AutoBild așa crede. Eu sper să vină cu motor de 2 litri diesel și cutie automată. Ar rupe tot la clasa de jos, mai ales ca întreținerea e ieftină, motorul mic ar consuma puțin…
AutoBild așa crede. Eu sper să vină cu motor de 2 litri diesel și cutie automată. Ar rupe tot la clasa de jos, mai ales ca întreținerea e ieftină, motorul mic ar consuma puțin…
Dusterul s-a vandut bine si e foarte probabil ca Renault sa se pozitioneze in aceasta zona cu un SUV de clasa A si un SUV mai mare. Probabil va exista si o versiune camioneta cu 4 locuri, gen Navara.
C’mon. Sper că nu vorbiți serios. Duster are motorizări 1.5 dci 90 si 110CP diesel, fabricat la Valladolid in Spania si benzina de 1.2L 125CP cu 4 cilindri. Dacia ofera si masini cu clima automata dar in editie limitata.
Sper sa bage cai seriosi ca dusterul de acum(100 cai) se impaca bine de tot cu valea si cam putin cu dealul.
Ai mers cu el? Eu am avut diesel masina de serviciu si era mai mult decat suficient.
luna trecuta am implinit 140k km de santier, dealuri si drumuri lungi cu modelul actual si nu m-am plans niciodata de lipsa cailor. as prefera doar un cuplu mai mare si poate sa imbunatateasca scaunele si interiorul.
Suficient = nu o lua la vale inapoi ? In depasiri merge greu, in curbe merge greu. Marele avantaj e ca are garda sus, spatiu decent si 4×4 pe langa pretul mic.
Nu ma bag la „adevarata soferie” – aia de dizel, dar poate daca n-o mai tineti in treapta 5-a la 60 ar trage saraca…
Probabil vorbesti de noul motor 1.2 dci in 3 cilindri, nu? Parca asta e tendinta, nu? A si 0.9 benzina. Mai avem putin pana la motorul de Trabant si varianta Flintstones..
pe duster nu e motorul de 0.9 (3 cilindri). Cel de 1.2 de pe duster e in 4 cilindri (turbo benzina 16 valve)
Probabil nu, pentru ca ar canibaliza vanzarile versiunilor mai ieftine ale Nissan Juke sau Qashqai
If you don’t cannibalize yourself, someone else will.
Steve Jobs
de aia a aparut iphone de 100 de euro, nu?
Apple e o singura companie, iar in cazul lor, banii se mutau din buzunarul drept in buzunarul stang. Renault si Nissan sunt doua companii diferite, aflate intr-o alianta. Deci banii „canibalizati” din buzunarul unui partener ajung in buzunarul altui partener.
Nu mai comparati mere cu pere. Ce a spus Jobs nu se aplica aici.
@perkele: meanwhile ipod-ul si ipad-ul sunt aproape canibalizate in iphone 6 si 6+. nu poti sa canibalizezi tot.
Cutie automata si motor de 2l, yeah right. Bine ca n-ai zis de climatizare automata.
+ xenon cu AFS
Si-o pereche de jenti spitate sau cum sunt cele pe Audi Q7.
Dupa mine in prezent Duster-ul sufera cel mai tare la izolarea fonica.
Da, stiu, aia si tinuta de drum la viteza mare costa bani
nu e o mașină făcută să meargă cu mai mult de 100km/h.
O izolezi tu. Nu-i mare branza sau foarte scump. La fel poti rezolva si multe alte chestii sau adauga optiuni. diy rulz
Am mers odata cu unul, imi lasasem masina la revizie si cei de la service m-au dus pana in oras cu un Duster de drive-test.
La viteze de sub 70 km/h e MULT mai zgomotos decat Loganul !
corect! uitasem de izolarea fonica.
consum oke. 6.5 la condus decent. 7.5 la agresiv si undeva la 9 la 140-160 constant pe autostrada.
@marian o izolezi tu fonic? Asta daca nu tii la siguranță ta. Una e sa o faca producătorul din fabrica dupa niste standarde si teste vs tu la un mecanic sa pui niste cauciuc sau spuma…
@Ilirca: just made my day!
Cum e cu condusul agresiv al Duster-ului?
Depasesti un trabant pe autostrada?
Te ia radarul la coborarea pe Transfagarasan?
Bagi a 5a la 60kmh?
Sau stai lipit de axul drumului pe E85 ca „ai valoare”?
@Paul Tu zici ca sunt 2 benzi pe sens pe E85, nu?
@cezarica: nu-s doua benzi, da’ nici sa stai ca bizonul lipit de axul drumului, cu 70 la ora in afara localitatii …
dacă nu automată, măcar să facă ceva cu viteza 1, că e de toată jena
sa o scoata eventual.
De ce de toata jena? Pentru ca e foarte scurta? E masina de teren. Incearca sa pleci de pe loc sau sa urci pe o panta cu noroi si vei intelege.
La varianta 4×4 e o cutie mai scurta (TL8) decât la 4×2 (TL4), așa că plecarea de pe loc se face cu treapta a doua.
Cred ca un motor de 2 litri + cutie automata ar insemna si modificari substantiale ale altor subansambluri.
Exemplul cel mai la indemana ar fi suporturile de motor care probabil ar trebui inlocuite cu altele mai „dotate”.
Cred ca orice imbunatatire legata de puterea masinii duce la schimbari si la componentele ce gestioneaza dinamica, care vor duce la cresteri de pret.
Deja exista versiuni de Duster care te duc in 20.000 euro. Un motor de 1.6 dci 130 de cai (cel mai probabil si mai realist) si o cutie automata + ceva dotari normale, ar duce-o in 22-24.000 euro. Bani de X3 vechi de 3 ani. Care chiar vine cu un motor de 2L si o cutie auto in 8 trepte
@gogu1: si instalatia de gaz pentru X3 cat costa?
Mi-ai dat un șpiț in ochi cu „subansambluri”
Ciprian, dacia duster se vinde pt middle east cu motor de 2L si cutie automata. Modificarile sunt deja facute. Nu o vand in europa in configuratia aia pentru ca studiile lor de piata spun ca nu e rentabil.
@Antinevralgic – SUBANSÁMBLU, subansambluri, s. n. Grup de piese care alcătuiesc o parte componentă a unei mașini, a unui sistem tehnic etc., acționând în cadrul acestora ca o unitate funcțională distinctă. [Pl. și: subansamble] . Sursa http://www.dexonline.ro
Motorul mic nu înseamnă neapărat consum mai mic. Tot cum preţ mare nu înseamnă neapărat maşină bună
Intretinere ieftina??? La Renault?? Nu au acest termen in dictionar. Te agata cu pretul masinii si apoi te rup la piese, care se strica des, si la revizii!!
ce inseamnă revizie scumpă?
Orice revizie mai scumpa de 390 de lei este exorbitanta, nu ?
era o poveste cu o posesoare de Duster care la 15k km a trebuit sa schimbe ceva piesa pe puntea fata, o planetara care ar fi cam 1800 ron bucata.
Aia nu e revizie normala,e defect in afara garantiei.
Nu stiu germana, am incercat cu google translate… Inteleg ca e planuit sa iasa pana in 2020, sau mai devreme?
Zice ca planuiesc ca vanzarile sa-nceapa la jumatatea lui 2017. Si ca mai vor un Crossover plasat intre Sandero Stepway si Duster
Renault are 2 variante de 2,0 dci. Unul de 13X CP pe Clio/Juke/Alte Nissanuri și unul de 150/175 pe Laguna/Latitude care, evident, n-are ce căuta pe Logan, că ajunge prețul cât… Laguna La cel mic, are alternativa 1.6 dci, de putere similară, pe care probabil îl va pune în loc de 1,5, că deja e pe Qashqai din 2011 și care are și o variantă de 160 CP. La dimensiunile sale, și actualul 1,5/110CP e OK, un 1,6/130 ar fi un upgrade suficient.
Dacă ar pune motor mai potent, cutie automată, climă, l-ar scoate din gama low-cost/no-frills și l-ar pune în competiție cu Kia/Hyundai, unde nu știu dacă s-ar simți bine.
Intuiția mea este că Duster vizează mai degrabă piața firmelor, unde contează mai mult utilitatea și costul decât confortul. Pentru o persoană fizică un 3000€ în plus pentru un Qashqai sau Sportage/Tucson nu se simte prea mult la un credit/leasing pe 4/5 ani. La o flotă de câteva (zeci de) mașini, se simte bine economia.
cristi, 3.000€ înseamnă un an in plus la leasing.
Motorul Diesel de 1600 va dispărea cât de curând de pe piața europeană și va fi înlocuit, cel mai probabil, cu unul de 1700. Deja există Duster cu cutie de viteze automatizată (manuală robotizată – TS4, care e, de fapt, un TL4 cu un robot ZF). Motor Diesel mai mare pe Duster? Nu în următorii 2-3 ani.
Oferta leasing UniCredit, 4/5 ani PF.
– Hyundai IX35 – 21000€ – rata 345€/289€
– Dacia Duster – 18000€ – rata 295€/245€.
Deci, da, un an în plus :).
La 3000€ mă gândeam la combinația motor mare + cutia de viteze automată, nu doar pentru cutie. Pe configuratorul de la Qashqai, diferența între 1,5 dci (motorul vechi) cutie manuală și 1,6 (motorul nou) + cutie automată este de fix 3000€.
plus, ia mai uită=-te o dată, mi se pare ca am văzut cutie automată cu 1.500€ la ceva sedan mediu. 3.000 era acum 5 ani.
Daca tot e pe dorinte, las si eu dorintele mele aici:
(diesel mai mare, s-a zis deja)
(cutie automata, s-a zis deja)
suspensie pe aer, cu garda ajustabila
4×4 permanent, cu split 30/60 (f/s) in standard si apoi variat automat cat e nevoie
cutia de viteze sa fie cu cutie de transfer pentru low, nu cu prostii electronice
diferential central blocabil in standard si optional blocabil pe spate si pe fata
Cool?
@Lucil: ahahahahahahahahahahahahahahaha
Mitsu ASX E oferta. 5 ani garantie.