de la un cititor…
M-am lovit ieri de un incident legat de achizitionarea unei masini pentru sotie si m-a surprins cu cata nonsalanta un vanzator privat de masini de pe autovit minte legat de falsificarea unei carti de service. Ma gandesc ca poate cei ce te citesc sa evite macar respectivul vanzator, daca nu sa caste ochii mai bine si sa se documenteze inainte sa dea banii pe o caruta cu numere de Germania.
Masina de mai jos apare cu 140000 km. Vorbesc cu o doamna (nu am retinut numele) destul de amabila si dupa lamurirea catorva detalii e de acord sa imi dea o poza cu seria sasiu si cu ultima fila completata din cartea service. Am reusit sa descifrez ce scrie in stampila din cartea service si am luat legatura cu respectiva companie. Raspunsul lor a venit destul de repede: nu mai fac service la masini din 2006 si cel mai probabil stampila e falsa (in emailul trimis lor atasasem si poza cu stampila).
Am vrut sa aflu si parerea doamnei vanzatoare de masini si am sunat-o, i-am explicat toata situatia si raspunsul companiei din Germania. Nu parea foarte surprinsa. Parea doar surprinsa ca am si verificat efectiv ceva. Raspunsul ei a fost unul scurt, si anume „Asa a venit, asa o vand”. Asta e si motivul pentru care nu vreau sa las aceasta situatie ascunsa ci am decis sa iti scriu si tie. Nu am vazut niciun fel de remuscare, vreo parere de rau, nici nu ma asteptam sincer dar e de rahat modul asta de a face bani.
https://www.autovit.ro/anunt/o
+ UNIC PROPIETAR +NUMERE VALABILE VENITĂ PE ROTI
Daca e unic proprietar, atunci cum a primit-o? De la reprezentanta? :/
atata timp cat nu exista o lege clara cu sanctiuni clare care sa fie si aplicabile orice discutie legata de masinile SH dar si NOI este inutila … ramane doar ca fiecare dintre noi sa verifice la sange orice cumpara …
El e singurul proprietar actual Nu o imparte cu altcineva.
Intreb, ca nu sunt expert, da nu e inselaciune?
Ca acte false fix sunt dovada.
@Zoso ti-am gasit masina https://www.autovit.ro/autoturisme/subaru/altul/#6a462bd6e3
Am văzut că e o modă nouă asta cu ”unic proprietar”. Aparent înseamnă de fapt ”unic proprietar în Romania” / ”eu am adus-o din Germania”
nu, înseamnă că ar vrea să facă actele direct către vânzător, excluzându-se el din schemă. și asta din două motive:
1. ca să nu plătească taxe în românia.
2. ca să evite problemele care ar putea apărea cu kilometri mânăriți. pentru că îl tirmiți pe fraier in germania, de unde a cumpărat-o.
„PROPIETAR” WTF
Adult să fii, niciodată să-ți distrugi copilul din tine.
Ce are pe ea, unt? A pus el sau așa e rețeta?
unt și nuci. butter and balls. și se scrie pulla.
Pulla e,pulla mancam.
Deci soția nu se simte iubită într-un Logan.
Acel moment cand iti dai seama pana unde (poate) merge samsareala…
Felicitări pentru că ai avut ideea de a suna în Germania !
Puțini oameni ar face așa ceva .
Din articol reiese ca le-a trimis email, ceea ce ma gandesc ca ar face absolut oricine care da „mii de euro” pe un obiect despre care nu exista date oficiale. Mie unul mi se pare minimum de verificari pe care le poti face.
În noiembrie 2017 căutam maşină și am găsit ceva prin târg recent adus în țară și cer seria de șasiu, care mi-o trimite vânzătorul rapid deși avea 100k km dați înapoi. Îl sun pe om și omul relaxat zice ca nu știe nimic, el așa a luat-o, așa o dă.
