Softul de la casele self-service Kaufland e defect

De câteva săptămâni, Kaufland a introdus case self service, unde îți scanezi singur produsele. Pentru că scanarea era prea logică, s-a apelat la o soluție cu un cântar. Adică pui produsul pe tejghea și softul știe cât cântărește și verifică dacă ești cinstit sau nu.

Dar au o problemă aiurea, mai ales la brutărie. Cumpăr 3 croisante. Sunt prea ușoare, cântarul nu le recunoaște, trebuie să vină cineva să dea cu cardul ca să le pot introduce.

Și a doua problemă: dacă ai ales un produs greșit (diferă gramajul față de ce ai ales)(de aia trebuie puse pe cântar, că verifică după gramaj) te duce la un ecran unde afli că ai ales produsul greșit și atât. Nu ai nici o opțiune. OK, am ales greșit, dă-mi voie să mă întorc să aleg altceva. Dă-mi voie să anulez. Neah, era prea logic, cineva s-a gândit că un ecran fără opțiuni e ce trebuie acolo. Să mai vină cineva să dea cu cardul ca să anuleze.

sigla-kaufland-2

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

77 comentarii

  1. „De câteva săptămâni…”

    De câteva luni, mai exact din Iunie 2019.

    00
    • nu și în provincie

    • Posibil.
      Oricum, doua experiente si am renuntat, mai bine stau la coada la casa normala decat sa imi mananc nervii cu sistemul lor.
      La Auchan e parfum.

      00
    • Nu in toate magazinele din provincie au ajuns. Am cumparat produse de la patiserie si le-au cantarit ok, nu am avut probleme.
      Cum la Carrefour au aparut versiuni mai noi de soft speram sa apara si la cei de la Kaufland update, pentru cateva produse sunt chiar utile, mai ales daca mergi la cele care se plateste doar cu cardul si prin zi/ora de varf.

      00
    • la auchan de cand au bagat casele alea asa zis self-service, la care stai la coada ca de obicei sa ti le scaneaze tanti, dupa care le pui in sacosa, duap care te duci si stai la coada la unul din automatele de plata, ca rareori functioneaza mai mult de jumate, dupa care stai la coada la iesit ca e o singura poarta si trebuie sa scanezi bonul, foarte rar am mai vazut sa functioneze mai mult de 3 4 case normale, asa ca cozile sunt ca in vremurile bune.

      la carrefour am reusit sa enervez maxim o vanzatoare, o sefa de raion si un badigard ca m-am dus cu rosiile necantarite (deh, lidl, mega si cele 2 magazine din colt de unde fac cumparaturi 99% din timp au reusit sa isi ia case cu cantar incorporat) si pur si simplu am renuntat la ele pe tejghea… cum adica, pai si inapoi cine le duce? eu sigur nu…

      00
    • Și te mândrești cu asta? I-am futut pe aia. ‘tu-i in gura cu multinaționalele lor. Nu că, ești prost, și incapabil să respecți niste instrucțiuni simple, și eventual să recunoști că ai fost neatent. Nu bă, tot aia sunt muiști in ochii tăi.

      00
    • instructiuni simple? ai un hectar de „legume si fructe” si 2 cantare. 2! se face coada mai mare ca la case. asta pe langa faptul ca instructiunile alea simple sunt mult mai simple la concurenta… pui ce vrei in punga si vii la casa.

      iar la faza cu multinationalele… esti dobitoc. presupunca o sa-ti revii, dar asta e. oricum, te iert.

      PS bomboana de pe coliva sunt virgulele alea… sunt luate de la carrefour?

      00
    • Ba baetzi, astia doi cu multinationalele in gura! Nu e ma vorba despre asta! Da’ ce fac daca sunt in situatia lu’ ala cu rosiile necantarite?! Ma intorc prin toata coada aia de la casa, printre toti aia care asteapta la rand cu carucioare: „dati-mi voi, pardon, ma scuzati, duc inapoi un kil de rosii”.

      Ce se lasa la casa duc angajatii sau paznicii inapoi, daca ai apucat sa ajungi cu ele acolo si te-ai razgandit!

      00
  2. Câteodată am impresia că nu testează nimeni softurile astea. Și de testeri e plină românia, slavă domului.

