Mail de la un cititor:
Salut,
Acum câteva zile mi-am creat cont în aplicația lor si am transferat ceva bani. Din spusele lor urma ca în câteva zile să ajungă şi cardul fizic, urmând ca până una alta să pot sa folosesc acel card online.Astăzi cineva avea deja numerele de pe card (plus codul CVV)şi a încercat sa cumpere chestii de pe net din Slovenia. Spre norocul meu nu am activat plata online pentru acel card. De ştiut că acel card e încă la ei sau pe drum, aşadar au o breşă mare de securitate.Ai printscreenuri ataşate.
Auch. Dar stați liniștiți, vă dau eu acum răspunsul Revolut. Nu. Nu. Nu de la noi. Nu. Nu se poate. Nu noi.
Aveți grijă.
La mine a durat 2 săptămâni livrarea cardului, țin în care acesta era blocat din aplicație.
Îl folosesc din martie, fara incidente de securitate.
Cred că cel mai bine se adresează direct celor de la suport, parca au un live chat.
Sunt chiar curios ce s-a întâmplat.
Am scris.
Raspunsul lor a fost că cineva a încercat să cumpere chestii cu acel card.
Si dacă vreau să mai plătesc încă o dată cardul şi îmi trimit unul necompromis.
„fucked in transit”
Ce mi se pare aiurea e ca trebuie sa mai platesti o data transportul. Eu as insista – cere sa vorbesti cu un manager, cineva care poate decide.
Acum am citit ca pe aplicatie mi-au raspuns sa cer cardul din nou, sa platesc si imi vor face refund.
Pe Facebook au scris doar sa mai cer un card.
Oricum nu mai am nevoie de card, am scapat de sold si inchid contul.
e absurd sa mai platesti o data cardul din moment ce nu ti-a ajuns si e folosit. Sigur e o confuzie, cere sa se escaleze cazul. Ma indoiesc ca e o bresa in securitate, poate au trimis cardul aiurea si il foloseste cineva cumva.
Police: Why didn’t you report your stolen credit card?
Man: The thief was spending less than my wife.
Police: Then why are you reporting it now?
Man: I think now the thief’s wife has started using it!
as vrea sa stiu cine ala de a dat un minus la gluma asta. serios!
Cele 2 neveste au dat minus…
Evident nevestele de hoti de carduri…
Revolut e foarte fain. Cardul nu e activat până nu îl activezi tu din aplicație. Dacă o faci înainte să îți ajungă și ești furat, înseamnă că selecția naturală și-a făcut treaba. Ce-i cu titlul ăsta de Cancan totuși?
Mai bine la ING unde dacă plătești cu cardul ceva în euro au modestul curs de schimb de 4.8 lei pentru un euro https://ing.ro/ing-in-romania/informatii-utile/curs-valutar). Dar evident, își fac reclamă că nu au comisioane.
Folosesc Revolut de câteva luni și it kicks ass. De aia îi fac reclamă aici pentru că îmi chiar place.
corect !
detin revolut si NU ai cum sa-l folosesti FIZIC daca nu l-ai activat INAINTE si din aplicatie ! cardul FIZIC nu functioneaza decat daca l folosesti la o tranzactie „FIZICA” aprobata cu codul PIN pe care tu singur ti-l setezi din aplicatie si pe care poti sa-l schimbi cand vrei !
deci, NU ai cum sa folosesti un card FIZIC daca nu-l activeaza proprietarul atunci cand il si detine ! ( daca esti prost si l activezi inainte sa-l ai … treaba ta )
– iar de pe un alt „divais” nu poti sa-l folosesti de asemenea daca nu dai tu accordul ca divaisul respectiv sa fie autorizat sa faca asta … so, degeaba incerci CA NU SE POATE !
– cu alte cuvinte cardul este de NEFOLOSIT atata timp cat nu este activat in momentul in care il detii … poate oricine sa incerce sa scoata cat vrea ca nu se poate !
– pe revolut nu-ti tii toata averea ca sa nu dea fiscul de tine … transferi instantaneu de pe telefon, de pe cardul „MARE” fix suma pe care vrei sa o tranzactionezi …
– eu am ajuns ca in fata bancomatului unei banci care mi ia comision ca la balamuc, sa-mi transfer de pe cardul Raiff… pe Revolut suma pe care vreau sa o scot din alt bancomat, tocmai pentru a nu mai plati comisioane
– revolut ul nu este nici mai sigur nici mai putin sigur decat orice alt card sau tranzactie on line …
– asa ca 1. ori chiar ai ghinion ori 2. te ajuti singur sa ai ghinion facand lucruri aiurea cu el
Folosesc Revolut de o vreme, dar inca nu imi comandasem card fizic. Am facut-o, iar dupa o luna in care l-am tot asteptat, am mai cerut unul din aplicatie (ieri), mi-a zis ca asta trimis o sa fie dezactivat si o sa vina altul nou.
Acum am verificat de curiozitate si aparea optiunea de Freeze card la cel care urmeaza sa vina. Cred ca ar fi normal sa fie „inghetat” pana ajunge. Oricum imi zice ca pentru a putea fi activat trebuie introdus pin-ul la prima operatiune.
Revolut mi se pare foarte bun pentru cumparaturi online, pui banii necesari, schimbi in valuta necesara si cumperi.
Cardul neactivat, poate fi folosit la plati prin contactless.
Patit de mine, doua tranzactii contactless fara pin, care au trecut cu success fara sa activez cardul, tranzactiile neaparand deloc in interfata.
Deci se poate …
@Alexandru: aia trebuie sa fie eroare. vb cu ei.
Buna seara. Am primit și eu cardul revolut și nu reușesc să îl activez. Cum îl activez din aplicație?
„De ştiut că acel card e încă la ei sau pe drum” – probabil furat de/de la curier.
Cardurile Revolut vin „au naturel” intr-o cutie de carton fara mari protectii anti-tampering. E o gluma dar partea buna e ca se anuleaza instant din aplicatie si se comanda alt plastic. Insisti pana vine unul virgin.
mie mi-a venit intr-un plic mare galben sigilat de DHL, si cardul in cartonul acela era in alt plic alb standard sigilat deasemenea..
gen insisti pe banii tai si lipsa lor de securitate?
Never. E stupidă regula asta cu „probabil cardul a fost șutit, mai bagă o fisă”. Eu am Revolut de aproape un an și mereu când am dat de o cretinătate din asta am insistat la suport până au rezolvat problema corect. E.g. trimis din nou cardul fără cheltuieli pentru mine.
Și imo nu e o problemă de securitate Revolut. Este un proces de distribuție (nu poți să „te duci în filială” deci e musai să-ți vină prin curier) pe care niște idioți încearcă să-l exploateze. Atât.
pare să fie mai degrabă duplicate ID – aplicația celor de la Revolut a emis același număr de card la 2 utilizatori diferiți.
În mod normal chestia asta nu ar trebui să fie posibilă, dar…. wtf?
Nu este vorba de aşa ceva. Au recunoscut că e un breach pe chat.
Si cu acelasi cvv? Prea mare coincidenta…
Aici este o parte din discutie:
@RM: da-ne un screenshot cu acel chat in care au recunoscut breach-ul. Chiar sunt curios si e nasol daca e asa.
@RM: Vad ca au incercat sa-ti spuna dar nu au facut-o cu succes;
Pentru a preveni exact astfel de cazuri cardul e activat (ca multe altele de la alte banci) prin folosirea o data a modalitatii de plata cu PIN; PIN pe care nu-l ai decat tu in aplicatie; Ei nu au cum sti ca e cardul fizic sau nu la tine si nu se pot baza pe o informatie furnizata de firma de transport (plus ca informatia aia poate fi intarziata) deci nu e valorificata dpdv al securitatii absolut deloc; Cel mai probabil cardul trimis tie a fost „interceptat” pe drum si s-a incercat folosirea lui…
P.S. Ca parere personala, nu as folosi Revolut sau aplicatii similare sub nici o forma incepand de la faze precum garantarea depozitului si pana la faptul ca e pur si simplu o firma ce poate oricand intra in insolventa… Dpdv al securitatii, securitatea utilizatorului final probabil ca e echivalenta (daca nu chiar are anumite avantaje) cu securitatea unei banci; Securitatea firmei (si ce se intampla daca o secretara deschide un mail gresit pe-un calculator de pe care nu ar trebui?) e o discutie care m-ar ingrijora..
