Ieri am pierdut 4 ore vectorizând nişte sigle trimise de un client atoateştiutor. După 2 ore de parlamentări la telefon, după 8 mailuri schimbate, am renunţat şi am zis că le fac eu, pentru că aveam impresia că explic în van.
Trace nu înseamnă vectorizare, fonturile trimise erau altele, zeci de documente inutile trimise în emailuri enorm de mari. O zi normală într-o firmă de publictate.
Astăzi am primit însă cea mai drăguţă siglă. O firmă mare, nu spun care, mi-a trimis un .xls cu o poza în el, poză care reprezenta sigla lor, pe care ar vrea-o imprimată pe nişte produse promoţionale. Poza are cam 150x100px.
Prevad încă o zi plină de succese în câmpul muncii…
pai si ce mah, 150×100 px nu sunt destui? iti dai seama? 150!!! o groaza de pixeli
te ocupi cu tricouri la totem? :-j
joking..
nu,d e fapt lucrez la un booth din ala de imprima tricouri la cora
Ce imi plac povestile astea cu clienti tampiti
Lucruri de genu’ se intampla saptamanal intr-un departament de design. Trist dar adevarat.
am vrut sa fac si eu un tricou cadou..
frumos.. photoshop.. 2 layere.. 2 culori.. linii extrem de simple si putine..
ma duc cu el la centru de imprimant.. si ma ia ca nu e vectorizat .. ca pana mea.. ca de unde am eu licenta de photoshop… daca garda stie..
trist a fost ca nu a vrut sa mi-l vectorizeze..
de acum tre sa ma apuc sa invat cu ce se mananca corelu.. damn.. photoshopu era mult prea frumos ca interfata..
devin plictisitoare subiectele pe blogul tau ..vezi ca nu mai e ce era..
vlad, stiu, eu sunt in continuare uimit ca oameni platiti cu mii de para pe luna habar nu au sa isi merite banii…
daca ai sti cat ia o vectorizare ca lumea…
trebuia sa ii spui ca l-ai facut in gimp
au mai fost coborasuri pe blog…se mai intampla
sau: sigla CMYK pana in 200 pixeli, fonturi ce nu suporta diacriticele, verso o chestie facuta in Illustrator, exporta in Photosop sa le faci RGB, bage-le in Corel sa le colezi si dai print si suna clientul: Stati, ca mai era ceva, puteti trage prime linie de la A (din numele firmei) putin mai in jos decat a doua linie?)
sau: cdr initial lucrat cu pantoane, clientul le exporta RGB, vine cu tiff-ul pentru plotare si se mira de ce nu ii ies culorile pe care vedea acasa pe ecran
Classics
Imi aduce aminte de logo-ul unui brand care mi-a fost dat in format EPS pe care nu am putut sa-l deschid, iar in mailul care insotea logo-ul (sau ma rog, invers) mi se dadeau o groaza de guidelines cum ca umbra ar trebui sa fie la 45 de grade, daca fundalul era culoare deschisa – umbra sa fie cu 10% mai inchisa, si invers daca era fundal de culoare inchisa… Mentionez ca zoso m-a ajutat sa deschid pana la urma logo-ul respectiv care era RASTER!!! cu umbra deja aplicata!!!
L-am pus cum l-am primit pe un banner, clientu’ nu a avut nimic de comentat, chiar daca nu era respectat nici un guideline…
photoshop mane
asa am patit si eu..
si nu stiam cum dintro chestie de 300dpi pot scoate o chestie gen.. 1200dpi
foarte smecher eps-ul