombardat de mail-uri si telefoane de la cei ce vor sa cheltuiasca bani dar nu o vor face niciodata. Te cred. Dar … gandeste-te ca tocmai asta face o organizatie mai mare: ordoneaza lucrurile si te lasa pe tine sa te ocupi de creatie. oups … iar dau sfaturi. astept pozele cu porcul