Este chiar destul de fain si pare destul de „fortos”.
00
NOU
#6
gog
Masina asta, desi audi, este accesibila, are mai putini cai, motor mai mic, nu mai este de cocalari, este simpatica :))) tare.
00
NOU
#7
Programare Sociala
@gog: să înțeleg că te doare și suferi că nu îți permiți o mașină pe care și-o permite un cocalar…
00
NOU
#8
gog
Eu m-am referit la z o s o. El spunea ca bmw, audi, mercedes sunt masini de cocalari.
00
NOU
#9
gog
Acum vei intelege ca ma doare si sufar pentru ca z o s o are blog :))
00
NOU
#10
ralu
ca sa ajunga la Cluj o trecut prin Oradea…:D
00
NOU
#11
gigel
draga ralu, se zice „a trecut”…
00
NOU
#12
Evergrey
Draga gigel, in Oradea se zice ‘o trecut’ (si bine se zice), iar la inceputul propozitiei se scrie cu majuscula (un fel de litera mare)
00
NOU
#13
MoFo
Cu pretul ala de la 20.000 de euro in sus … ar fi si cazul sa arate bine. – Ba chiar si depaseste 30.000 de euro cu optiuni si TVA.
Trebuie sa fii cel putin tampit sa dai 30.000 de euro pe asa ceva …
00
NOU
#14
vali
@MoFo: deci toti aia cu mini si fiat500 sunt tampiti?
NOU
#15
Catalin
Am vazut si eu un exemplar prin Bucuresti. Arata foarte bine dar pretul (tipic pentru Audi), este cam mare pentru vremurile astea. Sunt convins insa ca exista oameni care o sa si-l permita fara probleme.
00
NOU
#16
Gyerko Szabolcs- Laszlo
Pe mine asa ce am vazut in poza nu m-a impresionat pentru simplul fapt ca are un „amestec de look” (nici nu-i sport, nici nu-i de familie, nici clasic)
Foarte interesanta noua masina a celor de la Audi , insa si pretul este pe masura fiind printre cele mai scumpe din clasa sa ( incepand de la 16.000 ) , totusi cred ca nu poate surclasa un Mini ( pret 16.450 ).
Fiat 500 este la jumatate de pret … De banii aia iti iei Fiat 500 Abarth Tributto Ferrari … editie limitata … 180 de cai etc.
Iar Mini la 30.000 de euro e deja Cooper Works.
PS: Bai ADI … cum sa zici frate ca Golful este mai dinamic ca un MINI? MINI care de ani de zile este etalon in materie de handling auto … tu vii cu GOLFul care este cea mai neinteresanta masina de condus din istoria masinilor.
00
NOU
#26
Adi
deci toti aia cu mini si fiat500 sunt tampiti?
DA !
Mini mai zici, e doar o chestie exorbitant de scumpa, nu foarte rapida si deloc spatioasa. De banii de Cooper S iti iei Golf GTI, care il bate la orice proba dinamica, si nu e o cutie de chibrituri pe roti.
Aia cu Fiat 500 pe de alta parte sunt infranti cerebral de natura. E Panda baaaaaaaaaa, un rahat de 7000 EURO recarosat si vandut la pret de restaurant. Trebuie sa fi cretin sa dai atatia bani pe rahatul ala.
A1 asta e la fel de penal. 20k pentru un Polo Diesel de 105 CP recarosat ?! Iti iei orice hot hatch din clasa mica de banii aia, inclusiv Polo GTI. Care e mai ieftin cu 1000 EURO si are si automata, plus frane si suspensii mai bune si 180 CP.
@Adi: ce-mi place mie romanii astia care se pricep la toate.
NOU
#28
Adi
Sa stii.
Mai ales aia care isi fac blog si scriu si despre masini, si despre politica, si despre probleme sociale, si despre probleme economice, si despre femei, si despre media, si despre…
Vis, nu alta !
Oricum, mie imi place noul curent de hipsterism in lumea auto. „Eu nu sunt cocalar ba, ca ala cu sedanul premium in 6 cilindri ba ! Eu sunt un domn fin ba, cunoscator ba, de aia mi-am luat masina ieftina cu sigla de una scumpa, dar la pret de masina premium ba ! Si oricum, la palariuta si esarfa mea nu mergea un treiar, trebea un DS3, Mini, A1/A3, ca ne respectam ba !”
Citam de pe MotorTrend cand era vorba de venirea lui Fiat 500 Abarth in SUA:
„OH BOY! A slow, ugly, overpriced econo-box marketed as a performance machine. I can’t wait!”
Adi, ia-o uşor, că faci dracu’ infarct şi nu mai are Fiat cu cine să combată pe subiectul 500.
O ştii pe Lady Gaga? E o Madonna în curu gol. Îl ştii pe Ştefan Bănică? E Elvis. Ştii Steaua? E ca Barcelona la tricouri. Ştii Fiat 500? Nu-i ca nimic.
Să trăieşti.
00
NOU
#31
Adi
@zoso
Inainte sa-mi cumpar masina (Megane R26 2.0T/230 CP), am condus mare parte din hot hatch-urile de 2 litri turbo plus CTR-ul care e aspirat.
De cand am masina am avut contact cu diverse masini sport sau hot-hatch-uri, inclusiv ca adversari la curse.
Singurul Fiat 500 pe care l-as conduce daca as avea ocazia ar fi Abarth. Dar se pare ca nu sunt multi idioti care sa dea 18-19k pe o cutie de chibrituri de 135 CP.
@MoFo
Mini e un etalon pentru clasa mica, si si acolo ia bataie de la Clio RS de exemplu. Avantajul lui e suspensia spate independenta, pe care mare aprte a compactelor o au de ceva timp. Daca vrei sa vezi cat de rapid e, mergi la niste curse de drag sau cauta timpi de drag/circuit pe net. N-are nici o treaba cu GTI-ul. Iar ca masina practica de zi cu zi, ca vorbim totusi de hot hatch-uri nu de supercar-uri, e mult in urma.
@Mircea Meşter
Fiat 500 e ca o bicicleta cu o singura viteza scumpa.
Dupa razboi, oamenii nu aveau bani, deci mergeau cu bicicletele. Cu o singura viteza, ca asa era tehnologia atunci.
Hipsterii au luat acest simbol al saraciei si l-au transformat in motiv de mandrie. De aia gasesti biciclete cu o singura viteza la 2000 lei, cand o bicicletea decenta cu 18/24 viteze incepe de la 1000.
Cu Fiat 500 e la fel. Mor cand vad reclame cu Fiat 500 si traditie si istorie. Ce traditie ? A unei economii distruse dupa razboi, in care abia erau resurse de rahaturi pe roti ? Ford GT40 e istorie. Camaro e istorie. Fiat 500 e un simbol al saraciei reeditat.
Asta ar fi bine daca ar fi ieftin. Insa sa-ti iei o masina proasta si scumpa ca reeditare a uneia ieftine mi se pare ca trebuie sa fii imbecil sinistru.
Revenind la A1, iti poti lua o groaza de masini de 20k. Cu spatiu mai mult, cu putere mai mare, pe toate gusturile.
Doar ca nu mai esti „lord of the rings”…
00
NOU
#32
vali
@Adi: din ce ii raspunzi lui Mircea nu pare. pari pur si simplu un hater.
NOU
#33
MoFo
@Adi .. Eu spre deosebire de tine am condus Abarth 500 … si Mini Cooper S JCW.
Ideea masinilor astora, ca si cu Audi A1 … este ca sunt considerate masini POSH … mai de fitza. Iar la categoria FITZA nu prea mai conteaza timpi pe circuit si liniutze … De fapt timpii pe circuit si liniutzele conteaza doar in capul tau si nu prea au loc in lumea reala.
In lumea reala … 99% din poplatia sanatoasa la cap … vor prefera CTR-ul si GTI-ul peste R26 … pentru ca, desi sunt mai slabe pe circuit, per ansamblu sunt masini mai bune – mai complete. Fix la fel cum MINI-ul este mai reusit din absolut toate punctele de vedere decat un Clio RS.
00
NOU
#34
Piticu21
cred ca acelasi l-am prins eu prin bucuresti. il conducea o tipa, avea numere rosii … era extra speriata
00
NOU
#35
Cosmin Zodila
Vali, mergi la Tess ca a venit Audi A7. Eu merg maine la Midocar.
00
NOU
#36
vali
@Cosmin Zodila: nu e de mine a7le. maxim a6.
NOU
#37
Adi
@MoFo
Exact, „posh” si „fita”. Si atunci, de ce ii dezaprobati pe cei care isi cumpara 330i pentru ca sunt cocalari si pe astia nu ? Macar aia au sedanuri SPORT si PREMIUM in 6 cilindri cu tractiune spate, nu Matiz-uri mai frumoase si vag mai puternice.
Mi se pare o ipocrizie suprema.
Cu GTI vs R26 poate ai punct de vedere, desi tine cont ca targetul pentru astfel de masini nu e format din mame cu doi copii care merg zilnic la supermarket. Dar sa zicem ca R26 e prea hardcore chiar si pentru un hot-hatch.
Insa CTR ?! Sigur nu ai condus vreodata vreunul daca spui ca e mai bun IN LUMEA REALA. Cu rahatul ala aspirat care sub 5000 RPM nu are pic de putere (cand mergi normal n-ai sta doar in limitator), ABS care caraie cum atingi vag pedala de frana, eleron pe jumatatea lunetei (ce-ti trebuie sa VEZI afara din masina in lumea reala ?!), plus pretul enorm pentru clasa ei (27k in 2008, cel mai scump hot-hatch FWD la vremea aia), e cea mai poasta alegere de zi cu zi. Si cand vine momentul sa te dai…ai doar 200 CP aspirati, pe o masina cu frane proaste si fara autoblocant.
Un Mini de 90 CP, masina din clasa mini, costa 20,4k.
Un Clio de 200 CP, masina din clasa mica, costa 19,7k.
Cum poti zice ca o cutie de chibrituri cu motor de rasnita e mai buna decat o masina cu o clasa mai mare, putere mai mult decat dubla, si mai ieftina ?!
Sau pentru tine, in lumea REALA, banii nu conteaza deloc ? Atunci, de ce nu iti iei tu Zonda sau Veyron si te limitezi la 20-25k EURO ?
00
NOU
#38
X-PAK
am vazut si eu in bucuresti pe la unirii unul portocaliu cu numere de PBV.
In Timisoara l-am vazut de vreo luna
S-a intors o mamica la munca :)))
Prin Cluj se plimba unul alb .. cam de vreo luna.
da…si cel din cluj este stickerit ca si Audi Sprt Quattro de pe vremuri! foarte nice arata!
Ceva de genu: https://www.ultimatecarpage.com/images/large/4206/Audi-Sport-Quattro-S1–Pikes-Peak-_3.jpg
Este chiar destul de fain si pare destul de „fortos”.
Masina asta, desi audi, este accesibila, are mai putini cai, motor mai mic, nu mai este de cocalari, este simpatica :))) tare.
@gog: să înțeleg că te doare și suferi că nu îți permiți o mașină pe care și-o permite un cocalar…
Eu m-am referit la z o s o. El spunea ca bmw, audi, mercedes sunt masini de cocalari.
Acum vei intelege ca ma doare si sufar pentru ca z o s o are blog :))
ca sa ajunga la Cluj o trecut prin Oradea…:D
draga ralu, se zice „a trecut”…
Draga gigel, in Oradea se zice ‘o trecut’ (si bine se zice), iar la inceputul propozitiei se scrie cu majuscula (un fel de litera mare)
Cu pretul ala de la 20.000 de euro in sus … ar fi si cazul sa arate bine. – Ba chiar si depaseste 30.000 de euro cu optiuni si TVA.
Trebuie sa fii cel putin tampit sa dai 30.000 de euro pe asa ceva …
@MoFo: deci toti aia cu mini si fiat500 sunt tampiti?
Am vazut si eu un exemplar prin Bucuresti. Arata foarte bine dar pretul (tipic pentru Audi), este cam mare pentru vremurile astea. Sunt convins insa ca exista oameni care o sa si-l permita fara probleme.
Pe mine asa ce am vazut in poza nu m-a impresionat pentru simplul fapt ca are un „amestec de look” (nici nu-i sport, nici nu-i de familie, nici clasic)
Foarte interesanta noua masina a celor de la Audi , insa si pretul este pe masura fiind printre cele mai scumpe din clasa sa ( incepand de la 16.000 ) , totusi cred ca nu poate surclasa un Mini ( pret 16.450 ).
acum fetele vor sti ce vor sub brad .
eu i-as fi zis Q 0.7
Dă-l naibii, că-i vechi, e la noi e două luni. Ăsta e nou. De azi. Scos acum din cuptor:
@Mircea Meşter: arata ca naiba
Exact. Nush ce au în cap ăştia. Le fac pe toate identice. Vorba unuia de pe site, Seria 5 poa’ să stea liniştită
Am vazut unu azi in Oradea, cu un 1 maaare pe el.
simpatic putin zis :))
@Zoso …
Fiat 500 este la jumatate de pret … De banii aia iti iei Fiat 500 Abarth Tributto Ferrari … editie limitata … 180 de cai etc.
Iar Mini la 30.000 de euro e deja Cooper Works.
PS: Bai ADI … cum sa zici frate ca Golful este mai dinamic ca un MINI? MINI care de ani de zile este etalon in materie de handling auto … tu vii cu GOLFul care este cea mai neinteresanta masina de condus din istoria masinilor.
deci toti aia cu mini si fiat500 sunt tampiti?
DA !
Mini mai zici, e doar o chestie exorbitant de scumpa, nu foarte rapida si deloc spatioasa. De banii de Cooper S iti iei Golf GTI, care il bate la orice proba dinamica, si nu e o cutie de chibrituri pe roti.
Aia cu Fiat 500 pe de alta parte sunt infranti cerebral de natura. E Panda baaaaaaaaaa, un rahat de 7000 EURO recarosat si vandut la pret de restaurant. Trebuie sa fi cretin sa dai atatia bani pe rahatul ala.
A1 asta e la fel de penal. 20k pentru un Polo Diesel de 105 CP recarosat ?! Iti iei orice hot hatch din clasa mica de banii aia, inclusiv Polo GTI. Care e mai ieftin cu 1000 EURO si are si automata, plus frane si suspensii mai bune si 180 CP.
Dar, dupa cum ziceau niste clasici, „you need four circles on that grill”:
https://youtube.com/watch?v=lqJDuZIcQ34
@Adi: ce-mi place mie romanii astia care se pricep la toate.
Sa stii.
Mai ales aia care isi fac blog si scriu si despre masini, si despre politica, si despre probleme sociale, si despre probleme economice, si despre femei, si despre media, si despre…
Vis, nu alta !
Oricum, mie imi place noul curent de hipsterism in lumea auto. „Eu nu sunt cocalar ba, ca ala cu sedanul premium in 6 cilindri ba ! Eu sunt un domn fin ba, cunoscator ba, de aia mi-am luat masina ieftina cu sigla de una scumpa, dar la pret de masina premium ba ! Si oricum, la palariuta si esarfa mea nu mergea un treiar, trebea un DS3, Mini, A1/A3, ca ne respectam ba !”
Citam de pe MotorTrend cand era vorba de venirea lui Fiat 500 Abarth in SUA:
„OH BOY! A slow, ugly, overpriced econo-box marketed as a performance machine. I can’t wait!”
Si mai zici ca pulicitarii nu isi merita banii…
@Adi: condus un gti? un 500? un mini?
Adi, ia-o uşor, că faci dracu’ infarct şi nu mai are Fiat cu cine să combată pe subiectul 500.
O ştii pe Lady Gaga? E o Madonna în curu gol. Îl ştii pe Ştefan Bănică? E Elvis. Ştii Steaua? E ca Barcelona la tricouri. Ştii Fiat 500? Nu-i ca nimic.
Să trăieşti.
@zoso
Inainte sa-mi cumpar masina (Megane R26 2.0T/230 CP), am condus mare parte din hot hatch-urile de 2 litri turbo plus CTR-ul care e aspirat.
De cand am masina am avut contact cu diverse masini sport sau hot-hatch-uri, inclusiv ca adversari la curse.
Singurul Fiat 500 pe care l-as conduce daca as avea ocazia ar fi Abarth. Dar se pare ca nu sunt multi idioti care sa dea 18-19k pe o cutie de chibrituri de 135 CP.
@MoFo
Mini e un etalon pentru clasa mica, si si acolo ia bataie de la Clio RS de exemplu. Avantajul lui e suspensia spate independenta, pe care mare aprte a compactelor o au de ceva timp. Daca vrei sa vezi cat de rapid e, mergi la niste curse de drag sau cauta timpi de drag/circuit pe net. N-are nici o treaba cu GTI-ul. Iar ca masina practica de zi cu zi, ca vorbim totusi de hot hatch-uri nu de supercar-uri, e mult in urma.
@Mircea Meşter
Fiat 500 e ca o bicicleta cu o singura viteza scumpa.
Dupa razboi, oamenii nu aveau bani, deci mergeau cu bicicletele. Cu o singura viteza, ca asa era tehnologia atunci.
Hipsterii au luat acest simbol al saraciei si l-au transformat in motiv de mandrie. De aia gasesti biciclete cu o singura viteza la 2000 lei, cand o bicicletea decenta cu 18/24 viteze incepe de la 1000.
Cu Fiat 500 e la fel. Mor cand vad reclame cu Fiat 500 si traditie si istorie. Ce traditie ? A unei economii distruse dupa razboi, in care abia erau resurse de rahaturi pe roti ? Ford GT40 e istorie. Camaro e istorie. Fiat 500 e un simbol al saraciei reeditat.
Asta ar fi bine daca ar fi ieftin. Insa sa-ti iei o masina proasta si scumpa ca reeditare a uneia ieftine mi se pare ca trebuie sa fii imbecil sinistru.
Revenind la A1, iti poti lua o groaza de masini de 20k. Cu spatiu mai mult, cu putere mai mare, pe toate gusturile.
Doar ca nu mai esti „lord of the rings”…
@Adi: din ce ii raspunzi lui Mircea nu pare. pari pur si simplu un hater.
@Adi .. Eu spre deosebire de tine am condus Abarth 500 … si Mini Cooper S JCW.
Ideea masinilor astora, ca si cu Audi A1 … este ca sunt considerate masini POSH … mai de fitza. Iar la categoria FITZA nu prea mai conteaza timpi pe circuit si liniutze … De fapt timpii pe circuit si liniutzele conteaza doar in capul tau si nu prea au loc in lumea reala.
In lumea reala … 99% din poplatia sanatoasa la cap … vor prefera CTR-ul si GTI-ul peste R26 … pentru ca, desi sunt mai slabe pe circuit, per ansamblu sunt masini mai bune – mai complete. Fix la fel cum MINI-ul este mai reusit din absolut toate punctele de vedere decat un Clio RS.
cred ca acelasi l-am prins eu prin bucuresti. il conducea o tipa, avea numere rosii … era extra speriata
Vali, mergi la Tess ca a venit Audi A7. Eu merg maine la Midocar.
@Cosmin Zodila: nu e de mine a7le. maxim a6.
@MoFo
Exact, „posh” si „fita”. Si atunci, de ce ii dezaprobati pe cei care isi cumpara 330i pentru ca sunt cocalari si pe astia nu ? Macar aia au sedanuri SPORT si PREMIUM in 6 cilindri cu tractiune spate, nu Matiz-uri mai frumoase si vag mai puternice.
Mi se pare o ipocrizie suprema.
Cu GTI vs R26 poate ai punct de vedere, desi tine cont ca targetul pentru astfel de masini nu e format din mame cu doi copii care merg zilnic la supermarket. Dar sa zicem ca R26 e prea hardcore chiar si pentru un hot-hatch.
Insa CTR ?! Sigur nu ai condus vreodata vreunul daca spui ca e mai bun IN LUMEA REALA. Cu rahatul ala aspirat care sub 5000 RPM nu are pic de putere (cand mergi normal n-ai sta doar in limitator), ABS care caraie cum atingi vag pedala de frana, eleron pe jumatatea lunetei (ce-ti trebuie sa VEZI afara din masina in lumea reala ?!), plus pretul enorm pentru clasa ei (27k in 2008, cel mai scump hot-hatch FWD la vremea aia), e cea mai poasta alegere de zi cu zi. Si cand vine momentul sa te dai…ai doar 200 CP aspirati, pe o masina cu frane proaste si fara autoblocant.
Un Mini de 90 CP, masina din clasa mini, costa 20,4k.
Un Clio de 200 CP, masina din clasa mica, costa 19,7k.
Cum poti zice ca o cutie de chibrituri cu motor de rasnita e mai buna decat o masina cu o clasa mai mare, putere mai mult decat dubla, si mai ieftina ?!
Sau pentru tine, in lumea REALA, banii nu conteaza deloc ? Atunci, de ce nu iti iei tu Zonda sau Veyron si te limitezi la 20-25k EURO ?
am vazut si eu in bucuresti pe la unirii unul portocaliu cu numere de PBV.