Online: “recomandă-mi o agenție bună”
Primesc cererea asta cam o dată la două săptămâni, cu nuanțări: tu cu ce agenție ai lucrat bine, care agenție ți se pare că se mișcă bine, cine poate să-mi facă o campanie. Și răspunsul este mereu același.
Primesc cererea asta cam o dată la două săptămâni, cu nuanțări: tu cu ce agenție ai lucrat bine, care agenție ți se pare că se mișcă bine, cine poate să-mi facă o campanie. Și răspunsul este mereu același.
Vyborg | Gers | Pe sus | Grassalkovich Magazine românești optimizate Maserati lansează Ghibli Mercedes lansează noua clasă C 10 lucruri infecte Mașini de lux recuperate Mickey Mouse a împlinit 85 de ani Taxe? Pentru ce?! Nicu Covaci iar a băut gaz Cum fuge Marian Oprișan de justiție Prima platformă de video-on-demand cu filme românești […]
Am o problemă cu oamenii care fură idei. Sau care nu acordă credit pentru ideile altora, pentru că le-ar pica mâna. I-am muit pe Emi Gal și pe Florin Grozea ani buni până când Grozea a recunoscut că ideea pe care a avut Gal și cu care a plecat în America e un remix al […]
Lac | Toamna | Vaeroy | Dimineața | Alb | Ninge | Boi Despre consolidarea pieței de online Fotbal, poveste veche Să dăm telefoane din avion Panorame Freddie și David China urmează să cucerească lumea Diferențele de preț între magazinele online S-a deschis Jumbo
Orlando anunță azi că ziare.com, unul dintre siteurile din portofoliul grupului NCH, este de vânzare pentru 3 milioane de euro. Ce nu vă spune el, dar prin piață se știe, e că și okazii.ro e de vânzare, și automarket.ro, și cam tot ce are NCH prin online. Pentru că vremea e grea, pentru că sunt […]
Trebuie să ne aliniem la normele europene, numai în România se mai poate ca un șofer la un curier să care după el zeci de mii de lei cash pentru că a livrat 2 plasme și 3 mașini de spălat. Nu este normal ca un curier să umble cu atâția bani cash după el, de […]
Cred ca una dintre cele mai mișto prezentări pe care am văzut-o a fost susținută de Dragoș Stanca la un eveniment privat, organizat de o agenție de online. Omul și-a intercalat foarte bine serviciile pe care le oferă cu “ce se poate face – cum se poate face – ce au făcut alții”. Nu și-a […]
EvoMAG aveau acum un an sau doi o poziționare interesantă. Era în fruntea plutonului de magazine mici care reușesc să aducă printre primele gadgeturi dorite, gen ultimul smartphone sau ultima tabletă. Sigur, le aducea de pe piața gri, dar asta era mai puțin important pentru cumpărător, atâta timp cât exista garanție și magazinul nu era […]
Un studiu recent ne arată o realitate tristă: românul tot neîncrezător și tot după “să văd io că-mi aduce produsul la ușă” se ghidează. 86,2% dintre utilizatorii de internet, din mediul urban, au realizat, pana in momentul de fata, cumpărături online. Cei care nu au achiziționat produse online pana la data efectuării studiului sunt, mai […]
La fiecare scandal e cel puțin un om care spune “băi, mai subțire, că ne vede lumea”. În online, ne văd clienții și agențiile. Pe stradă, ne vede lumea. Dar, dincolo de revolta de la suprafață, nimeni nu spune ca astfel de scandaluri sunt bune și folositoare agențiilor. Cum așa?
Bre Liviu, e un băiat la tine în urbe care nu are toate țiglele pe casă și se vede asta cu ochiul liber. Numele lui e Vasile Manu. E celebru prin online, toata lumea și-o bate de el și el, săracul, nu înțelege prea multe. Teama mea este că, la un moment dat, copilul ăsta […]
E un joc unde mai mulți oameni se întâlnesc la bere, se pun telefoanele unul peste altul și cine nu mai rezistă și îl ia primul plătește nota, joc care se face pentru a-i pedepsi pe oamenii care stau prea mult pe telefon când se iese la bere. Mi-am adus aminte de asta sâmbătă seara, […]
Mă amuză enorm idioții care latră că au pierdut tot de pe un hosting absolut anonim, care i-a atras cu prețuri mici (5 lei pe lună) și alte oferte atractive și nici unul dintre acești specialiști, de pildă, (sau aceștia) care au pretenția de a face online, nu s-au deranjat să se întrebe cum se […]
De la an la an, numărul bloggerilor care se ocupă mai mult de brandul personal decât de scris crește, ajungând de mult ori în situația unui brand fabulos și a unei realități total paralele și ușor de observat în teren. Mai nou, se fac campanii de rebranding, pentru că nu e de ajuns să știe […]
Serios, un operator telecom a cumpărat o parte din trustul Intact, mai exact platforma video unde își pun ei înregistrările când își aduc aminte și unde transmit posturile live. E perfect logic să facă asta și e foarte ușor chiar. Toată lumea cumpără conținutul altora și transmisiile lor live. Glumesc. Îmi pare rău pentru idioții […]