Nu stiu ce-ntelegi tu prin breach. Desi e posibil sa-ti fi fost furat pe drum, nu avea cum sa fie folosit online fara a fi folosit mai intai la un ATM/POS (am incercat si eu, n-a mers) unde trebuie sa bagi PIN-ul. Ori PIN-ul il stii doar tu. Cam cusuta cu ata alba povestea, ma mir ca nu s-a mentionat faptu` ca au anuntat ca vor renunta sa mai suporte Android < 5, sigur din cauza de breach…
Cum poate fi folosit daca el nu e activ?
Pana se livreaza e inactiv, si se activeaza prima data bagand-ul cu cipul si tastand PIN-ul; iar PIN-ul il stii doar tu.
Am luat acum 2 saptamani unul, deci sunt la curent.
Vrei sa spui ca a fost breach inclusiv la PIN? Adica a sutit cardul, si ti-a stiut si PIN-ul ca sa ti-l activeze?
Mda, am citit si eu ce-i in screenshot.
Pare genul de customer service retard care citeste 2 texte din KB si nu intelege nimic.
Oricum ar fi, fute-i la icre sa-ti trimita alt card; in nici un caz nu ar fi trebuit sa mearga fara PIN, sa-ti explice de ce a putut ala initia tranzactii daca cardul nu a fost activat.
@Pyro: Revolut e tipul de serviciu care iti spune absolut orice se intampla cu cardul. Inclusiv cand procesatorul face doar validari, inclusiv detalii despre plati refuzate si motiv. La bancile normale nu se spun detaliile acestea si in cazuri similare cu cel de fata, primeai cardul, il activai si apoi surpriza, mergea sa plateasca slovenii ca acum e activ..
In cazul respectiv zice ca a fost incercata o plata cu cardul dar nu s-a facut pentru ca..motive. Si nu, la plati online nu ai nevoie de PIN.
@RM: Merci de share. Poti sa imi spui un pic despre ce breach e vorba? Din discutie e vorba de cineva a interceptat cardul fizic. E breach la Revolut asta?
Breach ar fi fost daca iti fura din baza de date detaliile cardului si facea plati in numele tau. Asta pare sa fie pe partea curierului 100%, dar f prost executata.
„how they can stole it”, „i didn’t received it”… e clar ca omul nu intelege engleza.
Nu e nici un „breach” la Revolut, i-a furat postasul/curierul cardul si a incercat sa-l foloseasca (fara succes).
@Anduweb
Pentru online nu-ti trebuie PIN, corect, dar trebuie activat fizic cu PIN-ul din ce inteleg, la fel ca la orice card.
Vrei sa-mi spui – in general – ca toate cardurile astea pe care ma pune banca sa-l activez la emitere merge pe parte de online si fara a fi activat?
@Pyro: nu n-ai inteles. Revolut iti arata evenimente pe care alte banci nu ti le arata: gen plata refuzata, de unde si ce suma, gen card authorisation etc.
Daca RM avea ING, habar n-avea ca a incercat cineva sa plateasca cu cardul lui. La Revolut stii.
Cineva de pe drum a deschis coletul cu cardul si a copiat datele.
Problema e ca in mod normal nu ar fi trebuit sa aiba si codul pin ca sa poata activa cardul.
