Știrile zilei – 1 aprilie 2019

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

43 comentarii

  1. Bună dimineața!

    Pentru posteritatea efemera (sic) : trenul IR 1754, Suceava-București Nord a avut ieri o întîrziere de 105 minute.

    Salut pe această cale blogarii cărora nu le întîrzie trenul… în bulă.

    Am zis!

    00
  2. Ala cu masina in germania o va recupera dupa ce aduce factura si arata ca s-a platit sau nu s-a platit tva-ul….. daca e ok atunci ia masina daca nu e platit atunci il plateste si ia masina…. daca nu e furata masina nu exista sa nu o ia inapoi dupa ce prezinta ce are de prezentat…..

    00
  3. Cati km sunt si cat a facut in total? Parca se mergea cu 60 km la ora

    00
  4. Zmeii aia cu AMG-ul era si drogati, scrie in articolul original. Deci mai baga un dosar si pentru consum de stupefiante, ca nu era de ajuns unul.

    00
  5. aia cu scoatrea itp la rable e pacalealaaaa

    00
  6. NOU
    #16

    Aia cu taxiul e deja fumata, te urci in taxi de la aeroport si nu observi aparatul ca merge desi tu continui cursa, daca-i lua 25 lei nu mai zicea nimic de aparat, era bine, era caldut. In ultimele saptamani am luat doar prin clever taxiul, in afara de buna ziua sau buna seara nu am intrat in discutii cu el.

    00
    • Nu știu cum dau ăștia de asemenea taximetriști. Or fi, nu zic, dar nu am întâlnit niciodată. În cel mai rău caz, în centrul vechi, îmi cerea 50 lei pe o cursă de 10 lei. Pur și simplu nu mă urcam și gata.

      00
  7. o masina fara ITP nu este o „rabla” – este doar fier vechi .. nu vad de ce ar trebui „stimulati” oamenii s-o duca la topit. rable pot fi considerate doar masini care pot legal circula pe sosea.

    00
  8. 2 milioane de români, ăia care nu muncesc, sunt mândri de ei

    Sa fie mandri de ei patronii care vor sa angajeze cu minim pe economie la volum de munca maxim. Aia au generat situatia asta.

    00
  9. @ mac gregor: măcar, în Germania, ți se returnează contravaloarea biletului.
    Şi-a însuşit şi cefere-ul practica asta?

    00
    • s-a dat o lege (via UE, reglementare obligatorie) si is obligati.

      Deocamdata merg pe burta si incearca sa evite ca publicul calator sa auda de treaba asta. Daca nu merge si oamenii isi cer drepturile, o sa devina ceva normal.

      00
  10. pai cum boss? Turcia si China nu sunt puteri mondiale? forta, pe sistem…acu vin la noi pe minimul pe economie?

    00
  11. poliția locală nu are niciodată creier*

    00
  12. Eu sunt curios cati dintre strainii care muncesc in Romania o fac pe salariul minim pe economie din Romania – 1270 lei net (+poate bonuri de masa+transport asigurat).
    Asa rentabil e sa vii din Vietnam, sa dai multi bani pe avion si sa lucrezi in Romania pe 1270 lei net + bonuri?
    Sau ei is platiti mai bine ca romanii? Daca da, de ce?

    00
    • Vietnamezii câștigă vreo mie de dolari lunar, altfel nu vin. Legea românească ii obligă pe patroni să le plătească salariul mediu net, care e de vreo 3500 lei. Basca taxe pt ai aduce, cazare, masa, training! Ipocrizia patronului roman consta în faptul că unui roman nici nu iar trece prin cap sa+i ofere aceleasi avantaje, dar o face cu un străin!!

      00
    • românul pleacă mâine dacă are chef. vietnamezul nu prea poate face asta. la fel cum nici românul care lucrează pe afară, vezi poveștile cu sclavi.

