blogoAutor:
valimiercuri, 6 noiembrie 2019, 03:11 124608 79
Un cititor m-a rugat să pun pozele astea aici, ca să mai vadă publicul cât de sigură e mașina asta, poate se mai calmează din racerii care scot untul din ele.
Mulțumesc că ai citit acest articol. Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$
79 comentarii
NOU
#1
Xxx
Racerii nu merg cu loganul iar în cazurile când merg nu e mare paguba.
Si arata-mi o masina care se descurca la impactul cu copacul?
10
NOU
#2
Liviu
Numa să nu fii tu în locul copacului pe care îl nimerește un reisăr din ăsta, că atunci o sa te răzgândești…
00
NOU
#3
razorsbk
Orice Tesla.
00
NOU
#4
Serban
Cauta pe YouTube Laguna crash test, făcut de cei de la fifth gear ca nu le venea sa creadă ca era prima mașina din Europa cu 5 stele la NCAP…. Și au ciocnit-o de un copac la viteza mai mare decât testul NcAp
00
NOU
#5
Bluehand
Reisarii au pisicute tunate cu ornamente cromate si tobe gaurite cu luminitze in ele
00
NOU
#6
condoleantze
Numai va drogaț, Paul Walker a dat cu copacul intr-un Carrera gt de 600mii de coco si nu s-a terminat bine.
00
NOU
#7
Green
Dan „Finuţu” din Buzescu a dat cu Audi A8L într-o dubă și acum ascultă manele într-o lume mai bună.
00
NOU
#8
vali
ceva fiu de rege al asfaltului din moldova a intrat cu un Gklasse AMG într-o depășire și a câștigat un tatuaj cu OVLOV pe frunte.
NOU
#9
A.
@Green: m-ai facut curios și am căutat. Citat din stirileprotv probabil copiat de pe whatsapp:
„La un moment dat, acesta a decis sa intre in depasire lucru care l-a iritat pe celalalt sofer. Asa ca s-au sicanat si chiar s-au lovit in lateral. Din nefericire chiar in acele momente venea tare din fatza un Audi A8, condus de Dan Finutu, personaj cunoscut in comunitatea suedejeasca din Alexandria. Finutu a intrat direct in BMW.”
00
NOU
#10
A.
Scuze, revin, articolul keeps on giving. E scris probabil de un student un pic coca. Sau poate încearcă să se conecteze cu cititorul actual.
„Toate cele trei autoturisme implicate in acest accident sinistru sunt extrem de puternice. Tocmai de aceea 7 oameni s-au prapadit instantaneu iar alti 8 au suferit rani grave.
Primii doi soferi se cunosteau, spun anchetatorii. Este posibil sa se fi luat la intrecere, mai ales ca ambii goneau.
Cert este ca toate cele trei autoturisme scumpe de altfel s-au facut praf. Din Audi A8 , o masina care porneste de la o suta de mii de euro a ramas doar un morman de fiare.”
00
NOU
#11
Flocea
După 100 km/h sistemele de siguranță active și pasive reprezinta ce reprezinta pentru genisti costumul ăla. Îți dau șansa la un sicriu deschis, dacă ai noroc. De la Xc90 la Veyron.
00
NOU
#12
Floo
Am avut trei Renault Megane, de la ’99 in sus. În timp ce eu conduceam rablele astea frantuzesti, unui prieten ii cumparase taica-sau un Sandero nou. N-a fost racer, a murit ca un fraier, nevinovat, lovit in lateral de remorca unui tir, a dat cu capul de stalpul B pentru că n-a avut airbaguri laterale. Daca avea airbag cortina se dădea jos pe picioarele lui din mașină. Stii zona, acolo în dealul Perșaniului unde sunt parapeții ăia de beton între benzi.
Recent am condus doua Dacia, un Van si un Duster, ambele după 2012. Ambelor le-am uitat farurile aprinse pentru că hei, la Dacia bipăie discret de 5 ori și apoi pa!
Nu sunt heităr pentru că ar fi proști și n-ar avea tehnologia, sunt heităr pentru că le fac în mod intenționat cu tehnologie proastă. Sunt niște autovehicule ok dar nu vreau să aflu pe pielea mea la ce altceva au mai folosit tehnologie proastă și retardată voit.
PS: La Duster de 20k euro au putut să-i puna telescop la capotă cum n-am văzut la Renault, dar n-au putut să-i puna un beep infinit la faruri cum aveau Renault acum 20 de ani. Băăă …
11
NOU
#13
Radu
tu ai o problema cu auzul sau cu vigilenta
sa bipaie de 5 ori si tu sa-ti vezi de drum e cumva ireal :). Nu vrei, mai bine, sa te sune, eventual sa-ti trimita si un email?
fyi, n-am uitat o data farurile aprinse la Logan, chiar daca bipaie „doar” de 5 ori
00
NOU
#14
Eugen
Păi tocmai lipsa chestiilor gen „urlă de zici că vin minerii dacă las farurile aprinse” înțeleg eu că face Dacia (un pic) mai ieftină decât concurența.
… Asta, lipsa airbagurilor, nimicuri de astea…
00
NOU
#15
gigi
Vad ca te-ai umplut de minusuri ca de purici.Sunt de acord cu tine, Dacia este o masina mediocra care in schimb are niste preturi prea mari pentru ceea ce ofera.Nu vreau sa mor patriot in masina nationala.
00
NOU
#16
mijai mihai
Eu am telescop la capota pe echipare cheala. Băăă
00
NOU
#17
Floo
@Radu: La Duster am ajuns in parcarea hotelului, o persoana ce tocmai coborase din masina a venit in dreptul usii sa-mi ceara portofelul. Fiind motorul oprit n-am putut deschide geamul asa ca am deschis usa. Pana am vorbit, am cautat si i-am dat portofelul sau dus dracului beep-urile.
La Logan nu mai mergea AC (nu ca la Duster ar fi bagat aer cum trebuie). Parcat, inchis geamuri, oprit motor, senzatie de sufocare, am deschis usa pana sa-mi strang incarcatorul, suportul din parbriz, samd (trebuia sa predau masina). Ma suna Gigel a doua zi sa-mi spuna ca i-am lasat farurile aprinse.
Dacă n-ai percutat în cele 5-6 secunde ai umplut-o de sânge.
00
NOU
#18
Alex
La Clio din 2019 poti sa scoti linistit cartela din masina si farurile raman pornite. E adevarat ca face ca toti dracii dar nu-mi explic de ce nu se opreste tot in momentul in care scoti cartela din locasul ala.
00
NOU
#19
Floo
@Alex: Ești sigur ca nu rămân doar pe poziții, cum e normal sa rămână?
00
NOU
#20
androidul cu sobolani
E motivul pentru care am ramas la VAG. In urma cu multi ani a intrat cineva care derapase in mine si m-a impins de pe sosea direct intr-un pom. 80-90 km/h. Frontal. Eram cu un Polo 2003. Nu am avut absolut nimic. V-as arata fotografiile ca sa vedeti cum se comporta la impact o masina bine facuta. Am explorat recent Duster sau Lodgy dar sunt la ani lumina in privinta sigurantei.
11
NOU
#21
AdrianH
Desi ai dreptate in mod clar, numarul celor care ti-au dat minus este mai mare ca al celor care ti-au dat plus. Concluzia: ….nu vreau sa-i jignesc dar asa sunt!
00
NOU
#22
A.
Pom frontal != Pom lateral.
Pom sau stâlp lovit cu laterala e foarte delicat în orice mașină (crumple zone aproape inexistentă, obstacol care acționează ca o lamă). Cel mai probabil e daună totală, posibil chiar și la șofer, la viteze relativ mici.
10
NOU
#23
Emil C
Dacă aveai mai mult de 50 la ora erai mort. Mănînci rahat cu 80-90 ai tăi. Polo din 2003, mă faci să rîd.
00
NOU
#24
Damian
Confirm ce spune colegu’, polo urile din 2003 sunt date dracu’… Eu m-am rostogolit de 5 ori cu unul.. Țin si acum minte cum mă dădeam peste cap și ascultam Tiesto- Adagio For Strings.
10
NOU
#25
Eugen
Ăla e Logan de acum 10 ani. Nu știu acum dacă tot așa e, țin minte că acum câțiva ani DACIA încă vindea mașini fără airbag pasager (și fără abs?). Nu mai vorbim de rachete gen airbaguri laterale, cortină etc. Poate de asta era mai ieftină.
Nu numai DACIA, chiar și Renault. În 2008 mi-am luat Symbol și a trebuit să plătesc opțiune extra: Airbag pasager. Nu mai vorbim de laterale sau cortină, că n-am avut atâția bani.
o singura nelamurire am: poza cu duba de Fan Courier cu bara belita face toti banii! A. era sa uit nu Raceri sunt Riceri cei care fac curse cu Dacia. Pentru cei care stiu.
00
NOU
#29
Sly
VW a lovit un copac „Logan”? Are față mutată bine pentru o așa dihanie.
Dacie iei ca e ieftina….daca vrei siguranta iti iei un T34 de la ucrainieni.
nu stiu ce sa zic, fiecare cu notocul lui. eu am avut acum 5 ani accident cu un sandero din 2008. am intrat cu fata in latelarala stanga spate a unui passat care s-a hotarat sa intoarca de pe banda 1, ca ratase iesirea de pe CB de la Otopeni spre aeroport. cat aveam la impact nu mai stiu…ca numai la asta nu m-am uitat…ultima oara cand verificasem viteza era in jur de 100…ca era dimineata, soseaua libera si asfaltul bun.
la mine pagubele au fost: airbag-uri, centuri, radiatoare….plm…dauna totala..dar nu am avut nimic. eu zic ca s-a comportat onorabil…dar nu as mai incerca asta voit
00
NOU
#33
dan
Păi vezi! De-aia nu ne pun ăștia asfalt nou, ca să nu ne facem de cap.
00
NOU
#34
Andrei
Eu zic că iese la polish…
00
NOU
#35
rasta
Nu contest, siguranța nu poate fi un punct forte la banii ăștia. Ma uit îngrozit la vitejii, în special cu Duster, care merg de parca s-au trezit cel puțin în X5 sau ML. Am mers cu Duster, e destul de înspăimântător tangajul în curbe.
Dar ați observat ca în prag de 2020 lumea încă evaluează siguranța unei mașini după cum supraviețuiește tabla, nu după cum supraviețuiește cel din habitaclu!?
00
NOU
#36
Vio
Eu ma uit ingrozit la vitejii cu bmw.. cu cat mai vechi cazanul sau mai cocalar soferul, cu atat mai mare pericol pe sosea.
Cat despre Duster, poate ai vrut se spui ruliu, nu tangaj… si asta spune tot despre abilitatile tale de a-ti da cu parerea despre masini…
Si inca un lucru: o masina mai inalta, cum e un suv, oricare ar fi el, este mai putin stabil in curbe decat o masina mai joasa, pt ca fizica de clasa a 9-a.
00
NOU
#37
rasta
Potato, patato. Pe sistemul hai sa ne simțim noi deștepți ca știm care BMW este e46, iar toți ceilalți nu au habar când vine vorba de mașini… Bravo!
00
NOU
#38
stefanb
Pentru cei ca mine, care nu stiau:
Ruliu – balans stanga-dreapta (cand faci s-uri)
Tangaj – balans fata-spate (acceleratie / frana)
00
NOU
#39
Walter White
Eu mereu cand imi cumpar masini noi ma uit mai intai la tangaj. Daca nu are tangajul bun nu cumpar. Pretul masinii nu e important pentru mine, daca are tangaj bun eu sunt fericit. Tangaj.
Problema e că rolurile se mai schimbă și poți merge și cu 10 la oră și intră Mario sau Huidu în tine. De asta ar trebui văzut dacă te scapă de moarte un Logan nou vs o mașină decentă de 5 ani. Asta pentru fanii „mașină nouă”.
10
NOU
#44
Xxx
Stai si astepti în statia de autobuz si intra masina in tine … sau stai in Tesla si masina ia foc cu tine înauntru … si tot asa. Daca te mananca normal ca o sa-ti masina mai zdravana ca te simti mai sigur ca ce plm e ala condus preventiv … pâna dai de altul cu aceeasi masina sau masina mai mare
10
NOU
#45
omu_negru
La 3 stele euroncap io zic ca arata destul de bine.
00
NOU
#46
Eugen
Adică îi poate face înmormântare cu sicriu deschis.
00
NOU
#47
Radu M.
Deci circulați pe mijlocul drumului că acolo nu sunt copaci…
„Cititorul” putea alege orice alt model sau singurul accident văzut era cu o Dacie?
Bine că ai venit tu sa ne zici că sunt mașini ieftine. Spoiler alert și cu o mașină de 10 ori mai scumpă tot aia pățești.. și nu e nevoie sa mergi mult mai repede. Multe Loganuri văzute au fost lovite de mașini scumpe și da atunci puteai sa faci o comparație. Dar și atunci nu ajungeai decât la concluzia evidenta că mașina mai ieftina e mai proastă …dohh..
00
NOU
#48
Andrei
Si totusi, nu a sarit niciun airbag…
10
NOU
#49
Skyler
Airbag-ul, vrei sa zici.
10
NOU
#50
Cezar
Am si eu copac d’ăla. Nu am avut probleme cu el până acum.
20
NOU
#51
vali
cât costă revizia anuală?
NOU
#52
Cezar
O juma’ de căldare de găinaț.
10
NOU
#53
Emil
Lovit în sensul giratoriu de un Opel Astra cu sofer băut cu circa 140KPH, lateral, în stâlpul A (dintre aripa și usa fata pasager). Mașina (Megane) s-a rotit in jurul axei sale de 3-4 ori complet. Pasager în dreapta aveam , nu a pățit mai nimic deasemenea. Mici contuzii, nimic altceva. Era varianta cu un infinit de airbaguri.
Mâncam pufuleți pe DN1. Sus pe pod la Ikea. Mi-a căzut punga și l-am atins ușor de tot pe ăla in fata (eram într-un ditamai Hilux). A plecat airbagul (habar nu am de ce) ideea e că 2 săptămâni am avut ditamai fruntea umflata de la airbag. Și s-a spart geamul lateral din cauza airbagurilor :))
10
NOU
#54
Octav
Acum ce masina conduci? Ca sa stim…
00
NOU
#55
A.
Nu cred că ai măsura lucrurilor, la 140 la oră e game over. Poate 140 cand a început frânarea.
La aia cu punga de pufuleți no comment. Just SMH.
10
NOU
#56
maxp
ce marca de pufuleti?
00
NOU
#57
florin
ai grija … pufuletii ingrasa
00
NOU
#58
Flocea
La 140 km/h impact lateral îți creșteau trandafiri pe piept acum.
Nu prea văd pozele astea ca fiind relevante în vreun fel. Sunt atât de mult variabile pe care nu le știm.
De exemplu cât avea Loganul ăla înainte de impact? Dacă avea 100km/h eu zic că arată super ok, dacă avea 30km/h atunci e nasol. Dar și atunci
Din poze pare foarte ruginit, și e primul model. Dacă e fabricație înainte de 2005, e foarte posibil să fie unul din modelele alea afectate serios de rugină. Probabil pragurile și multe altele sunt deja roase.
Nu știm cât de cârpită e mașina (dacă e 2004 are deja 15 ani). Poate partea aia a fost deja îndreptată de 2 ori până la accidentul cu copacul.
¯\_(ツ)_/¯
00
NOU
#61
Attilla
cu 2 ventuze si nitel chit…masina din poze circula si acum
00
NOU
#62
Ovi
Corsa C din 2003 are 6 airbaguri. Cel putin masina mea, fiind ceva echipare de top. Dar cel mai important lucru, condusul preventiv, sa nu sara vreun copac in fata masinii.
10
NOU
#63
Eugen
Sau să nu facă drumul stânga brusc.
00
NOU
#64
Irod
Vali, „10 and a bit grand”! :)))
Cu articolul asta ai pus direct replica la articolul „Ceva mișto: doar o mașină „.
Nu cred, dar ala care era în pom a scăpat doar cu o sperietură.
00
NOU
#67
Radu
Nu mi se pare rau deloc, masina a absorbit impactul si deformarea e cu mici intruziuni in cabina. Lipsa airbagurilor laterale e problema mare, dar aici e de vina ala care se zgarceste cand cumpara.
10
NOU
#68
maxp
loganul nou, chiar si in echiparea cheala are si airbag-uri laterale
10
NOU
#69
Skyler
Se umfla singure sau trebuie sa le umflii tu, inainte de impact?
Dar sunt anumite situatii care nu sunt testate de catre producatorii de masini pentru ca aparitia cazurilor este foarte mica, de asemenea sunt cazuri in care structura este folosita pentru mai multe masini.
Din ce vad eu este un Logan faza 1, probabil printre primele construite. Daca tinem cont ca primele de acest fel au fost fabricate in 2004, masina asta este la nivelul tehnic de acum 15 ani. Primul iPhone a aparut in 2007.
00
NOU
#71
tudor
Eu zic ca mergea copacul cu viteza…
00
NOU
#72
Daniel
Cred ca e deformata imaginea mai degraba de la camera aia AI XIAOMI ™ MI ® n-are loganul nimic, iese la polish
00
NOU
#73
srb
Eu chiar si iarna merg cu geamul deschis, sa nu lovesc bostanul in caz de accident … plm.
00
NOU
#74
gigi
Mai circula si teoria aia gaunoasa nationalista ca sa cumperi domle marca romaneasca sa sprijini economia nationala. Exact ca in turism, sa fiu umilit pe bani foarte multi in turismul de cacat din Romania cand cu aceeasi bani sau chiar cu mai putini pot sa merg in tari civilizate unde chiar se face turism.
Revenind la masini, nu, multumesc, nu vreau masina de la Dacia , superscumpa si cu materialele cele mai ieftine.
Nu prea conteaza ce masina conduci. Copacul castiga mereu.
00
NOU
#78
Adrian
Eu cred ca indiferent ce mașină am conduce, din momentul in care am urcat la volan putem fi oricînd victimă intrun fel s-au altul , asta ține de atenția și soarta fiecăruia !
Am dat din greseala peste acest articol. Orice masinutza se zgarie cand vine vorba de copaci, pentru ca, de obicei, copacii nu prea se misca din loc, sunt cam tepeni, si atunci e normal sa se distorsioneze tot ce intra in contact cu acesta.
Racerii nu merg cu loganul iar în cazurile când merg nu e mare paguba.
Si arata-mi o masina care se descurca la impactul cu copacul?
Numa să nu fii tu în locul copacului pe care îl nimerește un reisăr din ăsta, că atunci o sa te răzgândești…
Orice Tesla.
Cauta pe YouTube Laguna crash test, făcut de cei de la fifth gear ca nu le venea sa creadă ca era prima mașina din Europa cu 5 stele la NCAP…. Și au ciocnit-o de un copac la viteza mai mare decât testul NcAp
Reisarii au pisicute tunate cu ornamente cromate si tobe gaurite cu luminitze in ele
Numai va drogaț, Paul Walker a dat cu copacul intr-un Carrera gt de 600mii de coco si nu s-a terminat bine.
Dan „Finuţu” din Buzescu a dat cu Audi A8L într-o dubă și acum ascultă manele într-o lume mai bună.
ceva fiu de rege al asfaltului din moldova a intrat cu un Gklasse AMG într-o depășire și a câștigat un tatuaj cu OVLOV pe frunte.
@Green: m-ai facut curios și am căutat. Citat din stirileprotv probabil copiat de pe whatsapp:
„La un moment dat, acesta a decis sa intre in depasire lucru care l-a iritat pe celalalt sofer. Asa ca s-au sicanat si chiar s-au lovit in lateral. Din nefericire chiar in acele momente venea tare din fatza un Audi A8, condus de Dan Finutu, personaj cunoscut in comunitatea suedejeasca din Alexandria. Finutu a intrat direct in BMW.”
Scuze, revin, articolul keeps on giving. E scris probabil de un student un pic coca. Sau poate încearcă să se conecteze cu cititorul actual.
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/5-morti-si-6-raniti-intr-un-accident-langa-tulcea-martorii-se-intreceau-in-curse-cu-masini-de-lux.html
„Toate cele trei autoturisme implicate in acest accident sinistru sunt extrem de puternice. Tocmai de aceea 7 oameni s-au prapadit instantaneu iar alti 8 au suferit rani grave.
Primii doi soferi se cunosteau, spun anchetatorii. Este posibil sa se fi luat la intrecere, mai ales ca ambii goneau.
Cert este ca toate cele trei autoturisme scumpe de altfel s-au facut praf. Din Audi A8 , o masina care porneste de la o suta de mii de euro a ramas doar un morman de fiare.”
După 100 km/h sistemele de siguranță active și pasive reprezinta ce reprezinta pentru genisti costumul ăla. Îți dau șansa la un sicriu deschis, dacă ai noroc. De la Xc90 la Veyron.
Am avut trei Renault Megane, de la ’99 in sus. În timp ce eu conduceam rablele astea frantuzesti, unui prieten ii cumparase taica-sau un Sandero nou. N-a fost racer, a murit ca un fraier, nevinovat, lovit in lateral de remorca unui tir, a dat cu capul de stalpul B pentru că n-a avut airbaguri laterale. Daca avea airbag cortina se dădea jos pe picioarele lui din mașină. Stii zona, acolo în dealul Perșaniului unde sunt parapeții ăia de beton între benzi.
Recent am condus doua Dacia, un Van si un Duster, ambele după 2012. Ambelor le-am uitat farurile aprinse pentru că hei, la Dacia bipăie discret de 5 ori și apoi pa!
Nu sunt heităr pentru că ar fi proști și n-ar avea tehnologia, sunt heităr pentru că le fac în mod intenționat cu tehnologie proastă. Sunt niște autovehicule ok dar nu vreau să aflu pe pielea mea la ce altceva au mai folosit tehnologie proastă și retardată voit.
PS: La Duster de 20k euro au putut să-i puna telescop la capotă cum n-am văzut la Renault, dar n-au putut să-i puna un beep infinit la faruri cum aveau Renault acum 20 de ani. Băăă …
tu ai o problema cu auzul sau cu vigilenta
sa bipaie de 5 ori si tu sa-ti vezi de drum e cumva ireal :). Nu vrei, mai bine, sa te sune, eventual sa-ti trimita si un email?
fyi, n-am uitat o data farurile aprinse la Logan, chiar daca bipaie „doar” de 5 ori
Păi tocmai lipsa chestiilor gen „urlă de zici că vin minerii dacă las farurile aprinse” înțeleg eu că face Dacia (un pic) mai ieftină decât concurența.
… Asta, lipsa airbagurilor, nimicuri de astea…
Vad ca te-ai umplut de minusuri ca de purici.Sunt de acord cu tine, Dacia este o masina mediocra care in schimb are niste preturi prea mari pentru ceea ce ofera.Nu vreau sa mor patriot in masina nationala.
Eu am telescop la capota pe echipare cheala. Băăă
@Radu: La Duster am ajuns in parcarea hotelului, o persoana ce tocmai coborase din masina a venit in dreptul usii sa-mi ceara portofelul. Fiind motorul oprit n-am putut deschide geamul asa ca am deschis usa. Pana am vorbit, am cautat si i-am dat portofelul sau dus dracului beep-urile.
La Logan nu mai mergea AC (nu ca la Duster ar fi bagat aer cum trebuie). Parcat, inchis geamuri, oprit motor, senzatie de sufocare, am deschis usa pana sa-mi strang incarcatorul, suportul din parbriz, samd (trebuia sa predau masina). Ma suna Gigel a doua zi sa-mi spuna ca i-am lasat farurile aprinse.
Dacă n-ai percutat în cele 5-6 secunde ai umplut-o de sânge.
La Clio din 2019 poti sa scoti linistit cartela din masina si farurile raman pornite. E adevarat ca face ca toti dracii dar nu-mi explic de ce nu se opreste tot in momentul in care scoti cartela din locasul ala.
@Alex: Ești sigur ca nu rămân doar pe poziții, cum e normal sa rămână?
E motivul pentru care am ramas la VAG. In urma cu multi ani a intrat cineva care derapase in mine si m-a impins de pe sosea direct intr-un pom. 80-90 km/h. Frontal. Eram cu un Polo 2003. Nu am avut absolut nimic. V-as arata fotografiile ca sa vedeti cum se comporta la impact o masina bine facuta. Am explorat recent Duster sau Lodgy dar sunt la ani lumina in privinta sigurantei.
Desi ai dreptate in mod clar, numarul celor care ti-au dat minus este mai mare ca al celor care ti-au dat plus. Concluzia: ….nu vreau sa-i jignesc dar asa sunt!
Pom frontal != Pom lateral.
Pom sau stâlp lovit cu laterala e foarte delicat în orice mașină (crumple zone aproape inexistentă, obstacol care acționează ca o lamă). Cel mai probabil e daună totală, posibil chiar și la șofer, la viteze relativ mici.
Dacă aveai mai mult de 50 la ora erai mort. Mănînci rahat cu 80-90 ai tăi. Polo din 2003, mă faci să rîd.
Confirm ce spune colegu’, polo urile din 2003 sunt date dracu’… Eu m-am rostogolit de 5 ori cu unul.. Țin si acum minte cum mă dădeam peste cap și ascultam Tiesto- Adagio For Strings.
Ăla e Logan de acum 10 ani. Nu știu acum dacă tot așa e, țin minte că acum câțiva ani DACIA încă vindea mașini fără airbag pasager (și fără abs?). Nu mai vorbim de rachete gen airbaguri laterale, cortină etc. Poate de asta era mai ieftină.
Nu numai DACIA, chiar și Renault. În 2008 mi-am luat Symbol și a trebuit să plătesc opțiune extra: Airbag pasager. Nu mai vorbim de laterale sau cortină, că n-am avut atâția bani.
0:14 https://m.youtube.com/watch?v=f9hkAimA6Bo
dupa: https://m.youtube.com/watch?v=LKbCRsMwMVA
soferul sandero nu a supravietuit
o singura nelamurire am: poza cu duba de Fan Courier cu bara belita face toti banii! A. era sa uit nu Raceri sunt Riceri cei care fac curse cu Dacia. Pentru cei care stiu.
VW a lovit un copac „Logan”? Are față mutată bine pentru o așa dihanie.
stii tu ceva cu ricer, dar nu stii bine. termenul se refera la masinile japoneze https://en.wikipedia.org/wiki/Rice_burner
Varianta cu Logan se numeste Mamaligar
Dacie iei ca e ieftina….daca vrei siguranta iti iei un T34 de la ucrainieni.
nu stiu ce sa zic, fiecare cu notocul lui. eu am avut acum 5 ani accident cu un sandero din 2008. am intrat cu fata in latelarala stanga spate a unui passat care s-a hotarat sa intoarca de pe banda 1, ca ratase iesirea de pe CB de la Otopeni spre aeroport. cat aveam la impact nu mai stiu…ca numai la asta nu m-am uitat…ultima oara cand verificasem viteza era in jur de 100…ca era dimineata, soseaua libera si asfaltul bun.
la mine pagubele au fost: airbag-uri, centuri, radiatoare….plm…dauna totala..dar nu am avut nimic. eu zic ca s-a comportat onorabil…dar nu as mai incerca asta voit
Păi vezi! De-aia nu ne pun ăștia asfalt nou, ca să nu ne facem de cap.
Eu zic că iese la polish…
Nu contest, siguranța nu poate fi un punct forte la banii ăștia. Ma uit îngrozit la vitejii, în special cu Duster, care merg de parca s-au trezit cel puțin în X5 sau ML. Am mers cu Duster, e destul de înspăimântător tangajul în curbe.
Dar ați observat ca în prag de 2020 lumea încă evaluează siguranța unei mașini după cum supraviețuiește tabla, nu după cum supraviețuiește cel din habitaclu!?
Eu ma uit ingrozit la vitejii cu bmw.. cu cat mai vechi cazanul sau mai cocalar soferul, cu atat mai mare pericol pe sosea.
Cat despre Duster, poate ai vrut se spui ruliu, nu tangaj… si asta spune tot despre abilitatile tale de a-ti da cu parerea despre masini…
Si inca un lucru: o masina mai inalta, cum e un suv, oricare ar fi el, este mai putin stabil in curbe decat o masina mai joasa, pt ca fizica de clasa a 9-a.
Potato, patato. Pe sistemul hai sa ne simțim noi deștepți ca știm care BMW este e46, iar toți ceilalți nu au habar când vine vorba de mașini… Bravo!
Pentru cei ca mine, care nu stiau:
Ruliu – balans stanga-dreapta (cand faci s-uri)
Tangaj – balans fata-spate (acceleratie / frana)
Eu mereu cand imi cumpar masini noi ma uit mai intai la tangaj. Daca nu are tangajul bun nu cumpar. Pretul masinii nu e important pentru mine, daca are tangaj bun eu sunt fericit. Tangaj.
Băi … în cazul Dusterului discuțiile astea pe subtilitățile chiar nu-și au rostul. Dusterul are și ruliu și tangaj și derapaj și de toate
la babord nu se simte asa tare
Intreb si eu pentru @fluture: poze cu copacul ai?
Problema e că rolurile se mai schimbă și poți merge și cu 10 la oră și intră Mario sau Huidu în tine. De asta ar trebui văzut dacă te scapă de moarte un Logan nou vs o mașină decentă de 5 ani. Asta pentru fanii „mașină nouă”.
Stai si astepti în statia de autobuz si intra masina in tine … sau stai in Tesla si masina ia foc cu tine înauntru … si tot asa. Daca te mananca normal ca o sa-ti masina mai zdravana ca te simti mai sigur ca ce plm e ala condus preventiv … pâna dai de altul cu aceeasi masina sau masina mai mare
La 3 stele euroncap io zic ca arata destul de bine.
Adică îi poate face înmormântare cu sicriu deschis.
Deci circulați pe mijlocul drumului că acolo nu sunt copaci…
„Cititorul” putea alege orice alt model sau singurul accident văzut era cu o Dacie?
Bine că ai venit tu sa ne zici că sunt mașini ieftine. Spoiler alert și cu o mașină de 10 ori mai scumpă tot aia pățești.. și nu e nevoie sa mergi mult mai repede. Multe Loganuri văzute au fost lovite de mașini scumpe și da atunci puteai sa faci o comparație. Dar și atunci nu ajungeai decât la concluzia evidenta că mașina mai ieftina e mai proastă …dohh..
Si totusi, nu a sarit niciun airbag…
Airbag-ul, vrei sa zici.
Am si eu copac d’ăla. Nu am avut probleme cu el până acum.
cât costă revizia anuală?
O juma’ de căldare de găinaț.
Lovit în sensul giratoriu de un Opel Astra cu sofer băut cu circa 140KPH, lateral, în stâlpul A (dintre aripa și usa fata pasager). Mașina (Megane) s-a rotit in jurul axei sale de 3-4 ori complet. Pasager în dreapta aveam , nu a pățit mai nimic deasemenea. Mici contuzii, nimic altceva. Era varianta cu un infinit de airbaguri.
Mâncam pufuleți pe DN1. Sus pe pod la Ikea. Mi-a căzut punga și l-am atins ușor de tot pe ăla in fata (eram într-un ditamai Hilux). A plecat airbagul (habar nu am de ce) ideea e că 2 săptămâni am avut ditamai fruntea umflata de la airbag. Și s-a spart geamul lateral din cauza airbagurilor :))
Acum ce masina conduci? Ca sa stim…
Nu cred că ai măsura lucrurilor, la 140 la oră e game over. Poate 140 cand a început frânarea.
La aia cu punga de pufuleți no comment. Just SMH.
ce marca de pufuleti?
ai grija … pufuletii ingrasa
La 140 km/h impact lateral îți creșteau trandafiri pe piept acum.
ABS-ul e obligatoriu in UE pare-mi-se.
Nu prea văd pozele astea ca fiind relevante în vreun fel. Sunt atât de mult variabile pe care nu le știm.
De exemplu cât avea Loganul ăla înainte de impact? Dacă avea 100km/h eu zic că arată super ok, dacă avea 30km/h atunci e nasol. Dar și atunci
Din poze pare foarte ruginit, și e primul model. Dacă e fabricație înainte de 2005, e foarte posibil să fie unul din modelele alea afectate serios de rugină. Probabil pragurile și multe altele sunt deja roase.
Nu știm cât de cârpită e mașina (dacă e 2004 are deja 15 ani). Poate partea aia a fost deja îndreptată de 2 ori până la accidentul cu copacul.
¯\_(ツ)_/¯
cu 2 ventuze si nitel chit…masina din poze circula si acum
Corsa C din 2003 are 6 airbaguri. Cel putin masina mea, fiind ceva echipare de top. Dar cel mai important lucru, condusul preventiv, sa nu sara vreun copac in fata masinii.
Sau să nu facă drumul stânga brusc.
Vali, „10 and a bit grand”! :)))
Cu articolul asta ai pus direct replica la articolul „Ceva mișto: doar o mașină „.
Intrebarea e: a supravietuit cineva din logan?
Nu cred, dar ala care era în pom a scăpat doar cu o sperietură.
Nu mi se pare rau deloc, masina a absorbit impactul si deformarea e cu mici intruziuni in cabina. Lipsa airbagurilor laterale e problema mare, dar aici e de vina ala care se zgarceste cand cumpara.
loganul nou, chiar si in echiparea cheala are si airbag-uri laterale
Se umfla singure sau trebuie sa le umflii tu, inainte de impact?
Structura masinii este facuta in asa fel incat sa protejeze ocupantul in cazul unui accident (https://en.wikipedia.org/wiki/Crashworthiness)
Dar sunt anumite situatii care nu sunt testate de catre producatorii de masini pentru ca aparitia cazurilor este foarte mica, de asemenea sunt cazuri in care structura este folosita pentru mai multe masini.
Din ce vad eu este un Logan faza 1, probabil printre primele construite. Daca tinem cont ca primele de acest fel au fost fabricate in 2004, masina asta este la nivelul tehnic de acum 15 ani. Primul iPhone a aparut in 2007.
Eu zic ca mergea copacul cu viteza…
Cred ca e deformata imaginea mai degraba de la camera aia AI XIAOMI ™ MI ® n-are loganul nimic, iese la polish
Eu chiar si iarna merg cu geamul deschis, sa nu lovesc bostanul in caz de accident … plm.
Mai circula si teoria aia gaunoasa nationalista ca sa cumperi domle marca romaneasca sa sprijini economia nationala. Exact ca in turism, sa fiu umilit pe bani foarte multi in turismul de cacat din Romania cand cu aceeasi bani sau chiar cu mai putini pot sa merg in tari civilizate unde chiar se face turism.
Revenind la masini, nu, multumesc, nu vreau masina de la Dacia , superscumpa si cu materialele cele mai ieftine.
superscumpa? dar cat ar trebui sa coste, dupa parerea ta? sa nu fie superscumpa…
iti dai seama ce sarac esti daca dacia este o masina superscumpa. Dar, ca orice capra raioasa tre sa fii cu coada pe sus.
Nu prea conteaza ce masina conduci. Copacul castiga mereu.
Eu cred ca indiferent ce mașină am conduce, din momentul in care am urcat la volan putem fi oricînd victimă intrun fel s-au altul , asta ține de atenția și soarta fiecăruia !
Am dat din greseala peste acest articol. Orice masinutza se zgarie cand vine vorba de copaci, pentru ca, de obicei, copacii nu prea se misca din loc, sunt cam tepeni, si atunci e normal sa se distorsioneze tot ce intra in contact cu acesta.