Dacă aveți Renault, problema asta e extrem de frecventă, și aveți nevoie de o suflantă ca să le scoateți. Probabil se întâmplă și la alte mărci.
Dacă aveți Renault, problema asta e extrem de frecventă, și aveți nevoie de o suflantă ca să le scoateți. Probabil se întâmplă și la alte mărci.
Sau altfel zis, „Arhi nu parca sub pom”.
Nop, numai la Reno.
la un moment dat gasisem in targ un filtru pentru grilele alea de acolo ca sa nu mai intre/treaca frunzele. acum depinde si de modelul de masina. Se pot confectiona manual si din filtre d-alea de hota si puse acolo sub grilele alea….
de ce rahat minusuri ?1 chiar se rezolva toate pb de care ziceti mai jos.. miros, putregai …etc.
aceeasi problema si la dacie: frunze + corcoduse + samburi de corcoduse. prima rezolvare: demontat bordul, demontat aeroterma, curatat samburii de corcoduse din aeroterma , schimbat siguranta de la aeroterma. cost: 5 lei siguranta + 3 beri cu cat m-am hidratat in timpul operatiunii. a doua oara am cumparat un filtru …l-am gasit la sfaturi pe „tutorialelogan”
Presupun ca nu aveai initial acel filtru de polen, care vine fix intre accesul aerului din exterior si gurile de ventilatie. Problema e ca si cu ala nu prea rezolvi 100% problema, cel mai bine e sa eviti sa o parchezi sub pom. Nu iti imaginezi cam ce miros va intra cand pornesti ventilatia daca lasi masina o zi sub un tei inflorit, de exemplu. In plus, chiar si cu filtrul , frunzele intrate pe acolo nu fac altceva decat sa obtureze admisia de aer in habitaclu, cu timpul ele putrezesc acolo si la fel, vei avea o mireasma unica in masina.
baxt…dacia nu vine cu nici un filtru montat…cel „interior” vine cu instructiuni de montaj in sensul ca-ti zice ce bucata de plastic din bord trebuie taiata cu cuter-ul
În sistemul de ventilaţie nu a intrat niciodată nici o frunzuliţă dar am uitat la clio capacul deschis la bidonul de alimentare spălare parbriz – priceless
La Skoda si la Peugeot e la fel. Sa nu lasati aiurea frunzele alea, te prinde o ploaie cu frunzele alea si se face ca un fel de „pasta” si va fi nasol. Eu m-am invatat minte.
Nici focusul nu e mai breaz….
Asa se infunda scurgerile la Clio 3.
Posibile consecinte: motor stergatoare prajit si/sau apa in habitaclu.
Sugestii: ori le curatati regulat, ori (solutia taraneasca) scoateti complet tubusoarele de scurgere.
patit si la:
peugeot 206 (foarte rau chiar), wv golf (5 si 7) si mai putin la ford focus (probabil) pentru ca are stergatoarele dispuse altfel (gen monovolum).
daca a mai si plouat peste noapte cu frunzele stranse acolo e nasol
Si la skoda mea cam la fel, desi nu e loc asa mult. Posibile rezolvari: ridicat capota si curatat manual, nu am mai parcat sub pomi (greu de evitat cand esti prin oras cu treaba si nu ai timp sa cauti un loc de parcare, sau parchezi unde gasesti). Misto ideea cu suflanta, nu stiam ca se poate la service, desi ma gandisem sa trec pe la o vulcanizare ca sa o rezolv cu aer comprimat.
ahem… si la dacia 1310 aveam aceeasi problema. dar s-a rezolvat – am vandut-o.
ai vandut-o? :)) credeam ca e singurul lucru care nu se vinde, ci se dă sau se arunca.
Toamna tractoare, nu masini!
Intra frunzele alea acolo ca si buletinu de vot in urna
Nu stiam ca, frunzele cazute in acel loc la masina,pot ajunge la ventilatie
Si acum sa taiem copacii ca intra frunze in sistemul de ventilatie al masinii!
vezi ca la forester se mai infunda scurgerea de la trapa. sau un cacat d-asta
O suflanta sau degete mici si indemantice…
Ti-au asfaltat strada?! Oooo!
sugi!
huehuehue
Si la Skoda. Uite-asa, simply clever. Mi-au intrat in instalatia de evacuare a apei, au infundat-o, dupa care apa mi-a intrat in masina.
Mecanicii, zei in ale reparatiilor, mi-au schimbat chederele. Bad choice. Bani si nervi irositi. Bineinteles ca eu le-am dat solutia controlarii sistemului de ventilatie (imaginati-va ca sunt cel mai neinspirat mecanic). De atunci, nu mai merg la reprezentanta.
Off topic, Opelul din coltul imaginii si proprietarul imi sunt cunoscuti.
Meh… De obicei isi iau zborul cand atingi o anumita viteza.
Frunze pot ajunge si in filtrul de aer de la motor la o adica, atentie mare la ala… am vazut cazuri de filtre roase de sobolani.
Si la gama VAG este problema ! Eu am o Bora din 2004 si o data pe an, deobicei inainte sa fac schimburile de ulei si filtre, scot capacul filtrului de polen, filtrul si curat de ce gasesc, in general cam un pumn de praf, facut noroi si frunze … Dupa ce curat de ” nisip ” torn apa cu un bidon sa se curete . Si tot atunci, desfac si contra aripile si curat in interiorul aripei cu apa … dupa ce scot noroiul si frunzele … Va VAG se intampla sa se infiltreze pe langa scurgerile de la parbriz si va dati seama … in timp se aduna praf, frunze … si apa = rugina Si e bine sa va spalati masina cel putin o data pe luna, la jet se v-a mai desfunda fata de jetul de la furtun sau apa de ploaie … E bine sa o spalati regulat astfel nu riscati sa se adune mizerie … Numai bine !!!