    • Adica sclavele „badante” din italia nu? Sunt sclave pe 800 de euro ca au cazare… dar da, vietnamezii astia sunt sclavi la propriu, cred ca ii si duce la supt de cuci pe centura + sa nu uitam ca pot spala bani mult mai usor cu vietnamezii astia: chirie masa si ore suplimentare neplatite, dar acum s-au cam supt cei din constructii ca na, 3000 de lei salariul brut

      00
  13. l-am întrebat și eu pe unu de-și căuta să angajeze filipinezi de ce nu mărește salariile la angajații români – așadar, de ce nu măresc ei salariile? nu-și permit să mărească la toți angajații, adică dacă acum îi dă lu nea ion 300 eur nu-i poate justifica de ce l-a angajat pe gică cu 1000 de euro și tre să-i crească și lu ion salariul, în schimb, dacă angajează filipinezi, are justificarea că ăia oricum rămân cu 300 de euro în mână după taxe

    00
    • in momentul de fata, un muncitor roman la o firma de constructii care beneficiaza de facilitatile din OUG 114, adica nu mai plateste impozit pe venit si nici CASS (sanatate), ia in mana in cel mai rau caz app.2400 lei. vorbim de necalificati. un meserias se duce si la 4000-4500 in mana, fara ore suplimentare.

      00
  14. Imi vine sa ma impusc cand citesc articolele alea cu marea criza din forta de munca. Sa va dau un exemplu in constructie, unde orice pulete cu niste bani si un credit, repede tranteste un bloc. El ar dori sa plateasca muncitorii cu 1200 lei, dar surpriza oamenii cer peste 4000 lei, ca na, iese in minus, cu cateva zeci de mii de euro, deci adio gle amg. Lucrez momentan in Polonia, intr-o rafinarie. Este plin de ucrainieni, dar limba si cultura se aseamana, se inteleg intre ei. Sunt platiti cu peste 1000e pe luna, depinde de ce face fiecare, dar un necalificat ia in jur de 1200e. In Romania cat i-ar oferi acel pulete de construieste blocul?

    00
    • Deja daca aude de la 4000 in sus face spume, uitand k de fapt 4750 e mia de euroi, adica in mare plata pentru un somer in tarile cu apa calda, plus multi vad 4000 in mana dar vad o pl la pensie, destui tepuitori si fraieri tepuiti cu program part time ori alte kkturi si la pensie vor intinde mana

      00
    • @NIX, pai si tu iti pui baza in pensia pe care ipotetic o vei primi candva de la statul roman. Nu stiu cati ani ai, eu am 30, dar sincer la cum vad lucrurile in Romania, e greu. Eu am contract in afara tarii, in Romania nu platesc nimic, doar impozit pe casa si pe masina, si alea o gramada de bani. Pentru ce mi-ar trebui asigurare medicala de exemplu la sistemul de stat? Ca oricum la privat ajung daca vreau analize, control etc. Mama mea a avut nevoie de radiografie, au programat-o peste o luna la stat, tot la un spital privat cu plata si-a rezolovat treburile.

      00
  15. 70% din chinezi regretă cumpărarea unei mașini electrice… chinezesti. Marcile din articol: Great Wall Motor, Jiangling Motor si South East Motor.

    00
    • Am avut o colega chinezoaica care mi-a spus ca la chinezi nu exista conceptul de „customer satisfaction”

      00
  16. N-o inteleg pe aia cu taxiul… de ce mai iei taxi? Exista uber, exista taxify (sau bolt, cum ii zice acum) si exista balck cab. Astia care mai merg cu taxiul in Bucuresti isi merita „soarta”….

    00
    • Pentru ca plata cash

      00
    • Uber? Unde? In bihor?… eu folosesc aplicatia clever. Vad ce soferi sunt prin zona si vor comanda. Printr-un simplu click selectez taximetristul in functie de recenzii. Unui taximetrist i-am dat 2 stele din 5 pentru ca fost prea ***ă. Ii zic adresa de destinatie dar sa ma lase cu 20 de metri mai in spate (este o statie de bus deci nu incurca traficul pe bulevard) si imi raspunde: serios?!

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile