PSD vrea economiile românilor care au făcut

Știrile sunt greșite, “Finanțele apelează la populație pentru a finanța bugetul, după ce băncile au renunțat să împrumute statul” e un titlu greșit, cel corect este “Ministrul Finanţelor cere populaţiei să-şi scoată banii din bănci şi să împrumute guvernul PSD”.

Cinismul ăsta e bestial. Au văzut că oameni au pus niște bani deoparte pentru zile negre, în ciuda pârjolului economic pe care îl tot fac, și îi vor ei, că le trebuie lor pentru…chestii. Amuzant e că, probabil, ăia care au făcut economii nu sunt fani PSD și, deși 50.000 români au cumpărat titluri de stat anul trecut, șansele să se mai întâmple asta sunt mici.

PSD învață o lecție importantă: dacă îi ții săraci și proști, ca să te voteze, vor toca instant orice bani le-ai da. Găsesc ei pe ce. N-au obiceiuri economice sănătoase, aici includem și munca, deci nu poți construi o economie sănătoasă cu ei.

fun-mita-electorala

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

48 comentarii

  1. NOU
    #1

    PSD e o clica mafiota ce ne duce spre dictatura.

    Bugetul MAI s-a dublat. Vin alegeri? E nevoie de numaratori profesionisti?

    Dragnea va candida
    Voturile le va fura
    Noapte buna, Romania!

    00
    • NOU
      #2

      Daca vor fura alegerile, acest lucru insemnand faptul ca majoritatea nu doreste PSD, e posibil sa genereze miscari sociale ample. Din punctul meu de vedere PSD nu are cum sa reziste la asa ceva deoarece nu e un partid pp-zis, unde ar exista niste oameni care tin la doctrina partidului, fie ea si una ultraconservatoare ori whatever. Pur si simplu nu exista doctrina – sunt o adunatura de hoti si oportunisti fara substanta, un accident al istoriei postdecembriste. Fata de miscarile sociale anterioare, unde aveau oarece legitimitate prin votul obtinut, de data aceasta daca nu vor avea majoritate e imposibil sa reziste. Daca vorbim de o tentativa de lovitura de stat PSD care sa reuseasca prin pasivitatea populatiei (cu oameni ca si Darius Valcov, Carmen Dan, Olguta Vasilescu sau Codrin Stefanescu la butoane), ar trebui ca tara asta sa fie putreda in adevaratul sens – si ar merita arsa si abandonata, insa nu e asa. Prostie, delasare si elemente orientaliste cate vrei, insa totusi exista o oarece substanta care se activeaza cand e vorba de probleme critice. Iar in esaloanele inferioare (ministerele de interne, aparare) sunt oameni care nu ar participa la asa ceva, degeaba incearca PSD sa numeasca in frunte tot felul de trepidusi. E nevoie totusi de oarestece catalizatori si ca norocul mai avem un USR si mai misca ceva prin presa totusi. Fara acesta s-ar putea sa avem o tara in deriva totala in caz ca PSD fura alegerile, o lipsa de reactie catastrofala.

      00
    • Majoritatea nu dorește PSD?! Cum ai ajuns la concluzia asta? Care majoritate? Poate aia de la tine din casă.
      Câți pensionari sunt?
      Câți asistați social sunt?
      Câți bugetari sunt (funcționari publici, polițiști, medici și restul personalului meducal, profesori, cadre militare, polițiști etc.)?
      Adunând toate astea, care e rezultatul?
      Și acum poți aduna restul populației cu drept de vot care nu se încadrează aici.
      Care sunt procentele?
      Nu cumva 80% vs 20% ?
      România nu mai are nici o șansă! Nu mai visați, nu mai sperați! Plecați!
      P.S. Acum cât se mai poate.

