Cum se unesc două benzi de circulație

La Posdada și prin alte părți s-a schimbat un pic situația, că era stupid înainte. Așa cum vedeți în poze e corect. Partea proastă e că momentan nu avem accidente cu cocleții de pe b2 care se aruncă în fața TIR-urilor, că doar așa vor învăța că ăla e ditai monstrul și frânează mai greu și nu e indicat să te arunci în fața lui.

ps: plec vreo 3 zile, am de dus ceva la paris, postez când apuc. 

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

52 comentarii

  1. „ps: plec vreo 3 zile, am de dus ceva la paris, postez când apuc.” – carnati lui fluture?

    00
  2. un TIR in stare buna franeaza mult mai bine ca o masina mica
    https://www.youtube.com/watch?v=vI9EIjUx20I

    00
    • ceva acolo imi spune sa nu ma bazez pe asta

      00
    • „Tirule, masina mica, unde il duci pe Ionica?!”

      00
    • TIR-ul da, marfa din spate nu.

      00
    • nu e tocmai cel mai relevant test dar ochiometric, la viteza aia, o masina cu verificarile la zi si cauciucuri in grafic, frana mult mai repede

      00
    • Super sistem de franare, dar totusi nu m-as baza pe asta.
      In plus, nu toate TIR-urile de pe sosele sunt Volvo de generatie noua.

      00
    • Anda, în general, când nu te pricepi, e bine să nu-ți dai cu părerea aiurea.

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/autotest/bremswege-vergleich/

      Textul e în germană, așa că extrag eu esențialul. Frânare de urgență de la 80 km/h. VW Golf în 23,2 m, BMW X3 în 23,5 m, DAF XF în 36,2 m.

      00
    • nu era incarcat ala din clip

      00
    • Newton e nenorocitul ăla care a venit cu niște legi. În special a doua lege a fost data #noapteacahoții.

      Un TIR poate fi în orice stare tehnică, dar dacă are încărcătură maximă să vezi cât de bine oprește. După.

      00
    • un tir are sitemul de franare mult mai bun si mai eficient decat orice autoturism. distantele alea puse de stefan compara un golf de 1.2 tone cu un tir la care numai capul tractor are de la 7 tone in sus. daca mai are si vreo 20 de tone de lichide in spate, atunci sa te tii.

      in rest, cum zice ionut staicu… newton bata-l vina…

      00
    • @Anda, pari genul de persoana care e in stare sa forteze si trecerea de cale ferata. Sa stii ca frana de pe locomotiva de pe trenurile de marfa e mult mai puternica decat cea de pe TIR si tot ii trebuie minim 1200 m sa franeze, asta dupa intrarea in actiune a franelor, adica dupa 60 secunde de la manipulare. Tot Newton e de vina pentru treaba asta.

      00
  3. Numai mie mi se pare aiurea ca ingustarea sa se produca in curba? Asa e si pe dn-ul spre Craiova. Nu mai spun ca nu precizeaza cat tine portiunea de 2 benzi, cum e pe E85

    00
  4. Normal ca nu ticaie, din motive de siguranta se armeaza in fata casei lui imediat dupa ce ajungi!

    00
  5. Parca ziceai ca ai facut update la camera, sa scoti logo-ul.

    00
  6. psss, pssss, @Fluture, it’s shitposting time!

  7. Grija cu grevele si protestele. Bonne chance!

    00
  8. In Paris nu merge metroul si nu circula decât câteva trenuri si TGV uri , Air france a zis ca se gândește la greva, sindicatele mărșăluiesc prin centru, vestele galbene se lupta cu toată lumea ! Mult noroc !

    00
  9. Asa e normal sa se intample, la fel se intampla si in Bulgaria. Banda se restrange pentru cel care e in depasire.

    00
  10. ps: plec vreo 3 zile, am de dus ceva la paris, postez când apuc.

    Nu ne iei și pe noi?

    00
  11. @zoso – am amanat Parisul din cauza grevei. Mult succes!

    00
  12. În situaţii de astea ciudate când ai 2-3 camioane pe banda 1 linia aia dublă devine opţională pentru că e liber din faţă, boss.

    00
    • Sa nu pariezi cu permisul sau masina pe asta …

      00
    • Cand ai cateva camioane in linie si nu lasa spatiu intre ele pentru o masina, e un exemplu clasic de bulangii.

      Nu doar in situatia asta, cand e mai usor sa te repliezi intre 2 din ele in loc sa franezi cat sa treaca tot carnatul dar si la depasiri, daca stau un pic distantate poti sa le depasesti pe rand, nu sa astepti / risti o depasire de 30 de secunde.

      00
    • Zarax, spațiul ăla de 10/15 metri între tiruri, este distanța de sigu8, nu e pt cocalari!
      Dacă tu te simți ok între 2 tiruri…. numa’ ai grijă, să nu te-ngroape cu capacul pus!

      PS. Când o pricepe românu’ că șoferul profesionist e la muncă, are timpi și trasee de respectat?

      00
    • @Fisherman, bun si ai coloana de 5 tiruri care merg ca melcul. Singurele variante ar fi sa merg ca melcul sau sa depasesc 5 tiruri odata, nu?

      00
    • Pleci cu 20/30 de minute mai devreme, că de, România, PSD….

      00
    • @fisherman, soferul profesionist e la munca si asta il scuteste de bun simt, prevedere si respectarea legii. la nadlac ar trebui sa scrie „lasati orice speranta voi cei care intrati”.

      00
    • Fiecare pădure cu uscăturile ei, (nu sunt șofer pe tir), însă nu știți ce încărcătură are, cum i-au pus-o în remorcă doreii de la depozit/fabrica, șamd.
      Dacă tot sunteți așa porniți, ia gândiți-vă de câte ori v-au evitat, când faceți nefăcute, de câte ori v-au ușurat manevrele; e karma, ce dai se întoarce!

      00
    • asa cum fiecare padure are uscaturile ei, cu un ghiocel nu se face primavara.

      media soferilor de tir din romania este exact media soferilor din romania. si stim toti cum e aia.

      00
  13. Cand or pricepe unii soferi de TIR, ca drumul nu le apartine, ca faptul ca ei sunt la munca pe drum nu ii face mai deosebiti, ca justificarile lor de timp si traseu nu ii indreptatesc la nimic in plus fata de ceilalti de pe drum?

    00
    • cand or pricepe si taximetristii

      00
    • Când o să pricepi tu că tirurile au alte limite legale și newtoniene!
      Sunteți ca bicicliștii ăștia din Italia, cârduri de 10/20,cu dublări și chiar triplari, trec pe roșu, fac scandal dacă-i depășești la mai puțin de jumătate de metru, strada e numai a voastră! Vrei să faci sport? Du-te-n….. mea pe stadion, pe câmp! Vrei să-ți alergi mașina? Idem! Nu trebuie să îi jenezi pe ceilalți….. Asta dacă ești educat

      00
  14. noaptea minții la intrare în București: banda 1 dispare fără presemnalizare, benzile 2 și 3 merg înainte și, surpriză, apare o bandă #4 pt făcut stânga: https://www.google.ro/maps/@44.4461449,26.2022884,85m/data=!3m1!1e3
    Știu, doar fraierii merge pe banda 1…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.