Cetin are dreptate, o serie de ratați au absolvit facultăți fantomă de marketing și s-au angajat în câmpul muncii. Eu am observat asta la Hornbach.
Care au un playlist absolut bestial, la orice oră, muzică bună și foarte bună, dar care e întrerupt de anunțuri complet imbecile:
- Hornbach. Mereu prețuri mici!
- Etnobotanice. Alte magazine 2 lei. Hornbach 1 lei și 90 de bani!
Complet imbecile și inutile! Bă, sunt deja în magazin, spune-mi de ceva promoții, nu îmi spune că în alte magazine e mai scump și aici e mai ieftin! Știu asta deja, de aia sunt în magazinul vostru!!!
Aș da afară idioții ăștia care au avut ideea anunțurilor ăstora stupide și aș angaja mai mulți oameni la raft. De asta au nevoie clienții, de mai mulți consultanți, nu de anunțuri stupide gândite de manageri de marketing idioți!
Am intrat duminica in Hornbach de la prisma. Am stat si am alergat dupa trei consultanti diferiti. Toti erau ocupati si vreo 2 chiar plictisiti.
Pana la urma am gasit ce vroiam sa iau. O platbanda de 6 m. Cand am intrebat daca ma ajuta cineva cu taiatul ei mi s-a spus ca sa o tai eu la bonfaier. A fost prima oara cand am vrut sa reclam pe cineva.
Pornbach – Mereu găsești câte ceva de futut!
Cei mai grei sunt Kaufland! Aia fac doar anunturi intr-una si tantile de la casa te intreaba plictisite de fiecare data da „Totul a fost in regula la cumparaturi?” …
Eu le-am spus ca nu a fost in regula si i-am intrebat ce o sa faca. A zambit doamna de la casa si asta a fost tot.
ceea ce este de laudat, poate face clientii sa simta ca sunt importanti.
in schimb primesc telefon de la METRO: „Buna ziua, sunt Pasarica Bulescu de la Metro. Stiti de cand nu ati mai facut cumparaturi de la Metro. Imi puteti spune de ce nu ati mai facut cumparaturi de la noi?”
Inchid instantaneu telefonul, asta imi lipseste sa ma certe vreunul ca de ce nu am cumparat de la el.
aia de la metro sunt chiar deranjanti
Kauland: Ati fost multumit de magazin ?
Raspuns: pana la casa da, dar aici am constatat ca a trebuit sa stau la casa de m-am plictisit. Aveti multe case inchise. Stiu ca sunteti bonusate in functie de cate produse treceti la cititor si cati clienti deserviti. Nu este corect pt dvs pt ca sunteti exploatate. Nu este corect nici pt mine pt ca pe banii mei trebuie sa stau la coada.
Asta o fac de ani de zile. Ce s-a schimbat ? Nimic.
ii zici ca esti in sevraj si te zbati sa renunti la dependenta de metro.
Subscriu. M-au sunat astia la Metro de vreo 3 ori. I-am spus politicos domnisoarei ca nu sunt interesat, zic asta de fiecare data si ei continua. Si ca daca ma mai suna o singura data, eu imi anulez cardul la ei.
Si-a cerut scuze de deranj si asta a fost. Pana acum nu am mai fost deranajat. Sa vedem cat tine.
Corect. Am fost zilele trecute, iar intrebarea a fost asa „A fost totul in regula la cumparaturi ? La revedere”. Fara cea mai mica pauza intre intrebare si salut. Practic, nici nu aveam timp sa raspund, pentru ca deja mi-a spus la revedere :))
Eu ăstora le zic să-mi dea numărul lor personal că-i sun eu mai tîrziu, cînd voi avea timp.
„Salut, eu sunt Vali… „, „Salut Vaaaliii”, „Au trecut sase zile de la ultimul meu articol despre Hornbach.”, „Felicitaaari, uraa…”.
…si apoi, regresie. Tz Tz Tz!
Cati oameni care sa stie despre ce vand poti angaja din salariul unei tanti care citeste de pe o foaie ?
Pai tocmai asta anunta, promotiile. Ca alfel nu au cum sa fie preturi mai mici la Hornbach.
@Gogu
Angajezi tot o tanti cu aceleasi competente.
Nu cred ca te-ai angaja pe salariul fetei de la INFO care face anunturile. Mai faci garantii, retururi, afisari si tot ce mai e nevoie in afara fisei de post.
Si oricum nu sunt prea multi angajati care sa stie ce vand. Lanturile astea de retail nu vor competenta pentru ca trebuie sa o plateasca. Asa ajunge angajat Gicu cu salariu de rahat, care mai degraba-i manipulator de marfa pe raioane si te baga pe tine undeva cu interesul tau.
nu e chiar asa stupid..
daca ii spui unui om ca e prost de suficient de multe ori.. s-ar putea sa ajunga sa te creada..
la fel si aici: daca iti repeta de suficiente ori ca au preturi mici.. poate ajungi sa ii crezi (desi preturile nu sunt mici);
e de fapt un trick foarte bun, iar cel care l-a gandit are probabil mai mult de niste studii la fara frecventa.
Poate eu sunt altfel, dar mie dacă mi se repetă obsesiv ceva, îmi creează o repulsie fantastică. De exemplu urăsc produsele Danone, deşi n-am mai auzit o reclamă de la ei de ani de zile. Dar atât de bine şi-au făcut treaba la vremea respectivă, încât au obținut un efect de lungă durată.
are scoala vietii, in spatele blocului cu seminte, cola si baietii
Din ce am observat eu angajatii de la Horbach sunt cei mai amabili, saritori si orientati catre client dintre toate magazinele de profil.
Intr-adevar sunt uneori cam putini si din ce am inteles se confrunta cu dificultati mari in angajarea oamenilor cu profilul dorit, desi platesc mai bine fata de competitie.
Ca si experienta de cumparare eu prefer Hornbach fata de Leroy Merlin, Brico Depot sau Praktiker, acestea fiind alternativele din Brasov. Ca si fapt divers, Praktiker este cel mai groaznic magazin in care am fost in ultimul timp.
In Brasov, la Hornbach, sunt amabili pentru ca probabil au manageri cărora le pasa de cum se simt clienții in magazin.
La Metro, Praktiker si Brico îmi este scârbă sa intru. Praktiker arată mai rău ca Oneves (magazin de chinezării), Metro e deprimant, Brico l-au redecorat jalnic. Aia care s-au ocupat de rearanjarea Brico ar trebui sa fie concediați.
Chestia asta se intampla ca pun intr-un colt un calculator cu winamp si nu se folosesc de profesionisti care sa faca asta. Exista companii care numai asta fac, instore radio, care presupune ceva munca, creare de clock-uri specializate in functie de fluxul de clienti, masuratori de zgomot, ca sa se poate pune muzica si ads-urile la un nivel confortabil pentru clienti (AFI are o bila neagra), ads-uri normalizate la o valoare diferita fata de muzica, ca sa iasa in fata. Nu este chiar usor sa se produca o solutie viabila, care sa promoveze produsele nu sa deranjeze clientii.
Unul dintre acele mimente cand, din cauza faptului ca ai impresia ca lumea se invarte in jurul nevoilor tale, intampini dificultati in a gandi logic…
Esti deja acolo si stii ca e cel mai ieftin? Perfect, dar oare nu e posibil ca altii sa fie acolo din cu totul alte motive sau alte imprejurari? Iar daca e posibil, oare nu e bine sa afle despre ieftineala pentru ca poate asta ii va face sa revina?
In alta ordine de idei, nu o fi posibil ca fix „etnobotanicele” sa fie la promotie si poate doar asa sunt mai ieftine decat in alta parte?
Zic si eu, nu dau cu parul.
O sa fii surprins sa afli cati fura si apoi zic: „pai am luat doar un surub ca oricum nu era folosit de nimeni” (din punctul unora bunurile nefolosite pot fi furate)
Intr-un fel asa au ajuns tari ca Singapore ce n-au pic de resurse naturale la performante economice: i-au anuntat pe toate caile pe oameni ce e bine si ce e rau si acum ii ard cand o calca pe bec de nu se vad bine.
Celelalte anunturi tip: preturile mereu mici sunt partea a doua. Ma intreb daca si la ei acasa o fac la fel sau e doar un specific local
traducere a textului ala: „nu avem promotii pentru ca avem preturi decente permanent, nu le umflam ca apoi sa facem promotii” (e un _mereu_ acolo)
Atata vreme cat salariile sunt mizerabile atunci nici omul nu este motivat. Stiu..atunci sa plece , dar din pacate in Romania iti dai seama ca te invarti in cerc. Aceeasi angajatori de rahat , aceleasi salarii de rahat…
Au preturi mai mici ca la altii,cum avea si vw-ul noxe mai mici.Eu cumpar de la Dedeman ca e firma romaneasca,de ce sa dau banii la nemti,francezi sau turci?
Deci nu sunt singurul care a observat muzica buna din Hornbach Brasov Din ce am aflat, i se datoreaza in totalitate sefului de magazin – se pare ca astea sunt gusturile lui in materie de muzica!
Hituri expirate?