      00
    • @ crimsonware, psd a rămas cu electoratul captiv, maximum trei milioane de votanți. mai mult, electoratul i se depreciază. în afară de privilegiații sistemului, care sunt puternici, dar sunt sub 1 milion, săracii nu mai votează demult cu psd (de pe vremea lui năstase), iar pensionarii sunt o categorie din ce în ce mai puțin prezentă electoral.

      problema nu e cu ei, problema e cu cei ca tine, fataliști și lași. dacă tu și cei ca tine ar vota, nu ar fugi din fața realității, psd nu are nicio șansă. așa, șansele lor nu sunt mari pentru că sunt mulți care votează cu ei, ci pentru că sunt mulți cei ca tine, care fug cu coada între picioare și mai și transmit mesajul de noncombat mai departe.

      00
    • Am votat, de fuecare dată, stai liniștit. Și nu am votat niciodată cu PSD. Am votat de fiecare dată în scârbă fiindcă știam că trebuie să aleg răul cel mai mic într-o țară fără viitor și de rahat, cu oameni proști, fără viitor și de rahat care nu-și pot vedea decât propriul interes, chiar dacă pentru asta ar însemna să moară toți doar ca să le fie lor bine.
      Și mă voi duce la vot și acum, și acum cred că va fi prima oară când voi vota PSD fiindcă vreau să crape dracului căcatul ăsta de țară, cu toți proștii care sunt în ea, care te îmbătrânește pe zi ce trece și îți mănâncă zilele și îți suge viața din tine. Numai oameni de căcat in România asta! Votez PSD fiindcă asta merită căcatul ăsta de țară!

      00
    • reacția ta e la fel de rațională ca a unuia care se îmbată, se urcă în mașină și accelerează ca să se facă afiș pe primul zid întâlnit.

      00
    • de fapt, nu, greșesc. reacția ta e rațională, doar că e psihopată: te urci într-un tir plin cu explozibil pe care-l îndrepți spre o zonă aglomerată. tu te arunci din el (că așa ai spus, pleci), dar fapta ta (votul) distruge viața unui număr incalculabil de oameni.

      00
    • In Romania este singurul ‘dictator’ cu condamnare penala. Cei care se ocupa de astfel de probleme s-au pisat pe ei de frica si i-au mai facut inca minim 1 dosar. Dictator fioros.
      Penalii PSD ofera anual finantare ‘civililor’ de la GDS si altora ca ei. Mai bine bagau bani in scoli pentru ca ‘civilii’ doar i-au criticat in loc sa faca educatie astfel ca la alegeri sa fie alesi altii. ‘Civilii’ astia sunt niste asistati si pentru ca mai suga bani se caca pe ei si dau vina pe cetateni cum sa sunt prosti. Dupa ce au vazut-o pe Guseth si apoi pe Pruna cum plm sa mai voteze cetatenii astfel de valori?
      sunt 3 mil care voteaza cu PSD si vreo 2,5 mil care voteaza cu opozitia. Cei mai multi insa nu voteaza nici cu unii nici cu ceilalti si asta nu din motivele astea de cacat ca sunt asistati, tarani sau batrani. Motivul e ca nu au din ce sa aleaga. De PSD nu scriu ca au scris altii pe aici dar cei multi cum pot alege pe unii condusi de un ciumete care sare pe strazi sau de unul zis ministru de la care a invatat Veo cuvantul ‘imunoglobina’ si care face spume cand se mai face un transplant?

      00
    • Oamenii respectivi nu sunt niște îngeri nevinovați. Oamenii de care zici au votat și votează constant cu PSD-ul sau cu cei care le promit pomană în detrimentul altora și pe spatele altora. Și când le explici că nu e bine, că omorând o clasă socială, omori de fapt întreaga societate îți vor spune ceva de de genul „eh, nouă să ne fie bine, lasă să ne dea, fiecare să se descurce cum poate”. Și observ că sunt din ce în ce mai mulți cei cu care nici nu mai merită să te angajezi într-o discuție în contradictoriu fiindcă prostul sau proasta o ia personal, se simte jignit(ă) și/sau îți vine cu niște contraargumente de te doare capul. Așa că nu are rost.
      Și ca să-ți dau un exemplu concret: discutam cu o babă care încă muncește că nu are anii de muncă pentru pensionare și îi zic că nu-i bine să voteze cu PSD-ul că ăștia au îndatorat țara și că îl sugrumă pe privat cu taxe și în curând nu vor mai exista privați care să fie impozitați și că economia se duce de râpă și avem toți de suferit etc. Știi ce îmi zice? Ei, da, dar să plătească, nu trebuie să avem și noi pensii mari să ne putem permite, dacă vor dispărea ce? Să se împrumute, noi nu trebuie să trăim? Pe ea nu o interesează că mor toți, inclusiv ea, dar să-i omoare pe toți dar să-i dea pensie mare și frumoasă. Ce ne pasă noua de privați?
      Un alt exemplu: vine PSD, mărește pensiile așa cum a promis, dar crește și prețurile. Cu o mână îți dă și cu alta îți ia. Îl întrebi pe prost, in pizda mă-sii de prost, cum e? E bun PSD? Da, e bun. Păi ți-a crescut pensia de două ori și prețurile de patru ori. Nu înțelegi? E bun PSD?! Da, dar a crescut, nu a scăzut, la Băsescu a scăzut, PSD e bun, știu eu ce știu, tu ești tânăr, nu înțelegi.
      E greu.
      Singura soluție este să moară societatea asta de tot.
      Și ca să revin la exemplul tau cu camionul și multimea, să știi că mulțimea vrea ea pur și simplu să fie călcată de camion. Dă-i fiecăruia ceea ce vrea. Dacă nu-i calci cu camionul te vor omorî ei pe tine și pe toți cei ca tine.

      00
    • legat de comparația cu camionul și de faptele tale:
      1. tu nu ești judecător. nu ai nicio justificare, de nici un fel, să alegi să distrugi viața altora. din contră, datoria ta morală e să faci bine.
      2. chiar dacă ai avea dreptate și „gloata” ar trebui pedepsită prin acțiunile tale, existența unui singur nevinovat în acea gloată anulează demersul tău.

      00
    • Imi place chestia cu „luptatul” pentru tara. Care tara? Ce scuza are poporul asta infect pentru victoria PSD-ului dupa Colectiv. Incendiul ala oribil a fost o palma peste fata romanilor, o dovada clara de „coruptia ucide”. Ce scuza avem pentru toapa de la primarie, votata de pana in 250.000 de voturi? Ce scuza avem pentru gunoaiele de peste tot, masinile parcate peste tot si nesimtirea generala? Daca dispare PSD-ul azi de tot si ajung la putere oameni ce vor sa faca bine, cat dureaza pana voteaza „poporul” aceeasi hoti ce promit lapte si miere? Si da, am fost la vot si o sa merg in continuare, sa votez cu oameni ce cred ca vor binele tarii, dar sincer, plecati cu totii si nu va uitati in urma. Tara asta a fost constant o gaura neagra si nu se va schimba niciodata.

      00
    • @DanMK: Exact! Și toți cei care votează PSD și îi doare la bască știind că fac rău tuturor celorlalți merită să moară! Și, culmea, ca să îi omori nu trebuie decât să votezi și tu, și toată lumea PSD. Moartea lor se va trage chiar de la PSD-ul pe care și-l doresc!

      00
    • @Sica
      „Cei care se ocupa de astfel de probleme s-au pisat pe ei de frica si i-au mai facut inca minim 1 dosar”
      Vorbim de OLAF aici, sau ce? :)

      00
  2. totusi…acel KO…

    00
  3. Aoleu ce poza! Primarul e PSD? Reales din 2000 ien?

    00
  4. Cei care au cumpărat titluri de stat n-au făcut-o de dragul PSD. Pur și simplu dobânda e mai mare decât la depozitele bancare. În plus, e fără impozit la dobândă.
    Știu, inflație, scumpiri… Dar dacă țineau banii la bancă, cu dobânzi mai mici, nu mai era inflație?!

    00
    • La banca se pot tine banii si in valuta. Euro nu e atat de afectat de inflatia din romania, si dolarul nici atat. Apoi mai e si avantajul ca banii aia sunt disponibili, nu sunt blocati 5 ani cum e cu titlurile de stat.

      00
    • Da Claudiu, fix asa e. Poti sa ii tii in valuta. Du-te sa vezi dobanzile si comisioanele lunare la orice banca.
      Pierzi bani net in fiecare an in care tii valuta in banca.

      00
    • Cinic vorbind, acest guvern imi face rau. Mie, personal. Se asigura prin ce face ca o sa raman singur in tara asta la batranete, pentru ca, in mod sigur, copiii mei nu or sa ramana intr-o tara condusa de Dragnea, Dancila, Valcov si de persoane de acest gen. Deja copii mei discuta despre asta, desi nu au inca 18 ani.

      Imi ^&^&^&^ ea de dobanda, eu nu ajut cu nimic acest guvern. Din contra.

      00
    • @ion
      Ai dreptate, valoarea nominală a unui cont de eur/dolari va fi mai mică peste câțiva ani. Însă la cum merg lucrurile după ce îi transformi în lei tot vei cumpăra mai multe lucruri decât cu ce încasezi pe titlurile de stat. Și mai e avantajul că poți să îi iei înapoi când ai nevoie: se închide/relochează firma românească/multinaționala și ai nevoie de ceva până găsești din nou de lucru. De obicei majoritatea dau afară angajați în perioade de de criza…

      00
    • @Ion vezi ca compari mere cu pere. Daca ai banii in valuta intr-un cont curent, intradevar te ard cu comisioane (de exemplu ING iti cere 3 euro pe luna doar ca sa tina contul, Raiffeisen nu iti cere lunar dar te arde grav la retrageri, etc).

      Eu ma refeream la depozite. Exista pe piata depozite fara comisioane de deschidere sau retragere. De exemplu poti sa iti tii banii intr-un depozit la termen pe 1 luna care se reinnoieste automat in fiecare luna, cu o dobanda de 0.15% pe an.
      E o dobanda ridicola, adica la 10.000 de euro depusi o sa faci 15 euro intr-un an, din care iti mai ia si statul. Dar avantajul e ca banii tai raman intacti si nu stai cu ei la saltea.

      Iar la cum se duce leul acum in jos, e mai avantajos sa stai cu banii in valuta si dobanda 0, decat sa ii bagi in lei in titluri de stat. Chiar si cu fabuloasa dobanda de 5%.

      00
  5. Lasa-i frate sa indure. Semeni vant, culegi furtuna!

    00
    • As dori sa-l intreb pe Claudiu, daca in viata lui a facut o simulare sa isi puna 100E in banca, iar apoi sa-i scoata „la termen” sau inainte de scadenta. Cred ca o sa fie surprins, ca si Tudose cand s-a trezit din betie, ca a pus 10 lei la ciorap si banca nu ii dadea inapoi mai mult de 9.5 lei.
      Si il mai intreb pe Claudiu daca are cunostinte, a ceea ce inseamna titluri de stat, raportat la o banca? Teoretic statul nu stiu daca da faliment, dar Banca?
      Un alt mafiot cu nume de coniac, dar care incepe cu V, isi tine averea in aur si arta, stie el ceva, in timp ce multi isi rod unghiile cand vad Roborul.

      00
    • „Teoretic statul nu da faliment”, vezi Grecia, Argentina si alte failed states, unde statul a dat inapoi 20-30% din datorii.

      00
  6. NOU
    #25

    La ce ora vine apocalipsa?
    Intreb pentru ca de cinci ani de zile zbiara unii ca tot vine.

    00
    • in romania a venit deja!

      00
    • Mai după 12, așa, că alde Cîțu și Guran nu se trezesc așa dimineață ca uvrierii

      00
    • Persoane care au emigrat din Romania:
      2013: 160.000
      2014: 172.000
      2015: 194.000
      2016: 209.000
      2017: 220.000

      Realizezi ca in 10-15 ani o sa ramana doar pensionarii sau bugetarii in tara?

      E drept ca pentru tine poate ca e o veste buna: PSD o sa castige alegerile cu 95%.

      00
    • @silicon_v
      Fake news!! A3 zice că, începînd cu 2017, ponderea pensionarilor în acele cifre e de 80%!
      Ei ar fi plecat şi pînă acum, dar n-au avut bani de transport!! :)

      00
  7. Buna gluma aia cu „miscari sociale ample”, nu va fi nimic, romanul tace si inghite. Depinde acum cat de importanti ne vor considera fratii americani, propaganda subtila a rusilor e deja prezenta. Interventia americana pentru a finanta o eventuala revolutie romaneasca poate fi tarzie sau sa nu vina niciodata. PSD conduce cu coordonate GPS de Moscova, ne credem importanti in partile astea, sa vedem cat de importanti suntem pentru USA lui Trump, UE e doar o jucarie politica fara putere de negociere in fata Moscovei.

    00
  8. Aici cred că greșești evaluarea. Tehnic vorbind, Teodorovici joacă „Chicken” cu băncile. Momentan are suficiente resurse să reziste (în ciuda a ce spun profeții apocalipsei lucrurile nu stau chiar atât de nașpa, până și Năsui, după ce a tăiat tot ce s-a putut din creșterea lui Dragnea, tot a recunoscut un 7% în doi ani). În ultima vreme au făcut o chestie inteligentă, transformând împrumuturile pe termen scurt, care au pus presiune pe buget, în împrumuturi pe termene lungi 5-10 ani, care reduc presiunea. Este adevărat, există un cost mai mare, dar una este să plătești un milion într-un an și alta este să-l plătești în 5.
    Împrumutul de la populație nu este ceva rău, doar că la noi este relativ nou, lumea nu cunoaște „produsul”. Cred că noile titluri vor fi subscrise integral, la fel ca celelalte, pentru că, financiar, este mai avantajos decât ținutul în bancă. Totuși, de ce este OK pentru fondurile de pensii să-și țină banii (preponderent) în titluri de stat și pentru populație nu?
    În România, băncile nu finanțează economia, doar consumul. Am fost la 3 bănci să cer un împrumut micuț, echivalent cu 30% din cifra de afaceri lunară, de care aveam nevoie pentru „capital de lucru”. Nici una nu a vrut, deși toate în reclame se dau campioanele ajutorării IMM. În schimb toate mi-au sugerat să iau împrumutul pe persoană fizică pe care mi l-ar acorda instant, no questions asked. Ele trăiau bine-mersi împrumutând statul. Acum, când Manole a limitat creditarea, când Teodorovici le dă cu flit, e o chestie de timp până când una/unele dintre ele va „clipi” și va/vor veni cu căciula în mâini…
    Pot înțelege că lumea din bula asta urăște PSD, dar ar trebui ca criticile să se concentreze pe ceea ce face greșit acesta, nu pe ceea ce face bine. În momentul de față, Opoziția mizează exclusiv pe zona asta de ură împotriva PSD, de aceea nici nu trece de 15% adunat. Cam ăsta a fost procentul antipesediștilor din 1990 încoace. #muiepsd nu este un program politic și cu atât mai puțin un program economic. Există viață și în afara PSD.

    00
    • De dragul discutiei o sa ma concentrez pe masurile bune facute de PSD:
      1.Marirea salariilor medicilor;
      2.Micsorarea anumitor taxe;
      3.Aparitia ideii de declaratie unica si obligativitatea depunerii ei online;
      4.Tentativa de a crea un cont in trezorerie pentru fiecare copil, acesta functionand ca un cont de economii;
      5.Tentativa de a aduce populatiei ideea de a cumpara titluri de stat, intr-o tara profund analfabeta economic;
      Daca la punctul 1,2,3 putem spune ca sunt lucruri bune in principiu, desi nimeni nu simte un beneficiu direct(acestea vor veni peste cativa ani). Punctele 4 si 5 sunt percepute de multi romani cu minte la cap, ca niste tepe la fel ca multe altele: Dracula Park, FNI/FNA, clasicele carnete de CEC pentru masina sau apartament……Ca si idee simpla, uitati-va ce spune sondajul IRES referitor la ce ar face romanii cu 100k de eur? In acelasi timp problemele de la punctu 4 si 5 stau in faptul ca statul roman intotdeauna uita sa-ti dea banii intr-un timp rezonabil, daca acesta a gresit, insa tu esti cam fucked up, daca e situatia inversa, cum mai e cu popririle facute de ANAF?!
      Asa ca da, statul acum joaca la cacealma(rezerva tine 6 luni), bugetul deja e propus pentru aprobare, euro ar trebui sa fie la 4.65, economiile din Vest merg pe ideea de 0 sau cresteri de 2% in best case, iar noi aici o sa revolutionam lumea cu o crestere de 5%. Bineinteles sa nu uitam datoriile impinse prin 2024-2025, plus orizontul de adoptare euro tot pe atunci. Unde am mai vazut smecheria asta? La greci parca……
      In cele din urma, diferenta se va face intre perceptia omului:una este sa-i dai 100 de lei la pensie/salariu si sa nu-i iei nimic, alta este in schimb cand ii dai 800 de lei la salariu/pensie si ii iei pe langa 700, nu-i asa? Cat despre banci, au facut si fac profit nesimtit in Romania, pe faptul ca avem clasa politica care o avem, respectiv, nivelul de educatie financiara pe care-l avem….

      00
    • Tu te vrei un nou guran? Atata sufli in panzele psd-ului..

      00
    • Nu știu dacă e postac sau nu, eu 100% nu sunt, și nu susțin sau măcar supot psd-ul de nici o culoare.

      Dar, spre deosebire de Ponta, care a trimis ANAF să belească spălătorii auto și cafenele cu amenzi pentru 2-3 lei în plus sau minus, ăștia au curaj să scuture un pic și băncile și corporațiile mari de bani, nu doar prostimea.

      E semn că au ajuns la fundul sacului? Clar.

      Aș cumpăra titluri de stat cât timp PSD e la guvernare? Sub nici o formă, în primul rând ca să nu-i sprijin, în al doilea rând, dacă mâine se hotărăsc să nu mai plătească, eu ca persoană sunt nimeni, pot rămâne cu buza umflată. Banca are avocați care pot da statul român în judecată. Fondurile de pensii la fel.

      Dar ca persoană fizică ce faci?

      Și nu-mi ziceți că nu se poate, că sunt titluri de stat, că sunt sfinte, că bla bla. România (mai ales cu psd la putere) e campioana schimbării regulilor în timpul jocului pentru cei care n-au mijloacele de a le contesta. Pot da un impozit pe persoană fizică pentru titlurile de stat așa, peste noapte, și țeapă.

      Iar faza cu băncile are dreptate, decât să finanțeze economia locală, băncile mai bine-și taie o mână. Aceeași sumă, pe persoană fizică se dă imediat, în schimb pe persoană juridică, nici nu te bagă-n seamă. Și vorbim de aceeași sumă.

      Personal îmi place că se ceartă între ei, n-am simpatie nici pentru psd, nici pentru bănci, nici pentru corporații care anual primesc ajutoare de stat de zeci de milioane de lei, și acum când sunt scuturate un pic să contribuie la dezastru PSD, sar ca arse. Le-a plăcut când li s-au acordat ajutoare și reduceri.

      00
    • NOU
      #36

      Oare de ce nu se dau imprumuturi pe persoane juridice?

      Va spun eu: datorita apetitului scazut pt risc al bancilor si mare pentru teapa al “antreprenorilor”. Pe persoana fizica te pot executa, pe persoana juridica iti pot lua capitalul social de 200 de lei si o rabla plus 2 imprimante vechi.

      Romania e o tara de hoti si de gunoaie, bancile stiu si ele asta, asa ca trag pielea de pe aia cinstiti, ca sa acopere gaurile celor cu spate politic sau in servicii.

      00
    • @manu144x
      Will you marry me?

      00
  9. Pai ăștia au nevoie de mulți bani, dacă nu se rezolva nici așa am auzit că vor să ia un imprumut de la sile camataru si clanu duduianu. Orice numai sa nu vină FMI sa înceapă să taie, că aia nu taie cu sabia :))))

    00
  10. Si ca sa traduc si schema asta. Sa zicem ca nu esti bugetar sau pensionar, lucrezi undeva in mediul privat. Strangi ceva bani. Ce faci cu ei? Ia fii atent.

    Guvernul majoreaza dement veniturile bugetarilor, 44% in doi ani. Salariul mediu brut la bugetari a ajuns cu 2000 de lei mai mare dect in mediul privat in 2018. Sume date de statistica oficiala.
    Cu asa sume aruncate in consum, inflatia sare in sus, la fel dobanzile bancare, la fel euroiul. Asta te arde ca naiba, ca ai rate, cumperi chestii, platesti serviicii exprimate in euro. Iar tu nu ai cresteri de venituri de 25% pe an, ca sa acopere asta, nici pe departe
    Guvernul are planuri marete si in 2019: si-a propus sa mai bage inca un 20% in plus la salariile bugetarilor. Ca sa mai repete inca o data pasul 1 si 2. Dar, nasol, a cam ramas fara bani, bugetul nu e sac fara fund, iar bancile nu ii mai dau bani. Asa ca apeleaza la banii tai, ca sa mareasca mai departe salarii bugetarilor si sa bage mare cu inflatia si restul, adica sa te arda de nu te vezi. Ajungi saracul societatii (60% din salariatii in mediul privat au salariul MINIM pe economie), al mai prost platit in tara asta (in comparatie cu bugetarii, de exemplu), si o faci pe banii TAI: bani platiti ca taxe (asta e obligatoriu) si, BONUS, din banii economisiti de tine, pe care ii dai de bunavoie, ca iti promite Orlando o dobanda uriasa pe care o sa o plateasca nefericitii ce o sa guverneze in 2024 (Orlando spera sa fie pe plaja in Madagascar atunci)

    Nu e asa ca e misto sa iti poti trage singur suturi in fund?

    00
    • NOU
      #40

      Frumos zis silicon_v

      00
    • Asemănător şi cu pilonul II de pensii:
      Fondurile care administrează aceşti bani fac plasamente cel mai adesea în fix împrumuturi dintr-astea (către stat şi grantate de stat) căci nu le este permis să-i joace chiar aiurea pe bursă sau la păcănele…
      De unde şi frustrastrea de tip comunist a recentelor guverne „băi, noi permitem ca banii să plece într-un buzunar pe care nu-l putem controla ca mai apoi să luăm bani din el ca să-i înapoiem cu dobîndă?? Păi, de ce să mai punem bani în acel buzunar, nu mai bine îi punem în cestălalt buzunar din care ne putem servi oricînd, pt orice, şi fără dobîndă??”.

