atunci când reputaţia te precede…

Săracul Noro. Dă şi el ca omul de marketing un mail la cineva din online să întrebe dacă vor să primească comunicatele de presă Neogen, acel cineva se panichează maxim, mamă, spam de la Neogen!

Comunicatele de la Neogen nu sunt spam, le trimit relativ rar, asta poate şi pentru că lumea abia aşteaptă să îi mai înjure un pic. Ce să-i faci, bre Noro, aşa e lumea, rea, nu poţi face spam 4-5 ani, că te ţine minte toată viaţa!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

7 comentarii

  1. Urata reputatie au :))))

    00
  2. hahahaha

    am incercat si eu sa fie cinstit si corect, sa cer ACORDUL de comunicare la 100 de bloggeri, ca sa nu ii bag automat in lista de press releasuri… cu toate ca isi dau adresele de mail pe blog.

    Ce carcotasi suntem noi romanii…. :)

    00
  3. @noro: reputatia si brand recognition, nenicule :)

  4. :)):)):)) Rea e lumea asta, Doamne… :)) Nu iarta si nu uita… :)):)):))

    00
  5. @noro: e tare partea aia in care spui „cu toate ca isi dau adresele de mail pe blog”… e ca si cind ai spune ca n-ai pus-o pe una capra cu toate ca avea fusta scurta. :))

    00
  6. Si eu am primit mail de la Noro astazi, am acceptat sa primesc newsletterul, iar daca devine neinteresant il rog sa ma dezinscrie si gata, nu vad unde e problema.

    00
  7. Si eu i-am dat curs invitatiei. Chiar m-ar interesa sa vad cateva comunicate de presa. Neogen pare mai serioasa:)…am zis „pare”

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.