Accidentul de la Tulcea – the aftermath

Câti au murit? Mulţi. Era cineva important? Nu, doar nişte suedeji. Ah, atunci nu e cazul să ia poliţia vreodată măsuri. România.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. la cat mai multe accidente de acest gen!

    00
  2. lasa boss ca e bine, prostia nu scapa nepedepsita bwhahahaha

    00
  3. eu nu inteleg cum au murit aia din A8 model nou… daca nici aia nu mai e masina sigura…

    00
  4. Băi nene, mie mi-a zis o tanti, profesoreasă universitară, inginer pe domeniul auto, că de la 80-100 de km/h nici un sistem nu te mai ferește de absolut nimic. Sistemele astea-s proiectate pentru viteza de 60 km/h. Cel mai important factor în toate tragediile sunt lipsa de educație.
    Putem să dăm vina pe polițiștii boschetari ce stau la ciuguleală, pe drumurile proaste și lipsă, pe Băsescu, pe Fuego, pe cine vrea puma voastră. Lipsa de educație duce de cele mai multe ori la tragediile astea.
    Faptul că tu alergi cu 180 pe un drum aglomerat, unde știi că-s mulți retartardați pe șoșele, unde știi că nu-s proiectate pentru vitezele astea, nu te apuci să dai după mașină, chiar dacă poate.
    Nu dăm vina pe morți, nu dăm vina pe elemente. Lipsa de educație( rutieră, etc) și de conștientizare a pericolelor fac cele mai multe victime.
    Să spun că eram cu mașina pe A2 și la 130 mi-a ieșit o javră-n față și am fost la 1 metru de a mă răsturna cu mașina? Să spun că la intrare-n Pitești, până să mă urc pe autostradă se plimba un cal liniștit pe stradă, la ora 10 seara? Și exemplele pot continua.

    00
  5. „Era cineva important? Nu, doar nişte suedeji” – Hahah, au murit ciorile! Astazi fac un grill si beau o bere :)))

    00
  6. Darwin awards-post mortem.

    00
  7. Eu sunt foarte curios ce înseamnă expresia „a da după maşină”.

    00
  8. Si-au cam facut-o cu mana lor.

    00
  9. Ultima i-a plăcut.

    00
  10. Sincer, aceste accidente ne fac munca mai usoara, pentru ca nu mai trebuie sa taiem prea mult din tabla.

    00
  11. Selectie naturala ! LA MAI MULTE !

    00
  12. Daca in accident erau implicati altii, nevinovati, nu prea mai era selectie naturala, right?…

    00
  13. @Ratzoiu: trosnit una similara in 2007. Dauna totala si masina mea si suv-ul care a intrat in mine.
    Celalalt sofer s-a ales cu o rana urata pe frunte (a dat cu capul in retrovizoare).
    Eu am avut niste zgarieturi si o mana luxata.
    My point: daca ai centura pusa si toate sistemele de siguranta functionale mai ai ceva sanse.
    Viteza de deplasare cf expertiza: suv aprox 140, eu aprox 60.

    00
  14. … pacat pentru copii implicati in acel accident …

    00
  15. frate la 170km/h nicio masina nu rezista la un asemenea impact, esti putin cretin daca spui ca audi e safe la viteza aia. stai putin gresesc 170+150 = 320km/h asta a fost viteza impactului

    00
  16. mie mi-e placut reportajul de la stirile protv: baiatul (sau fata) de 14 avea nunta in cateva zile…

    00
  17. @sarbull: daca doua corpuri cu mase identice si aceeasi viteza se lovesc frontal, viteza impactului e viteza pe care o avea fiecare, pt ca dupa impact raman in acel punct. daca variabilele de mai sus nu mai sunt egale, intr-adevar unul din corpuri e dezavantajat (ala mai usor si mai incet), insa in niciun caz nu le aduni vitezele.

    00
  18. @Costy
    :)) Adică să mergi cu viteză. Mulțumit. Nu-s eu chiar cel mai educat om din lume și limbajul meu nu tocmai literar lasă de multe ori de dorit. Așa că, mea culpa.

    00
  19. @maynard: +1.

    00
  20. @adi, aia din A8 au murit pentru ca nu aveau centurile puse.
    De fapt, A8-ul i-a omorat pe toti, daca te uiti la pozele de pe net si la clipurile de pe siteurile televiziunilor, o sa vezi ca A8-ul a trecut prin A6 ca prin branza si, culmea, a ramas aproape intact. suedejii aia 2 din A8 au zburat prin parbriz.

    00
  21. Ala care a facut imaginile de mai sus n-a avut in viata lui un Audi sau BMW. Probabil conduce un Focus si se uita cu invidie la cineva care are Audi.

    Trei chestii: 1. In anumite accidente si mai ales la viteza mare nu scapi, orice masina ai avea; 2. Nu toti cei care conduc o masina de lux sunt cocalari. Cocalarii nu au bani ci doar vor sa dea impresia ca au; 3. As prefera in 100% din cazuri in caz de accident sa fiu intr-un Audi si nu intr-un Logan.

    00
    • @Amir: focus? mai rău, megane.

      şi da, de aia e plin forumul bmw de imbecili, că nu toţi care au maşini de lux sunt cocalari. doar unii. ăia care ies in evidenţă.

  22. @sarbull. Ma mir ca inca mai exista mitul aritmeticii la stabilirea vitezei impactului dintre doua masini in miscare. Vezi clipul pana la capat pentru a te elucida ca gresesti grav https://youtube.com/watch?v=r8E5dUnLmh4
    Si da, intr- o masina mai grea, cu mai multe stele Euroncap ai mai multe sanse sa scapi cu viata chiar si la 170. Conteaza foarte mult dinamica accidentului. Daca este coliziune frontala sunt slabe sanse dar accidentele nu sunt numai frontale.

    00
  23. Sansele de supravituire scad exponential cu viteza. Testele de impact frontal se fac la 64 Km/h, adica fie doua masini care se deplaseaza cu 32 Km/h, fie masina+zid. La 100 Km/h, Dumnezeu cu mila, nimeni nu mai poate garanta ceva.

    Dincolo de asta, conteaza masa fiecarei masini (conservarea impulsului, etc), de asta cei din SUV-uri au sanse mai mari vs. masini mici (sau TIR vs SUV, sau tren vs TIR).

    Si in final, ce conteaza cine era in masini? Daca eu imi vad de treaba pe sosea si din sens opus unii unii fac magarii, ce conteaza ca sunt romani, suedeji sau patagonezi? Acum 2 sapt, pe un pod, din sens opus un imbecil s-a angajat in depasire; nici nu am prea avut unde sa ma feresc. Am scapat ca prin urechile acului. Daca ar muri doar inconstientii fara pic de simt al periclului (dincolo de legi), nu m-ar deranja, dar odata cu ei mai mor si alti nevinovati.

    00
  24. Mult mai bun un ML. Fapt dovedit ;)

    00
  25. Șerban Huidu ar fi scăpat.

    00
  26. @maynard am spus viteza impactului, nu momentul de forte. daca doua corpuri se intreapta unul catre celalalt cu viteze diferite, viteza de impact este suma vitezelor, asta am invatat la fizica in clasa a 7a

    00
  27. @Ratzoiu : +1

    00
  28. Cam multi posesori de glugi albe pe aici…

    00
  29. @sarbull – si eu stiam asta… dar se pare ca nu e chiar asa.

    00
  30. @sarbull lasa fizica de clasa 7-a si treci la fizica zilelor noastre, si vei vedea ca doua masini ce se ciocnesc frontal la 100 km/h (sa zicem masini identice), este exact acelasi lucru ca si cum una dintre ele s-ar ciocni cu un zid la … 100 km/h !! Nu te contrazice, te rog.. avem dreptate!

    Si ca un alt exemplu :

    Am un prieten cu Audi A6, cumparat din banii lui, munciti ! A avut un accident : a vrut sa depaseasca un scuter, nenea cu scuteru` a virat stanga in fata lui, el a tras de volan maxim stanga si piciorul pe frana, a lovit scuterul cu aripa dreapta, oglinda, usa, si s-a proptit intr-un microbuz parcat pe bordura. De subliniat este faptul ca a evitat scuterul si nu l-a luat frontal, deci i-a salvat viata scuteristului. Ce s-a intamplat in 2 minute ? Toti au inceput sa tipe : „Da, asa sunteti voi, baietii de bani gata ! Iti ia ma-ta a6 si omori lumea pe strada ! Jigodie ce esti ! Voi meritati sa muriti, nu sa omorati pe altii!”.

    Desigur, scuteristul nu avea scuterul inregistrat, nu avea numar de inmatriculare, nu avea casca, nu avea asigurare etc.

    Nu generalizati soferii dupa masinile lor !

    00
  31. @ciorapel: Nu era mai bine sa-l faca zob pe-ala cu scuterul?
    Eu m-am saturat de imbecili pe scuter care depasesc prin dreapta cand eu ma asigur din stanga, apoi claxoneaza ca disperatii cand ii incalec! Pt mine nu mai exista frana cand e vorba de scuteristi, daca el nu pune, eu nici atat nu pun! Am casco, slava domnului! Ai scuter? invata reguli de circulatie sau mori!

    00
  32. Ciorapel am o veste proasta pt tine .Fizica zilelor noastre e aceiasi cu fizica de a7a.Problema e ca uneori oameni descopera abia acum lucruri care trebuiau invatate in a7a si cred ca au gasit ceva nou. In cazul celor doua masini ce se ciocnesc frontal fiecare cu cate 100km/h viteza de impact se aduna=200km/h nu e ca si cum s-ar lovi de un zid cu 100.(iar daca te loveste cineva care merge cu 100 in timp ce tu mergi cu 60 viteza de impact va fi de 40km/h).cat despre generalizat soferi dupa masinile lor promit sa nu fac asta cu o conditie.Nu generaliza toti scuteristii.Stiu scuteristi ce cunosc regulile de circulatie poarta casca si vesta indiferent daca e zi sau noapte si folosesc scuterul pentru ca nu au alta posibilitate ieftina de deplasare si sunt constienti ca se expun pericolelor de fiecare data cand ies pe strada. Toti ne expunem indiferent daca conducem un Tir,A6 sau Scuter. Problema e ca nu toti constientizam.

    00
  33. Pe mine m-a enervat faptul ca s-a stiplat peste tot ca ar fi fost intrecere de bolizi de „lux”:a fost vorba de un A6 vechi cu volan pe dreapta care nu cred ca valora mai mult de 2000 euro si un BMW seria 3 cu numere straine de asemenea de vreo 6000 de euro .Daca si rablele astea se pot numi „de lux”…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.