Pentru că au destul de mulți clienți, majoritatea samsari care aduc Renault-uri și Citroen-uri cărora le dau kilometrii înapoi cu cel puțin 100.000, cel mai mare site de licitații auto din Europa, alcopa-auction.fr, au introdus și versiunea în limba română.
Acum știți de unde vin toate Renault-urile franțuzești, mașini de flotă, toate cu 70-80 mii kilometri la bord, deși pe Alcopa ele au 150.000km minim.
Alfa aia 159 e misto doar la design, in rest e praf si pulbere. Am avut 2 in flota din care s-a stricat una mai serios…deviz de peste 10.000 de lei(nu a fost lovita ci doar au inceput sa pice chestii).
TDI Rullz!
Poate nu inteleg eu, dar care e scopul acestui comentariu?
vorbesti de „flota” dar iti sare mustarul la un deviz de 10.000 de ron? ce afacere ai, imbuteliezi eternitatea la doze invizibile si o vinzi gratis? :)))
Bogdan: scopul e sa spun ca degeaba sunt frumoase daca sunt proaste.
Alex: nu am afacere, sunt sclav pe plantatie. Si da, devizul ala e mare pentru ce avea stricat pe ea.
Cine plm vă pune să cumpărați Alfa Romeo pentru flotă? Alfa e ca pițipoanca frumoasă: toacă bani, nervi și consumă mai mult decât produce. Dacă vrei eficiență caută în altă parte!
TDI rullz daca esti retardat, cocalar, sau habar n-ai de masini
irositu: nu au fost cumparate ci recuperate din leasing si s-a decis ca ca trebuie sa produca bani….numai ca mai mult au cheltuit :))
Alfa Romeo este masina pe care o alegi cu inima. Putini au avut o Alfa, dar multi comenteaza ca nu sunt bune.
Ca si posesor de Alfa 156 si 159 de peste 6 ani, (conduse zilnic) pot spune ca sunt mai sensibile la partea de directie (brate, capete de bara, in general datorita drumurilor noastre „bune” ) si unele au anumite erori pe partea electrica care de cele mai multe ori se sting singure.
Problema la Alfa Romeo este faptul ca sunt putini mecanici si electricieni capabili sa repare nu sa strice acest model.
Ambele masini le-am achizitionat SH, cu carte service si ingrijite. Intradevar 159 este mai scumpa la intretinere decat sora sa mai mica 156 dar nu la fel de costisitoare precum BMW seria 3, clasa cu care este un concurent direct.
Io-te-așa devenim și noi importanți: ca second hand…
Beton! De asta trecusi de la Renault la Subaru.
Săracu’ Arhi, dacă știa …
pai samsarii aia sunt si ei un fel de emag de black friday. doar ca un pic mai cinstiti.
Au pus si diacritice, suntem respectati!1!!!
Si mobile.de avea versiune in romana.
Poate ca pare SF insa din ce in ce mai multe siteuri mari de afara au site-ul tradus in romana, nu e mare lucru.
Iar ca sa cumperi de la o licitatie auto trebuie sa ai firma cu caen specific industriei auto. Asa ca nu doar ca nu e pentru persoane fizice, dar nici macar nu e pentru toate firmele, ci doar pentru acele firme care au fost infiintate pentru vanzari auto.
ghinion.
Cum ne dam noi cunoscatori si de fapt n-avem habar…
„Este nevoie să fii cunoscător în domeniu pentru a cumpăra un vehicul pus în vânzare la licitație?
Nu. Vânzările noastre sunt vânzări publice, adică deschise tuturor cumpărătorilor, fie ei persoane private, artizani, comercianți sau negociatori auto.”
„De ce documente este nevoie pentru a putea cumpăra? Există un cont unde se pot face vărsăminte?
Pentru a putea licita în ziua vânzării, trebuie să aveți la dumneavoastră un document de identitate (carte de identitate sau pașaport) și o garanție (cec bancar/card bancar) de 500euro. ”
Da, clar trebuie sa ai firma, si cu caen specific auto inca…
Eugen, încearcă să-ți faci cont la ei. Mie mi-au respins firma pt că se ocupă cu comerț. Am încercat să le explic că deși mă ocup cu comerț, avem nevoie de mașini pt angajați.
M-am dus la autohus.de
Tocmai mi-am facut. 2 minute mi-a luat, cu tot cu emailul de confirmare. Am si incercat sa licitez, dar mesajul a fost „Suma licitarii nu poate fi inferioara prețului de deschidere adaugat licitației, adica 7000 €”. E vorba despre aceasta licitatie in curs:
Oricum au niste chestii in T&C care se bat cap in cap. Intr-un loc spune ca poate licita oricine, pf sau pj, iar mai jos ca „Cumpărarea cu TVA inclusă este rezervată excluv profesioniştilor:”. Dracu sa-i mai inteleaga. Parca aveau si comisioane maricele.
E groaznic tradus site-ul…. parca au folosit google translate.
Au versiune in romana cel putin din 9 februarie 2014:
;
Renouri….frantzuzesti….ha ha ha hi hi hi ho ho hoo.
intreb si eu, fara a trola. mai exista oameni cat de cat mai informati si mai pasatori, care cumpara diesel? ii inteleg pe comercianti, sa zicem, dar daca luam in calcul omul de rand din asa zisa clasa de mijloc, care face 10.000/an-15.000 maxim…cu e cumva ciudat ca tocmai asta, omul presupus civilizat si informat si responsabil, sa isi cumpere diesel?
Da, există, de ce nu ar exista? Fă niște calcule: 1,8 16v=115 cp vs 1,9 TDI=131 cp. Consumuri: urban 11-13% vs 7-8%, extraurban 7-9% vs 5-6%. Din moment ce din ăia 10-15000 km pe an (eu fac ceva mai mult, la vreo 30k) vreo 90% sunt în oraș mi se pare o economie considerabilă chiar dacă scad diferența costurilor de întreținere, la impozit și asigurare sunt aproximativ la fel. So?
Ia incearca 21 de zile sa bagi numai Zonar la 1.8-ul ala, sa vezi apoi cum consuma numai 2-3%.
Si ce e frumos? Ca nici ei, cei de la Alcopa, nu garanteaza veridicitatea kilometrajului.
Ti-o garanteaza vanzatorul, nu e de ajuns?
@Zoso e hater.
Îmi spune cineva cum pot lua numere roșii dacă merg în Franța sa mi iau masina de pe alcopa? Deea e sa aduc eu masina pe roti. Mulțumesc.