Foloseste si tu un site mai superior pentru masini – https://www.mobile.de/
Cine crede ca masina aia are 140000 sa ridice mana sus?
@autor: Plangere la politie ai facut?
opelul acela oricum este in neregula, ce vreau sa zic , posibil sa fii fost lovit fata spate, spun si de ce…
-astra h facelift dupa 2007 au stopurile spate mai inchise, gri inchis in loc de alb.masina de pe autovit are stopuri spate de exemplar pre-facelift.
-farurile fata sunt pe gri, au fost introduse la astra h facelift fabricate dupa 2009 , ultimul an de fabricatie pe variantele astra h classic si comercializate in estul europei, farurile normale de astra h facelift perioada 2007-2009 sunt cele deschise, incolore, daca le schimbi sunt disponibile ca piese de rezerva noi decat cele gri de dupa 2009.
” de rezerva noi DECAT cele gri de dupa 2009 ”
” de rezerva noi DOAR cele gri de dupa 2009 ”
In rest f pertinent comentariul.
E din 2005 masina.
@laurentiu, care jumatate?
parazitii parca ziceau ceva de genul:
„frate, fiecare face ce stie cu gura”
La Familia feat. Uzzi – Vorbe , 1999, bucata lui Sisu.
Lol. E de la La Familia. Melodia Vorbe.
Cartea de service pentru masina pe care-am cumparat-o nu are serie VIN. Pot sa trec eu ce vreau cu pixul :p
Ce conteaza sunt reviziile regulate pe care le gasesti (sau nu) trecute in istoricul de la firma ce a fabricat masina.
Cu cartea de service poti sa faci focul..
problem solved
Scrie in anunt “IMPECABILA TEHNIC !!!”. Eu nu am dubii
Îți fac eu rost de o carte de service originala, doar să îmi spui anul și numărul de km pe care ii vrei.
Se vede de la 1km ca e vanduta de samsar: polish agresiv, anvelope innegrite, motor spalat, poze facute aiurea in strada, nu parcata. Ce nu se vede: defecte mecanice, km reali
Pai are numere de Germania. Asta e primul indiciu ca e samsar.
you are the best m8
Aia cu cauciucurile colorate e penala dar si eu daca mi-as vinde masina as prefera sa fie macar in pozele pe care le pun pe net curata… Nu trebuie sa fiu neaparat samsar
Samsar nesamar.. atat dai atat primesti. O lasa la 4000 E o duci la verificare si daca iese bine o iei. Poate iti place modelu. Din cate se vede volanu nu este ros, schimbatoru la fel pare neuzat, culoare faina, cauciucuri Michelin + de iarna. Ce sa mai zici.. pare buna.
trebuie doar sa aiba polish la greu pe ea, ca si cum ar fi iesit de pe poarta fabricii, doamne fereste sa aiba o zgarietura masina de 11 ani.
@marius, ai dreptate, culoarea, volanul si maciulia schimbatorului sa fie ok. altele, gen frane, directie, integritatea sasiului sunt mofturi de geeksi…
sau altfel spus tu te gandesti ca ala poate a facut aia 140k mergand exclusiv in trapta 1?
Cat de sigur esti ca seria de sasiu in poza e si pe masina ?
Am patit sa imi trimita poza cu seria , verificat la reprezentanta si era ok , ajung sa vad masina si defapt avea alta serie .
Celebra scuza : “am mai multe , le incurc , nu-i vina mea !”
Da, sunt chiar surprins ca dupa atata si atata timp tot se mai descopera apa plata. Toate, dar subliniez, TOATE masinile din jermania vin manarite, ori acolo, ori aici, altfel zero profit. Punct.
pana nu-i cauta putin politia nu prea par sa se linisteasca. si nici politia nu se baga aiurea daca nimeni nu depune o plangere.
si daca pleca masina in stare buna din Germania, cu km aia reali, tot ar reusi sa o faca varza pana in tara tractand pe platforma alta masina, indiferent ce putere ar avea si cat de mare ar fi oricare din ele.
Nu intra la fals și uz de fals?
Sau nu e act oficial?
Orice fals se pedepseste in Germania. Dar procuratura nu se va autosesiza in cazul asta.
Banuielile in Germania nu su sunt dovezi. Daca ai face ca autorul
articolului si ai da si nume poti fi dat destul de rau in judecata. Pana la urma nu ai nicio dovada ca a falsificat el…daca nu ai dovezi sigure si reclami pe cineva ca a facut o fapta rea poti intra pana la trei (?) ani la bulau. Daca faci inregistrari foto, video sau audio
Fara sa avertizezi persoana inregistrata in prealabil iarasi o dai in bara – deci chiar daca ar fi inregistrat convorbirea telefonica, tot nu poti sa faci ceva.
Din experienta mea: nu cumperi de la turcalati si arabitoi… daca conteaza serviceul, cumperi numai cu serviceul facut la firma de marca. Aici a mai povestit cineva cum a cumparat o masina: daca nu vb. germana mergi cu un traducator la TÜV/ Dekra sau vi cu un mecanic auto…
Mi-am dat si eu un dislike la ce tampeni am scris. Promit ca nu voi mai comenta inainte de ora 12 si doar la chesti la care le mai inteleg. Amin.
primul cu „nu bate, nu troncane”
Hai sa va povestes cum s-a pacalit un amic „cunoscator” in ale masinilor, punand botul la o schema banal de simpla. Omul isi dorea un golf. La vremea respectiva ultimul model. Ceva second pe la 12.000 iepuro. Cere vanzatorului seria de sasiu, ala o ofera, asta verifica prin „pilele lui imbatabile la vw” si totul se certifica ca masina are „reali” 120.000 km (asta nu vazuse masina decat in poze). Se duce la intalnire cu samsarul, dar nu mai verifica atent VIN-ul din geam sau acte. Practic era o masina identica ca culoare , an, model, dotari, dar era alta masina cu alt vin. Nu era furata, era in regula dar avea cam 100.000 peste ce stia el ca ar trebui sa aiba. Inventivi samsareii astia.
Anuntul o sa dispara in timp, hai sa-i ramana numarul pentru posteritate : 0723092622 da tepe auto !
La fel ca adresele de email si nr. de telefoane au inceput sa fie excluse de la indexare in motoarele de cautare
e deja din 2013 in lista pe google. daca dai un search dupa acest numar,primul articol este de pe 4tuning si se numeste ” cum sa te feresti de samsari”
Cumpărați din Belgia sau Olanda.
Din Olanda, ce se aduce la noi cel putin, au peste 2, poate chiar 300.000 km.
Masina se cumpara foarte simplu. Filtru tara Romania prima inmatriculare Romania.
Am vandut un golf acum 3-4 ani. Avea 120k km reali (cumparata de la porsche, toate reviziile in service-uri VW). Un samsar mi-a oferit 500e pe cartea de service
Observ ca acum nu se mai poarta „nu bate nu troncane”, ci „nu necesita nicio investitie in viitorul apropiat”.
In alta ordine de idei, pe youtube au aparut cativa vlogări care se dau experti in achizitii de masini SH (vezi canalul „masinapotrivita”, de exemplu). Vezi cat cer pt o diagnoza si fa si un review, sa „ne radem” si noi de priceperea lor.
Da ce sa vezi si noi vindem masina si surpriza, chiar nu necesita investitii in urmatorii ani pentru ca a fost schimbat tot ce era de schimbat. Dar la noi in, tara doaaamne fereste sa vinzi ceva in stare buna ca gata esti clasificat drept samsar. Asa cum mai zicea unu mai sus ca daca e spalata si nu stiu ce, clar e samsar. Nu frate, ar trebui sa dai un anunt in care sa zici nimic, poze cu namolul de 3m pe ea, cu paie iesind din bara si atunci clar merita sa mergi sa o vezi.
Fara sa fiu rau da il cunosc pe baiatu de la masina potrivita si face asta de vreo 7 ani, si nu e chiar vlogger „per se”. Hai sa nu ne „radem” de chestii pe care nu le cunostem doar ca stim noi mai bine ca capra vecinului e nashpa.
@Ioana defapt tu vrei sa zici ca din cauza samsarilor cei de buna credinta au de suferit.
asa si eu vreau sa-mi vand masina dar pt ca pe perioada creditului am avut contract casco semnat pe 5 ani fara franciza, am abuzat, adica la fiecare rahat de zgarietura am fost si am vopsit intreg repereul. ochiul meu neavizat nu vede nici o diferenta, insa sunt convins ca la o verificare atenta se va vedea. practic masina este vopsita integral iar portiera sofer cred ca de 3x e clar ca va ridica suspiciuni de accidente… cum sa-i explic eu aluia ca am revopsit la orice ciupitura ? am toate devizele, am contractul deja expirat de casco, sper sa ajunga sa demonstreze ca nu mint
Ai inteles gresit. Si eu cand am vrut sa o vand eram in aceeasi situatie pt ca fac schimburile la timp si nu merg cu ea sa stiu ca ar avea ceva defect sau pe duca.
Insa priblema este ca majoritatea samsarilor asta au „in text”, in concluzie majoritatea masinilor aflate la vanzare „nu necesita nicio investitie pe viitor”.
Baxt, nu prea ai dreptate cu masinapotrivita. Verifica mașini de câțiva ani și doar recent s-a apucat și de video. În plus, are niște reviewuri foarte bune la diverși samsari și dealeri auto.
Ioana, nu zice nimeni sa iti vinzi masina cu paie in portbagaj si sangele porcului inca uscat pe numarul de inmatriculare, dar cand efortul cu „cosmetizarea” este atatd e evident considerabil atat ca munca cat si financiar pentru o masina atat de veche, uzata si ieftina ar cam trebui sa se aprinda niste beculete.
sau altfel spus, coaie, vinzi un opel astra din 2005… fa-i o spalatura d-aia la 50 de lei si e perfecta. vii si cu devizele si facturile (evident de la service-uri mari unde sa poata fi verificata autenticitatea) pentru distributie, ambreiaj, amortizoare sau ce alt cacat ai ma schimbat la ea in ultimul an si treaba-i treaba.
Nemtii fac aproape suta de mii pe an. Km reali cred ca sunt undeva la 340.000 cel putin, pentru masina din 2007, cu indulgenta. E posibil s-o fi luat si la 1500 euro de acolo.
ai spus o prostie in prima frază și n-am mai văzut ce ai scris după aia.
”Nemtii fac aproape suta de mii pe an”.
Pune sursa acestei afirmații aici, sau se numește că bați câmpii (ceea ce și faci, de fapt). Ce statistici ai? De unde? Cifra aia e calculată.. cum?
Eu conduc (în Germania) aproximativ 2000 pe lună numai la și de la serviciu (și sunt una din cei 1% din colegii care fac asta, majoritatea locuiesc mai aproape de firmă, dar îmi convine locuința dintr-o mie de pricini irelevante în context). Cu ce mai merg în restul timpului, hai să zicem că ajung la 26-27 în medie.
Mașina luată nouă în 2013, are acum 135.000.
PS: nu sunt o excepție. Suta de mii pe an o fac agenții de vânzări, șoferii, livratorii de pizza… că dacă ai o poziție bună într-o firmă, care însă îți cere să călătorești mult, iei avionul de la Hamburg la München, nu stai cu orele în mașină.
Pentru ca am ajuns in faza in care caut o masina 2015-2016 cu maxim 50000 km pot sa-ti spun ca am vazut masini din 2016 la vanzare cu 200000 km. Initial am crezut ca au dat km inainte.
Aia din anunt e benzina. Nemtii, mai practici ei asa, daca fac suta de mii pe an, isi iau diesel. Sunt in Germania masini pe benzina, din 2010, cu 100-120.000 km.
Ionut, fa un calcul cam cat are trebui sa mearga ala pe zi ca sa scoata 100.000 pe an. Cred ca daca ar munci in Munchen are trebui sa locuiasca in Ulm sau Regensburg si sa faca naveta zilnic inclusiv sambata. Asta ar fi complet nepractic, de obicei astia sunt navetisti de week end nu de fiecare zi.
Masinile alea cu sure de mii de km pe an sunt de firma si au fost luate din germi foarte ieftin, pentru maximizarea profitului.
Eu sunt la a 3 -a masina adusa personal din Germania, toate diesel (teoretic fac mai multi km anual) si toate luate de la Dealerul de marca direct. Cei mai multi km au fost 40.000/an, dupa cum urmeaza 1 an
vechime – 5.000km, 2 ani vechime – 80.000km, 8 ani vechime – 132000km. Masini cu toate reviziile facute la reprezentanta si istoric online. Deci 100.000km pe an sunt la masinile cele mai ieftine si nu reprezinta o majoritate.
La noi asta se cauta sa fie cat mai ieftina, restul nu conteaza.
Imi vand masina actuala si nu stiu cati cred ca o masina din 10.2014 are 50.000km
140 000 km. Mult le place samsarilor kilometrajul asta.
cei care vor sa isi cumpere masina de peste 5 ani cauta masini sub 140.000 km asa ca exista oferta pe piata sa acopere aceste cereri
W0L0AHL4855162687
Engine’s Type Z14XEL
Engine serial number 19EC5808
Model year 2005
Made 21.03.2005
Deci da, nu este vin-ul ei…
E al ei.
E intinerita in anunt, ca daca o punea 2005- 300.000 km nu-i deschidea nimeni anuntul.
Asa, probabil, ii suna telefonul intr-una.
Si cu motorizarea cum ramane? In anunt avem 1.6 iar in vin avem 1.4…
OPEL ASTRA H facelift TOP-TOP AUTOMATA 1600 cm
Lol, pas din prima. Ce plm inseamna TOP-TOP???
Așa se aude când o conduci.
Ai gratuitate la un baton cu praz,vinerea la TIP-TOP….
Nu-i prost cine cere ii prost cine da! Masina din poza o lasa la 4000 E. Desi e cu polish agresiv si motor spalat daca vrei sa o cumperi o duci la o verificare inainte. Daca in urma verificarilor iese bine atunci ce mai .. atat dai atat primesti. Acuma la 4000 E ce vrei si tu sincer? Nu arata rau si te tine de 4000 E.
eu inca ma intreb cum naiba se vand coji de masini de genu asta la asa preturi. nu pot sa inteleg… intre 1500-2000 lire maxim una din asta in UK
stiu ca m-am mai uitat la diverse masini foloste pe care le mai posteaza zoso pe aici si cand vad preturile raman cu gura cascata. vazusem un golf care lejer il gaseam la un pret de cel putin 4 ori mai mic aici
Masinile din UK vor fi mereu mai ieftine. Ghici de ce?!
@klaxhu, ce anume faci cu o mașină din UK în România?
@DTC, detalii…
@DTC Pentru ca au oishtea in lateral?
cum o fi sa bati recordul la dislike? e prima oara cand vad aici pe blog0-50
O mașină de 13 ani în UK a văzut maxim de 4 ori service-ul în viata ei. Britanicii schimba uleiul și filtrele la vreo 40000 de mile.
pentru ca in momentul brexit si o secunda ar trebui complet si fara exceptie interzise pe drumurile publice din romania?
