Calculele politice spun că PNL va lua cel mai multe voturi, urmat de PSD și USR, învârtindu-se toți pe la 20-30%, fără a avea destul pentru a guverna singuri.
Problema cu viitoarea majoritate parlamentară e așa: când vor vrea să treacă legi utile, dar potrivnice politicienilor, USR nu va putea. Dar când PNL va dori să treacă legi pe care USR nu le vrea, va apela la PSD. Ridicări de imunități parlamentare? Pensii speciale? Noi am vrut, dar nu s-a putut, misterele parlamentului.
Presa americană n-a învățat nimic din înfrângerea usturătoare pe care a încasat-o acum patru ani și face aceleași prostii, dar cu cât îl vor susține și îl vor băga oamenilor pe gât pe Biden, cu atât oamenii simpli vor vota încrâncenat invers.
Mai iritante sunt sondajele astea care ni se bagă NOUĂ pe gât într-una, ca și când am vota noi. Toți repetă ca proștii că Biden are 10 procente în față, au preluat propaganda democrată și își dau cu ea in ouă…
Dacă intrebi aleatoriu 10 români care „stiu ei care e treaba”, habar n-au de ce il urăsc pe Trump.
Da-mi 10 motive puntuale pentru care Trump e nasol.
Nu au ce spune, in afara de „Da’ tu n-ai vazut ce…”?
N-am vazut. Zi-mi tu de ce e nasol.
Sau, mai bine, zi-mi cu ce te afectează PE TINE alegerile din SUA. Punctual, nu prosteala cu „motorul economiei mondiale”.
Zilnic apar prin presa românească texte cu „Trump e nasol”. O fi, dar pe noi ce ne interesează? Putem face noi ceva, ăia cei pai proști din UE?
Oare prin alte țări europene tot asa sunt știrile despre Trump, 10-20% din volum?
Singura chestie pe care am reținut-o despre alegerile trecute din SUA a fost: „We came, we saw, he died.”, pe care a zis-o Hillary despre Libia.
Iar ISIS se presupune ca a apărut pentru că s-a pierdut controlul local in zona aia de Lume.
Atât știu despre alegerile trecute din SUA, ceva ce ne afectează real (fluxul de refugiați).
Între Trump si Hillary, cred că Trump a fost mai ok. Mai puțin război.
–
Anul ăsta de ce nu e bun Trump? Cum ne-ar avantaja pe noi un anume rezultat in SUA, încât sa dăm atâta importanță alegerilor de acolo?
Nu zece, cinci motive pentru care românilor le e simpatic Biden (sau antipatic Trump). Ceva real, nu că are freza nasoală și înjură femei…
Faza e că noi ar trebui să votăm acolo nu aici, că pulifricii noștri sunt niște bieți yesmeni.
Ca să răspund și interlocutorului, tot ce face SUA are efect global. Fiecare bășină ieșită din fundul acelui președinte are efecte asupra întregii populații a lumii. De exemplu dacă SUA zice că Huawei e rău are puterea să impună un embargou aproape global asupra lor. Dacă SUA zice că poluarea e un hoax (acordul de la Paris) decizia lor are efecte globale. Dacă SUA zice că noi trebuie să cumpărăm armament să ne apărăm de ruși noi cumpărăm armament, indiferent de ce nevoi reale avem.
@Cristi, se intampla chestii naspa prin lume cand sunt alegeri in SUA
A mancat cacat SUA despre poluare, nu s-a intamplat nimic, in afară ca ei „au decis” ca-s proști. Dacă s-au retras ei din acord, nu înseamnă că puteam noi face ceva din România. Apropo, voi ca indivizi, cât reciclati? Lăsați mașinile acasă mai des decât înainte, să poluati mai puțin?
Huawei… am citit articol recent pe blog despre Huawei, jumătate din familia mea are Huawei, anul asta am avut niște mici proiecte cu Huawei. Deci, da, „embargou”.
Arme pentru a ne apăra de ruși nu cumpărăm pentru ca SUA, ci pentru ca NATO. „Efort comun”. Din câte mai citisem, SUA ar vrea sa se retragă din NATO.
–
Hai, alte trei cu „tusitul SUA care afectează economia globală” încât sa vedem în România 2 din 10 stiri că sunt despre ei.
(apropo, revin: lăsați si voi mașinile alea acasă mai des? nu va bazați pe SUA sa va curețe aerul local)
Ăia dovedesc zilnic ca-s proști, că mai au puțin și ajung la război civil, în România trebuie sa fie un „interes crescut” pentru proștii lor.
Dar n-avem noi Bittmanii și Mihaestii noștri, dacă vrem circ?
@Cristi, e prea dimineata pentru hastaguri.
https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24339438-ambasadorul-sua-despre-alegerile-locale-romanii-continua-elibereze-din-coruptie-distantat-baronii-talhari-rosii.htm
https://www.hotnews.ro/stiri-defense-24365096-armata-achizitie-sistem-rachete-shorad-vshorad-sua-nasams-raytheon.htm
„Ambasadorul SUA în România, Adrian Zuckerman, a postat un comentariu pe Facebook” Wow! e facebook? Super! Ne-am scos.
Apoi, stirea continua cu „acordul bilateral”. E facut in timpul lui Trump, nu? Iar daca iese unul sau altul ca presedinte, nu se mai face?
Al doilea articol este o prezentare larga a unor sisteme de rachete, americane si europene. Care si cum sta treaba. Repet, nu ni le baga americanii pe gat, e contributia noastra la faptul ca sunem in NATO. Din nou, daca iese iar Trump nu se mai cumpara? Daca iese Biden, le luam mai ieftin?
Continuati, mai dati link-uri sa vedem cat de tare ne afecteaza care dintre cele doua maimute conduce Statele Unite in urmatorii 4 ani.
Am tot vazut comentarii de genul cu ce ma afecteaza pe mine. America este una dintre marile puteri ale lumii. Si nu cred ca ai vrea sa fie condusa de un idiot. Pana la urma mare parte din prostiile facute de americani s-au rasfrans asupra europenilor.
Probabil pentru Romania impactul este nesemnificativ, desi e loc de dicutii si aici din cauza NATO.
Las un comentariu vazut ieri pe undeva:
– De ce ma afecteaza pe mine ca a iesit Hitler in Germania? Józef – Cetatean polonez.
#Cristi: „zi-mi cu ce te afectează PE TINE alegerile din SUA.”
Și mie ce-mi pasă că ajunge Hitler la putere, dacă eu trăiesc în Polonia? via: facebook emanuel.ciocu
#Mihai scuze, acum am vazut ce ai postat
E ok să-ți pese, dar să-ți pese după, că NU VOTEZI acolo. Doar așa, că îți dai tu cu părerea…
@Cristi, eu ti-am dat 2 exemple care arata influenta SUA in Romania, tu ai ceva de demonstrat ori esti profesor (poate ambele) si nu cred ca te intereseaza dialogul.
”
Sau, mai bine, zi-mi cu ce te afectează PE TINE alegerile din SUA. Punctual, nu prosteala cu “motorul economiei mondiale”.
„
Nu exista, boss, Trump e mega cool. Nu ca ca si cand ar putea avea o intelegere cu Putin sa lase Romania in sfera de influenta a Rusiei (Yalta style) in schimbul… nu stiu, a ceva. Nu e ca si cand Trump a luat decizii de moment, decizii stupide, care i-a surprins pe cei din cabinetul lui sau pe aia de la Pentagon.
Liderul celei mai puternice armate din lume lauda dictatori odiosi si se lauda cu prietenia lor, in timp ce scuipa si-si bate joc de liderii tarilor democratice, iar tu ai nevoie de 10 motive pentru care e nociv. GG patratel, maine-poimaine o sa ai nevoie de 10 motive pentru care cancerul e rau.
Tot cu 10% era inainte si Hillary Clinton acum 4 ani. E bine ca propaganda se repeta, poate se repeta si realitatea.
@ Cryssy
Hillary era cu 2% in fata lui Trump. Si ghici ce, chiar a si luat cu 2% (sau p-acolo) mai multe voturi decat Trump. Dar din cauza modului in care functioneaza alegerile pe acolo, Trump a castigat, in principiu pentru ca a reusit sa castige (la limita) anumite state „indecise” – de ex. Pensylvania unde a luat cu 0.7% mai mult decat Hillary; Winsconsin cu 0.8%; Michigan cu 0.2%. Asta cu „sondajele au gresit” e o tampenie imensa, nu, sondajele nu au gresit, ba chiar au indicat destul de bine diferenta dintre Hillary si Trump.
cristi, daca traiesti intr-o tara care face parte din ue si nato, de exemplu in romania, te afecteaza cuvantarile istete anti-nato si anti-ue pe care le tine idiotul asta de cand e presedinte. te afecteaza cuvantarea imbecila pro nationalism si anti ue si nato de la varsovia.
daca traiesti prin europa de est, te afecteaza banii pompati de evaghelistii lui pence. s-ar putea sa faci un referendum de care nu ai nevoie, ca sa te intorci prin anii 1600, sa bagi niste legi care sa interzica avortul etc. s-ar putea, nu stiu… tu ce zici, s-ar putea sau nu?
s-ar putea sa ai niste cretini prin europa cu pancarte q care protesteaza anti-masca in plina pandemie din cauza cretinismelor pe care le scoate dobitocul pe gura. s-ar putea sa pierzi niste bani investiti cand scrie dobitocul ceva pe twitter.
@Cristi: Atata timp cat SUA are de jumate de deceniu armata impartita in asa fel incat sa poarte un razboi cu frontul la ei acasa ne intereseaza foarte mult ce pulifric e la conducerea lor.
Trump e si a fost un Becali. E absurd sa spui ca a fost alegerea mai buna decat Hillary. E absurd sa spui ca a fost o alegere mai buna decat un cimpanzeu ce stie 10 cuvinte prin limbajul semnelor. Da’ e un Becali ce ne poate fute intr-o suta de modalitati.
*sa nu poarte un razboi cu frontul la ei acasa == asta am vrut sa spun mai sus..
@Vali, functia de edit macar in limita a 5 minute dupa postare nu mai vine??
In Romania s-ar putea sa avem surpriza PSD 33 PNL 30 usr (plus) 20. Nu trebuie uitat ca au fost îndepărtați unii care erau de la început în usr (gen gotiu) prin mijloace digital-neortodoxe.
Entuziasmul pentru PNL e la cote minime, cei mai entuziaști sunt în general proaspeții transfugi de la PSD..
Despre alegerile din SUA se prefigurează o noua „surpriza” : biden 49 trump 46 la votul popular și Trump cam 310 în colegiu, biden restul pana la 538.
Ciolacu, tu ești?
@Teodor
Nu sunt ciolacu, sunt dancu
Da, sigur, are psd 50% chiar. Pentru ca nici nu si-a pierdut multi parlamentari, nici nu o sa piarda voturi directionare spre pro romania sau, mai nou, partidul verzilor :))
@punKreas Factual ai dreptate, dar practic tot la PSD ajung voturile alea. Toate mini PSD-urile si ex-PSD-urile o sa se uneasca pentru ciolan conform traditiei.
Asta daca pro romania si per intra in parlament, ceea ce nu prea cred.
A avut un mega-efect electoral indepartarea lui Gotiu prin mijloace digital-neortodoxe. A urlat toata presa saptamani in sir, s-a prabusit USRPlus in sondaje…
Hai sa fim seriosi. In afara bulei celor super-activi politic (5-7% din populatie), restul habar nu are despre care e treaba cu Gotiu.
Zici ca se formează un nou USL mascat? Dacă ia fiecare din cele 3 partide 25 maxim 30% tot e ceva…depinde cine o sa fie la guvernare… Mai votează PNL o lege de la PSD, mai votează și PSD o lege propusă de PNL și trec 4 ani.
Din pacate, scenariul e al dracu’ de plauzibil. Chestiile cam imputite se vor vota, ca si acum, la secret si apoi PNL-ul va merge pe burta: „sa-mi sara mie ochii din cap daca am votat asa ceva, e un mister cum s-au strans atatea voturi pentru porcaria asta de lege”
E foarte posibil sa revedem chiar si momentul Macovei 2007, cand PNL a scos-o din guvern afara pe nebuna aia care nu voia sa dea semneze ca ministeru al justitie tot ce ii cerea Tariceanu. Adica, PNL sa forteze evacuarea USRPlus din guvern prin 2022-2023, mergand pe burta mai departe cu sustinerea PSD.
Cred ca toate astea scenariile astea depind destul de mult si de procentul obtinut de USRPlus la alegeri. Una e sa ai 15%, alta sa ai 20%, alta sa ai 25% si cu totul alta sa ai 30% (scenariu mega-optimist pentru USRPlus).
Trump e prost, dar Joe Biden e bolnav. Dacă Biden ajunge la putere, USA devine Arabia Saudită americană. Joe Biden are Alzheimer dovedit. Omul nu e în stare să lege două vorbe și să poarte o discuție coerentă.
never go full retard.
@Vali: Întreabă un psihiatru ce părere are de comportamentul lui Joe.
DOVEDIT!!
https://www.google.com/search?client=opera&q=joe+biden+alzheimer&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
ești ok. nu da înapoi.
De Trump nici Alzheimerul nu se lipeste. Are si boala mandria ei
S-a vazut in timpul dezbaterilor ca are Alzheimer, dementa, retard, de toate. Iti dai seama cum s-o fi simtind Trump, dupa ce le-a pierdut pe amandoua in fata unei persoane atat de bolnave…
Multi spun ca Joe Biden e pe aratura. Si Joe Rogan zicea in podcastul lui ca e ceva serios in neregula cu Joe Biden. Multi zic ca il folosesc pe post de marioneta si in caz de victorie o sa lase treaba in mainile Kamalei Harris, care are viziunea unei muraturi si pe care Pence a facut-o muci in dezbaterea directa.
La noi psd o sa vina pe cai mari. USR nu ia 15% la nivel national, sunt un partid relativ nou si nedezvoltat, ei au orasele mari si cam atat, nu au oameni destui care sa acopere fiecare comuna si orasel mic unde psd o sa fure ca in codru.
Deci psd o sa ia primul loc, pnl al doilea si usr la departare locul trei. Din pacate pnl si usr nu vor putea face majoritate, dar macar nu vom mai avea scenariul de acum, cu majoritate simpla psd.
Dar nici simplu nu o sa fie.
Probabil usr o sa inceapa sa conteze peste 4 ani, Sa mai creasca in rural, sa faca primarii alesi ceva, sa se miste lucrurile in judete.
„dovedit” și îți dă să cauți pe google. Du-te bă înapoi pe Facebook, poate ține faza asta la țața Flocea din Sculenii de Deal.
@Eugen: că tot vrei link-uri.
politifact.com/factchecks/2020/oct/01/brit-hume/geriatrics-experts-say-brit-humes-claim-joe-biden-/
japantimes.co.jp/opinion/2020/03/11/commentary/world-commentary/biden-obviously-dementia-withdraw-race/
c-span.org/video/?c4880075/user-clip-biden-brain-freeze-signs-dementia
youtube.com/watch?v=kYpJWPOZiUs
newsobserver.com/news/politics-government/election/article245043195.html
beingpatient.com/biden-trump-cognitive-decline-cognitive-tests-2020-election/
Primul link zice False despre afirmațiile făcute de un adversar politic. 🤣
Plus, printre primele rânduri:
„Experts said Biden does not exhibit signs of dementia. Dementia is defined as cognitive decline that is severe enough to cause someone to lose the ability to function independently in daily life.”
Probabil ești plătit la numărul de posturi. Plus că ai făcut în așa fel încât să fie greu să accesezi linkurile. Postac.
@Eugen >> John Temple postac? Platit la nr de posturi? Comentezi doar sa nu iti ploua in gat?
Ămi cer scuze l-a domni postaci
@Eugen: mi-ar fi plăcut să fiu plătit de Trump. Dar n-a fost să fie.
Pe mine mă distrează prostimea de aplaudaci ai lui Biden, nu că Trump ar fi mai breaz. Dacă Trump e dus cu pluta, Biden e cretin de-a binelea. Interesant e că la ultima analiză medicală, doctorul l-a scos pe Biden ca fiind bâlbâit. Interesant cum apare bâlbâiala pe la 70 ani, iar până atunci n-a fost bâlbâit deloc.
Dacă ești drăguț, pune-mi 10 cazuri din literatura medicală în care bâlbâiala apare la pacienți de 70 ani și peste, iar funcțiile cognitive și motorii să nu fie alterate deloc.
Hai că poți…o laie .
Jesus fucking Christ ce-am ajuns, mă contrez cu necunoscuți pe net despre starea de sănătate a unor milionari/miliardari pe care îi doare fix în pulă de mine și de sănătatea mea.
Nu bre, ai dreptate, ăla e debil, ăllalt e super ok.
Tre să mă apuc de treabă, uite cu ce pierd eu timpul.
John Temple, ce e interesant, de fapt, e ca esti atat de bine informat despre tot, dar habar n-ai de faptul ca Biden e balbait din copilarie. Chestie pe care a invatat sa o controleze. Avand deja 77 de ani, a inceput sa mai piarda din control. Cum am spus si mai sus pe un ton ironic (din pacate vad ca sunt luat in serios), orice acuzatie cum ca ar suferi de dementa s-a evaporat dupa cele doua dezbateri.
@Eugen >> Ai venit super agresiv cu „du-te ba de aici” si apoi tot tu te superi ca ti-o iei in bot.
De aia comentariul tau cu postac e cu atat mai cretin – postac al cui? Platit de Trump? O mai dai si arogant ca tu stii gramatica. Plm, hai sa gandim si noi inainte sa scoatem cuvinte din tastatura, ca blogul asta are comentatori inteligenti.
John Temple, nu-ti pierde vremea cu libtarzi, BLM suporteri (din Romania si Europa ,lol) si do gooders, nu ai nimic de castigat decat nervi inutili. Astia ignora orice fel de rationament, argumentele lor sunt bazate strict pe emotii (Greta Thunberg style) si gandire socialista. Care se stie bine ca se pupa 100% cu democratia reprezentativa/capitalista din US.
Ce ma amuza pe mine la voi astia pro-Trump e ca, plm, omul e evident imbecil si toxic (nu, nu e propaganda democrata, e destul sa-i citesti tweeturile sau sa vezi niste clipuri cu el – misto ce spune aici https://twitter.com/atrupar/status/1321548174427852801) dar pentru voi alalalt are probleme, e socialist (nu, Biden nu e, Bernie e oarecum, pentru ca vrea – shock and awe – univeral healthcare) si sunt extrem de amuzante fracturile logice pe care le faceti pentru a justifica de ce Trump e bun.
Serios acu, voi sunteti cretini pe bune?
@corcoran, daca si joe rogan zice… atunci e clara treaba.
rogan zice ca biden e dement, apoi sta 3 ore de vorba cu Kanye, care este bipolar, si il intreaba ce vei face tu cand vei fi presedintele americii. dupa care il felicita ca nu mai ia medicamente si ca o sa fie bine daca face sport si ia vitamin d :))) deci, da. am incredere in ce zice joe rogan cand vine vorba de boli mintale.
joe rogan vrea taxe cat mici pentru cei care castiga mult, iar biden a zis ca va creste taxele pentru cei care castiga peste 400 de mii pe an. de aia e dement.
Dupa 65 de ani, nu se mai numeste Alzheimer, ci dementa senila. Pe bune, acum, dincolo de semnele evinente de boala , pe nimeni nu sperie faptul ca, din 1986 !!!, Biden se chinuie sa ajunga presedinte… un om care traieste cu obsesia asta nu e sigur ce (ne) trebuie.
@John Temple: Trump nu e prost. Si Da, Joe Biden are daca nu Alzheimer macar dementa senila. Are pierderi de memorie curioase + privirea goala a oricarui batran cu boala asta teribila – cine a avut in familie stie f bine despre ce vorbesc. Familia si cei din partidul democrat n-ar fi trebuit sa-l impinga in fata, e un fel de exploatare, cam ce fac parintii sfintei Greta.
Parerea mea ca Trump o sa castige BIG. Nu vad americanii atat de prosti incat sa aleaga o leguma. Economic, America a mers bine. Cu covidu’ el a fost primul sa inchida zboruri, toti au sarit pe el ca-i xenofob etc dupa care toti au facut de fapt la fel. El a fost primul cu „China virus”, toti „Vai, cum sa spui asa ceva?!?” Si de fapt e China virus. Ca ce a spus pe Twitter sau cum s-a comportat in anumite evenimente – serios? Multi spun ca e un „bull in a China shop” (un taur intr-un magazin de sticlarie) – f bine, cateodata mai trebuie si unul de asta. Au fost 8 ani de „hope and change” care numai hope&change nu au fost.
Oricum, indiferent de parerile romanesti care oricum bat stanga (la fel ca intreaga Europa de fapt), exista un entuziasm urias in legatura cu Trump (a se vedea adunarile lui electorale). In timp ce la adunarile Biden/Kamala este un entuziasm ca la morga.
Mie-mi plac republicanii astia, falnicii patrioti ‘muricani, cum considera ca li se incalca un drept fundamental daca se face oarece background check in momentul in care cumperi o arma, sau daca vrei sa asiguri tuturor oamenilor servicii medicale.
Nu boss, adevarata libertate e atunci cand orice debil mintal sau orice criminal isi poate cumpara LEGAL arme de asalt si atunci cand ne pisam pe cei mai nefericiti dintre noi care n-au acces la servicii medicale. Si apoi scuipam cu sila spre Europa aia „socialista”.
Da, e foarte misto la adunarile lui Trump unde vin toti rednecksii rude intre ei, toti neo-nazistii cu puscoacele dupa ei si QAnonistii :)))
Sabotoare stii care e comicul situatiei ? Ca si eu si tu si toti de aici daca nu suntem cetateni americani cu drept de vot, doar vorbim vorbe, iar cine crede ca europenii au cum sa influenteze cumva din exterior cum va vota average sau ne average Joe in US da dovada de gandire infantila cel putin. Snowflake cum zic ei. Ca si gandirea si logica binara ca Trump e dracu’ si Biden e sfant precum si Biden dracu’ si Trump trimisul lui God pe pamant.
Nu zice nimeni ca Trump e cel mai ok, sigur e un imputit, a dovedit de atatea ori insa sa canalizezi ura doar impotriva lui ignorand cu succes bubele din capul lui Biden denota gandire biased. Bube: fi-su pus in conducere de Zelensky la o companie de exploatare de gaz natural din Ukraina pe vremea cand Biden era VP sub Obama cu promisiunile unor ajutoare/suport militar catre ukrainieni deoarece la ei in tara numai ce incepea sa intre Putin. Plus next episode in China (unde si Trump are afaceri/credite si conturi dar cumva numai ale lui se scot in fata de catre CNN).
Obama, libtardul suprem, initiatorul mult iubitului Obamacare de catre voi socialistii in care chiar daca erai college student sau bosorog(din categoriile astea 2 sociale) trebuia sa platesti 700 de dolar pe luna minim pentru a avea acces la servicii medicale subventionate (un fel de polita de asigurare) nu gratis boss.
Na vino tu si convinge-l pe studentul de 18-19 ani care are sanse de a se imbolnavi minimale spre 0 ca pe langa datoria de la banca pentru colegiu mai trebuie sa dea in plus 700$ min pe luna timp de 4 ani pentru nimic, caz in care oricum lucra ca sa isi plateasca studiile si nu pe salariu de graduate ci pe ala minim pe economie.
Asta a fost unul din motivele pentru care a castigat Trump prima data in US cu voturile studentilor in plus fata de cele ale rednecksilor si a blue collar workerilor.
Sincer eu as prefera oricand un idiot narcisist republican ca Trump in locul unui democrat ipocrit ca Biden daca as fi cetatean US, Trump care totusi nu ca incepe sa vada ci si ia masuri fata de termitele din China comunista care acapareaza(fura, si rad tot ce misca de la resurse, la pestii altor tari mai mici fata de ei (Galapagos nu mai are mult de trait la capitolul asta) la intelectual property, fac bani de pe toata lumea da ei se dau cu curul de pamant ca de ce e banat Huawei pe motive de securitate (de catre Trump btw, ca Obama era ocupat cu golful si alte probleme urgente) cand ei au ban in tara lor la tot ce inseamna Google/Facebook/Whatsapp etc, nu le poti accesa deloc. + the Great Firewall, + ca au rutat intr-o noapte aproape tot traficul de internet prin tara lor (oare de ce boss? cauta pe google daca nu ma crezi) nu se face ca nu vede problema ca aia de dinaintea lui, da Trump e naspa ca nu impartaseste valorile voastre de do gooders nu ?Talk about hypocrisy.
Pe scurt a facut ce trebuie sa faca un presedinte pentru a-si proteja tara si cetatenii ei. Si asta de mai sus e cel mai la indemana exemplu ca e peste tot pe internet.
Si inca ceva pentru voi socialistii do gooders, cu dedicatie de la madam Thatcher:
„The trouble with Socialism is that eventually you run out of other people’s money.”
Let that sink in..
Ceea ce Trump n-ar face niciodata. Nu, el si-a pus TOTI copiii la carma SUA. Toti (aia majori) au functii la casa alba. Si sotiile/prietenele/sotii/prietenii lor. Dar vai, asta e normal, anormal e ca Hunter Biden a fost in board of directors la ceva companie ucrainiana. Pula mea, ma, daca aduci asta in discutie, Trump are mai multe bube decat Biden.
Si ma, daca obamacare nu era perfect, trebuie sa te pisi pe tot ce inseamna universal health-care, nu?
Si Trump are interesul proprii tari? A incercat sa puna China la respect? Pai ba, sub Trump US s-a izolat acolo in coltul lor, s-au retras din tratate & stuff, lasand loc Chinei sa le ia locul.
Si misto aia cu socialismul, da’ uite, socialistii de nemti, danezi, norvegieni, pula mea, multe tari dinastea europene socialiste care-ti put tie sunt bine merci, fara datoriile US of A, si cu deficitul bugetar sub control. Dar heh, cica socialistii raman fara banii altora.
Ah, si daca vorbim de sanatate si banii altora, let this sink in.
Eu observ un tipar cu astia ce explica de ce USR ia 7% si Trump o sa fie furat iar Biden sufera de boli de care ei n-au auzit decat in filme.
Sabotor acum creezi un ghiveci de idei ca sa iti sustii punctul de vedere. Sa le luam pe rand:
– copii majori ai lui Trump au rol de political advisor pentru el, in nici un caz vreun rol formal in administratia de la Casa Alba. Ei conduc in schimb toate afacerile lui Trump deoarece el a renuntat fiind investit presedinte.
Hunter Biden preferatul tau a fost pus de ala la conducerea companiei de gaze pentru a incasa niste milioane iar VP-ul Biden i-a mintit pe ukrainieni ca ii ajuta cu armament, a mers cu proiectul la libtartul Obama si ala dupa ce l-a citit si s-a considerat informat a respins propunerea. Teapa pentru ukrainieni. Mai are stai linistit, si alte bube pe cap in asociere cu ceva consortiu chinezesc si cu urmaritul international Puiu Popoviciu chiar la noi in Romania-Bucuresti (google este prietenul tau pentru detalii)
– de la al doilea paragraf o dai in whataboutism international. Obamacare nu e universal healthcare e doar o masura socialista intr-o ramura economica a societatii AMERICANE care functioneaza in celelalte ramuri dupa reguli capitaliste. De aia a dat fail libtardul cu masura asta si ti-am explicat motivul pentru care americanii working class nu o vor si s-a renuntat la ea. Sper ca reusesti sa urmaresti ideea ca corbim despre America si sa nu extrapolezi la nivel planetar.
-paragraful 3. Delirul se accentueaza, poate reusesti sa dezvolti ideea din care tratate & stuff s-a retras America sub conducerea lui Trump si cum s-a izolat ea saraca de restul lumii ca eu pana in prezent nu am aflat sa fi incetat toate schimburile comerciale nici cu China si nici cu restul lumii, iar petrolul pana in prezent tot in dolari se tranzactioneaza.
– la penultimul paragraf aberezi deja grav, niciunul din statele enumerate de tine nu sunt socialiste. Wikipedia te lamureste care sunt:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_socialist_states
Mai pune mana si citeste despre ce inseamna de fapt socialismul inainte sa iti dai cu parerea si de ce este un concept ideal in teorie(pentru looseri general) dar viciat din start deoarece nu tine cont de natura umana competitiva.
Hai ca te ajut eu sa incepi:
https://www.aei.org/carpe-diem/why-socialism-always-fails/
Las asta aici: https://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_sua_2020-24395450-momente-confuzie-pentru-biden-philadelphia-incurcat-nepoatele-apoi-spus-prezenta-fiul-decedat.htm
Nu exista legi potrivnice politicienilor, pe termen lung casta castiga intotdeauna.
Este totusi o diferenta notabila intre 2016 si 2020. Trump si Hillary erau (si sunt) la fel de detestati de catre americani. Si Trump a reusit sa convinga suficienti votanti ca el e ceva mai putin detestabil si sa castige la limita o serie de state cheie.
Biden nu e nici pe departe la fel de nepopular. Dimpotriva. Si mai e si faptul ca Trump nu mai poate veni doar cu promisiuni goale, ci trebuie sa prezinte ce a reusit el in ultimii 4 ani (indeosebi in ultimul an).
Realizări? I got you. Trump se laudă că gata, a rezolvat cu pandemia, a eradicat-o.
atat
https://tinyurl.com/y3lwz8rr
„Economia americană este încă cu 3,5% sub nivelul la care se afla la sfârşitul anului 2019, iar veniturile s-au prăbuşit în trimestrul al treilea.”
Atât.
@Eugen
De pe la altii
https://tinyurl.com/y37r97jw
„Economia germană, motorul Europei, a înregistrat în trimestrul al doilea o contracţie record cu 9,7%, ca urmare a colapsului cheltuielilor de consum, investiţiilor companiilor şi exporturilor în cel mai grav moment al pandemiei.Guvernul de la Berlin se aşteaptă la un declin cu 5,8% al economiei germane anul acesta, faţă de un recul de 6,3% previzionat în aprilie.”
Tu vroiai sa treaca prin Covid fara urmari? Sa ne traiesti, mandru pionier! Adica atunci cand mandra Germanie se asteapta la un declin de 5.8% fata de 201+, tie ti se pare ca minus 3.5% e putin pana acum, luand in calcul ca Trump poate recupera mai departe cateva procente?
Ațâț.
„Presa americană n-a învățat nimic din înfrângerea usturătoare pe care a încasat-o acum patru ani…”
Part of the plan?
Nu m-ar mira. Deloc.
Cred că ai citit-o deja, însă o las și aici: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10217566103368759&id=1362825400
USR-ul face gafa peste gafa pierzand din votantii total anti PSD. In cateva orase din tara la nivel declarativ aratau pisica moarta PNL-ului, cum ca daca nu li se dau functiile cerute sunt dispusi sa stea la discutii cu PSD. Cum a facut primarul din Timisoara. Acuma eu stiu ca nu o sa faca alianta cu PSD, dar nu te pui sa scoti porumbelul pe gura in speranta ca fortezi PNL sa-ti asculte cererile. Ca ala gazat in 9 august n-o sa fie prea incantat.
Subtire contra-atac. La Timisoara, cei de la PNL au rupt acordul de colaborare cu doar cateva minute inainte de conferinta de presa comuna stabilita de ambele partide. Dupa ce aveau un acord comun agreat de ambele partide. Greu pentru PNL sa vina acum cu narativul „USRPlus e gata sa faca majoriatte cu PSD-ul, ne ameninta, sunt teroristi politici”
Si vezi ca aia cu gazele a fost pe 10 august, nu pe 9. Dar oricum nu mai conteaza.
Daca PNL la Timi e atat de cacanar incat sa semneze si la 5 minute inainte de conferinta sa rupa actul, din partea mea Fritz sa faca alianta si cu PSD, si cu UDMR, si cu PRM (daca mai exista).
cacanarii cu pretentii nu ma intereseaza.
Las fragmentul asta din declaratia de pe facebook a primarului Timisoarei
„În momentul acesta este în mâinile domnului Nica dacă vrea ca PSD sau PRO România să facă parte din guvernare. El este singurul om care decide. (…) O să încep să vorbesc cu toți cei care au fost votați de timișoreni, inclusiv cu consilierii care fac parte din PSD și PRO România. O să analizez situația luni seară” a declarat Dominic Fritz”
Daca asta nu-i o incercare nefericita de a santaja ….
Iar aplecarea asta e valabila si in alte orase.
Acuma dati minus. Ca poate patiti ca Funeriu care dupa ce a explicat teoria pixelului albastru a fost rasplatit de a ajuns ministru.
Asta ma deranjeaza la USR, cand fac un rahat se comporta la fel ca celelalte partide. Nu si-l asuma.
Pentru cei care ma vor ataca dupa acest comentariu, facandu-ma prost, ii anunt ca sunt in Mensa. Deci sa incerce cu alte argumente.
Muje la psd si pnl ca nu ii votez pe nicicare dar babaet useristi sau fanboys mai usor cu dezinformarile :
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/liderul-pnl-timis-despre-negocierile-cu-usr-plus-dominic-fritz-a-mototolit-protocolul-si-l-a-aruncat-pana-luni-sa-vina-si-sa-semneze-1389543
Fritz a rupt acordul nu penelistul. Ca nu s-au inteles pe functii, ca penelistul a vrut sa astepte pana la alegeri sa vada ce procent le iese, detalii dar acordul l-a rupt Fritz.
@Doamna cu coasa: e exact ca la disputa despre votul acordat lui ciordache.
Avem un partid care a recrutat parlamentari si fosti ministri de la psd, care a avut alianta oficiala cu psd si care a votat cot la cot cu psd vs. un partid care a crescut in mare parte prin a fi contra psd. Ce varianta e mai plauzibila?
Trump e un căcăcios care nu ar servi deloc pentru România sau pt. acea bucățică din prerogativele președintelui care are influență și asupra țării noastre, mai ales legat de NATO. Amintiți-vă că l-a lăudat pe dictatorul Coreei de Nord in termeni destul de siropoși. Ce debil ar face asta? Să nu mai vorbim de simpatiiile pentru Rusia, materializate mai ales printr-o distanțare fățișă față de NATO și U.E. Conflictul cu China are și el rațiunile sale: găsirea unui țap ispășitor pt. situația actuală și amenințarea pe care o reprezintă China la adresa economiei SUA. Trump are o politică incoerentă.
„l-a lăudat pe dictatorul Coreei de Nord in termeni destul de siropoși”
Oare nu sunt debili aia care n-au facut nimic in legatura cu el atatia ani? Cine era presedinte al SUA cand asta a ajuns la putere si a accelerat programul bombei atomice?
Trump a venit a putere si a trebuit sa se descurce cu cartoful fierbinte pe care trebuia sa il tina in mana.
Inca o data intreb cum il chema pe presedintele SUA care a permis cartofului sa devina fierbinte?
@Cryssy
tu esti imbecil sau cum? Cine a permis cartofului sa devina fierbinte? Pai hai sa ne intoarcem prin ’50 cand americanii incercau sa termine cu comunistii din Coreea. Dar deh, s-au bagat chinezii, stii tu, aia condusi astazi de bunul prieten al lui Trump, care au vrut si facut tot posibilul ca tara aia sa fie in sfera lor de influenta. Si tu-l scoti vinovat pe Obama. GG, patratel.
– incumbent (ala de acum) e mereu favorizat, dar
– in orice alt context situatia economica dezastruoasa ar insemna ca pierde, dar
– oponentul e un politruc clasic si insipid, dar
– daca nu erau jafurile castiga fluierand tocmai pentru ca era insipid = liniste, dar
anul asta toate sunt in aer, mai bine dau cu banu decat sa prezici ceva.
Trump – mos, obez a scapat de RONA in cateva zile.
„Trump – mos, obez a scapat de RONA in cateva zile.”
Ești vreun „sceptic” și tu. Așa de convenabil uiți ce condiții a avut Trump la dispoziție, echipă personală de medici, medicamente experimentale etc. Normal că „a scăpat” în câteva zile, dar câți au acces la ce are Trump?
A scapat pe dracu’, mosu’ n-a avut corona nici 5 minute. A vazut ca i-a crescut popularitatea lui Bolsonaro in Brazilia si a vrut si el jucaria.
Un dobitoc.
Dar nici cu Bideul nu mi-e rusine. Un jeg corupt pana-n maduva oaselor, care a uitat ca e corupt de la Alzheimer.
Avem celebra alegere: „douchebag vs giant turd”
Legat de situatia din america, vazand oamenii cum comenteaza (aici inca sunt relativ ok, pe twitter e show) imi dau seama cat de putin inteleg oamenii despre cum s-a intamplat o situatie.
Trump era in spatele lui Hillary in sondaje cu 2-3 procente in fiecare stat important(ceea ce e in marja de eroare a unui sondaj), apoi seful FBI a mai deschis inca o ancheta asupra lui Hillary cu 2 saptamani inainte de alegeri (si a inchis-o cu cateva zile inainte). Nu era ceva inimaginabil sa castige. Si cele 3 state cu care a reusit sa castige, le-a castigat la diferenta de <1% (Wisconsin, Pennsylvania, Michigan)
Acum sondajele in unele state sunt chiar in afara marjei de eroare. Si sunt in marja de eroare state pe care le-a castigat fluierand in 2016 (Arizona, Georgia)
Atunci Trump apela la votantii independenti (in campania asta efectiv a vorbit doar cu propria baza; ati ghicit, fix cum a facut Hillary in urma cu 4 ani).
Trump pierde si in special din vina lui. Evident Trump o sa dea vina pe msm, si nu o sa zica nimic de toate autogolurile sale.
„seful FBI a mai deschis inca o ancheta asupra lui Hillary cu 2 saptamani inainte de alegeri (si a inchis-o cu cateva zile inainte)”
Am așa un deja vu…
Punem Pariu ca Trump nu pierde? $100 e ok?
@Diana
te mai tine sa faci pariul si in momentul asta?
Apropo, Diana, nu tot tu ziceai acu 8 ani ca s-a dus vremea socialistului Obama?
Fisu lui Biden aparent o futea pe nepoata sa minora. De manevrele cu Ucraina sau dependenta de crack nu mai zic… doar prin comportamentul asta reprezinta un risc pt securitatea nationala la care tin ei atat de mult. Faptul ca JB intra n pereti si isi confunda sotia cu fiica sunt irelevante deja :))
Biden e mic copil pe lângă ce futaiuri organiza epstein pentru Trump. Același Trump care a plătit câteva sute de dolari impozite în SUA, dar milioane pentru conturile din China.
unii oameni spun faze din astea fără să râdă.
@eugen bro, fiul unui candidat la prezidentiale poate pune n pericol toata natia prin comportamentul lui dar DRUMPF E CURVAR SI FURA deci DRUMPFFFFFFffff
@vali pai aparent pentru ca una din tarfele din pozele lui HB are aceleasi semne pe piele ca nepoata sa minora care isi poza micu de jun pe VSCO din acelasi hotel cu HB in aceeasi zi dar careia nu i se vede figura in poze nici nu apare clar intr o poza cu el in hotel. Deci – aparent..
matei crede orice, e ca aia doi rednecks din borat: „it was said”
Daca si „aparent” e un cuvant prea mare pt voi atunci ma retrag…
Hai ca e mai simplu cu presa americana: isi declara sprijinul pentru un candidat sau altul fiindca – si iata un concept nebulos pentru presa locala – vor sa fie transparenti. Fac asta de decenii, Economist, poate de mai bine de un secol. Este un exercitiu de decenta, iar Economist isi argumenteaza clar optiunea (nu sunt foarte convinsi nici ei de Biden ca personaj, la fel cum nu au fost de Hilary, dar nu Trump este optiunea corecta si dupa mine). Tot un exercitiu de decente este acela de a publica stiri chiar impartiale cu anchetele unuia sau altuia dintre actionari majori ai trustului de presa, cu mentiunea explicita ca X este actionar la ei si detine atatea actiuni.
Si Trump va pierde de data asta… au invatat si pollsterii sa evalueze mai bine pe cei care spuneau ca voteaza Trump, dar le era rusine de optiunea lor .
@Silviu, sper ca e troll asta cu presa americana si transparenta
To be fair, nu as pune in aceeasi galeata CNN/Fox cu Economist… mai degraba la chestii gen Economist (da, stiu, is British), Wall Street Journal, NYTimes m-as referi aici…
Ecomunist e mai nou numele revistei.
ripit aftăr mi : Kamala
la Trump vs Biden in Romania, cel mai relevant este articolul asta: https://www.piticigratis.com/2020/09/toate-parerile-despre-sua-pe-2020/
dupa cum se comenteaza si mai sus, avem multi LARP-eri pe politica americana
Eu nu inteleg de ce ai pus o poza cu Ponta si Tariceanu, cand astia mai mult ca sigur nu intra in parlament :)). Nu pot fi 3 partide 5% (UDMR, PMP si Pro-ALDE-Romania-USL).
pentru parlamentare diaspora nu va mai vota pentru ca Europa e deja sau va fi in lockdown episodul 2. mi-e greu sa cred ca USR va face un scor bun.
in US e fix fenomenul 2016 cand toata lumea avea impresia ca Duamna va fi presedinte si si-au luat-o in freza. Asa va fi si acum, americanii vad ce se intampla in Europa cu noile regimuri totalitare si nu vor acceptati sa fie bagati in lockdown. Plus ca ei au arme in caz ca s-ar gandi cineva sa ii bage la cotetz ca pe europeni.
Nu mai vorbim de recuperarea miraculoasa a economiei americane (+33%) in trimestrul 3 care e meritul lui Trump. Intre timp politicienii de extrema stanga, atat de socialisti ca i-ar face o felatie lui Xi Jiping continua sa distruga economiile europene.
Nu doar ca Trump trebuie sa iasa presedinte iar dar europenii daca mai prind un regim democratic pana in 2023, trebuie sa se asigure ca nu mai voteaza socialisti, comunisti, aplaudaci de migranti, „solidari” cand un arabete de la oi decapiteaza un european si militanti pentru drepturile gayilor in timp ce restrang masiv drepturile majoritatii europenilor.
Parerea unuia care nu se pricepe la politica. E mult diferit acum fata de acum 4 ani, nu, nu are legatura cu prezicerile. Cred ca au invatat lectia pentru ca se lucreaza pe mult mai multe fronturi. O sa fie interesant dupa, parca vad reactiile “we were played my friends”.
ca sa clarific, ma refeream la Trump/Biden
Intrebarea nu e Trump vs Biden, ci Pence vs Kamala. President Kamala o sa fie ceva foarte interesant. Eu zic sa ii lasam sa se distreze, sa nu fim egoisti, am avut-o pe Veorica sefa la UE. President Pence o sa fie mai urat decat Trump. La Trump mai mergea sa te dai ranit ca e sexist, alea, alea, Mike Pence Rule FTW.
Biden are 78 de ani. Daca castiga o sa termine mandatul la 82 de ani. Oare o sa-l termine ? Si Trump e un bou dar si democratii, cat de tampiti sa fie sa puna un mos teaca de 80 de ani la presedentie ? In fine, pe noi ar trebui sa ne intereseze asta cam cat ne intereseaza si cu cine si mai fute Draguseanu zilele astea, undeva intre deloc si foarte putin. La noi o sa fie naspa, suntem in criza economica dar o mascheaza baietii din cifre cat pot de bine. Somajul real e mare: multi nu mai au ce munci dincolo si s-au intors si someaza aici fara bani, fara sa existe in statistici. Multe firme se restrang, taie din bani. Apropos, trebuie deja platite ratele la banca, sa nu uitam. Nu am auzit sa se mai extinda vreun termen.
Trump are 74 de ani si e la 2 Big Macsi de un atac de cord, dar el e ok ca nu e balbait :))
Nenea asta incearca sa explice de ce a castigat Trump prima data:
https://youtu.be/OobXBqBi9Gs
Si nena asta explica mai pe larg care-i miza in meciul Trump vs Biden (context istoric, despre constitutia americana, despre libertati/drepturi):
https://www.facebook.com/watch/?v=345754123188620
plin de trumpisti de mucava:
Kushner – „Trump was getting the country back from the doctors”
„White House science office listed “ending the COVID-19 pandemic” as the top accomplishment of President Trump’s first term”
Trump „Biden will listen to the scientists…If I listened totally to the scientists, we would right now have a country that would be in a massive depression ”
in timp ce Republicanii seamana din ce in ce mai mult cu pesedistii nostrii:
https://www.theguardian.com/us-news/2020/oct/26/republican-party-autocratic-hungary-turkey-study-trump
https://www.v-dem.net/en/data/data/v-party-dataset/
si ce e gresit in ce zice trump ? ai vazut recuperarea din Q3 in US ? unde e E.U care asculta de oamenii de stiinta ?
a propos, care oameni de stiinta americani? Fauci? care la inceput o scalda cu mastile ca sunt dar nu sunt eficiente, purtati dar nu purtati si acum spune ca ar trebui sa fie obligatorii? (probabil in functie de ce i se dicteaza si lui de catre altii caci Fauci e cel mai politizat si bagat prin corporatii transnationale om de stiinta din US).
daca cauti pe google nu mai gasesti stirile cu Fauci, vorba aia…in era post-truth, adevarul e dictat din Sillicon Valley. Incercati duckduckgo sau qwant.
#ensionaru
cum sa nu.
intotdeauna e de bagat in seama un bufon fata unul cu scoala.
@zippo, de cand scoala a garantat si bunele intentii ? tocmai am vizionat un interviu cu un om de stiinta din UK care spunea ca „lockdown”-ul e singura solutie pentru UK si cand a fost intrebat de Suedia, raspunsul a fost „sunt diferiti”, intrebat in continuare „cum sunt diferiti” a dat-o cu narativul clasic: densitate si obiceiuri ceea ce arata rea vointa sau prostie.
ce vreau sa zic e ca trump nu e mai mascarici decat e biden sau fauci. banuiesc ca nici de Hunter Biden, progenitura lui Joe e si el un om integru atat timp cat asta sustine narativul CNN.
diferenta e ca trump chiar a livrat.
daca te uiti pe statisticile din us, dincolo de ce spune cnn, bbc si alte posturi de extrema stanga, pana si minoritatea de afroamericani si cea hispanica o duce mai bine sub trump decat a dus-o sub obama.
Suedia, zici tu. Aia al caror sef epidemiologist – ala care i-a asigurat ca nu trebuie implementata nicicum nici o restrictie – a recunoscut ca a gresit. Suedia, cu o mortalitate de aproape 5% la Covid (mult peste orice tara civilizata). Suedia, zici tu.
#Sabotor
pentru unii trump se apropie de mindsetul lor. asta ii reprezinta. si probabil deciziile in viata le iau la fel.
altii sunt oripilati de lejeritatea de a lua un subiect serios si al transforma in becalisme, ca exemplu faza cu inghitirea detergentilor, ca un plod retardat si frustat „ai spus ca sunt genial cand ti-am dat ideea”. trumpistii nu cred ca omul asta se poate comporta la fel la o intilnire cu putin sau cand discuta ce politici trebuie impuse pentru a dezvolta o tara. sau cred ca asa e normal si probabil in lumea lor amarata asa este, pentru unii psd-ul e un model.
Am vazut cele 3 dezbateri si putin din restul campaniei si sincer mi se pare ca traim intr-un univers paralel. Tot ce stie si face Trump este sa minta grosier iar lumea adora asta, cumva similar cu Oprescu si autostrazile suspendate – toti isi dau coate si stiu ca e imposibil insa nimeni nu vrea sa inteleaga aberatia subiectului.
Tot discursul lui e ceva de genul – Bayern -Barcelona 8-2, el e seful Barcelonei:
„Azi a fost o victorie splendida, i-am distrus, nu au avut nici o sansa, efectiv ne rugau sa nu mai inscriem ”
„Dar stiti, Bayern a castigat cu 8 la 2, echipa dumneavoastra a pierdut”
„Nimeni nu putea face o treaba mai buna ca mine, am realizat atatea lucruri grozave in acest meci, Barcelona ar trebui sa fie mandra de cum am jucat, i-am invatat minte pe nemti”
„Si totusi, Bayern v-a dat 8 goluri, e cea mai crunta infrangere a Barcelonei in ultimii 50 de ani ”
„Nimeni nu putea sa faca o treaba mai buna ca mine la acest club, a fost o zi speciala, o victorie mareata, magnifica, niciodata nu am jucat mai bine”
Pai citeste comentarile de aici.. Din bula cum ar veni, nu de la oameni ce nu stiu ce-s procentele.
E genial sa vorbesti cum Biden sus, jos, stanga, dreapta (multe din lucruri spuse pe buna dreptate, altele exagerate rau).. Iar Becali de America ce se exprima mai prost ca Hagi e cumva scuzat de absolut orice spune sau face. E o tragi-comedie mai ceva ca-n politica noastra.
e o sogoreala la casa alba acum de care ar fi mandru si Dagnea: la casa alba lucreaza odrasla si ginerica, JR. e sifon de bani prin carti si prezentari platite. PR-iste sunt toate panaramele blonde, ala cu fata vampir si-a bagat nevesta in cabinetul lui Pence. Juma de echipa veche de campanie e la puscarie.
Doamne fereste sa fi Biden jr. corup tho.
Calculele politice spun că PNL va lua 35%, PMP 8%, UDMR 5%. Plus redistribuirea, + atârnătorii de la minorități, au 50% să facă lejereanu guvernul. USR++ va avea 6,99, strategic. N-au oameni în secții, diaspora nu votează, STS nu mai are obligații, Ludcovid a băut o țuică cu nea Manolică Macron, mai ia niște rachetuțe și de la ei, mai un împrumut de la BRD, mai niște ajutoare de chomage la Dacia și la Carrefour ca franțuzu să se uite în partea aialaltă când o plânge musiu Tscholoche.
Iar dincolo de ocean Trump o sa castige, clar.. Daca nu-l fura democratii, nu!?
Tipar, frate.. deja nici propaganda nu mai e ce-a fost..
@Cristi Banu, Vrei sa spui ca in Ianuarie 2021 iesim in strada ?
Ce mă distrează cum se repetă istoria:
Why it has to be Biden.
Adică iar au aranjat lucrurile la partidul democrat ca să iasă lucrurile in așa fel încât să iasă cine vor ei.
Data trecută l-au băgat pe Trump maxim ca să ajungă candidatul oficial, ca apoi să poată zice: Why it has to be Hillary.
Bine boss, dar de ce doar între ăștia 2 avem de ales, au proptit-o pe Hillary și acuma pe Biden fără nici un merit in afară de faptul că alternativa e Trump.
Și oamenii zic că noi suntem in urmă…pe vremea când noi îl aveam pe Vadim vs Iliescu ăștia luau notițe cred :))
Apropo, trumpistilor, v-ati pregatit pentru Trump pierde bit time? Ca de data asta o sa suga o ceapa degerata.
Nu am urmarit Antena3. Ei cu cine tin?
Va castiga contracandidatul, au mana buna.
Mda. Cumva le-a iesit cu Biden. O sa fie distractiv in SUA in urmatorii 4 ani. Ba chiar s-ar putea sa le fie dor de Trump.
La noi, USR + PNL. Nu stiu cat de bine o sa fie, dar alternativa ar fi PSD, deci…