E ciudat ca nu zice ca nu e activat ci doar ca nu e autorizat cardul la plati online.
revolut se citeste „muie ing” pentru schimbul valutar.
si nu vad care e problema, nu e region lock.device lock? adica si daca il are e fix zero, stiam ca mai toate firmele astea tech care lucreaza cu banci si bani au chestii din astea de bun simt, 2fa si alte traznai.
Din ce vad nu a.mers.sa.il.foloseasca, deci sunt safe. Apoi, pin e setat de tine, cum ar.stii cinava asta ?si nu in ultimul rand, de ce activezi card inainte.sa.il ai in mana? Stii ca poti folosi doar carduri virtuale temporare?
Nu a mers fiindca ala care a incercat sa-l foloseasca nu a asteptat cateva zile ca omu sa primeasca cardul si sa-l activeze. El furase datele cardului si daca mai avea putina rabdare putea sa-l fure lejer. Nu-i trebuie pin sa foloseasca cardul online. Ce e safe aici??
Exact asta e problema. Cel care a furat cardul putea sa faca poza cardului si sa il puna inapoi in colet.
Astepta 4-5 zile sa il primesc si sa il activez si putea sa cumpere linistit ce voia el.
Revolut permite să blochezi selectiv cumpărăturile online, cu swipe sau contactless. Deci te limitezi doar la plastic și PIN dacă ai chef. Pentru online și ei recomandă să generezi frumos un card virtual pe care poți să-l limitezi ca sumă. Sau: deblochezi online-ul câteva minute, cumperi și apoi blochezi din nou.
Revolut are location-based security adică dacă telefonul tău se află în România nu poate cineva să cumpere cu cardul tău în Spania. Tot ca opțiune, activezi dacă ai chef.
Am comandat 3 carduri pana acum, n-a venit nici unul… M-am saturat sa fac cereri d-alea la ei, imi asum ca am pierdut 50 lei si aia e…
le fură curierii și așteaptă să le folosească
poate ai patit ca mine.
cu toate ca am pus adresa de livrare de la munca, cardul a venit acasa(pe adresa din buletin) si noroc ca era cineva acolo.
Pana nu îți vine cardul, nu îl activezi. Unde e problema de securitate aici?
Niciuna, cardul tau e clonat inainte sa ajunga la tine, dar e totul in regula.
Daca se facea plata cu el dupa ce il activai era mult mai bine
Si cand vine, cardul e deja pre-furat.
Si eu astept al doillea card de doua saptamani.
Pana imi vine, sta inghetzat – dupa ce a venit si plicul ii ok, mai povestim.
Mie mi-a venit un pin de activare în aplicație. Pe care l-am introdus cand a venit cardul. Si asa s-a activat. Să înțeleg că cineva a deturnat cardul, l-a copiat si așteptat să fie activat? Ca altfel nu înțeleg cum ar putea plăti cu el.
L-a ‘pierdut’ un curier și acum încearcă să îi ia o chinezărie de smartwatch lu’ fiisu’.
Am avut si eu o problema recent cu Revolut. S-a incercat o plata pe Airbnb folosindu-se datele cardului fizic. Nu aveam sold suficient si asta m-a salvat. La Airbnb, pe baza datelor cardului, nu se poate identifica de pe ce cont s-a incercat plata, asa ca nu imi ramane decat sa comand alt card. Revolut mi-a spus ca imi va face refund la costurile de transport pentru noul card.
Momentan sunt doar vorbe fara nici o dovada palpabila in spate. Hai zoso…Nu te-ai nascut ieri.
Articolul asta e un mare bullshit. Eu nu am putut sa folosesc cardul pana nu l-am activat la ATM.
Am avut mari asteptari de la Revolut. Le-a luat 1.5 luni sa imi trimita cardul. Am comandat altul. Au venit amandoua simultan. suportul lor te minte pe fata. Top up maxim 5000…ma rog sunt dezamagit rau de ei. Pe ING ii urasc la fel si pe alpha bank si pe BCR si pe Brd si pe OTP. Pe transilvania ii mai suport momentan. Oricum e jaf pe fata si haos in zona bancara.