Acum sincer, masina din germania din 2007 cu 140.000 km? Serios? E cineva care chiar spera si crede in asa ceva?!?!
99% din masinile care vin din afara, mai vechi de 3-4 ani, au peste 160.000 km. Tot ce inseamna 2009-2010 au minim 250-300.000. Sau au avut incidente nasoale…
Tatal prietenei mele, care are peste 60 ani, are masina Renault din 2006 si 14.000 km, cumparata de el de noua. Face parte din bancurile alea cu „a fost a unui mos, a mers cu ea doar pana la piata si inapoi”. I-am zis ca nu o sa-l creada nimeni cand o va pune la vanzare ca are km aia reali :))
Încă unul care știe tot despre mașinile 2009-2010. Am eu una din 2010 cu 200k rulați. Noa, că să-ți phut axioma.
Daca pun la vanzare un Suzuki Swift 1.3 benzina, din 2006 cu 104000 km, ma crede cineva ca atatia km chiar are? Toate interventiile facute la concesionar autorizat. :)))
Plusez si eu cu 2007 (28.12.2006 de fapt), 160.000 km. De 4 ani o am, a fost verificata de prietenul neamt in Nemtia, „bat” km, cartea de service etc. Fara incidente, „nu bate, nu troncane” Top-top, vorba anuntului.
am ajutat un amic sa isi cumpere un a4 luna trecuta. se uita la 2010-2012. una n-a gasit sub 250.000 reali.
@cristi.
nu as cumpara rabla tatalui prietenei tale. la 14.000 rulati in 12 ani, e varza masina
Plusez si eu cu octavia din 2003. 135 de mii de km. Cumparata de ai mei de noua din reprezentanta. Singura mea sansa e sa o vand unei cunostiinte ca sa o pot vinde la adevarata ei valoare…
@raul
Evident ca sunt si exceptii…ce e sub acesti km costa cu 10-20% mai mult. Cat sunt dispusi sa dea acesti bani? Majoritatea cauta cel mai ieftin.
E suficient sa cauti pe site urile din germania, belgia si franta masini care au acelasi nr de km in romania, unde sunt mai ieftine…cum explici asta?
Dar poate stii tu mai bine…
Pt masinile cumparate din ro acum 15 ani,este realist 130k,nu si pentru cele aduse de afara. Comparati mere cu pepeni
Sorin, ce motor are Skoda? Nu ati vrea sa o vindeți?
Caut si eu o mașină pt viitoarea soție și nu imi doresc sa intru in lumea samsarilor.
Zoso.ro, the next autovit.ro
Cand costa 100 de euro sa faci carte de service falsa si sa dai km inapoi, cine se mai uita la asa ceva? Vrei masina cu o garantie cat de cat, mai pui cateva sute de euro si o cumperi dintr-o reprezentanta serioasa (din Romania sau din strainatate) – in general nu fac smecherii, iar daca fac, macar ai pe cine da in judecata.
Hehe… Pantelimon mancati-as. Pozele sunt din parcarea de langa Kaufland MegaMall. E plin de masini de vanzare in zona aia, cu afisul in geam ( be obicei la bulevard, nu in parcare).
In contextul in care gasesti inclusiv pe OLX diversi indivizi care iti tiparesc carti de service cu 100-200 de lei, nu e nimic iesit din comun. Singura varianta ramane verificarea istoricului de service pe baza seriei de sasiu la reprezentanta (sau un service care are acces in baza de date a producatorului). Samsarii oricum nu vor disparea cat timp exista persoane fericite ca gasesc masini vechi de 10 ani (in special dieseluri din gama VAG) cu 180.000 de km in bord.
Inteleg ca OP nu este cititor la Arhi, ca altfel se uita la masina “pentru sotie” de minim. 20k €, stim cu totii ce venituri astronomice au cei din acea bula.
Altii au rezolvat-o mai simplu, vanzatorul si cumparatorul raporteaza numarul de km de pe bord cand o radiaza/inmatriculeaza.