    00
  3. Carrefour.
    (Constanta)

    00
  4. La carrefour sta minim un om cu ochiul pe tine ca poate poate ciordesti ceva.
    1. La ce mm mai faci self service daca tu crezi ca te fura oamenii oricum ??!!!
    2. Trebuie sa fii prost retardat sa crezi ca fur 2 produse pe care le bag in cur si mai iau 3 produse pe care le platesc cu CARDUL !!!!

    10
    • Un om la self service poate supraveghea 4 case simultan. Tocmai ai economisit 3 salarii.

      00
    • Iar la Kaufland stau 2 sau mai mulți care să ajute la casele alea care nu funcționează mai niciodată corect. Pentru fiecare comandă, e nevoie de asistență.

      Plus, dacă cumperi chestii de la raioanul de fructe/legume, e mereu cineva acolo care să te atenționeze că trebuie să scanezi și punga aia de 10 bani.

    • la lidl nu platesti punga

      00
    • Ai ramane uimit, dar la Auchan se fura (mult), discutam cu cei de la paza. Ai 25 de produse in cos, scanezi 20 si platesti. 5 sunt “bonus”.

      00
    • Te-ai gandit ca poate acel om e pus acolo sa te ajute in caz ca nu te descurci sau sa cheme pe cineva care te poate ajuta? Nu! Te-ai gandit direct ca romanul fura! Daca ai problema si in jurul tau nu e niciun angajat ce faci? Injuri magazinul, nu?

      00
    • Ai fi surprins de cat se poate fura in magazine (de toate felurile, hypermarketuri, supermarketuri, magazin de coltul blocului, magazin de bricolaj etc).

      00
    • Nu stau doar pentru a preveni furturile, ci si pentru a valida achizitiile de alcool (softul e creat pentru a preveni cumparatul de alcool de catre minori, asa ca vine o tanti/un nene sa dea cu cardul si sa confirme ca ai 18+), plus ca, uneori, sunt si clienti care chiar nu se pricep la tehnologie moderna, mai au nevoie de sprijin. De asemenea, mai au produse cu 50% reducere, care se confirma tot de catre un operator uman, altfel romanu’ verde ar bifa la juma de pret tot cosul.

      00
    • La Kaufland stă cu ochii pe tine din două rațiuni: prima, să te asiste cu aplicația și a doua; să nu bagi fise în echipamentul de bancnotă. Întâmplător echipamentele de procesare numerar sunt puse de noi. 90% din intervenții le avem din cauză că se bagă fise în bancnotă.

      00
    • Noooooo, ca nici nu fura romanul ….

      00
    • NOU
      #27

      La carrefour stă acolo pentru ca poate iti iei alcool și trebuie să te deblocheze cand vrei sa plătești. Nu de alta, dar poate vrea vreun minor să ia alcool și „omul care stă cu ochiu’ pe tine” e un filtru bun.

      00
    • recunosc ca am furat 2 holtzsuruburi de la dedeman.
      mi-a fost rusine sa ma duc cu ele la cassa, era si coada, ma vedeau ailalti, asa ca am iesit fluierand pe usa mare, no problem

      00
  5. eu am avut o problemă cu pungile de la legume-fructe care trebuie plătite. am luat niște chestii, la cântărire am ales ”pungă bio” (mno, asta era). scanez produsele, le pun pe cântar, apăs pe butonul de plată, softul zice să chem un angajat sau ceva de genul. nu-mi zice de ce, nu-mi zice care e buba, nimic.
    vine o doamnă, ”păi aveți și pungile alea, trebuie să le plătiți, uite, dați cu cardul ăsta pt fiecare pungă pe care o aveți” (atârna p-acolo un card-carton într-o țiplă). și eu de unde să visez asta!?
    am văzut la un moment dat cum cineva avea o problemă pt că luase o sticlă de sus și băuse din ea și cântarul nu mai recunoștea produsul. m-am prins și i-am zis. noroc că în zona aia sunt tot felul de produse. și-a scanat propriul produs, apoi a luat o sticlă neîncepută de pe raft, a pus-o pe cântar, la final a pus sticla neîncepută la loc în raft și pe cea începută și scanată în sacoșă.

    00
    • De aia nu e voie să te apuci să consumi băuturi și alimente în incinta magazinului.