Nu e valabil ce spui cu „top up” maxim 5000. Am pus 10000.
E posibil sa ai limita de 5000 la tranzactie de pe celalalt card. Sau din aplicatie, la More-Profile-TopUp limit.
In Price Plan iti zice clar ca ai limita de 20.000 lei pe luna la plati fara comision. Apoi ai comision 0,5%. Dar nu limita.
Era vb de euro
Singurul motiv pentru care folosești revolut e pentru plățile în alte monede, nu sa îți ții tu banii acolo. La wizz biletul de avion în RON era mai scump ca în EUR (raportat la curs BNR)
Dr asemenea fuck ING.
În România sunt probleme cu livrările. În alte tari vine cu DHL plic sigilat. Și eu a trebuit sa anulez ca nu a venit în doua săptămâni.
In Spania a venit în doua zile lucrătoare.
Eu am primit cardul prin posta cu intarziere de o saptamana. Plicul nu avea nici o stampila de posta pe el, nici nu stiu cum a ajuns in cutia mea postala (nici timbru nu avea). Mai mult, putea fi foarte usor resigilat odata desfacut, eu l-am desfacut cu grija si apoi l-am resigilat si nu puteai sa-ti dai seama ca a fost desfacut. Am cardul de o luna si nu l-am activat, si nici nu stiu daca o sa-l activez prea curand.
Activează-l dar nu da drumul la online. Pentru online ai carduri virtuale care stau doar la tine pe mobil. Fără swipe și contactless activate nu ai ce să pățești, și dacă e o tentativă nereușită afli imediat pentru că îți vine o notificare.
Eu am un card de la ei, a venit in 2 zile cu DHL, cum zicea si cineva mai sus, sigilat de DHL si de Revolut in alt plic. Pana acum nu am avut nicio problema, il folosesc pt plati in alte tari si EUR.
Ți-ai luat Premium, de aia vine cu DHL. Românu’ vrea moka.
Poate ai Premium, la acel tip de cont stiu ca vine cardul in 2-3 zile. Normal ca nu vine cu Posta in cazul asta, aia in 2 zile nici nu muta coletul in masina.
nu neaparat premium, dar a platit omul transportul 90 de lei fata de vreo 30 cat e cu posta
Puțin off-topic: dacă ING are cursul ăla monstru și plătești prin PayPal nu ieși mai OK? Adică face conversia tot la cursul ING și nu la cursul PayPal (sau comision, ce-o fi)?
la paypal pierzi de 2 ori, odata la cursul de schimb care nu e tocmai OK si odata la comision (aici depinde de comerciant).
Cand faci cumparaturi prin PayPal, si alegi sa platesti in RON, de exemplu (sau orice alta moneda in afara de EUR), se intampla urmatorul lucru:
PayPal cere RON (la un curs oricum nesimtit) -> ING/Visa converteste din RON in EUR -> ING/Visa converteste din nou din EUR in RON.
Am scris la mine mai demult cum se intampla treaba, dar imaginea relevanta e asta:
Vezi cum PayPal a cerut 987 Lei, ING/Visa a convertit in 225 EUR, si pana la urma mi s-au luat 1019 RON de pe card.
Deci daca alegi sa platesti in moneda ta, pierzi de 2 ori.
Mulțam pentru clarificare. Chiar nu știam care e mecanismul de plată.
dn cate inteleg eu din informatiile prezentate sunt 2 posibilitati:
1. cardul a fost furat fizic, a fost insusit de catre cineva care a incercat sa il foloseasca
2. cardul a fost clonat si s-a incercat folosirea clonei.
aici am un mare semn de intrebare: cine ar clona un card din moment ce are originalul in mana? clonarea se face de obicei cu date furate prin diverse tehnici cum ar fi phishing sau data breach cand se fura la gramada de la procesatori de plati. dar nici in aceste cazuri nu pot vedea pinul si nu pot folosi cardul daca nu e activat.
