Nu e ok să îmi ocupi tot ecranul cu o reclamă în aplicația de banking. Nu e ok să faci asta deloc. Nici pentru cea mai bună ofertă din lume. Nu fără ca reclama să dispară după câteva secunde dacă n-am dat click pe ea.
Am aceeași problemă și cu bazarul. OK, înțeleg ideea, o accept, dar aplicația se mișcă de 4 ori mai greu din cauza secțiunii bazar. Nu știu care e procentul utilizatorilor de bazar, dar aș vrea să am opțiunea să dau disable la chestie și aplicația să zboare, nu să stea să citească 12 fișiere cu 12 oferte de reducere cu 0,1% la combustibil sau la bilete la spa.
Aplicație de banking. De banking. Nu de oferte și reduceri.
Ceea ce semnalezi tu am observat si eu de ceva vreme, dar cred ca e o greseala de programare.
In orice caz, aplicatia are (si alte) multe probleme:
– de multe ori ma loghez cu credentialele ok, face un loading, apoi ma intoarce in ecranul de login
– dupa logout, daca vreau sa ma loghez din nou, in majoritatea cazurilor se intampla din nou problema de mai sus
– daca ai doua conturi la ei (unul pe PFA, nu merge sa bagi iban-ul pe acelasi cont), nu mai merge autentificarea cu amprenta ca nu stie pe care dintre ele sa mearga
Cand am comentat intr-o postare pe Facebook despre asta, mi-au sarit toti in cap ca e cea mai buna aplicatie de banking ever.
Apropo, sunt singurul care considera ce versiunea veche de homebank (de acum 1-2 ani, o mai tine minte cineva?) era mult mai buna?
Si pare un stereotip: daca e vorba de aplicatie de banking, sa fie praf! Am zis! George mai spala putin rusinea, dar o gramada de lucruri pe care ar fi logic sa le poti face in aplicatie (gen sa bifezi/debifezi acordul de marketing pentru SMS) nu le poti face decat in agentie…
N am rezistat cu interfata aceea si am sunat la support sa le zic ca noua interfata nu e ok: ei m au trimis pe facebook.
In primul rand, in vechea interfata aveai acces la absolut tot inca din prima pagina. Practic au inlocuit un site foarte functional cu un rahat proiectat de un front end dev hipterist rupt de realitate. De parca ma incalzeste cu ceva ca s a schimbat grafica la controalele de pe pagina.
E un rahat aplicatia, se vede ca nu e native, au facut-o cu ceva tehnologie crossplatform ca sa se asigure ca merge praf si pe iPhone si pe Android.
> o gramada de lucruri pe care ar fi logic sa le poti face in aplicatie (gen sa bifezi/debifezi acordul de marketing pentru SMS) nu le poti face decat in agentie…
Mi se pare miseleasca si faza sa deschizi un cont in valuta din aplicatie/de pe site dar sa trebuiasca sa mergi la banca sa il inchizi. Intre timp platesti taxa de administrare pe cont.
Aveai acces si puteai sa salvezi conturi in „My Payments”, acum nu se mai poate. Mai mult, daca ai un cont vechi salvat cand se putea si nu il mai folosesti, nu se poate sterge, ramane acolo.
Aceeasi problema o am si eu, nu pot adauga conturi in „my payments” si sa sterg din cele pe care nu le mai folosesc..
Da, si eu sunt de acord ca interfata veche era mult mai buna si avea mai multe functii. Multa lume se plange de interfata noua.
nu suna bine, da’ nici asa rau ca la Raiffeisen:
– la PJ trebuie sa ai un cont de admin, cu ala iti faci userul cu care poti face lucruri.
pe mobil poti face doar ce definesi si salvezi in interfata web. a, dupa ce te loghezi cu token fizic, care se blocheaza si trebuie schimbat daca bagi pin-ul gresit de 3-5 ori (15 euro). si fara token nu poti defini nimic nou pe interfata web asa ca pe mobil ramai cu ce aveai pana atunci.
m-am decis sa ii pis in gura cand m-au chemat sa imi actualizez datele in termen de 15 zile si m-am dus la o agentie cu program si sambata: A, reveniti luni, ca nu e doamna directoare. Pai nu e problema noastra ca nu puteti veni luni, v-ati asumat asta cand ati decis sa lucrati cu banca asta.
cand le-am facut reclamatie, dupa 10 zile au zis ca mai au nevoie de 30 ca sa investigheze problema.
M-am certat cu ei de zilioane de ori pe fb, inclusiv public, pana au dezactivat optiunea sa dai rating-uri publice. Le-am zis ca eu, ca programator, dormeam acolo 2 saptamani pana fixam toate bugurile, de rusine sa nu lansez o aplicatie atat de jenanta.
Cea veche era mult mai buna, tocmai de aia n-au scos definitiv de pe site, pentru ca cea noua este plina de buguri. Acum mi-a dat eroarea ca nu poate inregistra dispozitivul „din cauza unei erori tehnice”
Aplicatia de telefon e o abominatie, daca NU vrei sa salvezi userul, te intreaba la fiecare logare „doriti sa salvati userul”? N-ai optiunea sa dai „don’t ask again”.
Da, asa este! Nu pot sa inteleg de ce a fost abandonată vechea interfață, pentru care am si plecat de la alta banca pentru a veni la ING. La vechea interfață aveam instantaneu situația conturilor mele. Acum nu mai este. La vechea interfață (vi) puteam sa fac plăți simplu prin accesarea paginii Mypaiments si aici selectez din lista plata catre un beneficiar catre care mai făcusem plati. Acum nu mai pot. Acum trebuie sa imi amintesc cum am denumit plata atunci. Daca mai stiu -bine, daca nu, trebuie sa stiu contul si alte date. Greu de crezut ca le stiu. De ce este nevoie de acest artificiu, cand lucrurile erau atat de simple? Mai departe, acum nu pot sa anulez serviciul de economisire ritmica, ceea ce in vi era simplu. Si altele! Nu era simplu sa se poata accesa vi, cum a fost o vreme?
Aceste lucruri le scriu pentru a treia oară. Prima dată le-am scris pe pagina ING. Nici o replică! A doua oară am scris aceleași lucruri pe adresa contact@ … După cam 15 zile primesc un raspuns, tot pe email, semnat de un angajat al ING. Acest raspuns, însă, este de un formalism fenomenal. Inca, din motive medicale, nu am reusit, dar acum ma voi adresa direct conducerii ING România. Iar daca nici asa nu primesc un raspuns rațional, atunci -mă voi adresa direct băncii ING din Olanda. În definitiv, amploaiatii băncii își iau salariile din gospodărirea banilor noștri. Atunci eu consider că merităm mai multă atenție din partea lor si mai multă solicitudine. În fond, toata reclama si promovarea pe care si-o fac, pentru ca sa iti treci salariul la ING sau sa iti treci conturile aici, de la alte banci, arată că au interes pentru aceasta. Atunci, pe cale de consecință, nu ar trebui să ne acorde mai multa atentie. In fond ING nu este o banca oarecare. Ar trebui sa tina mai mult la imaginea sa! Credeti ca daca as trimite un articol documentat presei, acest demers ar face bine ING? Eu cred ca nu! Sper sa nu ajungem acolo. Dar daca va fi cazul, nu ma voi sfii sa o fac.
Le pasa mai mult de „engagement” decat de utilitate. Din moment ce ta plangi de GUI e clar ca ai avut un angajament in relatia ta cu aplicatia.
Mie nu-mi merge autentificarea cu amprenta folosind un samsung s10. Pur si simplu nu-mi apare optiunea asta. Mai are cineva problema asta?
La mine s-a rezolvat cu un reinstall de aplicație.
Ai activat optiunea de autentificare cu amprenta ?
Meniu -> Setari cont -> Autentificare cu amprenta
dacă nu e setat telefonu să se deblocheze cu amprentă, nu îţi apare nici opţiunea în aplicaţia ING.
Ai aprins telefonul?
Au tot felul de mizerii in aplicatia aia, mai putin ce conteaza: bugete, analytics, rapoarte de cheltuieli, trenduri. Au toate tranzactiile mele pe ultimii 7 ani, ar putea sa-mi scoata niste rapoarte brici dni datele alea. Dar sa ne obosim? Nuuu…
Ce le iese la faza asta? De ce sa munceasca pt. planificarea ta bugetara.
Nu ma intelege gresit, si eu as vrea asa ceva, dar sunt convinsa ca nu vor livra ever asa ceva fara un profit
ar putea sa ceara un euro ptr statistici?
Mie nu imi merg notificarile… le primesc dupa cateva ore bune sau nu le primesc deloc. Am incercat sa o reinstalez si nimic.
daca ai android, tine-te bine
mergi la setari > apps > aplicatie banking > Baterie > optimizare > Toate aplicatiile > Cauta iar aplicatie banking > dezactiveaza
si pe mine ma enerveaza niste chestii la aplicatie:
– de fiecare data la pornire ma intreaba de permisiuni de acces la localizare. muie ING, daca am refuzat o data sa le dau, inseamna ca nu vreau, nu ma intereseaza unde e cel mai apropiat bancomat ING pentru ca efectiv orice bancomat e bun si nu-mi ia comision
– pop-up-ul ala cu amprenta ar putea sa apara instant (cum apare, de exemplu, la aplicatia de la Nordea) daca tot am ales sa ma loghez cu amprenta, nu ar trebui sa apas eu pe un buton
depinde ce iti cere mai exact.
mai intai aplicatia cere acces la datele tale de localizare, si in acest caz apare dialogul cu accept or deny, iar daca ai dat deja deny si apare iar, exista si o bifa ca sa nu mai ceara permisiunea.
daca ai oferit permisiunea, urmatorul pop-up vine de la google Play Services, care iti cere sa pornesti GPS-ul ca sa aibe ce date sa ofere aplicatiei. poti sa dai ok ca sa pornesti gps-ul, sau apesi butonul inapoi ca sa ignori cererea, dar se poate sa te futa la cap si dupa aceea.
daca e vorba de prima, atunci da click pe bifa si apoi deny.
daca apare a doua, inseamna ca ai dat deja accept la prima.
setari > apps > aplicatie banking > permisiuni > debifeaza locatie
si atunci cand revine primul pop up, da click pe bifa si apoi deny.
asta daca ai Android
-Mie nu-mi cere permisiunea de localizare. Poate o poti scoate din setari telefon ?!
@Itaa eu am dezactivat locația și de fiecare dată când pornesc aplicația apare dialogul dar cu doar 2 opțiuni, vreau sau nu. Mie nu-mi apare nici o bifă nicăieri.
@GuestStar Review de o stea + motiv. Conform SLA Google NU AI VOIE sa ceri permisiunea daca userul a bifat „Never ask again”.
Starea bifei „Never ask again” se obtine cu shouldShowRequestPermissionRationale.
iti explic eu:
nu mai au statistici (GDPR, foloseau ganalitics lol) nu au fost in stare sa isi faca altul si nu stiu cati folosesc bazarul. dar il vor.
aia cu „autentificare cu amprenta” nu merge direct fix din cauza ca vor bazarul unde nu trebuie sa fi autentificat.
e cel mai bun kkt ever. si angajatii lor sunt cei mai fericiti programatori ever.
le-am zis cand m-am intalnit cu un gigel de la ei, ca i-as da afara pe toti.
din cauza crizei de programatori au toti aerele astea de vedeta de nu le mai ajungi la nas. si nu fac nimic. bai dar nimic!
cum e posibil sa nu vezi balanta de un an de zile?? (cica e bug)
… de parca programatorii decid ce funcționalități intră in aplicație și cum arata interfața. Pe plantație 2.0.
e bug. programatorii fixeaza buguri. daca sunt bine fixate o sa intre in productie. da, decizia o ia un shef. dar daca munca e proasta, ce vrei sa trimita?
Aplicatie pentru care intr-un fel sau altul, platsti. Cu toate astea, te bombardeaza cu reclame. Misto ING.
si pe mine ma enerveaza asta…
a fost de departe cea mai buna aplicatie, daca este sa compar versiunea de acum 3 ani cu mizeria de acum era uriasa diferenta (in bine)
dupa ce si-au stricat datacenter-ul cu testul ala de incendiu parca s-au tampit complet si au zis sa scape rapid de clienti (dobanzi la depozite proaste, curs de schimb mizerabil, inchidere casierii, aplicatie noua extrem de slaba portata si pe interfata web in acelasi format cu mici modificari, artefacte din versiunea veche prezente si aici care creeaza probleme (conturi/plati salvate anterior in my payments care apar la search fara posibilitatea de curatenie, etc)
jenibila treaba cu ING
singura chestie buna e functionarea cu Revolut + portarea, eu contul de salarii il am la BT, dar banii ii misc prin ING prin portare si apoi top up in revolut
Smoke test nu inseamna test de incendiu. In IT un smoke test inseamna sa iei aplicatia si sa ii testezi absolut toate functionalitatile de sus pana jos (un fel de stress test).
Teoretic ai dreptate, dar practic ăla de care vorbește chiar a fost un test de incendiu. De-asta e bine să nu corectezi pe cineva decât dacă știi despre ce este vorba.
https://www.nwradu.ro/2016/09/cauza-problemelor-ing-un-test-al-sistemului-de-stingere-cu-inergen-a-afectat-intreg-data-center-ul/
Nici macar teoretic nu are IonutO dreptate.
IonutO, „smoke test” inseamna sa testezi functionarea aplicatiei „in mare”, adica superficial, ne-exhaustiv, doar ceea ce e mai important.
E ca la masini: dai o cheie, iese fum pe teava de esapament? Inseamna ca IN LINII MARI e ok.
eu folosesc bazar, îmi plac mocangelile
si plusincont ala de la BCR care are ceva mai putini comercianti
Hai in plm să ne mutăm la alta bancă
Da, ar fi interesant. Aceasta este opțiunea pe care o am, ultima, daca nu imi vor răspunde cu argumente.( vezi comentariul meu, lung, de mai sus).
De ce ING imi schimbi euro la alt curs, cel mai mic din România ?
intre timp raiffeisen a scos versiuni noi de online si mobile banking
are un design nou, ceva mai complicat, aplicatia fiind in general aceeasi cu toate functiile sale, dar acum impartite prin mai multe meniuri.
Singura buba e ca imi sugereaza aplicatia Smarttoken, de, fiecare, data, cand, ma, autentific !!!
https://imgur.com/a/bfSfr96
Nu a venit ca un update ci este o aplicatie separata, versiunea veche fiind inca functionala si disponibila la descarcare pe play store, ceea ce e super ok.
Mai bine misc cash decat raiff sau brd.
@Iona , vezi ca vorbesti de o banca care are cel mai bun pachet de cont curent de pe piata (zero tot) , probabil tu vorbesti din amintiri. Ma refer evident la Raiffeisen (de BRD nu stiu).
Cat despre aplicatia lor noua , am folosit o zi … am sters-o. Aplicatia veche pare mai logica si mai aerisita. N-am inteles sincer de ce ii mananca pe unii de schimbare cand totul merge bine si ai o aplicatie faina. Probabil sa-si justifice existenta.
Nu folosesc aplicatia, intru in cont din browser de pe tel si e ok.
nu e mai comod sa te autentifici cu amprenta decat sa bagi numerele alea de fiecare data?
e si mai safe (cred)
Pe sefu’ la aplicatia ING tocmai ce l-am vazut laudandu-se pe LinkedIn si prin presa ca a fost promovat pe la o filiala din Asia si cate chestii misto a facut el si pe ce culmi a adus el aplicatia ING. Iar Bazarul era mandria lui, perla coroanei :)))
Pe mine ma enerveaza numarul de 0-uri. Sunt prea putine la suma din cont, de preferat chiar inainte de virgula. Daca ar fi vreo 5-6 in plus fata de cate sunt acum, m-ar durea in spate de cum se misca aplicatia, de bazar, de extrase de cont, de curs valutar…
Credeam că sunt singurul nemulțumit Că am îmbătrânit și nu mă pot adapta la nou
Cu noua interfață ING bate inclusiv BRD (Niște genii care insistă să-ți bage un popup cu nu vrei să instalezi softul nostru de securitate. Folosești aplicația de 5 ori, de cinci ori apare, că poate te-ai răzgândit între timp. De uzabilitate nu mai vorbesc, că dacă nu ai făcut informatica înainte de 89, nu ai cum să înțelegi anumiți termeni).
Dar, după ce că e FOARTE proastă merge și mult mai greu. Au dispărut din funcționalități, altele au fost atât de bine ascunse că trebuie să sapi adânc după ele.
Motivul pentru care am închis conturile, atat ca persoana fizica cât și în numele companiei a fost imposibilitatea de a înțelege noua aplicație.
Oricum, mulțumiri IT soților ca altfel nu descopeream o noua banca la care ai și cu cine sa discuți și unde nu a dispărut factorul uman în schimbul procedurilor automate cu care se lauda ING acum.
Lasati aplicația veche, era buna si usor de folosit! Nu designul e important, ci funcționalitatea, iar aici e o problema mareeeee,,,,,
eu am scris pe adresa de PR si mi-a raspuns o tipa ca o sa faca o adresa de email sa poti scrie sugestii. fix canci! Eu voiam in multi transfer sa pot incarca un tabel de plati intre conturi fara sa specific suma(de fiecare data alta) ci sa puna si ei un caracter (gen * ) care sa reprezinte toata suma aferenta contului. Dar cu interfata asta noua si inceata si care nu mai are nici macar functionalitatile celei vechi, chiar au dat-o in bara rau. M-au mutat cu japca de pe webuil vechi pe varianta noua fix degeaba!! ALO !! ING?! Citeste cineva? Da-ti-le task celor de la IT sa pigaleasca fiecare comentariu de aici
De fiecare data cand deschid aplicatia, imi cere acces la lista de contacte. Ar putea sa intrebe o data, la instalare, iar apoi sa salveze raspunsul meu in cache? Normal ca ar putea dar f*ck UX, we need data