Ia uite aici ce Forester dragut… https://www.autovit.ro/autoturisme/subaru/forester/#d97e2bf3cf
Si ce frumos a fost luata la pila https://www.ibmw.ro/topic/15-sfaturi-masini-puse-la-vanzare-in-tara-si-nu-numai/page-166
Difera un pic VIN-ul fata de ce prezinta baietii acolo pe ibmw
Poza e de aici, dar vinul este diferit fata de ala de pe autovit. Acum cel mai probabil e trecut alt VIN pe autovit https://www.copart.com/lot/43237397
Opel, motor ecotec, benzina. Trebuie sa umbli cu uleiul dupa tine mereu.
E masina din 2007. Eu nu inteleg ce detalii sa mai ceri pt o masina de 11 ani, ieftina si muncitoreasca. Inteleg sa ceri detalii pt ceva de lux sau mai noua dar la banii astia nu ai ce mari asteptari sa ai. Romanasul vrea mega masina la pret de caramele. Nu mai conteaza istoricul la trotinete dintr-astea, oricum sunt coapte de varsta si rulaj.
Pai atunci n-ar trebui sa ceara pret dublu de cat face.
Serviceheft se gasesc de la 5 euro, lol.
As pune si link, dar mi-e ca creste brusc cantitatea de masini top-top cu acte.
Sa suni la service, asta mi se pare cea mai buna varianta pt. a combate asa ceva.
grija mare ca baietii aduc pe trailere chiar si dacii avariate. ieri am vazut de 2 bmw si un duster, toate 3 avariate in fata, aripa, radiator ,bara… soarta lor o stiti si voi.
Programul Rabla? :)))
Am luat o masina sh care are 2 ani – din italia cu 198000, fostul proprietar in acte Alphabet (google). Nu stiu la ce au folosit-o de au facut atatia km – dar cu siguranta nu i-au facut pe macadam. Interiorul tipla, parca a fost doar un singur om in ea tot timpul.
Chiar daca a avut atatia km am riscat si am luat-o.
Am facut 15000 cu ea deja, nu regret deloc.
street view
Google maps?
Google Maps poate.
Am masina din 2008 cu 80.000km reali, asa de weekend si concedii, ca e mai comod cu metroul in bucuresti. Si vrau s-o dau – sa o manaresc si sa cresc macar pana la 120.000km, sa nu para asa de dubios?
Pune si tu detaliile aici.
Te inteleg perfect. Mi-e groaza ca trebuie sa scot la vanzare ceva din 2011 cu 75.000 km si revizii facute doar la dealer. Ma „ajuta” si faptul ca este o marca de succes pe la samsari. E enervant cum esti penalizat daca esti prost (corect)…
Pai puneti pe OLX si autovit sa concurati cu toti samsarii sau puneti aici detalii si poate gasiti clienti de bun simt….
@radu: Nu te grabi cu vanzarea. Omul potrivit te va gasi. Eu am asteptat 1 an pana am gasit cumparator – un sofer profesionist care a vazut masina si mi-a dat pretul cerut. Daca e meltean, da-i flit din start (s-a vandut/nu mai e de vanzare).
Nova lu’ socru-mio are sub 100k, parca. 1300 a lu’ tata, a fost maritata acu vreo 10-12 ani cu 900k
Pe autoscout majoritatea motorinelor de doar cativa ani au peste 200k. Stau si ma gandesc cati vand masini diesel cu un pic sub 150k, poate daca au probleme(masinile).
Eu am fost clientul acestei doamne, Alexandra o cheama si m-a fraierit cu aproximativ 100 000 de km si cel putin 800 de euro.
Unde vedeti Teodor Sorin fugiti si nici macar nu mai stati de vorba.
Am depus o plangere la politie, sectia 7, nu cred ca se va intampla nimic, insa eu totusi sper.