Cei mai buni șoferi din România – și altele

Am condus mult pe șoselele românești și de câteva ori pe afară și cred că am găsit o categorie de șoferi care poate fi considerată cea. Șoferii de transportere. Cei care duc marfă dintr-o localitate în alta. Ca grup distinctiv, că au și ei uscăciunile lor, sunt preferații mei. Știu drumul, știu când să accelereze, știu când să pună frână, știu care curbă merge luată cu 100 la oră și care cu 30. Overall, cei mai buni.

2013, România: ar fi o idee bună să aducem gurile de canal la nivelul asfaltului. E o descoperire epocală, probabil cea mai importantă a acestui deceniu. În 2020 vor descoperi că șoselele se fac un pic înclinate, ca să se scurgă apa de pe ele când plouă.

Am văzut că au început să facă șosele cu șanț de scurgere din beton, și unii se miră de ce. Pentru că apa se scurgea natural în șanțul natural, care apă săpa la fundația șoselei, care se surpa.

Bușcu a fost în weekend pe Valea Prahovei și e supărat. Poza de mai jos îi explică destul de simplu că, oricâte benzi ar avea șoseaua, dacă pleacă 10.000 de oameni la aceeași oră în aceeași direcție, surpriză, tot aglomerație va fi. Cum am mai zis, e destul de simplu să planifici o asemenea călătorie, mai ales că televiziunile urlă de ani buni că Valea Prahovei se blochează în weekend la anumite ore. Simplu: fie pleci la 11, când e gol, fie după 6, când iar se eliberează. Ah, te dau afară din cameră la 12, te duci să mănânci și la 2 te așezi la coadă împreună cu alte câteva mii de idioți? Îți meriți soarta. Dar e mai ușor să te plângi decât să pui capul la contribuție.

 

traffic-jam

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

27 comentarii

  1. Te rog eu nu mai lumina oamenii ca o sa imi strici logistica :)

    00
  2. As adauga la grupul preferat – transportatorii o sub-categorie preferata. Cei care conduc caddy / kangoo cu produse farmaceutice. Spre deosebire de dubele mari, astia conduc mai voiniceste

    00
  3. soferul de camion cu marfa este cel mai experimentat pentru ca omu doar asta face. iar soferul de duba/autocar transport persoane este un fel de tatal soferilor de taxi: respectiv infuzat cu esenta de nesimtire.

    observatie: poza pare a fi un fake

    00
  4. NOU
    #4

    fake pic! :)

    00
  5. NOU
    #5

    Eu am invatat pe propria piele ca daca e pusa limita de viteza sub 50 prin afara localitatii pai chiar trebuie sa incetinesti!

    00
  6. NOU
    #6

    Doar pentru veridicitate : Poza neprelucrata :

    00
  7. Wow, lecturezi din dl. Buscu?
    Apropo, nu l-a gasit vinovat tot pe Basescu?
    Hai cu suspendarea!

    00
  8. Desi ai dreptate cand spui ca daca pleaca toata lumea la acceasi ora e aglomerat, poza ce o folosesti pentru a „demonstra” asta nu e cea mai buna, pentru ca a trecut inainte prin photoshop.

    00
  9. „o categorie de șoferi care poate fi considerată cea…”? Cea mai cum?

    00
  10. Apropo de canalizari, as zice ca ar fi o idee buna daca le-ar muta si pe marginea strazii nu pe mijloc cum sunt acum.

    La bunica-mea la tara se face sistemul de canalizare. Guess what, canalele le pun pe mijlocul drumui! Eu nu-i inteleg pe astia…

    00
  11. da. seara o dubita in fata pe drum necunoscut este parafum

    cum adica ma autostrazile se blocheaza? Esti basist, d-aia!

    00
  12. Cu transportatorii chiar ca ai dreptate.
    TIR-urile merg, de obicei, fara sa incurce traficul, intotdeauna lasa spatiu sa te bagi intre el si cel din fata cand depasesti si mai ales noaptea daca esti obosit, tot ce ai de facut e sa te pui in spatele unuia din astia si mergi mai incet decat viteza ta normala insa extrem de linistit si relaxat.

    00
  13. Ca grup distinctiv, deşi numără decât o mână de oameni, mie-mi plac utilizatorii Trafictube, hehe :)

    00
  14. NOU
    #14

    asa e , da’ buscu a zis ceva de bun simt. o pasarela la comarnic sau un pasaj subteran la trecerea de pietoni de la busteni nu sunt mega eforturi si-ti fac viata cu 5 minute mai frumoasa.

    00
  15. articolul ok, poza e fake.

    00
  16. pentru toti cei care au sarit ca poza e fake , e vorba de 405 langa getty center , poza e facuta de sus de la getty center , 405 south are 5 benzi plus carpool si dimineatza de la 7-10 e o imensa parcare pe multi kilometri , apoi 405 north are 5 benzi ,care iar sunt super pline de la 2-7 seara , acum se munceste la carpool , se taie dealuri, se demoleaza si se contruiesc noi poduri.
    Un drum sherman oaks to lax il faci in 20 minute noaptea , 2 -3 ore diminetza si apoi 2-3 ore sa te intorci dupa masa in sherman oaks.
    Asa ca alegi ori pleci mai devreme ori mai tarziu sau preferi sa stai in trafic . In conditiile astea cine isi doreste masina sa aiba cutie manuala .
    Mai e de mentionat ca distanta e de vreo 25 km intre lax si sherman oaks.

    00
  17. @pendul constantin: Pasarelele nu-s bune ca seniorii nu le fac fata (mai ales iarna) iar pasajele sunt scumpe cu draci. Apoi stim cu totii ca mai multa benzina cumparata inseamna mai multi bani de furat de la buget.

    PS: Cat de cacanar lipsit de viata trebuie sa fii sa-ti pierzi timpul falsificand fotografia de mai sus ?!?

    00
  18. Eu am descoperit in ultimul timp o categorie distincta in bucuresti si anume: Corporatistele care pleaca de la servici la ora 8 seara ca atunci termina ele programul si normal pana atunci nu au putut sa vorbeasca „deloc” la telefon si vb in trafic la telefon si bineinteles nu se asigura. Aceste fapturi pot fi foarte usor depistate in trafic deoarece au Golf sau Clio sau 107 sau Mini (alea care sunt in pozitie de management) sunt aranjate cu fuste din alea scurte stramte pe „bombeu” si bineinteles vb la Iphone

    00
  19. Offtopic. McAfee ti-a marcat siteul ca malicious si in categoria High-Risk. Care e problema? Ideea e ca la servici nu mai pot citi blogul pentru ca firewall-ul foloseste informatia asta de la McAfee.

    00
    • @mcafee: sunt doi dobitoci care mă marchează manual ca spyware sau alte minuni și o dată pe an tre să dau mail la mcafee ca să mă scoată.

  20. verifica inainte sa postezi….de poze d’astea la misto suntem satuli :) legat de astia care va vaitati de x y z din trafic…bai nene si ei/ele se vaita de voi. asta e situatia nu se va schimba!
    eu care merg cu 260 pe a2/a1 va injur pe voi care mergeti cu 90 :) si asa mai departe.

    00
  21. O fi poza fake, dar adevarul e ca oricum se aglomereaza atunci cand toata lumea stie ca se aglomereaza. Nu i-am inteles niciodata pe astia care pleaca la drum chiar atunci cand stiu ca e calvar. Oare spera ca in fatza lor drumul e liber ca cerul?

    00
  22. Iubesc pe taximetristi, care se grabesc sa livreze clientul cat ma repede, apoi stationeaza vre-o doua ceasuri, dar constat ca 90% din ei nu semnalizeaza de nici un fel. Plus ca linia de tramvai a devenit un fel de pista auto pentru taximetristi. La final tariful cursei e diferita de la un taxi la altul.

    00
  23. @vali – si sa-ti mai cumperi atunci antivirus si solutii de protectie de la mcafee? Ei nu-s in stare sa verifice nicicum un site singuri si se bazeaza doar pe ce li se nazare la 2 idioti? Poate e unul singur ce intra de acasa si de la lucru, si gata, ai devenit site de mare risc..

    00
  24. Te inseli destul de mult in legatura cu DN1. Hai sa-ti dau niste inside info, daca tot esti curios.

    Primarii din Comarnic si Busteni suna la politia rutiera cand li se pare lor ca e aglomerat drumul si le cer sa iasa in trafic, sa-l „fluidizeze”. In acceptiunea lor (a politistilor sau a primarilor, nu mi-e foarte clar), fluidizare inseamna asa:
    – s-au strans doi pietori la trecere? oprim coloana de 5 km, ca sa treaca aia doi.
    – a aparut un localnic pe cele doua drumuri secundare care urca in Comarnic (pe partea dreapta, cum mergi spre Brasov)? Oprim coloana de 10 km ca sa treaca Vasile, ca il cunosc.

    Fluidizare reala inseamna sa-i tii pe pietonii respectivi 10 minute din traversare, ca nu crapa, la fel si pe boul de pe drumul secundar, timp in care ar putea trece cateva sute bune de masini.

    Nu e vorba numai ca toti pleaca la aceeasi ora. M-am nimerit de mai multe ori in perioadele considerate libere, dar am stat in coloana, pentru ca politistii faceau cum am scris mai sus. S-a intamplat sa trec odata intr-un sens si a mers acceptabil, apoi, peste jumatate de ora m-am intors. Intre timp se facuse coada de km, pentru ca aparuse un politist sa „fluidizeze”. Ca regula generala, am constatata ca, daca nu e politist in trafic, acesta e mult mai fluid.

    Inainte de a-i injura pe fraierestenii care se bulucesc, mai bine i-ati injura sanatos pe capetele de creta care nu pricep ce ar trebui sa faca in strada sau, de-ai draku, tin coloana.

    Daca sunteti in trafic si asteptati in coloana, SUNATI LA 112, cereti la DISPECERATUL DN1 si, pe un ton ferm, somati-i sa retraga politistii din trafic. Veti fi surprinsi cat de repede se fluidizeaza, dupa ce acestia pleaca.

    00
  25. Tot in RO s-a inventat si curba inclinata spre exterior. Da-o-n plm de forta centrifuga…

    00
  26. NOU
    #27

    Cand dau de cate-o dubita de la orice Courier cu statie, de care ma tin pana aproape de destinatie, parca-mi face ziua mai norocoasa…. Atunci bat si recorduri de viteza pt. drumul respectiv…. :D

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube