Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
42 comentarii
NOU
#1
Filip
:)) RBOY zgarie-te pe ochi :))))))
00
NOU
#2
cl
00
NOU
#3
Programare Sociala
E mișto mașinuța, da’ consumă mult!!!
00
NOU
#4
radu
are şi variantă hot hatch?
00
NOU
#5
simi
@Programare Sociala: Ahhahahahahahahahhahahahhahahhaa…. un moment…. hahahahhahahhahahahahhahahhahaha!!
00
NOU
#6
Cata
Golf R20 rulz – si acum haterii or sa zica ca BMW e cel mai tare si mai mare… Go ahead
00
NOU
#7
Andrei M.
DS3-ul nu se prea compara si nici Giulietta, eventual varianta Quattrofoglie. Seria 1 M Coupe e practic un M1, da Fiat 600-le ala cum l-ai scapat acolo?
00
NOU
#8
vali
@Andrei M.: părerile tale sunt nule.
NOU
#9
kodeina
oamenii spun ca 135i e mai smecher ca 1m, chiar si mai smecher decat m3-ul
00
NOU
#10
Andrei M.
@zoso, adevarul e ca e mai pertinent sa compari o masina de 340 CP cu altele cu 100 CP mai putin sau cu un Citroen DS3 care singurii steroizi sunt legati de garda la sol si design
@andrei M. Probabil vroia sa se refere la Abarth 500.
@zoso ma faci sa rad cu comparatiile tale. Seria 1 M a scos rezultate mai bune pe circuit decat M3, deci nu suporta comparatie cu Alfa Romeo QV, Abarth 500 (chiar si editia Ferrari de 190 CP) sau DS 3 (care nu are in gama din cate stiu motor peste 200 CP).
00
NOU
#13
vali
@emi: ai drepatet. pentru că asta iti doreşti foarte tare, să fii intr-o chichineaţă care poate merge peste 200 la oră. dap.
NOU
#14
Andrei M.
@Dan, owned, cand ai dreptate ai dreptate :)), brb ma duc sa ma spal bine pe ochi si apoi vin sa mai discutam
Sa fie clar, rachetutza asta nu e pt melteanul din RO, pt care BMW se limiteaza la cinciar, septar, X5, X6.
Astfel de masini in Ro sunt mai exclusiviste ca Ferrari, Bentley, Porsche etc…
@cata, am un prieten bucurestean cu un Golf R32 si o sa fimez momentele cand ineaca in praf 530-uri, A6-uri….
00
NOU
#17
vali
@baxter: are raşchetate de pe maşină semnele ca e cursieră? ca aia e şi mai amuzant, când el crede că se intrece cu un megane 1.5dci şi de fapt e un 1.9
toti or sa-si doreasca acel M pe masina.
putini or sa stie ce este defapt…
00
NOU
#22
baxter
@zoso, pt ei nu conteaza semnele, se dau la o parte doar cand vad ferrari in retrovizor.
Apropos, cat consuma motorul 1.9 dci pe sedan?
00
NOU
#23
vali
@baxter: 7 la sută la stilul meu de condus.
NOU
#24
baxter
Foarte tare, tu ai scoate 7% si pe smart pe gaz
Nu de alta dar ma tot uit dupa un Megane 2 si am dubii la ce motorizare sa iau 1.5/1.9 DCI.
00
NOU
#25
vali
@baxter: 1.5 e şi mai econom. pe de altă parte, tata scoate la octavia cu 1.9D 4.4 la mers bătrâneşte (gen nedepăşit niciodată 90km/h).
NOU
#26
baxter
Nu-mi place cum trage 1.5-ul de pe Logan. D-aia-mi curg ochii dupa 1.9…
00
NOU
#27
vali
@baxter: ia-l, că e ieftin. inclusiv eu il vând pe al meu
NOU
#28
Cata
@baxter cand am zis R20 ma refeream la Golf VI motor 2.0 TSI – 4L, R32 este Golf V 3.2 – V6. Si, le face? Oricum cand am zis ca R20 rulz nu ma refeream la faltul ca face suta in x secunde si ca lasa la semafor seria 3,5, si restul masinilor cu litere exotice din alfabet. Pur si simplu imi place cum arata si cum se simte la condus
00
NOU
#29
baxter
@zoso, seria caroseriei pls, macar sa stiu de ce sa ma feresc
00
NOU
#30
vali
@baxter: n-am dat-o pe net. o vând prin prieteni şi cunoştinţe. de fapt nu vreau să o vând, doar mă bag in seamă
1 M a văzut lumina acum mai mult de o jumătate de an. De atunci a mers să facă recorduri pe Nurburgring, pe Hockenheim şi în testele multor publicaţii de specialitate.
Dacă vrei noutăţi din gama M, ai Seria 5 M, prezentată acum două săptămâni.
În rest, 1 M Coupe (că asta e denumirea modelului) îşi dă pumni cu Audi RS3. Cele pe care le-ai enumerat tu mai sus nu-s exemple de maşinuţe pe steroizi şi nici nu se bat cu Seria 1 (cu excepţia lui Giulietta, eventual, chit că deja mergem prea departe pentru un model construit pe platforma modificată a lui Fiat Bravo).
00
NOU
#32
baxter
@cata, R20-ul este altceva, nu am apucat sa-l vad decat online.
00
NOU
#33
baxter
Poi vad ca radiezi in ultimul timp dupa ce dl Petcu senior a iesit :):))))))LOL
00
NOU
#34
vali
@baxter: da, imi face tata cadou un infiniti M ca a ieşit de la bulău
NOU
#35
Cosminos
Haha, super filmulețul. Sigur nu e photoshopat?
00
NOU
#36
Un om simpl;u din popor
Zidurile sunt puse-n 3D Studio Max.
But nice try.
00
NOU
#37
Radu Balan
La inceput vroiam sa intreb de ce tipul se urca la volan cu casca de moto pe cap…pana la urma e masina de serie…… Ulterior, am vazut cum trece prin fantele de show si mi-am dat seama….Still……Giulieta de la Alfa mi se pare mai frumoasa….nu vorbesc de performante caci nu ma pricep….doar de aspectul exterior si parerea mea.
Done!!! pe Abarth 500, Alfa Giulietta QV (aia pe care a testat-o si chinezu), noul SLK etc. Acum care e duma? Ca e nesigura masina, clar este. Dar o „jucarie” ca seria 1 M mi se pare mai degraba o masina de hobby
00
NOU
#42
Alex Şeremet
Aşa cum spunea tovarăşul Meşter – Seria 1 M este din altă ligă, dacă nu din punctul de vedere al performanţelor şi al experienţei de condus, atunci măcar din perspectiva dimensiunilor. Asta este o maşină care a câştigat comparative cu Porsche.
:)) RBOY zgarie-te pe ochi :))))))
E mișto mașinuța, da’ consumă mult!!!
are şi variantă hot hatch?
@Programare Sociala: Ahhahahahahahahahhahahahhahahhaa…. un moment…. hahahahhahahhahahahahhahahhahaha!!
Golf R20 rulz – si acum haterii or sa zica ca BMW e cel mai tare si mai mare… Go ahead
DS3-ul nu se prea compara si nici Giulietta, eventual varianta Quattrofoglie. Seria 1 M Coupe e practic un M1, da Fiat 600-le ala cum l-ai scapat acolo?
@Andrei M.: părerile tale sunt nule.
oamenii spun ca 135i e mai smecher ca 1m, chiar si mai smecher decat m3-ul
@zoso, adevarul e ca e mai pertinent sa compari o masina de 340 CP cu altele cu 100 CP mai putin sau cu un Citroen DS3 care singurii steroizi sunt legati de garda la sol si design
E alta clasa, alt nivel de putere fata de ce ai amintit tu aici.
@Andrei M.
Probabil „parerile tale sunt nule” pentru ca ii zici Quattrofoglie unei echipari care se numeste, de fapt, Quadrifoglio Verde :))
Quattro e la Audi, n-are ce cauta la Alfa :)))
@andrei M. Probabil vroia sa se refere la Abarth 500.
@zoso ma faci sa rad cu comparatiile tale. Seria 1 M a scos rezultate mai bune pe circuit decat M3, deci nu suporta comparatie cu Alfa Romeo QV, Abarth 500 (chiar si editia Ferrari de 190 CP) sau DS 3 (care nu are in gama din cate stiu motor peste 200 CP).
@emi: ai drepatet. pentru că asta iti doreşti foarte tare, să fii intr-o chichineaţă care poate merge peste 200 la oră. dap.
@Dan, owned, cand ai dreptate ai dreptate :)), brb ma duc sa ma spal bine pe ochi si apoi vin sa mai discutam
Poate a venit ca un raspuns la RS1 de la Audi
Sa fie clar, rachetutza asta nu e pt melteanul din RO, pt care BMW se limiteaza la cinciar, septar, X5, X6.
Astfel de masini in Ro sunt mai exclusiviste ca Ferrari, Bentley, Porsche etc…
@cata, am un prieten bucurestean cu un Golf R32 si o sa fimez momentele cand ineaca in praf 530-uri, A6-uri….
@baxter: are raşchetate de pe maşină semnele ca e cursieră? ca aia e şi mai amuzant, când el crede că se intrece cu un megane 1.5dci şi de fapt e un 1.9
Scoate cam prea mult fum…
@cristi: da, şi culoarea covoraşelor e de kkt.
eu vreu sa il iau, dar mai bine astept sa apara Logan M5
toti or sa-si doreasca acel M pe masina.
putini or sa stie ce este defapt…
@zoso, pt ei nu conteaza semnele, se dau la o parte doar cand vad ferrari in retrovizor.
Apropos, cat consuma motorul 1.9 dci pe sedan?
@baxter: 7 la sută la stilul meu de condus.
Foarte tare, tu ai scoate 7% si pe smart pe gaz
Nu de alta dar ma tot uit dupa un Megane 2 si am dubii la ce motorizare sa iau 1.5/1.9 DCI.
@baxter: 1.5 e şi mai econom. pe de altă parte, tata scoate la octavia cu 1.9D 4.4 la mers bătrâneşte (gen nedepăşit niciodată 90km/h).
Nu-mi place cum trage 1.5-ul de pe Logan. D-aia-mi curg ochii dupa 1.9…
@baxter: ia-l, că e ieftin. inclusiv eu il vând pe al meu
@baxter cand am zis R20 ma refeream la Golf VI motor 2.0 TSI – 4L, R32 este Golf V 3.2 – V6. Si, le face? Oricum cand am zis ca R20 rulz nu ma refeream la faltul ca face suta in x secunde si ca lasa la semafor seria 3,5, si restul masinilor cu litere exotice din alfabet. Pur si simplu imi place cum arata si cum se simte la condus
@zoso, seria caroseriei pls, macar sa stiu de ce sa ma feresc
@baxter: n-am dat-o pe net. o vând prin prieteni şi cunoştinţe. de fapt nu vreau să o vând, doar mă bag in seamă
1 M a văzut lumina acum mai mult de o jumătate de an. De atunci a mers să facă recorduri pe Nurburgring, pe Hockenheim şi în testele multor publicaţii de specialitate.
Dacă vrei noutăţi din gama M, ai Seria 5 M, prezentată acum două săptămâni.
În rest, 1 M Coupe (că asta e denumirea modelului) îşi dă pumni cu Audi RS3. Cele pe care le-ai enumerat tu mai sus nu-s exemple de maşinuţe pe steroizi şi nici nu se bat cu Seria 1 (cu excepţia lui Giulietta, eventual, chit că deja mergem prea departe pentru un model construit pe platforma modificată a lui Fiat Bravo).
@cata, R20-ul este altceva, nu am apucat sa-l vad decat online.
Poi vad ca radiezi in ultimul timp dupa ce dl Petcu senior a iesit :):))))))LOL
@baxter: da, imi face tata cadou un infiniti M ca a ieşit de la bulău
Haha, super filmulețul. Sigur nu e photoshopat?
Zidurile sunt puse-n 3D Studio Max.
But nice try.
La inceput vroiam sa intreb de ce tipul se urca la volan cu casca de moto pe cap…pana la urma e masina de serie…… Ulterior, am vazut cum trece prin fantele de show si mi-am dat seama….Still……Giulieta de la Alfa mi se pare mai frumoasa….nu vorbesc de performante caci nu ma pricep….doar de aspectul exterior si parerea mea.
@radu
nu
@zoso comentariul tau nu are nicio logica. Majoritatea masinilor din segmentul B sau C cu motor mai maricel ajung la 200 km pe ora. Care e duma?
@emi: condu una cu 200 la oră si vorbim după aia.
Done!!! pe Abarth 500, Alfa Giulietta QV (aia pe care a testat-o si chinezu), noul SLK etc. Acum care e duma? Ca e nesigura masina, clar este. Dar o „jucarie” ca seria 1 M mi se pare mai degraba o masina de hobby
Aşa cum spunea tovarăşul Meşter – Seria 1 M este din altă ligă, dacă nu din punctul de vedere al performanţelor şi al experienţei de condus, atunci măcar din perspectiva dimensiunilor. Asta este o maşină care a câştigat comparative cu Porsche.
BTW – nu e Seria 5 M, e M5.