mie imi pare ca 99,9 % ar fi plauzibila varianta 1 iar tu ca posesor de card nu ar trebui sa iti faci probleme atata timp cat cardul nu e activat. desigur, ar trebui sa comanzi alt card (cu alt numar de card).
mie cardul revolut mi-a venit in 18 zile, cel standard. l-am gasit in cartonasul lui original in cutia postala, ajuns de la posta romana. cam naspa pentru ca cine stie cum arata pachetul poate umbla la el.
am inteles ca cele premium se expediaza mult mai rapid, gen 2-3 zile. sau cele pentru care se plateste transport express.
din punctul meu de vedere bateti campii grav cu bresa de securitate de la revolut, mai degraba cardul a fost interceptat pe traseu. afirmatia ca este inca la cei de la revolut imi pare nesustinuta de realitate.
Cred ca varianta 2, dar l-a pus inapoi in pachet si posta romana a pierdut coletul :))
Netteler vs Skrill vs Moneybokkers vs webmoney:
Va rog mult, care e mai bun si de ce ?
Mulțumesc mult!
Cu placere. Slabe sanse sa le fi folosit cineva pe toate si sa iti faca un rezumat cuprinzator si usor de inteles aici.
Depinde ce faci cu ele.
Neteller a cumparat Skrill si s-au cam bulangit, comisioane mari (am platit si 350€ la o tranzactie) daca ai rulaj incat sa ai premium atunci este ok.
Alta faza nasoala este ca sunt monitorizati de fisc
Da’ v-ați gândit că acel curs valutar pe care îl lăudați toți se vede in calitatea mai proastă a serviciilor?
Dă un exemplu, să ne amuzăm și noi. Serviciu ING minunat vs serviciu Revolut nașpa.
@Adrian, da’ eu nu am comparat cu ING-ul. Spun doar ca atunci cand serviciile sunt mai ieftine, asta se vede cumva in calitatea lor. Ce e gresit in ce am scris de te-ai inflamat asa?
Repet, ca probabil ai citit printre randuri: NU am comparat cu ING, am facut doar o corelatie intre pretul si calitatea unui serviciu.
Acum ai inteles?
Nu am înțeles deloc. Dă un exemplu concret serviciu vs serviciu, de la o bancă la alegerea ta. Nu e musai să fie ING.
Și nu m-am „inflamat”, doar am cerut un exemplu. Atât.
am eu o problema la revolutul doamnei. Nu vrea sa scoata statementuri pe tranzactii neam. Si…cand ai nevoie e neplacut.
In juma de an asta a fost marea problema.
Da’ de ce tre’ sa compar cu o alta banca atata timp cat in postul initial nu am facut nici o comparatie? Tu ai facut asta aducand ING-ul in discutie. Ce naiba e asa complicat de inteles ca un serviciu ieftin e mai slab?
Da, la ING sau oricare alta banca securitatea e mai buna, dar si costurile sunt mai mari! Serios, unde gresesc cand afirm asta? Va rog sa-mi explicati, ca imi scapa. Degeaba dati minusurile alea daca nu va argumentati parerea, asa cum o fac eu
Cătălin, când afirmi ceva e bine să prezinți niște argumente concrete. O afirmație generică îți va aduce minusuri pentru că nu convinge pe nimeni.
Ce înseamnă „calitate mai proastă”? Că un curier poate să desfacă un plic ca să cloneze un card – fapt penal, dealtfel? E valabil pentru orice instituție financiară care trimite carduri prin curier. Nu are nici o legătură cu cursul valutar.
Ok, my bad. Ai dreptate, nu am argumentat corect (nu sunt ironic)
Dar parca cineva scria despre ei că nefiind instituție bancară nu ai sumele asigurate, deci treaba aia cu cursul mai ieftin se regăsește aici. Știu, alimentezi contul doar cu sumele de care ai atunci nevoie
vreau doar să subliniez ceva: românul cumpără de pe net de afară cu cardul și nu chițăie când ăia trimit în două trei săptămâni, dar când e vorba de magazinele românești se revoltă (sau revolută) că nu i-a venit comanda a doua zi.
pai aveau si varianta sa ajunga in 2-3 zile de afara, dar costa; si stim toti ca transportul trebuie sa fie gratis
https://en.wikipedia.org/wiki/Betteridge%27s_law_of_headlines
Revolut are mult mai multe probleme la nivel de securitate. Pe suport au zis ca au notat și așa au rămas. Faza cu cardul e cea mai ușoară. Eu am reușit din a 3 a încercare sa primesc card fizic pt ca mereu se pierdea pe drum. Fără trace number, fără interes.
Oare toate voturile negative anti-Revolut sunt date de oameni care măcar au mirosit un card din ăsta – sau sunt pe bază de „impresii”? Mulți cunoscuți au Revolut, eu am din decembrie, și toți suntem happy cu serviciul. Avantaje, user experience, nici o fraudă. Doar ceva clenciuri cu suportul care e bătut în cap (ca peste tot) și trebuie insistat când ai nevoie de ceva. Atât.
Nu înțeleg ce e cu înverșunarea asta pe Revolut când e plin în România de carduri bancare mult mai insecure (gen: dacă ți-l skimuiește cineva și face cumpărături pe net afli târziu, nu instant de la prima tentativă). Asta dacă afli ceva, că de multe ori ești invitat la bancă să-ți înnoiești cardul „din motive de securitate” (atunci când se prinde sistemul antifraudă că n-aveai cum sa dai swipe la o benzinărie în Arizona și să cumperi de la Megaimage Lujerului în aceeași zi).
Eu nu inteleg majoritatea comentariilor care nu vad o problema in citirea datelor cardului inainte sa ajunga la destinatar. Inteleg ca nu e activ, dar plm, poate sa plateasca dupa ce il activezi si iei o muie, vorbiti fara sa ganditi putin.
Am revolut, l-am folosit. Pentru plati online am card virtual, al il stiu numai eu (sper :D).
Pe cel fizic am dezactivat tot si am pus validare cu loatia telefonului. Daca vreau sa scot bani, actiez optiunea, scot bani si o dezactivez :). La fel cu plata pe internet.
Dar cu toate ca il folosesc si normal ca au cursuri mai bune de cat celelalet carduri (ING e un cacat, platesti in euro si ai doua conversii la curs, BT e mai decent dar tot nu ai cursul Revolut) eu tot vad o problema cu partea in care: Datele cardului au ajuns la altii inainte sa ajunga la mine :))
Exact! E mai misto din anumite puncte de vedere, inclusiv cursul valutar, dar vine cu minusurile astea. Si e normal sa fie asa, pt ca nu exista servicii ieftine si bune.
Este exact ca la Digi Mobil, unde ai cele mai mici tarife, dar si o calitate a retelei mai slaba.
si ce vina are revolut ca un curier a furat cardul? cum ai vrea sa le trimita altfel?
Asta e valabil la orice card bancar nu doar la cel de la revolut, de cand e emis si pana ajunge la tine cardul trece prin mai multe maini si prin unul sau mai multe metode de transport.
Si toate sunt la fel de sigure dpdv teoretic, violarea secretului corespondenţei este infractiune si presupune puscarie.
poate fi si o problema cu revolut pentru ca nu trimite plicurile anonimizate.
mie mi-a venit exact asa: https://imgur.com/a/w30llaG – cel de sus.
cu adresa lipita pe le (o bucatica de hartie alba, un autocolant ceva).
sare in ochi despre ce e vorba de la o posta. evident ca tenteaza agentii postali sau curierii.
Am patit ceva asemanator acum 2 saptamani, tot cu Revolut. Spre norocul meu nu aveam bani pe card dar au fost 2 tranzactii nereusite. Am vorbit cu cei de la support de 3 ori si mi-au spus ca e imposibil sa fie breach la ei. Mi-au dezactivat cardul si trimis unul nou pe care inca nu l-am activat.
*una sau mai multe
Foarte interesant, mulțumesc pentru informație, chiar mă gândeam dacă nu sunt fraieră că transfer tot prin serviciile clasice. Așa că acesta este momentul în care mă felicit că am ales să transfer bani prin Western Union, plătind comisionul. Pentru că se pare că nimic nu este gratuit, iar gratuitul are un preț. Și este și mai complicat. Până la urmă, banii trebuie să circule în univers și de fiecare dată aleg soluțiile sigure (asumând că plătesc un preț pentru asta) dar nu am avut bătăi de cap. Am mai încercat uneori tot felul de inovații și a ieșit cu stres. Și timp pierdut, așa că … WU, Money Gram etc în continuare. Classic is fantastic
Ai grija sa nu folosesti nici cardurile atunci, ca si alea vin prin posta si iti poate lua cineva datele. Exact ca aici.
via GIPHY
uite un comentariu bun, WU e cel mai sigur, se stie. omfg
Ce atata scandal pentru un card „lost in transit”? Fa-ti cont premium, platesti si in cateva zile ai un card nou (via dhl) si limita mai mare la topup. Si da, la cardul fizic se dezactiveaza tot, mai putin cip-ul, iar pentru online cardul virtual. Este atat de simplu. Dar nu, trebuie sa fie si gratis si premium.
Pe primul card pe care l-am comandat nu l-am gasit in cutia postala. Dar in ziua cand trebuia sa ajunga am descoperit un colt rupt de plic – probabil cum s-au chinuit sa il extraga.
Am scris la suport si am comandat altul. Dar a doua zi surpriza – in cutia postala a aparut plicul mototolit cu primul card. Nu l-am activat si am vorbit cu postasul sa ma sune in ziua programata sa ajunga al doilea
Al doilea card e Ok, iar cei de la revolut mi au returnat costurile de livrare pentru primul. Folosit fara probleme si fara comisioane ever since…
Cei de la revolut au niste troli (City Ambasadors) care dau negative pe aici.
Partea amuzanta e nu primesc nimic de valoare pt activitatea de troli doar un cont premium.
Stiu despre ei pt ca am vrut sa fiu si eu unul dar nu am fost acceptat pt ca am pus intrebari incomode Doamnei Dictator si public si in privat.
screenshots!!!!
vreau să vă spun că, la întâlnirea informală de aseară provocată de articolul ăsta, cu oameni aleși, s-a comunicat ceea ce știam deja: nu e adevărat, nu s-a întâmplat așa, nu e marți azi, nu pe blogul ăsta, nu, nu nu nu. nu și mai ales, nu. am râs.
Buna ziua, ma poate ajuta cineva cu un nr de contact ( pentru Revolut Romania )? peste tot pe internet gasesc doar nr din UK insa am nevoie ca persoana de contact din Romania .Multumesc!
nu există numere de contact din .ro
ce ați pățit?
Mi-au blocat contul si mi-au cerut cifrele din extrasul de cont. Dupa ce am introdus aceste cifre contul a ramas tot blocat de acum 2 saptamani. Nimeni nu raspunde la live support… decat mesaje automate
Niste hoti
Nici acum nu mi au deblocat contul
Am banii blocati si nimeni nu raspunde la support. La telefon asculti decat un robot si atat
Aiurea – sper sa isi imbunatateasca procesele de securitate.
Offtopic: care e treaba cu banca transilvania. mi-am facut un credit ipotecar si a trebuit sa imi deschid cont la ei si sa imi mut salariul. Vreau sa transfer salariul inapoi la ING si am 3 optiuni de plata a transferului.
1. Instant – 5 lei – ajung imediat
2. Normal – 5 lei – ajung in 24h
3. Urgent – 10 lei – in aceeasi zi lucratoare daca initiezi transferul pana la ora 10.
Cine gandeste lucrurile astea pe salarii corporatiste babane si cate ASE-uri tre sa termini ca sa bagi taxa de 5 lei la primire bani de la alta banca?
Exista vreo banca romaneasca care sa se apropie de ING la neavutul de comisioane?