Din motive evidente, Black Friday-ul de anul ăsta nu prea mai merge pe principiul de a cumpăra lucruri la grămadă doar pentru că sunt la reducere. Vrând-nevrând, contextul actual ne face să fim mai responsabili cu bugetele și să cumpărăm (în sfârșit!!!) obiecte care ne sunt utile.
Otter e unul dintre brandurile care și-au adaptat strategia de marketing pentru Black Friday în miez de pandemie, astfel încât ne încurajează să cumpărăm de la ei doar ce ne trebuie. În perioada 13-15 noiembrie, vor avea peste 4.000 de modele de articole de încălțăminte, marochinărie și accesorii la ofertă (+ stoc de peste 210.000 de produse) de la branduri precum Epica, Nike, Otter, Pepe Jeans, Geox și Skechers. Mai mult decât atât, garantează livrarea a peste 95% din comenzi până pe 20 noiembrie.
Au afișat deja un teaser pe site, ca să vă pregătiți în caz că puneți ochii pe ceva. La categoria Best Deals, veți găsi produse care au fost în topul vânzărilor și căutărilor anul ăsta.
Mi se pare inspirată contextualizarea Otter. Chiar nu e un moment bun să încurajăm consumerismul și să ne prefacem că nu s-a întâmplat nimic sau să pretindem că potențialii clienți vor avea aceeași relaxare de a arunca cu banii în reduceri.
Otter ne încurajează să ne întrebăm dacă avem cu adevărat nevoie de perechea aia de încălțăminte înainte de a o adăuga în coș. Dacă răspunsul e ”Da”, ne facem de cap. Vedeți că au niște ghete din piele mișto
(articol publicitar)
Interesanta incercarea de crea un val de simpatie pentru practici bune si sanatoase! E un trend la mai toate magazinele in perioada asta!
Obiectivul final este tot cresterea vanzarilor cu orice pret … practicile bune sunt doar la impresie multe dintre ele, altfel de ce ar plati bani pe articole sponsorizate?
Sorry Zoso! Am vazut ca e un articol platit.
black friday, interesant cum de la 500 de lei pot sa vanda la 150 si sa faca profit… mdeah
Minus toti metrii patrati care si-au pierdut locul de munca in mall.
Pai e tactica emag, reduci de la preturi cu care nu s-a vandut niciodata.
O fi avand acelasi consultant pe marketing?
Macar de ar fi toti ca ei…
Nu par rele prețurile.
e bine ca baietii astia de la Otter incurajeaza consumul responsabil, daca nu ma spamau din 14 parti cu campania pizdii nici nu auzeam de ei, deci, i guess, mission accomplished?
Deja vad ca e un mare trend de a acuza orice companie/patron/pfa/plmea ca e retard ca vrea sa vanda sa faca profit.
Zoso nu mai vrea restaurante de cand e la curte, ca are gratar in curte, topor in beci, si coaste la lada. Altii injura emag ca vinde cu adaos/au marja in marketplace.
Mai sus avem exemple care acuza ca Otter au reduceri de 60%, si cum de pot vinde la pretul asta. Si tot asa.
Sa faca toti profit, sa fie 100 de restaurante pe m2 din rahova pana in poiana brasov, sa avem de unde alege resraurante cu bere rece. Otter sa mai aibe marja de inca 30% din pret.
Toată lumea sa faca profit. In context pandemic ar trebui sa fim mai pozitivi. Ieri au fost 177 de indivizi pozitivi care nu au mai apucat sa cheltuie salariul in horeca, emag, mall. 177 de oameni suparati ca au ramas cu bani pe card.
Hai sa fim cu totii mai optimisti! Buna dimineata 😁!