Schimbarea asta de algoritm anunțată de Facebook va lovi publisherii rău de tot, mai ales în țările unde sunt 20-30 de site-uri de știri per oraș cu 50.000 locuitori, ca România. Știu că râd des de majoritatea site-urilor mari de la noi (apropo, Adevărul.ro urma să facă niște schimbări acum 3 luni, nu s-a mai […]

Roboțelul de la Facebook a crizat pe toată lumea recent când a declarat că vrea ca în 2018 să repare Facebook, pentru că lumea e deprimată și nu mai stă atât de mult pe Facebook (2% scădere față de 2016 în rândul adulților din țările civilizate nu e mult la prima vedere, dar e mult […]

Într-un articol publicat vineri, doi angajați Facebook încearcă să explice de ce, totuși, Facebook nu e așa rău. Adică e rău, dar nu rău rău. E rău doar dacă ești expus la mizerii sau la viața perfectă a celorlalți. Dacă vezi însă niște articole revoltătoare de bine și comentezi și dai like, nu mai e […]

Nu știu de ce nu mi-a venit ideea de a scrie un ghid pentru a judeca într-un fel campaniile online, dar iată-l. Metricii sunt de două tipuri: cifre și intrinseci. Cifrele Cele mai banale sunt cele la vedere: numărul de like-uri, numărul de comentarii, numărul de share-uri, numărul de afișări la videoclip. Uneori, în campanii […]

Când auziți de campanii pe Instagram cu influenceri, să știți că așa arată: în câteva zile bagi texte cât mai scorțoase sau întâmplări cât mai puțin probabile. OK, unele branduri nu se pretează la altceva decât limbaj de lemn, dar când o dai că într-o zi ai dat o tură prin toate chestiile și ai […]

Acum vreo 3 ani, mă roagă un prieten dintr-o agenție de media să îl ajut să facă o campanie pe twitter, pentru că voia să facă asta. OK, hai să luăm top 20 oameni de pe twitter și să vedem cât cer și cât putem noi să le dăm. Schimbăm mailuri câteva săptămâni, ne decidem […]

După FOMO, avem JOMO, care e exact invers: ignorarea cât mai frecventă a “trebuie să vezi asta”. Pentru că deja e prea mult. Prea multe la care trebuie să fim atenți. Prea multe seriale de văzut. Mult prea multe seriale foarte bune. Trei bucăți dintr-o prezentare a lui Henry Blodget, directorul Business Insider, despre starea […]

E un text foarte lung, dar merită. 1. General Se pierd in detalii inutile, în loc să vadă big picture. Ca în bancul ăla cu Bulă și maică-sa care vroia să-l învețe adunarea și-i zice: „Am două mere și mai pun 3 mere, câte mere fac?” și Bulă întreabă „Ai luat mere?”. Se concentrează pe […]

Anthony Jeselnik explică foarte bine de ce atât de mulți idioți pretind că le pasă de cei plecați în lumea de dincolo de nori. Și are dreptate, idioții nu fac decât să tragă de cadavrul mortului pentru a atrage atenția asupra lor. Pentru că „a călca pe cadavre” nu e doar o zicere.

Deoarece campania aia cu Scarlett FărăTalentDarCuSâni a fost un succes masiv, Huawei trece la Catrinel Menghia (sau Marlon, mai nou). Catrinel Marlon, cunoscută în România ca și Catrinel Menghia, a fost aleasă imaginea Huawei pentru promovarea Huawei Mate10 Pro, fiind implicată în campania internațională pe care compania producătoare de telefoane și componente IT o desfășoară. […]

Nu știu ce e FiveTN, dar anunțul lor de job e mișto de tot: Pe capitole. Cum ar trebui să fie: 1. să nu comenteze când întârzie salariul sau când stă peste program. 2. să știe manele. 6 și 7. să muncească cât mai mult, peste program și peste atribuțiile ei. 9. să nu creadă […]

Dintr-un articol din NYTimes: Facebook should reduce anonymity by requiring real verification of real names for real people, with the aim of having 100 percent of individuals verified. Facebook could also offer an optional filter that would keep any post (or share) of an unverified account from showing up. I’d use that filter. Mi se […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube