E greu cu bloggingul în România. Serios. Mulţi vin, mulţi pleacă, toată lumea are impresia că se pricepe.
Dacă eşti într-o companie, e complicat. Te citesc şefii, te citesc colegii, trebuie să fii atent la ce spui, la cum spui, de ce spui…Nu am auzit până acum de multe bloguri de companie, dar am auzit de dude făcute pe cele câteva pe care le avem. Sau, mă rog, de oameni care se confundă cu compania la care lucrează.
Să o luăm de la cap.
Anunţat de ceva vreme, blogul Vodanet a avut la un moment câteva însemnări mai personale, de la oamenii din companie. Totul s-a terminat când unul a zis ceva de genul „mie nu îmi place Vlad Stan”.
Însemnarea a dispărut, blogul a rămas in paragină.
Imagoo, o altă companie a Vodanet, şi-au lansat blog. Unul din posturi, mult prea libertin, deplângea, alături de noi toti, picarea sitului pornoromania. După ce am scris pe blog de ei, insemnarea a dispărut, blogul Imagoo a lăsat-o mai moale. De tot.
Fiascoul iLeo. Lansarea departamentului Interactiv la Leo Burnett a fost, fără îndoială, prima mare porţie de râs a anului 2007. Un site de 2 bani, un flash inutil, conţinut inexistent. Elis Iaia, BranCom Manager (naiba ştie ce înseamnă, probabil Brand Manager), blogger neoficial, raspunde în termeni mai mult decât nervoşi la comentariile venite din mai multe locuri (Orlando, Ionuţ Oprea, Mihai Drăgan, Marius Pahomi), proclamând supremaţia unei firme/brand la care lucrează de prea puţin timp. Desigur, însemnarea dispare, blogul devine privat (trăiască cacheul), probabil tipa şi-a dat seama de tâmpeniile scrise şi pentru a evita o escaladare a scandalului prostiei proprii, a făcut ciocul mic.
De ce? De asta…(mirror)
Pe Elis o puteţi vedea mâine, unii dintre voi, la întâlnirea netoo.
Concluzia ar fi că bloggingul de companie e mişto şi distractiv atunci când e făcut de persoanele nepotrivite.
nimeni nu se naste atotstiutor… ca sa invete omu ce-i cu bloggingul trebuie sa se loveasca intai de comentariile aspre ale celor in domeniu si poate asa se mai misca lucrurile. Nu da in cap prea repede, fii si tu mai indulgent cu incepatorii.
Bloggingul de companie
note to self: use <
bloggingul de companie poate fi OK atunci cand atmosfera in companie e una… armonioasa, sanatoasa
Zoso, ce thema de Windows folosesti?
I really like it.
„o versiune modificat? a temei Treba” – scrie jos, L Doc.
@L Doc, este doar tema default de windows (Windows classic style) cu alte culori (setate tot de unde alegi tema, apasand pe butonul Advanced.
zoso LOL „Am buze reci”?
Cristi Roman, ramai la sport, cu IT-ul nu prea le ai. WordPress != Windows
Merci KeinEngel, am presupus eu ca asa e dar vroiam sa aud de la Zoso himself
L Doc, sorry, vina mea 100%. Am citit din obisnuinta „tema de WordPress”. Toate bune.
e schema aia cu rainy day parca
comment-uri on-topic?
si bineinteles ca blogul de companie ala poate aduce un boom imens pentru companie … atat timp cat … aia sunt atat de necomunisti incat sa il accepte.
Daca nu-l accepta ar putea vedea ca au de pierdut din cauza lor …
Blogul de companie nu prea mi se pare o idee buna. There’s no soul in it.
Cred insa ca se poate si un blog de companie. @least we try, and it’s not 2 bad!
blogul oricum e un blog de companie. it has soul
blog de companie in sens lucrativ?
ete ici unu… 100% „biznes”
http://laptopuridevanzare.blogspot.com/
um..imagoo in sine de fapt e un mare blog. nu ?
Acum am vazut si eu filmuletul. Holy fuck, 100% procesor pentru un biet flash?
Ah, si intrebare: care-i faza cu tag-ul Apple?
ileo…
Heh, dion, ma miram cum de am primit 14 vizite de pe acest blog :))
http://laptopuridevanzare.blogspot.com/ este intr-adevar conceput in scop lucrativ – posibil cand osa ma las de business sa-l transform intr-un blog de comentarii si pareri despre laptopuri / hardware in general.
(sorry, cred ca in comentariu am gresit adresa la site, am bagat si linkul rss , era acolo fara sa’mi dau seama)
si dupa ce m’am muncit 5 minute sa pun cateva cuvinte cap la cap tot nu am scris ce vroiam din … in fine gluma cu iLeo am vazut’o si eu … si doar atat!
ce fel de companie ?