Polițiștii spun că nu vor tolera așa ceva #9

Uitați-vă un pic aici. Care e primul lucru pe care-l zice prostul ăla cu BMWul? Ascultați și reacția TIRistului. Poate află și poliția că minim 50% din camioane și TIRuri nu au lumnini și semnalizări funcționale, asta în cazul în care ar dori să le folosească. Au lumini din alea suplimentare, că e mișto să orbești fraierii care vin din sens opus, dar becul de semnalizare s-a ars în 92 și de atunci a rămas așa. Cum ar fi să înceapă polițiștii să nu mai tolereze așa ceva? Da, știu, amenda pentru lumini lipsă e prea mică, mai bine stau cu radarul în boscheți și se plâng de salarii mici și de lipsă de respect a populației. Dar poate, cine știe, mai mor niște polițiști la întâlnirea cu TIRul și așa se schimbă un pir lucrurile, că altfel slabe șanse.

(sursă clip)

ps: da, e de la sine înțeles că ăla cu BMW e prost, încercați și alte argumente. mai intra în depășire dacă vedea semnalul?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

95 comentarii

  1. TIR-ul era marca BMW. Fără semnalizatoare în dotare !

    00
  2. Nu vreau sa fiu eu ala care strica feng-shuiul postului, dar chiar in ultima secunda din clip – nu cumva se vede semnalizarea stanga pornita? (Ca e uitata asa din modive de stress sau ca e jumate de avarie pornita, e altceva)

    00
    • NOU
      #5

      Si de asemenea pe la secunda 47-48 se vede becul din bord de semnalizare care clipoceste (langa mana lui stanga).

      00
    • Nu stiu daca se vede dar se AUDE destul de clar cu secunde bune inainte de coliziune

      00
    • Am vazut si semnalizarea stanga la TIR, minutul 29:36 la clipul de pe youtube.

      00
    • @Cosminel – asa o fi, taica. Dar telefonul meu e vechi, n-am casti si nici nu prea era de speaker. Iarta-ma …

      00
    • @Cosminel – ah, sa nu uit: la modelele mai vechi releul de semnalizare poate face zgomot chiar daca becul e ars. Ideea din post era ca tirurile-s vechi si ca nu le mai merge semnalizarea. ;-) deci faptul ca „se aude” nu dovedeste decat buna credinta a soferului.

      00
    • TIR-ul semnalizeaza iar BMW-ul depaseste unde n-are voie. No brain, here.

      00
  3. Hai sa jucam un joc. Gasiti diferentele: https://www.youtube.com/watch?v=Vf0HK4zmtfs

    00
  4. Ahahahahhahhaahhha
    O masina cu volan pe dreapta in minus

    00
    • S-o crezi tu. Are englezul un băiat care-i face mașina țiplă din nou, o găsești pe OLX pentru următorul fraier.

      00
  5. Frumoasa parcarea

    00
  6. Plm, mie mi se pare ca semnalizarea tirului se aude foarte clar.

    00
  7. Se aude semnalizarea. Si se vede si semnalul pornit la final…

    00
    • Poate nenea cu volanu pe dreapta se uita la semnalizarea din dreapta…cine stie.

      00
    • Eu am patit-o fix asa. Am depasit pe unul care facea stanga intr-o intersectie fara sa semnalizeze. Eu tare-n gura ca n-a semnalizat si nu s-a asigurat, era tare-n gura sa in intersectie nu se depaseste. Am ajuns la politie, ne-a dat clar peste bot la amandoi. Culpa comuna, si daca tot suntem acolo, cica sa lasam si permisele.

      00
  8. Culpa comuna daca au mers la organ…
    Misto parcarea :))

    00
    • Dacă merg la organ ăla va spune că e vina camionagiului: schimbarea direcției de mers fără asigurare (era linie întreruptă, apăruse și semnul care permite depășirea).

      00
    • @ic, ăla cu bemveu a depășit pe linie continuă. Uită-te mai atent.

      00
    • Culpa comuna pentru ce?

      00
    • Camionul neasigurare la schimbarea directiei de deplasare, bmw-ul depasire pe linie continua.
      Nu intru in polemica aiurea cu vinovat real moral sau naiba sa ii ia pe amandoi… o speta 99.99% identica asa a fost judecata de politia rutiera. Bun sau rau, asta a fost concluzia lor.

      00
    • @Marin: Legea spune clar că la schimbarea direcției de mers te asiguri. Nu prevede excepții în caz de linie continuă sau depășirea intrezisă.
      Toate intresecțiile au line continuă cu o porțiune mică întreruptă pentru a permite virajul (sunt câteva excepții cum ar fi intersecții DN cu drumuri de țară) și totuși decizia organelor e tot timpul la fel: cel care nu s-a asigurat e de vină. Din păcate practica asta dă curaj celorlalți să depășească coloanele sau să intre în depășire în cazuri din astea.

      00
    • E culpa comuna dupa manual. Cine crede/spune altceva sa lase permisul.
      Bmw – nu trebuia sa depaseasca
      Tirul- trebuia sa se asigure fata si spate si abia dupa sa faca virajul la stanga. Nu e treaba tirului ca ala a depasit pe linie continua, trebuia sa astepte sa treaca…..

      00
    • @Dan, @ ic: dar tot in codul rutier, zice ca masina care face stanga se depaseste prin dreapta (daca este loc). Asta nu se aplica aici?

      00
    • Velu, imi dai dreptate. Fiecare are o vina deci e culpa comuna. Era un video pe trafictube cu un accident asemanator unde unul venea pe interzis si autorul filmarii s a asigurat doar din stanga ( ala venea din dreapta pe interzis ) dupa care s a produs accidentul. S au dus la politie -> culpa comuna pt ca autorul nu s a asigurat si din dreapta. A contestat si tot a pierdut. Autorul filmarii chiar a pus la comentarii poze cu procesul verbal. Semnalizarea si linia discontinua nu ti ofera prioritate automat, esti obligat sa te asiguri din fata si din spate

      00
    • velu, nu ne înțelesesem să fii prost în altă parte? au trecut 8 ani și ai uitat?

    • Corect, aici este culpa comuna.
      Soferul BMW-ului este idiot sa intre asa in depasire, dar nici soferul tirului nu trebuia sa inceapa manevra de schimbare a directiei de mers fara sa se asigure ca a acordat prioritate.

      00
  9. Ăla se credea pă Anglea, săfu.

    00
  10. Să-mi fie cu iertare, dar se vede și când s-a dat jos din camion, dar și in ultimele secunde ale clipului, că tiristu avea semnalizarea pusă.
    Și da, din oficiu considerăm că ăla cu bembeu e prost de pute.

    00
    • NOU
      #32

      Daca pui semnal nu inseamna ca toti ceilalti trebuie sa se opreasca sa faci tu stanga. Pe vremuri la regulament zicea ca „te asiguri, pui semnal…” si apoi efectuezi manevra.
      Culpa comuna nu exista. Daca iei o unitate de timp sau distanta suficient de scurta, unul dintre cei implicati a tras de volan prea devreme, sau dupa ce a inceput linia continua…samd.
      BMW-ul ia amenda + suspendat carnetul pentru depasire neregulamentara.

      00
    • @minitechnikus, nu prea se leaga ce ai spus:

      1. „Daca pui semnal nu inseamna ca toti ceilalti trebuie sa se opreasca sa faci tu stanga.”
      – de aici eu inteleg ca soferul tirului a gresit ca nu s-a asigurat

      2. „Culpa comuna nu exista.”
      – daca luam in context cu propozitia de mai sus, rezulta ca soferul tirului este vinovat si nu cel cu BMW

      3. „BMW-ul ia amenda + suspendat carnetul pentru depasire neregulamentara.”
      – adica opusul la ce ai spus putin mai sus

      00
  11. NOU
    #34

    Smecherii cu numere de Bulgaria si de UK sunt cei mai periculosi, prosti si agresivi de pe sosele. Ce e mai probabil? Ca tirul nu a semnalizat sau ca soferul bmw-ului e idiot?

    Ati vazut ce mult timp trece din momentul inceperii virajului la stanga pana cand apare bmw-ul in cadru? Ori venea cu viteza foarte mare, ori s-a bagat in depasire cand era clar ca tirul face stanga.

    00
  12. Din comentariile Tir-istului de pe YouTube, ala cu BMW a depășit încă doua mașini din spatele tir-ului ca doar era strada lui. Iar în legătură cu ce a zis șoferul este exact cum am fost eu lovit din spate de o duduie care mi-a zis ca am pus frână în fata ei, eu făcând stânga pe un bulevard și doar vreo 7 mașini ma depasisera ea fiind a opta cu ochii în telefon. A încercat ca să scape

    00
  13. asa cum e scris pe videoclip, discutia trebuie sa se opreasca la chestia cu „indicatorul depasirea interzisa si lina continua” e clar si foarte simplu.
    plus ca ala cu bemveul era si pe partea dreapta, n-avea cum sa rateze semnul ala cu depasirea interzisa! ala cu tiru putea sa danseze si in curul gol pe volan, n-ai ce sa depasesti acolo! si o broasca testoasa daca ai pe portiunea aia de drum, n-ai ce sa depasesti cat e linia continua si semnul! ca uite ce patesti.

    00
    • Soferul tirului trebuia sa se asigure din spate. Daca in locul BMV-ului era o masina de politie sau ambulanta, soferul tirului trebuia sa o vada si sa-i dea prioritate. Deci situatia nu e chiar asa simpla (totusi tind sa cred ca BMV-ul va fi scos singurul vinovat)

      00
    • Danyzus, nicidecum! Ei, m as asigura in situatia inversa, eu sa fiu cu un cazan de bemveu si sa stiu ca pe portiunea aia de drum circula tiruri cu viteza prea mare care cam depasesc, dar asta o fac ca sa mi salvezi viata. Asta nu e aub nici o forma o obligatie legala a cuiva mai ales in situatia prezentata, imi pare rau, dar bemvistul e unicul vinovat!

      00
    • @Danyzus: ce ai beut? Daca si cu parca se dadeau in barca … Daca era masina de polutie sau pompieri, aveau semnale luminoase SI acustice in functiune. Mai ales daca ar fi venit din spate, daca nu are si sirena pornita, nu vezi sirenele, ca nu conduci uitandu-te in oglinda retorvizoare.

      00
  14. avand volan pe dreapta bmw-ul a vazut asta si s-a bagat https://imgur.com/CHrV98b

    00
    • Poate a văzut semnalul ăla, dar cum de n-a observat că TIR-ul încetinește (stopuri aprinse) și virează ușor stânga?

      00
    • @Marin ”mai da-l dreacu de tir ca am timp sa-l fac”

      00
    • un tir are vreo 18 m lungime,banuiesc ca nu il putea vedea din cauza remorcii tirului.

      00
    • Ochiometric, de unde este semnul cu incetarea intericerii depasirilor, ala cu BMW a inceput depasirea cu mult inainte, pentru ca TIR-ul deja aproape intrase pe drumul secundar cand a fost zgariat de BMW.

      Nu stiu care a fost continuarea, dar nu vad cum e vinovat ala cu TIR-ul, mai ales ca el semnaliza stanga (se aude pe inregistrare semnalizarea).

      00
    • Vizionati pe youtube de la min.27 până la 27.15 cu viteză 0.25. O să vedeți că ăla cu bemveul era în depășire de mult timp (în spatele TIR-ului se văd niște mașini).

      00
  15. clar ai ceva cu tir-istii

    aia cu „50%” e …

    00
  16. Păi Anglea ar fi avut prioritate că era banda lui..old habbits die hard ( de bemveu zic)

    00
  17. fratilor eu am totusi o intrebare. Cum ar recunoaste un sofer de BMW cu volan pe dreapta, ce inseamna cand un bec palpaie pe laterala unei masini? Daca ar sti ce inseamna, poate ar folosi si ei din cand in cand.

    00
  18. Io nu stiu la ce va uitati voi dar eu vad un sofer cu reflexe si capacitate de analiza in timp scurt mai bune decat ale lui Hamilton, a intrat perfect printre stalp (dezastru) si coltul gardului (rezistenta marita) , practic doua ciocane de cauciuc un glet un puf de șprai vopsea si un far de la dezmembrari e ca nou bun de scos pe olx.

    00
    • Cati reusim parcarea asta paralel cu gardul la aceiasi viteza de intrare in curte… hai din trei incercari :)
      Soferul de tir e comic , calm,calm : „ce-ai facut ma”
      Nu stiu de ce, imi aminteste de tipul care tinundu-se de un gard fiind tras de cizma de un caine, fumand il cema calm pe Cristiii, ba Cristiii

      00
  19. In functie de politist, ori culpa comuna ori TIR-ist vinovat pentru neasigurare, dar si BMW-istu ramane fara permis pentru depasire.

    00
    • @Basil – ce neasigurare? Eu fac stanga peste linie intrerupta fix la final de linie continua deci conform regulilor este imposibil sa vina cineva pe contrasens, nu?

      00
    • In teorie nu vine nimeni sa te depaseasca, dar in practica e altceva.
      Eu iti zic cum se pune problema la politie.
      In legislatie scrie clar: La schimbarea directiei de mers te asiguri.
      Daca era linie discontinua, cel cu BMW nu patea nimic, asa o sa primeasca si el ceva pentru depasire neregulamentara.

      00
    • @BigBear, legea nu spune ca atunci cand in teorie nu ar trebui sa vina nicio masina, nu te mai asiguri. Legea spune ca trebuie sa te asiguri, indiferent de situatie.

      00
  20. Dupa vizionare si pe youtube:

    – Linia continua se termina fix unde face TIR-ul stanga
    – Semnalizare pornita (se aude)

    Nu’s politist, dar nu vad cum aici ar fi vina celui cu TIR-ul.

    00
    • semnalizarea nu te absolvă de asigurarea din spate la schimbarea direcției de mers.

    • @sin te pisi pe ea de semnalizare fara asigurare https://youtu.be/2G4tnddV6Y8?t=22 a nu se considera ca promovez

      00
    • Eu nu vad cum NU poti fi de vina cand schimbi directia de mers si nu dai prioritate.

      00
    • @bali: Daca s-a uitat in oglinda si n-a vazut nimic, se pune ca s-a asigurat. Pe langa asta, trece destul de mult timp de cand incepe virajul pana cand il zgarie BMW-ul, de unde putem deduce ca ala nu era in dreptul TIR-ului cand s-a apucat sa vireze, ci suficient de in spate sa nu fie vazut cand s-a asigurat TIR-ul.

      Din toti kilometrii facuti pana acum, nu
      am vazut TIR-uri sa faca scheme fara semnal. Facut scheme pentru ca “prioritate de TIR”, da, dar pana si alea semnalizate.

      00
    • Nu-s de acord cu nu se asigură. Pe filmul de pe youtube, pe camera de pe cap, se vede cum se asigura la inceputul manevrei. Dupa ce a plecat de pe loc apare si meseriasul pe contrasens. Dupa cate camere are omul in masina sigur a avut probleme si in trecut.

      00
  21. Că boul ăla stă cu gluga trasă pe cap în timp ce conduce nu e problemă.

    00
  22. Ma sperie ce citesc prin comentarii. Inteleg ca e un cocalar in BMW cu volan pe dreapta, dar boul cu tirul nu s-a asigurat cand a facut stanga. Daca va uitati atent, in clipul de pe YT (min 27.07) se vede foarte bine in oglinda tirului cum BMW era in depasire cand boul a inceput sa vireze stanga, l-a durut la basca pe el de oglinzi. N-are importanta nici daca a semnalizat sau nu, ca semnalizarea nu-ti da prioritate. Daca schimbi directia de mers si faci poc ca nu dai prioritate, clar esti vinovat. Nu conteaza ca cocalarul nu avea voie sa depaseasca acolo (probabil a ramas si el fara permis din cauza asta), dar ala cu tirul ramane un bou vinovat. Cand conduci ditamai tirul care poate face orice masina acordeon, te asiguri!

    00
    • @Cristian esti cam vaca. Ala cu bmw nu avea prioritate pe contrasens. Dobitocul, chiar daca era in depasire de ceva vreme, avea obligatia sa reintre pe sens de la locul semnului/ inceputul liniei continue.

      00
    • naim, nu intelegi ca daca BMW-ul greseste ca se baga intr-o depasire unde nu are voie, nu te scuteste pe tine de vina ca nu te asiguri. Si observ ca majoritatea care au comentat gandesc ca tine. Asta ma sperie.

      00
    • Ma sperie comentariile!! Ba fratilor, trebuie sa te asiguri din fata/spate si stanga/dreapta MEREU !!!!! Si daca intri din lateral pe o strada cu sens unic trebuie sa te asiguri din ambele sensuri chiar daca dintr-un sens teoretic e imposibil sa vina cineva fiind sens unic…..

      00
    • Periculos e daca soferul tirului sa asigurat, l-a vazut ca vine prostu pe continuu si totusi a ales sa faca stanga, asta e cel mai urat, sa gandit probabil ca sa ii dea o lectie nesimtitului aluia de a depasit pe continuu, chestie care il putea costa viata pe nesimtit, si nu numai pe el

      00
    • In clipul de pe Youtube, minutul 27:06, se vede clar in oglinda tirului cum BMW-ul era in depasire. Si cu toate astea, tirul a schimbat directia de mers.

      Este irelevant ca BMW-ul avea voie sa depaseasca sau nu. Legea spune ca trebuie sa te asiguri.

      00
    • Andrei G, asta spuneam, la vazut ca vine si tot a facut stanga, asta il face periculos pe soferul tirului, insa vad dupa comentarii ca e irelevant asta, foarte multi il considera vinovat doar pe cocalarul cu bmw, nu le-as dori insa sa intalneasca asemenea soferi de tir in trafic

      00
  23. Problema este modul cum Poliția aplică legea. În cazul virajului la stânga, cu semnal cu tot, trebuie să te asiguri. Faptul că cel cu BMW nu avea voie să depășească e problema lui, dar cel cu camionul poate avea probleme, mai ales că incidentul, nu-mi dau seama dacă a fost contact între mașini, are loc la începutul manevrei. Știu că sună ciudat, dar Poliția poate interpreta altfel decât ni se pare nouă normal.

    00
  24. BMW cu numere „da Anglea” cu volan „pa” dreapta. Om la trening, corect-corespunzator. Da’ si TIR-ul avea abtibild cu GB. Nu stiu daca de la Gibon sau Great Britan.

    00
  25. La schimbarea directiei de mers, trebuie sa te asiguri, politia romana dixit.
    Ne place sau nu, e corect sau o prostie, asa judeca organu.

    Umbla mai demult un clip cu unul care intra pe o bretea de interzis si face accident cu altul care efectua viraj (nu mai stiu daca stg sau drt).
    Rezultat, culpa comuna chiar daca unul era pe interzis. Ala care schimba directia de mers nu s-a asigurat.

    00
  26. Un sfat pentru cei care inca mai au impresia ca poti schimba directia de mers prin viraj stanga fara sa se asigure in spate, daca pana locul in care marcajul iti permite manevra de viraj este interzisa depasirea prin indicator/marcaj: asigurati-va!
    Stiu ca pe unii o sa-i bulverseze, dar faptul ca unul depaseste intr-o zona unde nu este permis, nu-l absolva pe cel ce efectueaza virajul stanga de a se asigura, chiar daca a semnalizat din timp, motiv pentru care o sa aiba procentul lui de culpa, dupa cum o sa decida justitia pe care o aparam.
    Asigurarea in astfel de situatii ca cea din clip ar trebui sa intre in reflex multora, pentru a nu invata pe propria piele și proprii bani ca logica de acasa nu se potriveste cu cea din instanta.

    00
  27. BMW e clar de vină.
    În altă ordine de idei, tiristul de ce stă și filmează și cu telefonul, pe lângă camera de bord?

    00
  28. in ordine oarecum aleatorie

    semnalul era pornit, se aude releul.

    becul functioneaza, se vede la final, si ca clipoceste si ca este chiar foarte luminos.

    linia continua nu se termina acolo ci inca cativa metri dupa intersectie. exact in intersectie este intrerupta pentru a permite exact virajul la stanga atat pe cat si de pe drumul secundar.

    glumele alea cu „am inceput depasirea pe linie intrerupta, am stat pe contrasens cat era linie continua si am revnit pe sensul meu unde era linie intrerupta, deci am emrs legal” sunt exact asta, glume. manevra respectiva este cat se poate de interzisa.

    soferul tirului pare un safety freak (sau poate asa ii impune angajatorul). pe langa dash cam mai are si un headcam, cel mai probabil pentru a dovedi ca nu se uita la telefon sau ca s-a asigurat. ceea ce se vede exact ca a facut. si daca va uitati si mai inainte, se vede ca are obiceiul de a se uita in retrovizoare

    cel mai important, daca urmariti cu atentie detaliile din headcam, acolo unde se zareste bmw-ul aflat in depasire, se observa ca in momentul in care acesta devine vizibil in retrovizoare tirul incepuse deja manevra la stanga. din pacate pe headcam nu are timecode-uri, si sunt si cateva taieturi, ca sa putem analiza exact dinamica. probabil filmarile originale se afla si in posesia politiei, desi asta nu ma umple de incredere pentru rezolvarea corecta a problemei.

    00
    • ah, ce vad mai rateaza multi. tirul facea stanga spre exteriorul curbei, adica vizibilitatea in retrovizoare era mult limitata. motiv pentru care e si linia aia continua acolo. adica chiar daca bmw-ul era in depasire dinainte, pur si simplu nu era vizibil.

      iar asigurare inseamna sa le acorzi prioritate celor pe care ii vezi ca vin, ca daca la examenul auto ar baga si proba de telepatie si prestiinta, am ramane toti fara permis.

      00
    • @thebblack, cred ca avea vizibilitate destul de buna.
      Uite aici in clipul de pe Youtube se vede in oglinda cum BMW-ul este in depasire:
      https://youtu.be/TzpH8bfrMbM?t=1626

      00
  29. Bitching, Moaning & Whining?!

    00
  30. Scrieți de 100 de ori: dacă semnalizez nu dobândesc instant prioritate.

    00
    • Este incredibil ca exista minim 30 de persoane care nu sunt de acord cu tine, adica persoane care considera ca nu mai este necesar sa te asiguri daca ai semnalizat.

      00
  31. Linia aceea continua este trasata tocmai pentru a interzice tembelilor sa intre in depasire, si a permite astfel celor care fac stanga sa faca manevra in siguranta.
    Daca BMW-ul respecta semnificatia liniei continue, accidentul nu mai avea loc (indiferent daca tir-ul semnaliza sau nu). Despe ce vorbim?

    00
  32. După ce colaga miu a avut un accident asemanator, a făcut stânga, l a lovit pe unu care depășea coloana pe linia de tramvai și poliția l a declarat vinovat. Când am avut ocazia, am întrebat un agent de la circulație și mi a zis ca atunci când schimbi banda te asiguri ca poate vine avionu :) .Ce credem și care e realitatea sunt chestii diferite de multe ori

    00
  33. Acum că tot a venit vorba de polițiști, am și eu ceva prostesc din tărâmul tuturor posibilităților, Vaslui:

    http://imgur.com/a/7MxCUdY

    E legal așa ceva?

    00
  34. You can’t park there sir!

    00
  35. This episode was made with the help of our awesome friends here at PSD

    00
  36. Las acest link pentru „specialii” care insistă că este culpă comună. Pe scurt, când depășești te asiguri printre altele că nu o face nici cel din fața, respectiv spatele tău. Da, dacă merg în fața ta și dau semnal de schimbare a direcției de mers ÎNAINTEA TA, stai în PLM cuminte. http://www.legislatiarutiera.ro/Legislatie/Depasirea.html

    00
    • Aparent aia care chiar inteleg si spiritul si litera legii sunt extrem de speciali.
      Culpa comuna 100%, si legal si moral.

      00
    • @cornel, nu stiu cat de priceput este domnul acesta, dar tinand cont ca este ofiter in cadrul Biroului Rutier, cel mai probabil se pricepe mai bine decat noi. Sau chiar daca nu se pricepe, in cazul in care ajungem la sectie, el este cel care va lua decizia.
      Aici, la minutul 11:41, explica cum pentru o situatie identica cu cea din articol, politistul va stabili ca este culpa comuna.
      https://youtu.be/OQWs9PLGnHI?t=701

      00
  37. 1 . Obligatiile celui care executa depasirea :
    – sa se asigure ca cel care il urmeaza sau il precede nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau stanjeni circulatia din sens opus
    – sa semnalizeze intentia de efectuare a depasirii
    – sa pastreze in timpul depasirii o distanta laterala suficienta fata de vehiculul depasit
    – sa reintre pe banda de circulatie initiala , dupa ce s-a asigurat ca poate efectua aceasta manevra in conditii de siguranta pentru vehiculul depasit si ceilalti participanti la trafic

    In Romania nimeni nu respecta prima obligatie. Am evitat vo’ 5 accidente in ultimele 4 saptamani EXACT pe faza asta:
    Cand vreau sa depasesc, ma asigur ca nimeni din spate nu semnalizeaza vreo depasire sau ca nu e in depasire si dau semnal; ma asigur in fata (din nou) ca nu vine nimic, dau sa intru in depasire si concomitent arunc un ochi sa ma reasigur ca nu e in spatele meu un ghiolban care ignora faptul ca eu am inceput sa ma inscriu in depasire. Ei, de 5 ori in 4 saptamani, cate un ghiolban s-a bagat in depasire in intervalul de timp scurs dintre semnalizarea mea si inceperea efectiva a depasirii. Pentru ca de ce nu. Si in caz de accident, oi fi eu vinovat, ca cica nu m-am asigurat.

    Romania, tara in care trebuie sa fii mult mai atent la muistii din spate decat la cei din fata ta.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile