Moet, Mink Campers, Neversea, Discovery, Cloche, 4F, Raiffeisen, H&M și alții sunt de acord cu această acțiune și continuă să finanțeze persoana. Și persoana continuă să facă asta pentru că nu există nici o repercusiune. Nici data trecută când a afirmat că a dat foc la plastic și alte gunoaie în rezervație nu s-a întâmplat nimic, deci treaba e ok.
Toate companiile, dacă le întrebi, sunt pentru respectarea legii, pentru manualul de brad, pentru corporate social responsability, au fundații cu care (pretind că) fac bine. Când e vorba să miște un deget și să facă un pic de investigație sau un pic de bun simț la faze de genul ăsta, se prefac că nu înțeleg despre ce e vorba.
Și e enervant când auzi faze de genul “nu știu despre ce e vorba, nu am văzut” de la oameni a căror treabă e să știe despre ce e vorba și să vadă, pentru că asociază imaginea companiei cu persoana. Dar li se pare o ieșire onorabilă dintr-o situație neplăcută. Și vor o lume mai bună, dar să nu miște un deget.
Lol-ul-i lol și iară lol.
CSR e un apendice care nu produce (rimăăă) de care dacă ar putea s-ar lipsi dar de la o anumită cifră de afaceri în sus trebe…de aia e dată undeva pe la HR la niște studenți cu buget minimal. Ce se petrece de acolo mai departe e greu de zis…cât dai atâta face.
manualul de brad sau de brand?
Nimic despre nunta influenceriței Grebenișan Carmen #ARTcastleWEDDING ?
am văzut rochia aia și m-am ingrozit. gusturi zero.
Trist, mă așteptam la un articol în stilul TNR.
@george, ai confundat influencerita, boss :)) cealalta s-a maritat, Ceusan
s-a maritat una acum se vor marita toate ca sa aiba content de instagram cateva luni bune (unde mai pui si #trashthedress si alte cacaturi de dive). stai sa vezi, urmeaza grebisan si negru si apoi sutele lor de mii de followeri vor ajunge sa se certe cu partenerii ca nu le fac nunti ca a lu’ ceausanu fata.
Off topic
Eu am citit alt articol la Ăl Bătrân și aș vrea s-o intreb pe această duduie dacă vrea să-i iau o înghețată. De care vrea ea
n-arată rău exemplarul! cred ca și-a luat-o bine peste tot în cortul ăla mobil!
Intelege ca o companie are un singur scop si anume profitul, restul e cancan. Ca sa dea bine in presa mai arunca cate un oscior la ceva ONG-uri sa adune niste pet-uri sau sa faca 3 poze vreo piarizda. Adica o HR-ista a primit un mic buget si da la careva bani sa faca o poza, o maslina. Cine sa se mai intereseze dupa aceea ? Pe ce bani, pe ce buget ? Ce le iasa din asta ?
nu dati cu pietre
– din filmulete cu si despre soferi, realizate cu camera de bord montata pe masina lui zoso, am observat cate reguli incalca zoso insusi si cu cat tupeu spune ca ceea ce constatam despre el nu este adevarat … si totusi zoso are in continuare campanii platite
– cam asa e si cu fatucile astea :
– cei care dau cu „heit” agresiv nu sunt si nu vor fi clienti pentru produsul promovat pentru ca nu sunt in target
– unii se uita si zic „bah tare, hai sa luam una si sa campam in rezervatie
– si restul se uita la cat de buna este pi****zda care promoveaza produsul indiferent de produs pentru ca oricum nu o sa retina si nici nu o sa achizitioneze produsul vreodata
#DiEnd
e posibil să mă confunzi. în afară de viteză, eu nu încalc nici o altă regulă.
Anul ăsta s-au asigurat că se distanțează suficient de mult de ochii „lumii”. :)) Măcar partea cu intratul în panică și gândit de zece ori până să aleagă un loc a funcționat. Cu focul tot nu s-au liniștit însă…
Inca o persoana de care nu am auzit pana acum. Ma simt norocos.
Revenind la subiect, e fain sa iti faci vacanta pe banii firmelor si sa livrezi like-uri si awareness.
Nu ai inteles tu, dar de fapt awareness-ul asta o sa salveze planeta. Si companiile stiu asta. Sau cred ca stiu asta. Sau asta le spun cei din agentii si ei cred asta. In fine, ceva pe acolo. Awareness sa fie.
„Human based on the internet”? Adica e persoana facuta din internet? A vrut de fapt sa spuna „based in the internet”? Cine stie.
Important ca fata se trage in poza si in cort, prin diverse locuri.
Cand „decidentii” din companiile mari sunt prietene cu influencerele astea, greu sa vorbitm despre etica asa ca „nu cunosc, n-am vazut” e raspuns politicos si politicianism pentru „mi se rupe”.
Acum e moda caravanelor, rulotelor si trebuie exploatat curentul deci tzop cu rulota la Vadu, Corbu, Portita si alte grinduri, sa nu uitam de hashtaguri fara de care viata nu exista.
Chiar si asa, raul pe care il fac bolnavele astea mintal (da, instagramul e o boala mintala care nu discrimineaza, am vazut persoane normale transformate in zombie de instagram) acestor locuri salbatice este imens pentru ca vor atrage mii de alti followeri care sa traga si ei poze cu hashtag „Vadu” si pana se face dimineata Vadu devine Mamaia 2 cu toate influencerele tragandu-se in poze acolo.
Ar trebui adresata cu maxima seriozitate boala mintala instagram pentru ca vad din ce in ce mai multe persoane atinse de ea, depresive, incapabile sa manance daca nu fac o poza inainte, incapabile sa se bucure de o excursie pentru ca-s prea preocupate sa faca poze pentru instagram si apoi sa verifice nr de like-uri si commenturi din 5 in 5 minute. Am pierdut persoane dragi in fata bolii si as vrea sa le recuperez candva, sa pot sa ma bucur alaturi de ele de o excursie fara grija pozelor de instagram for fuck sake.
vezi mai deunăzi articolul de pe acest blog cu reportajul DW despre turismul deșănțat, nefast în tailanda, termitele trebuind să atingă în viața lor infectă inSula lui james bond, personaj fictiv.
ca ăia care se dezic mereu de manele, așa apar și la articolele astea zeci de oameni care se laudă cu mândrie că nu au auzit în viața lor de aceste fete.
Recunosc, am auzit de aceste fete: Ceușan, Grebenișan, Grama, Sânziana din articolele anterioare de pe acest blog.
Câteva fete pe care le cunosc personal o ard de ceva vreme cu astfel de poze pe instagram și nu înțelegeam care e problema lor. Acum știu, le imită pe aceste ”influencerițe”.
Heh! Ce amuzante sunt articolele astea in care presupui ca anumite companii (sau departamentele lor de Mk) au repere morale
Bugetu’ e ca penicsu, use it or lose it.
Cheltui, nu cheltui, vremea bugetului trece!
Mai erau unii anul trecut care radeau de mine ca am luat doar conserve la mine, in Vadu, unde e rezervatie si nu poti face foc/gratar. Acolo oricum intai igienizez locul, sau caut altul, si dupa campez, ca asa inteleg hrizdele din ziua de azi sa foloseasca natura, lasand gunoaie…
fiind in interiorul unei astfel de corporatii stiu sigur ca bugetul trebuie cheltuit. Nici nu mai conteaza pe ce … pentru ca omuletii aia de la marketing trebuie sa faca multe alte lucruri, rapoarte, sedinte de status, ppt-uri, alte kkt-uri.
Evident ca la finalul campaniei cifrele de audienta se umfla ca o gogoasa, nu conteaza realitatea
Sex sells. E misto sa o freci si sa faci bani pentru cum arati, si sa nu patesti nimic cand faci pipi pe plaja rezervatie naturala unde ai parcat cu Suvu’.
Doar pulimea munceste si are grija de lucruri.
Cand lumea nu va mai da doi bani pe astfel de fufe, nu ammai vedea astfel de fufe facand chestii tampite, si nici companiile nu ar mai pompa bani in fundul lor ca sa faca pipi si sa dea foc la rezervatii naturale.
Acu am si eu o nelamurire: cine e Sanziana Negru?
dacă nu știi, poți trece peste acest articol.
e ladyboy din ăla din articolul trecut
Nevasta lu Dan Negru
Zoso are dreptate
Ți as putea servi niște articole legate de corporații cu care lucram și s-au făcut de toată jena.Nume mari din România,cu care au contact 90%din romani .Noi în B2b lucram cu ei.
Am făcut și articole cu unii dar sunt multe adevăruri ratate de cei care le au scris .
Ați afla ce se întâmplă la firme precum Depanero,Sameday Curier și alte firme care își distribuie produsele la marii rețineri pe profil de brico. Concurenta neloila și altele .
Este mare nevoie de expunere Cum le am trănsmis și lor, ei saracii m-au rugat sa nu ajungă în presa detaliile dar eu spun ca e mai important ca romanii sa stie