Poza de mai sus e doar o randare, dar BMW sunt interesaţi să se bată cu Audi A5 Sportback şi Mercedes CLC. Sigur, BMW au făcut 3 miliarde profit in 2010, dar asta nu e de ajuns, de ce să nu calce pe urmele celor care au făcut mai puţini bani şi să lanseze şi ei modele care să atace nişe cât mai mici din piaţă? N-ai bani de un X3? Ia un X1! Nu îţi place seria 5 Touring? Ia un 5 GT! E prea mic X5 şi seamănă cu restul SUVurilor de pe piaţă? Ia un X6!
Partea bună a lucrurilor: nu cred că pot scoate un model mai urât ca 5GT.
surse: unu şi doi
vai ce infect arata, masina perfecta pentru cocalari
Pe masina asta scrie cocalar de la un capat la altul.
bah astia 2 de la inceput de unde v-ati dat seama voi ca e masina de cocalar?
ce inseamna randare?
imi place foarte mult cum arata … probabil si tehnologia e pe masura… pt cei care vb de cocalari…. voi ce masini conduceti?…
@kuniva si @gerhald, sunteti cam.. ciobani asa de felul vostru. [nu am BMW si nici nu sunt vreun ultras al marii]
1. Orice BMW în majoritatea ţărilor e o maşină de cocalar, iar în ţările anglofone o maşină de „jerkass”. Aşa spun Atotputernicul Google şi epigonul său Zoso.
2. Fiindcă există mai multe grade de cocalarism, BMW ia o notă cu atât mai mare cu cât e mai colorat, mai modificat şi mai slab motorizat.
3. Nota supremă la cocalarism se câştigă prin înmatricularea BMWului în Bulgaria.
4. Cu cât nota luată de BMW la cocalarism e mai mare şi imaginea sa mai macho, cu atât raportul dintre dimensiunile penisului proprietarului şi dimensiunile maşinii e mai slab.
5. Cum spunea un oarecare jurnalist mâncător de hamburgeri, adică un Zoso al americanilor, cea mai macho maşină posibilă e un minivan cât mai slab motorizat, cât mai uzat, cu cât mai multe locuri, şi din care cobori urmat de o nevastă în blugi uzaţi şi 3, 4, 5, 7, 10 copii, depinde cât de mare e minivanul (varianta românofonă era cu „Logan MCV” în loc de minivan)… ce altă probă mai puternică a masculinităţii există?..
6. Dacă Zoso se ambiţionează să nu pomenească nimic de libieni, americani, francezi, bombe (altele decât acelea siliconate), rachete (altele decât cele de peste Prut), petrol, benzină, piticul atomic, fregate, F-16, cruciade, Putin şi altele, aşa cum păstrează tăcerea de o săptămână, de când a început bâlciul, e destul de puţin credibil când îşi dă şi el cu părerea despre chestiuni sociale, automobilistice şi consumatoare de carburant
~Nautilus
In Romania, BMW este definit prin „masina cocalarilor”, si asta pt ca majoritatea „bulgaroaicelor” sunt seria 3 pana in 2000:).
Dar hai sa fim seriosi si sa recunoastem ca ce vedem aici „ne pute”:)
Am fost si am ramas fan seria 6.
Si ca paranteza, momentan conduc un Citro, deci nu ma numar printre cocalari, da!?
mie mi se pare că arată foarte bine.
Modele anterioare aveau jantele prea mici in comparatie cu sasiul, la asta au pus prea mari (daca il lasa asa). BMW habar nu are sa aleaga niste jenti ok ca dimensiune?
Auzi la ei, tarani cu internet… Motorizare slaba. Ba, voua va pica tencuiala in casa si va trebe motor mare? Muriti ma…
@baxter: E mai greu să te numeri printre cocalari, fiindcă trebuie investiţii masive pentru asta, şi încă şi mai greu să iei nota maximă la cocălărism.
Spre exemplu, cu un 630i sau 645Ci modern abia te freci de nivelul lui Adrian Piticu’ Minune (undeva prin zona curelei, unde ajunge căpăţâna lui).
Dacă ai fi avut 635CSi „M” (E24) din 1989, preferabil roşu sau negru, cu interiorul „Highline” în piele roşie perforată, frigiderul de bord din fabrică, plăcuţe de frână de raliu, anvelope semi-slick, sistem audio modern, catalizator modern în locul celor restrictive din anii ’80, eventual şi ceva modificări mecanice şi electronice de la Dinan, abia atunci puteai spune că ai intrat în categoria cocalarilor de lux.
Fiindcă primul e făcut, în condiţiile societăţii de la noi, cu dealerii noştri şi CASCOul nostru, cel mult pentru a te da cu viteza melcului pe la Dorobanţi, încurcând traficul în timp ce te strecori în faţă la Mon Cher, să parchezi cu avariile puse.
Al doilea în schimb e făcut doar pentru fugă
~Nautilus
@Aoleks: e foarte interesant că deşi nu m-ai văzut niciodată şi nu îmi cunoşti identitatea, ştii că stau la ţară la casă, că am internet acasă şi că e o casă în care pică tencuiala.
Probabil ai o deosebită putere de clarviziune. Ştii şi ce numere vor ieşi la Loto în fiecare săptămână, câştigi de fiecare dată, ai ajuns deja milionar din asta, îţi investeşti câştigurile la bursa petrolului, unde ştii cu luni înainte cum vor evolua preţurile…
~Nautilus
De vreo 3-4 ori in ultimele luni am vrut sa raspund unor comentaci pe tema bmw de pe zoso.ro, si m-am oprit, apasarea botonului „comenteaza” mi se parea fara noima si fara rost. De data asta nu mai pot rabda :D.
O singura intrebare: aveti/ati avut pe manute un BMW? Si anume un autovehicul produs in uzinele Bayerische Motoren Werke? Prin „aveti/ati avut” ma refer la condus zi de zi, timp de cel putin cateva luni.
Ok, nu ati avut, inteleg. Pai, cum sa va spun, fara sa fiu nedelicat… nu are rost sa va dati cu parerea :D… Toti cei care au/au avut un BMW inteleg foarte bine ce vreau sa zic.
Am avut un BMW de serviciu, am si niste poze/clipuri pe flickr, cine imi stie emailul le poate gasi foarte usor. Senzatii: perfecta din prima secunda. Automatizarile functioneaza impecabil de fiecare data (pilotul automat stie la care masina din fata sa se raporteze, chiar daca drumul face stanga si sunt doua benzi, si pe cele doua benzi sunt masini care se deplaseaza cu viteze diferite!, luminile automate functioneaza perfect, basculeaza faza lunga/faza scurta absolut fara greseala, senzorii de ploaie functioneaza perfect, etc etc). Motorul (aveam un 3000 cc, 245 cp) – un singur cuvant: formidabil. Sunetul motorului: fiara ranita… confort: si dupa 3 luni descopeream cate o chichita care imi facea viata mai usoara, la care inginerii nemti se gandisera (experienta de zeci de ani in masini premium isi spune cuvantul).
Concluzie: mi-am schimbat serviciul, acum conduc un Renault. Dar masina mea personala viitoare va fi un BMW. Ca au si cocalarii BMW nu ma deranjeaza absolut deloc. Cocalarii sunt multime inclusa in multimea posesorilor de BMW, cine stie ceva rudimente de algebra intelege ce vreau sa zic si de ce nu ma deranjeaza :D.
p.s.-un raspuns pentru un comentac de acum cateva saptamani, care se/ne intreba daca putem face diferenta intre seria 3, 5, 7… contraintrebare: cum pana mea sa le confunzi?? si cu coada ochiului vad si iti spun ce serie e, diferentele intre ele sunt consistente.
@zet: iti inteleg perfect punctul de vedere si sunt de acord cu tine, mai putin cu p.s.-ul . E irelevant daca putem face diferenta intre seria 3 5 7. Eu daca imi cumpar seria 7 cu siguranta nu o fac sa vada x sau y ca am seria 7..o fac pentru mine, comfortul meu si placerea mea de a conduce..daca ma intreaba vreunu ce e, zic ca e seria 1:))
P.S.: mie imi place seria 5 gt. E altceva…iar in interior e fix seria 7…
@Nautilus, am avut un 635CSI M albastru , la scara 1:18, pe care am dat vreo 300 RON, si a fost „jucaria” mea preferata:):)
Pana acum nu am vazut cocalar cu asa ceva, doar un mosulica, undeva la Bran, si ala ungur:).
Fața seamănă foarte mult cu versiunea Gran Turismo.
CLS nu CLC, dufus. Se vede ca nu le ai cu masinile barosane… Eu zis sa ramai la Reno
CATALOG BMW:
1. „ursuletz”: masina destinata celui care si-a vadut Dacia 1300 cu capace crom si geam ionizat , nu are bani de programul rabla, si pastreaza emblema „M” si setul de cruciulitze pt „noua” achizitzie.
2. „pisicutza”: destinata celui care si-a vandut Loganu’ ce devenise obesiv de frustrant „nu da bine cu NIKE pe luneta”
3. „seria 5”: ce-o fi, dar sa aiba sigla „M” lipita cu superglue, destinata timpului „macho” cu pozitzie de condus aplecat-dreapta, mana stanga sus pe volan, mana dreapta, schimbator, capul de asemenea aplecat dreapta.
4. „seria 6”: exceptia care intareste regula
5. „seria 7” : posesorului de casa roz cu statui la poarta, lantz „stil caine” la gat, supremul absolut.
X5, X6 : destinate pitzipoancei lui no.5.
Modelele de nisha sunt pt nehotaratzi.
ce-mi plac mie cei care comenteza de BMW si nu au avut/condus unul (Fie el si ursulet ,nu mai vorbesc de unul de dupa 2007)…toti sunt atotstiuturi ,fac cataloage etc.
Apoi or fi si cocalari DAR urca intr-unu , fa un drum pana la Munchen si vezi un pic care e treaba si apoi ….
Ptr. Zoso , iti doresc sa faci macar odata in viata un tur de pista cu un M nou …care o fi el..
BMW, Mercedes, Audi, etc au marele dezavantaj ca produc niste struguri extrem de acri.
,,Poza de mai sus e doar o randare ,,…..daca te chinui un pic poti sa pui o poza cu un bmw seria 5 ..BV-…-SKI..negru
Mai acri decât lămâia verde.
Începând cu 116i, 316i şi 318i.
Cel mai acru BMW e un 318i Individual, căruia i s-a dublat preţul prin personalizare ajungând mai scump ca un 325i.
Cocalarii fac eforturi deosebite, măsurate în pagini întregi, să demonstreze că e preferabil, onorabil şi admirabil un 318i E90 Individual fără modificări mecanice faţă de un 325i E90 ceva mai chel.
~Nautilus
imi plac mult oamenii care spun ca noul BMW Seria 6 e superb si acum cand vad ca mai are 2 usi spun ca este de cocolar :))
@Zoso, nu te teme ca nu pierde BMW bani cu treaba asta, nu-i costa mare lucru sa mai puna doua usi la o masina si pentru ei se merita sa aiba rivali directi pentru Audi si Mercedes + tocmai ca ofera mai multe variante ii ajuta sa faca si ami multi bani.
Ma opresc ca imediat mai vine un fan inrait si zice ca BMW sucks desi domina piata.
„nu cred că pot scoate un model mai urât ca 5GT.”
X6?
In Statele Unite, BMW are un alt statut si cei care il cumpara au alte motive. Sunt foarte multi CEO la companii mari care si-ar permite orice alta masina, si aleg de foarte multe ori un BMW.
Ca de ex, CEO of Meebo. Conduce seria 3 desi isi permite altceva mai mult.
„Seria 3” e o generalitate care nu spune nimic. Aşa cum cocalarii de la noi (după ce au desprins cu lama emblema modelului) spun „am bemveu frateee!!”
Dacă „Seria 3” înseamnă un 335i cu kitul S3 de la Dinan sau un M3 (eventual modificat de Noelle) atunci e greu să spui „îşi permite mai mult”.
Ce e mai mult, 458 Italia, Gallardo sau Enzo!?
Şi Papa Ioan Paul al II-lea avea o (destul de comună) Alfa Romeo 6, maşină mare de familie… doar că avea ceva modificări şi era blindată. Şi asta în aşa fel încât să nu se vadă din exterior
La noi lumea e atât de lacomă încât orice ar avea i se pare că „i-ar trebui ceva mai mult”. Are Seria 3, ar vrea X6, are X6, ar vrea M5, are M5, ar vrea 760iL, are 760iL, vrea avion privat, are avion privat, vrea o operaţie de mărire a penisului. După asta, o să vrea altceva. Măcar dacă le-ar folosi aşa cum scrie la carte, cu riscul amenzii şi permisului, nu doar pentru „senzaţie majoră cu 40 la oră” pe Magheru… ţinute cu grijă sub 2000 rpm, că mai sus consumă.
~Nautilus
Seria 4? Mie-mi pare că randarea aia seamănă foarte mult (mai puţin farurile) cu Gran Coupe, care e mai mult decât o randare, e un concept deja prezentat la un salon auto în 2010.
WTF bre, cum sa fie 5GT urat? Mie-mi place la nebunei!