      00
  11. de cand tot anunta Apocalipsa alte Moise si alti „analisti” ca ma intreb daca mai vine vreodata in Ro sau daca nu a venit deja si nu ne dam seama. Stiti voi, paradoxul Fermi…
    Eu sunt convins ca alegerile vor fi furate masiv, nu la sectii prin primariile psd ci direct la centru la BEC.
    Exemplu: daca ajunge la BEC cum ca PSD 20%, USR+ 14%, PNL 12% , UDMR 6%, ALDE 4%, Dragnea cu manuta lui va pune un 3% la PSD si un 2% la ALDE si aia e, CCR valideaza rezultatele, mergem mai departe cu majoritate PSD.
    Cum dracu ar fi asta ca intr-o tara controlata 99% de Dragnea sa piarda omul alegerile…mai ales ca idiolii lui Erdogan si Orban au stiut cum sa „iasa” cu scoruri de 70%

    Doi, pentru ca aia care spera in ajutorul american pentru o revolutie, luati-va gandul, Trump a dat cu buna stiinta tot blocul de Est lui Putin, e iarasi cortina de fier peste Europa pentru ca asta inseamna o europa slaba ceea ce convine atat US cat si Rusiei.

    Trei, care asteptati revolutie populara in Ro, luati-va gandul, sunt ferm convins ca romanul nu ar iesi natural in strada nici daca Dragnea are decide ca fiecare al 2-lea roman va fi spanzurat.
    Romanul neaos va spera ca nu e el cel spanzurat si…daca va fi sa pice cineva din familia lui la sorti, spera sa fie soacra’sa sau dupa caz barbasu’ alcoolist.
    Niciodata in istoria ei, Romania nu a avut o revolutie ideologica. S-a iesit in strada natural de foame dar nu de principii gen impotriva hotiei si pentru democratie.

    La naiba, cat timp ai Iphone X si mergi in grecia in vacanta, poti fi condus si de Dracu ca nu le pasa romanilor asa cum nu le va pasa nici cand Dragnea va ajunge prim-ministru cu drepturi depline (cel mai probabil in 2019, simbolic, la 30 de ani de la caderea comunismului…inapoi in totalitarism mafiot).

    00
  12. Hehe! Aia e mema mea! Muie psd

    00
  13. Discutii aprinse! Romanului nu-i pasa de nimic, poate doar tinerilor mai scoliti, care o mai fi procentajul, un 20% sa zicem, restul asculta manele si danseaza pe strada. Sunt hotarat sa nu platesc impozitul la masina o perioada sa vad ce actiuni va face anaf-ul. Masina oricum o folosesc in alta tara. Vorbin de tineri, evaziune, ma aflu in Romania pentru cateva zile. Azi am fost la o spalatorie auto, foarte aglomerata, patronu’ percepea taxa de 40 lei din mers, fara sa ofere bon nimic. Am cerut bon, bineinteles s-a facut ca ploua intr-un final. In ora aia, au fost vreo 15 masini. Zilierii aia ce spalau masinile, reprezinta o categorie sociala tipica, nemultumiti, injura intruna, fac o munca de mantuiala. In sinea lor ar trebuie sa fie manageri pe mii de euro. Ba chiar a comentat cu celalalt ca i-am lasat doar 5 lei ‘spaga’

    00
    • Sunteţi eroul de care îl aşteptăm, vă rugăm să fiţi prim-ministrul nostru! CV-ul vă recomandă pe deplin:
      – sunteţi şcolit, nu ascultaţi manele
      – disponibilitatea de a vă dovedi coeziunea cetăţenească prin gestul extrem de a nu plăti impozitele (aici vă aflaţi în concurenţă strînsă cu dna Plumb, fost ministru PSD al mediului care şi-a înmatriculat X5-ul în Bugaria din acelaşi motiv!)
      – critica necruţătoare dar totuşi părintească, îngăduitoare, faţă de acel fiu al naţiunii, patron de spălătorie auto, cărui i-aţi permis totuşi să vă spele maşina deşi el. în nemernicia lui, a refuzat să vă emită un bon fiscal.
      CV-ul dvs ar fi şi mai convingător dacă aţi admite că dvs aţi lăsat nu 5 lei, ci 5 euro ‘şpagă’, să se bucure şi sărăntocii de acolo că cineva ca dvs a venit în România pentru cîteva zile…

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile

Alte linkuri (mostly NSFW)