      00
    • în 99,9999% cazuri încerc să respect asta. dar mi s-a întâmplat de vreo 2 ori pur și simplu să leșin de sete. din fericire pentru mine, nu era în magazine cu case self-service. am pus sticla de apă goală pe bandă și am plătit-o.
      n-am făcut niciodată asta cu mâncare, nici măcar preambalată, dar cu apă sau suc, ceva de sete, mi s-a mai întâmplat.

      00
    • @A
      Ca în toate cazurile în care se introduce o taxa pe ceva care înainte era gratuit de trezesc in mine amintiri antitotalitare. Personal ideea de a plăti și un ban pe punga „bio” care până ieri era gratuita sub pretextul „luptei împotriva poluării” in condițiile in care se vând în continuare în același magazin pungi „ne – bio” mi se pare pur și simplu ipocrizie corporatista. Scopul nu e lupta cu poluarea cu strict banii. Urmează să ceară 10 bani pe eticheta cu fructele cântărite și 5 bani pe bonul fiscal. Pe bune.
      Prima dată când mi-a cerut 10 bani pe punga „bio” am scos fructele din ea și am lasat-o acolo. Acum le cântăresc in pungi de hârtie de la raionul de patiserie pe alea inca nu le taxează.

      00
    • pungile ne-bio le platesti sau nu?

      00
    • Nu, pungile „normale” (alea de legume/fructe transparente, alea de la raionul de patiserie/brutarie din hartie cu „feareastra” de plastic etc.) nu se platesc.

      Se plătesc doar alea albicioase „bio” – și nu peste tot. Din ce-am observat, doar Kaufland și Carrefour cer 10 bani pe pungă. Lidl, Auchan, Mega nu cer bani pe ele.

      Nu mă deranjează costul pungii, mi se rupe de 10 bani în plus sau în minus, cât mă deranjează felul în care este implementată toată treaba. Pe lânga că trebuie să scanez manual una din cele 3 etichete la Carrefour (de ce pula mea sunt 3 diferite, nu știu?!), nici nu poți să nu iei pungă în unele cazuri.

      De exemplu, la vitrina asistată unde se servesc măsline și altele la vrac, nu te întreabă nimeni dacă vrei pungă. Ți-o bagă pe gât. Dacă nu vreau pungă, ce fac? Vin cu caserola de acasă? Mi le dă în palmă?

      La fel și cu cea de carne. Le cer să-mi pună friptura sau carnea tocată direct în mână?

      Și dacă mă răzgândesc și nu mai cumpăr?

      Și ca să continue ipocrizia – gogoșile și alte produse de genul prăjituri sau mai știu eu ce (cele care sunt produse intern) vin în caserole de plastic.

    • au schimbat tactica, acum cand cantaresti ceva te intreaba ce ambalaj ai: fara, cu ambalaj 10 bani si inca una, nu mai tin minte. Dupa care iti baga in pretul produselor si pretul pungii.

      00
  6. Pai se merge pe principiul ca ai venit la furat, si de aia trebuie sa-ti iasa totul perfect sau sa il chemi pe nenea sa dea de 5 ori cu cardul poate-poate te lasi batut si mergi inapoi la casa de marcat.

    00
    • +1
      In Romania cu cat te duci intr-un magazin frecventat des de saraci, cu atat se presupune mai mult ca mergi la furat. Magazin pentru saraci nu inseamna neaparat magazin cu produse ieftine, poate fi si un magazin cu produse scumpe(de exemplu Mallurile). De Hypermarket nu mai spunem, toti vin la furat. Daca nu respecti un anumit tipar pe care il au ei: fraier care isi ia cos mare si trece prin toate rafturile, cumpara lucruri fara sa le analizeze doar pentru ca are impresia ca are nevoie, sta minim 2 ore in magazin si pleaca cu cosul full; inseamna ca esti la furat 100%.

      00
  7. pai voi sunteti testerii, ce nu pricepeti?

    00
  8. eu n-am inteles softul ala, jur. am mai cumparat de la carrfour in sistemul asta si e chiar ok si intuitiv dar la kaufland nu inteleg treaba cu scanat, cantarit, pus in dreapta, stai asa ca s-a miscat putin, unde e produsu, uite produsu, nu e produsu….plm…parca e soft facut de dancila

    10
    • Sa nu se fure domnule, ca le faci paguba

      00
    • NOU
      #41

      Si la Mega e cu cantar. M-am dus fericit fara punga ca le bag in ghiozdan, pac, nu mergea ca nu le puneam langa. Iar la 2 produse i se parea ca se miscau si trebuia sa astept cateva secunde sa isi revina… Parea deci ca merge mai departe chiar si cu eroare de cantarire… N-am intrebat cum faci cand ai mai multe cumparaturi, gen 2 pungi, ce se intampla cu cantarul vietii….

      00
  9. mult noroc la cumpararea unui bax de ceva(apa suc bere) pe care nu-ti doresti sa-l desfaci :)) ia si scaneaza, de 4 luni ma plang la kauflandu din zona. defapt m-am obisnuit. cum ajung cu baxul urlu, MEDIIiiiiiiiiiiiiiC! :))))))))

    00
  10. nu poți să cumperi 2 baxuri de apă de exemplu că sunt prea grele.
    sau le plătești separat, iei un bax, îl cântărești, îl plătești apoi și cu celălalt la fel.

    00
    • Da, am zis mai sus: cântarul ține maxim 25 de kile. Pentru cumpărături care depășesc greutatea aia, te duci la casa normală, nu te apuci de miorlait că aia express nu e pentru tine. Da, se așteaptă să înțelegi că express înseamnă gen coș de mână, nu un carucior cu cumpărături pentru o lună.

      00
    • Daca cumperi 2 baxuri de apa nu inseamna ca faci cumparaturi pentru o luna.
      Pur si simplu nu are rost sa stai la coada la casa normala cand ai doar atat de luat.

      00
    • Faza cu cantarul tine maxim 25kg ai scris-o dupa ce am lasat primul comentariu.

      00
  11. E ok cand ai putin, cand ai mult pierzi mult timp. Si mie sistemul de la Auchan cu scanari si plata dupa mi se pare cel mai rapid. Ce ar fi frumos ar fi sa se ieftineasca RFID-urile(cum e la alarme) si cand treci cu cosul prin cititor sa citeasca direct tot ce ai in cos fara scanari si sa iasa bonul.

    00
    • Ce ar fi sa fie ca in strainatate si sa ai RFID pe cos. Iei produsul de pe raft, scanezi, pui in cos si tot asa. La final te duci frumos cu cosul, platesti si pleci.

      00
    • Deja s-a trecut la next level, aplicatie pe telefon!

      00
    • La Decathlon tot ce cumperi se scaneaza via RFID, dar la noi inca nu am vazut self-service la Decathlon. Inafara ai bagat cosul in spatiul de scanat, confirmi pe ecran ca e totul OK, ai platit si ai plecat.

      00
  12. NOU
    #54

    Si auchan au self service si functioneaza bine dupa ce prinzi miscarea.
    Ce-i drept produse de patiserie vrac n-am cumparat.

    00
    • Ihi! La Auchan am renuntat la casele alea dupa ce am fost nevoit sa chem omul de trei ori ca nus ce articol nu voia sa fie scanat din prima.

      00
  13. La Kaufland Timisoara fac croissantele mai grele, că le recunoaște cântarul :)

    00
  14. NOU
    #58

    In UK aproape toate lanturile au self service, si cantar pentru a testa corectitudinea.

    Initial aveau toleranta foarte mica pentru diferentele de greutate, si apareau probleme cum zici tu. Acum au relaxat restrictiile si rareori este nevoie de interventie.

    00
    • Cantarele la Kaufland nu sunt omologate și rata de eroare e relativ mică. Treaba e ok totuși fiindcă la instalate se calibreaza foarte atent. O să mai dea gherle pe măsura ce se mai așează …dar o să fie rezolvate.

      00
    • Hai lasa-ma, cam vazut la Tesco anul trecut. Era jale, la fel ca la Kaufland. Acolo cred ca era mai ok doar cu oameni. Faceaua femeile alea la drumuri du-te vino, fara nr, fara nr.

      00
  15. La berea fara alcool trebuie sa vina un angajat sa scaneze stickerul lui ca e OK sa cumpar produse alcoolice, adica am peste 18 ani, bine nu-ti cere buletinul dar se uita la fata ta :)
    Pai, in puii mei, e FARA alcool!

    Si da, inca e la inceput sistemul, multe erori. Dar tot il folosesc pt ca la case e jale.

    00
  16. Amuzant e cand nu recunoaste nici legumele/fructele cantarite anterior si scanate. M-am chinuit 3 minute cu o punga de cartofi pe care softul insista ca trebuie s-o reasez :)) Solutia la asta de langa mega mall e tot romaneasca, in sensul ca mai toti angajatii iti deblocheaza casa pe modulul „angajat”, astfel incat sa poti scana si aseza pe cantar orice produs, fara criteriul de cantarire, probabil, ca nu da eroare niciodata.

    00
  17. Acum un an si un pic veneam din State. Acolo facusem cumparaturi de vreo 2 ori la Walmart. Vad ca toate negresele (eram in Tennessee) scanau singure la self-service (nu mai vazusem pana atunci). Zic: ba. ce bine ar fi sa avem si noi, ca m-am saturat de acriturile alea de la Carrefour.

    Vin acasa, dupa cateva zile ma duc la Carrefour Ploiesti – case self service! Pe ideea:
    Eu: case self service
    Carrefour: say no more!

    Intru la Auchan – le zice self service, dar nu sunt. Tot nu scapi de acrituri, iar coada e si mai lunga decate la alea „normale”.

    Altfel, e misto Skoda Superb, dar Mazda 6 o bate la c** la ergonomie. La noi la corporatisti ii zice „Human-centered design”.

    10
    • Designul Mazda e Kodo la exterior si Jinba-Ittai la interior. La corporatiști se folosește intensiv “Fleet manager – centered design”, ca ăla decide ce se cumpara sau de unde. De aici si pachetele business cu conținut ciudat sau culorile intens pastelate gen negru, gri închis sau variațiuni.

      Dacă ai fost in Tennessee, ai trecut prin Lynchburg? Un tur de distilerie, la Jack acasa. Foarte mijto. Pe ghidul nostru îl chema Jesse James.

      Acum vreo 20 de ani eram tot in State si mi-am scanat singur produsele la magazin. Venit in vacanța in România, aici își scanau doar polițaii singuri șpaga.

      Sincer, nu știu unde găsești tu acriturile la supermarket. Eu încă n-am avut norocul. Un buna ziua si un va rog, împănate cu câte un mulțumesc fac minuni se pare.

      00
  18. Da, e aceeasi mizeri si la Auchan, cand trebuie sa te obisnuiesti sa pui produsele primele, apoi plasa, pentru ca e prea usoara si daca ai scanat plasa nu te lasa sa mai scanezi nimic pana nu o pui pe cantar. Carrefour au ales cea mai buna optiune, scanezi si atat.

    00
  19. Dintre magazinele cu case de tip self-service (Auchan, Carrefour, Kaufland.. cel putin la mine in provincie astea-s), Kaufland au dat exemplul perfect pentru „concept bun, implementare proasta”. Mi se pare stupid faptul ca interfata respectiva nu are optiunea de a introduce mai multe produse de acelasi tip. (de exemplu, la un six pack de bere trebuie sa scanez individual fiecare sticla si sa o asez pe cantar). Culmea, in meniul de „admin”, functia exista.

    00
  20. De 4 ori am fost la Kaufland la case automate. De 4 ori am avut nevoie de „asistenta”.

    – Prima data nu se cantarea un borcan cum trebuie. A trebuit sa vina sa-mi reseteze greutatea.

    – A doua oara, cumparasem 2 gogoși de la raionul de patiserie, feluri diferite. Evident, ca n-am luat 2 pungi pentru cate o gogoașă diferită. E anunț mare cum că ar trebui să folosești pungi ECO/BIO (sau ce pula mea sunt alea de 0.10 bani) cu răspundere, e logic că vreau să le folosesc și pe alea din hartie+plastic cu răspundere, nu? Am băgat prima gogoașă… și-mi zice să o pun pe cântar. Pai bine gogule, ce pula mea fac? Scot gogoașa din pungă și o așez pe cântar, așa „brut”? Sau scot a doua gogoașă din pungă și o țin în mână? A venit o tanti, mi-a anulat gogoașa inițială, după care le-a scanat pe amândouă, cumva, la grămadă. Oricum n-a reușit să gasească gogoașa care trebuie și a băgat una la același preț…

    – A treia oară luasem o caserolă de 250gr de căpșune. Evident că nu merge codul de bare. Dau să caut manual, găsesc „capșune” (cu o poză cu căpșune vrac) si „căpșune 500gr” (poză cu caserolă). Mă vede tanti ca sunt nedumerit, se duce să întrebe, că nici ea nu știa. Aparent trebuiau alese căpșunele vrac. Nici aici n-a mers cântarul cum trebuie.

    – A patra oară, ca de obicei, eu cumpăr pungi de hârtie pentru a lua cumpăraturile cu mine acasă. Logica mea e să scanez punga de hârtie prima, după care să pun produsele în pungă, nu? Economisesc timp. Nope. Nu merge așa cum trebuie, trebuie să așezi produsele pe cântar, plătești, iese bonul, după care să pui produsele în punga. I shit you not. (Ce-i drept, prima dată așa am făcut și nu a zis nimeni nimic, și totul a mers bine mersi, a doua oară mi-a zis tanti că uneori nu se cântăresc produsele corect, ceva cu distribuirea greutății, I guess?)

    Mi-e deja aiurea cu casele alea.

    La Carrefour e parfum. Nu cred că-mi ia mai mult de 60 de secunde să scanez, plătesc și să ies din secțiunea aia, dacă sunt în grabă.

    La Auchan e cu dus și întors – îmi place ideea, că tanti aia scanează mult mai repede decât aș scana eu, și în general coada se mișcă mai repede că nu stă să împartă fiecare în 6 metode de plată și să se coiască să caute 50 de bani în portofel, DAR:

    – nu stiu dacă am văzut mai mult de 3 case (din 10, cred?) deschise în același timp
    – e coadă mai mereu la ele
    – pentru un motiv incredibil de stupid, casele alea cu self-payment se închid cu aproape o oră înainte de închiderea magazinului. Cel puțin la Auchan Constanța (VIVO), ultimele 15-20min, înainte de închidere, sunt foarte aglomerate la casele tradiționale.
    – faptul că stă altul după tine la coadă te face să te grăbești să eliberezi banda; nu-mi place să încurc lumea, așa că arunc cât pot de repede cumpăraturile unele peste altele, ceea ce ma irită. La Carrefour dacă nu sunt toate casele ocupate, pot să-mi scanez în ce ordine vreau eu, să le așez cum trebuie în pungi.

  21. Eu inteleg ideea insa mi se pare un articol carcotas, la fel de bine putem analiza eficienta scazuta teslei in batut cuie, nu are destul forta pentru cele mare si la tinte subtiri nu are precizie.
    Evident ca alea sunt problemele unde ai nevoie de asistenta umana insa nu se schimba toate casele cu astea, daca te duci sa iei 2 sticle de cola si un pachet de tigari e mai rapid sa mergi la self checkout.

    00
  22. Carrefour e singura implementare cu sens.

    La.auchan s-a bagat(in cluj de ex) pe langa self pay este si self service ca la kaufland. Dar cumva merge mai repede si mai bine. Cum necum nu au atatea erori.

    La kaufland e crima si pedeapsa. Ia-ti produse cu reducere. Daca nu ai solutie sa maschezi o eticheta citeste ce vrea el… si daca citeste s-ar putea sa nu recunoasca greutatea. Produse multiple nu se poate… ti-o iei in bot daca iei un bax de apa.

    Sincer, zici ca e facut de psd ca sa arate ca civilizatia e de cacat.

    00
  23. ”-Doamnă sistemul ăsta e cam are hiba asta!
    – Da domnule! Știm de 3 luni de ea!
    – Pai de ce nu faceți ceva?
    -Noi? Noi suntem niște simpli angajați! Nu avem nicio putere.
    – Exact! Dar aveți șefi. Ar trebui informați ca să ia măsuri.
    – Ei haideți! Noi suntem aici să ne facem treaba nu să dăm sfaturi la șefi!”

    Cam ăsta a fost dialogul după ce a treia oara consecutiv la o casă de genul am avut nevoie de ajutor din motive de soft idiot. Sper doar ca sin dorința de a nu își pierde locul de muncă doamna respectivă facea tot ce putea să iasă treaba cât mai rău ptr programul respectiv. Căci altfel tare păguboasă atitudinea ei. Tot pe calea asta le mulțumesc celor de la Kaufland ptr sistem dar eu voi trece pe la casă cu operator uman de acum încolo! Ultima data din 3 produse am avut eroare la două si nu din vina mea. Pentru unul a trebuit sa intre femeia in 3 sau 4 submemiuri. In plus faza la care le scanezi, le pui pe cantar și după ce plătești le poți pune in sacoșă ma zgârie efectiv pe creier!

    00
    • Atitudinea asta poate fi și rezultatul unor experiențe anterioare neplăcute.
      „Șefu’, clienții zic că nu e ok aia și aia, nu funcționează ailaltă, poate ar trebui să rezolvăm.” „Nu e treaba ta să-mi zici mie ce să fac”- pe un ton acru.
      Sau șeful și-a însușit ideea, a prezentat-o mai sus ca a lui și a luat primă.
      După vreo două d-astea îți trece ce orice.

      00
  24. Nu stiu voi, dar eu dupa primele experiente am devenit brusc conservator si merg doar la case clasice. Nu imi place nici ideea de big-brother si vreau ca cineva sa ma serveasca. Are bill burr o duma din asta, ca ne pun astia tot pe noi, clientii, sa facem treaba. In curand cred ca vom ajunge sa maturam noi, iar daca iei ultimul produs pe raft obligatoriu dai si cu o laveta, sa lasi curat.

    00
  25. Astazi am ales sa stau vreo 20 minute la coada la casele normale. Am incercat de 3-4 ori casele acelea expres, idem, se blocheaza, daca iei ceva usor se strica cantarul, e absolut aberanta faza cu cantarul acela. In schimb la Carrefour e super OK.

    00
  26. Te prefaci ca cantaresti produsele, cumperi numai o punga, pui totul in punga primesti bonul cu cod de bara si iesi…

    Am patit eu, am avut nevoie de inca o punga dupa ce am cumparat produsele, am platit pentru punga am primit bonul cu codul de bara si cu aia am iesit, nu a fost nici o problema…

    00
  27. ca sa imi dau si eu cu parerea pe subiect.
    La Carrefour softul e excelent, design foarte user friendly, totul ok.
    La Auchan..in prima versiune…era exact acelasi soft pe care il foloseau angajatii la case, UX groaznic, ma facea sa ma simt asa de parca m-am angajat eu la Auchan si trebuie sa ma specializez in softul lor. Ulterior l-au imbunatatit si e chiar ok.
    La Kaufland inca nu am incercat…dar din cate inteleg din comentariile de pe aici…trebuie sa pun FIECARE produs pe cantar gen daca vreau o sticla de cola trebuie sa o cantaresc? HAHAHA WTF?! La Auchan si Carrefour le scanez direct din cos daca nu am chef sa le mai scot.
    How about no.

    00
  28. o porcărie de soluție la o non-problemă.

    -pune în plm articolele pe bandă cu codul de bare spre angajat
    -pe măsura ce angajatul îţi scanează produsele tu ia-le în mână și pune-le direct în sacoșă
    -ține portofelul la îndemână și după ce ai terminat cu produsele te uiți direct pe ecranul ala monocolor cu totalul și scoți banii.

    așa scapi de cozi. nu cu tâmpeniile astea de case automate.

    lui carrefour îi place să arunce cu banii pe reclame boeme la tv cu oferte la produse de doi bani, scene cu familii fericite și cu tot felul de pălăvrăgreli despre iubire și inspirație, cu melodii de fundal repetitive, mai nou și cu brand sound la finalul reclamei, dar ajungi în magazinele lor și te izbește depresia când vezi interioarele care arată la fel ca acum 20 de ani și mutrele triste și obosite ale angajaților.
    iar mega image se apropie rapid de aceeași situație.
    ultima inovație carrefour sunt ecranele cu difuzoare aflate lânga rafturile frigorifice. pe lânga faptul că magazinele sunt deja arhipoluate vizual, acum ai și mai multe reclame cu zgomot ca să iasă un ghiveci de îmi vine să nu mai intru acolo. Aș lua un ecran din ăla să îl pun în priză în dormitor la șeful carrefour.

    10

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube