Succes cu Alina Ceușan și Single Malt Society

Ieri a fost un eveniment cu ambasadoarea Single Malt Society, Alina Ceușan. Eveniment pe feisbuc, 60 lei intrarea, 100 oameni interesați, 4 persoane prezente, incluzând-o pe Ceușan. Și e foarte bine echilibrat: poze cu 4.000 like-uri, 4 persoane la eveniment într-un local scump și închiriat complet.

Partea amuzantă e și pe video, pentru că viața e tristă fără niște stories pe Instagram. Îmi place în special faza aia cu „eu sunt plătită să promovez evenimentul, dar mă prefac importantă și spun că sper să ajung, de parcă aș avea de ales”.

 

Și acum repetați după mine: urmăritorii fetelor ăstora sunt interesați de ele, nu de ce vând sau ce promovează și, în prea multe cazuri, de ce poartă.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

63 comentarii

  1. care 4 ba? tu nu vezi ca erau si copii?

    00
  2. Ce laba-n cerc..

    10
  3. Cei de la „Single Malt Society” n-au si ei un target? Merg tot pe cheap & free & „multo-mucho-segnor”?

    00
  4. Nu inteleg pe ce criterii a fost desemnata domnisoara, ambasador al S.M.S.. Bea single malt intr-atat de des si de variat incat sa fie considerata o cunoscatoare? Ce cultura are despre whisky, in general, si despre single malt, in mod special? Cate distilerii a vizitat pana acum? Ce conexiuni are in lumea specialistilor in single malt? Nu am nimic personal cu ea, doar ca mi se pare aiurea sa platesti pe cineva fara nicio legatura cu domeniul.

    20
    • Nu am nimic personal cu ea, doar ca mi se pare aiurea sa platesti pe cineva fara nicio legatura cu domeniul.

      teoretic, faci asta pentru că vrei să atragi oameni din alte zone.
      n-ar avea rost să plătești pe guran sau mîndruță, de pildă, să le vorbească oamenilor de afaceri, că ăia știu deja de single malt.
      dar trebuie gândit și ales cu grijă.

    • Aham, inteleg. Dar trebuie vazut cui se adreseaza A.C., si daca printre aceste persoane exista potentiali clienti de single malt. Din cate stiu, domnisoara este blogăr de feșăn. Nu zic ca nu ar atrage ceva lume catre single malt (se invarte totusi in anumite cercuri mai rasarite), dar cati? Cum zici tu, trebuie gandit si ales cu grija.

      01
    • păi, 80% sunt bărbați care dau like, s-au gândit că merge un single malt și o labă :)

    • Criteriul e simplu: suge pana raguseste si bea pana se pisa pe ea.

      00
  5. cunoscătoarele pulii în ale single malt-ului…

    00
  6. La fel de bine putea sa fie reprezentata motoarelor cu injectie directa din România sau Ulei de la Bunica

    00
  7. „urmăritorii fetelor ăstora sunt interesați de ele, nu de ce vând sau ce promovează și, în prea multe cazuri, de ce poartă”

    exact. te-ai caracterizat foarte bine ;)

    00
  8. O activare bună pe single malt ar fi cu Morodan… gen, după câte pahare ți se pare bună Morodan? Cu Ceușan nu e bine, mi se pare bună și după apă plată

    10
  9. De ce e o prostituată in prima poză? De ce nu e tag pr0n?

    00
  10. Gagicile e bune da de ce s-au imbracat ca de hallowen? Pe ala cu cioc il inteleg de ce ar plati 60 de lei sa se vada cu ele.

    00
    • Ba, eu sunt cinstit. Ma-s dragalasea cu fiecare in parte si cu toate odată si ar și trebui să cumpăr o sticla de single malt ptr mine ca sa pot face fata discuțiilor in prealabil…

      00
  11. Cica eveniment select si in a doua poza, tipa din stanga e in slapi cu puf. Si pe urma sa mai poti lua in serios si S.M.S.

    00
  12. Papucii aia pufosi… :)))))

    00
  13. adica vrei sa zici ca alea nu sunt like-uri cumparate la 1$ de la ferme de celulare de prin est? cine pana mea ar da like la asa ceva?

    00
  14. nu merge de nicio culoare video-ul. safari, chrome, firefox. mac 10.13.4

    00
  15. Eveniment SMS dedicat femeilor. Oare cate femei beau whiskey si dintre acestea care stiu diferenta?

    00
  16. Sunt curios câte femei după ce au auzit de aceasta campanie s-au gândit ca se duc acasă si beau un Single Malt asa cum a făcut Alina.

    Râdem, glumim dar eu am auzit de Alina Ceausean de un articol de pe site-ul tău despre o mașina parcata aiurea pe care era trecut site-ul domnișoarei.

    00
  17. Ce cauta minorul ala la eveniment single malt?! Ii da ma-sa sa suga degetul inmuiat in uiski?

    00
  18. +1 pentru aia care si-a adus puradelul. Trebuie sa ii inveti de mici.

    00
  19. Nu e de ras. E trist pt starea industriei. Eu mi-as da demisia cu astfel de rezultate

    00
    • și ce să facă? să se apuce de ce știe să facă? gen, să ducă platoul cu băuturi la asa clientului?

    • Daca esti bun la ce faci, fie chelner, barman, nu este o rusine, este o mandrie sa iti faci slujba cum trebuie. Nu stiu ce PR s-a ocupat de toata treaba asta, sau de premiile patetice cu Steer in frunte, oricum e trist cati incapabili cer bani pt asemenea rezultate. Eu in locul lor mi-as sapa o groapa si nu as mai iesi de acolo

      00
  20. Alături de Alina, ceilalţi ambasadori ai Single Malt Society sunt Olimpia Melinte, Adrian Despot şi Petre Fumuru. Deci poate vor vedea cine va avea mai mult succes ca și ambasador, mi se pare o paletă destul de variată. Nu știu dacă vreuna de succes, dar nu știu dacă s-au gândit la atributele produsului vis a vis de lucrurile pentru care este cunoscut un anume ambasador, cu ce anume este asociat. Sau poate vor o schimbare, să atragă consumatori mai diverși, sau doar awarness. Nu știu. Însă sunt multe alegeri cel puțin ciudate de ambasadori: am văzut un antrenor de fotbal ales pentru a face reclamă unei creme elvețiene dedicată femeilor, unde chiar nu a mers nimeni (la lansare) și nici nu am mai auzit de crema respectivă. La fel o marcă de valize de lux și-a luat ambasadori doi foști fotbaliști de care nu mai auzise nimeni de mulți ani de zile. Nu știu cât s-au gândit cei de la agenție că fanii unor fotbaliști de acum 20 de ani ar cumpăra valize scumpe, aducând fashion lângă, cred efectiv că unii marketeri încearcă ceva nou (single malț) care poate da sau nu rezultate, iar alții sunt efectiv neinspirați, sau poate doar fani.

    00
  21. Atat am vazut, ca au parul alb. Cati ani au, ca par tinere… au peste 45?

    00
  22. M-am uitat si eu la cum bat campii ambasadorii astia. Vorbesc despre single malt la un mod atat de general incat ar putea vorbi despre orice altceva. Despot spre exemplu spunea ca ii place malt-ul pentru ca e „onest”, uitand ca nu e deloc onest pentru ca e colorat cu caramel (sigur, unele sunt oneste, dar majoritatea nu). Iar Fumuru zicea, I shit you not, ca single malt-ul e „o bautura mai altfel decat alta”

    00
    • Cred că sigur ambasadorii lu’ pește știu diferența dintre chill filtered și non-chill filtered, și de ce cunoscătorii apreciază mai mult un single malt non chill filtered :)

      00
    • Vreau sa stiu daca Despot a fost vreodata int-o calatorie sa viziteze el singur o distilerie de single malt. Nu cred. Nu se pune sponsorizat, ci doar asa, din pasiune. PS. eu am fost la cateva si vad ca la noi ambasadori nunt numai persoane care never ever nu ar plati din buzunarul lor o astfel de experienta. Dar asa se vad lucrurile la noi

      00
  23. Deci campania a avut succes, nu? Like-uri, views, reach… asta conteaza! Ignora faptul ca locul ala a fost inchiriat degeaba.

    00
  24. Pe mobil, in locul video-ului, imi aparea o reclama la niste produse junk. N-am ad injection, etc, telefonul e curat.

    00
  25. A fost un eveniment de succes daca a venit si Wednesday Friday Adams.

  26. omu care le explica stie uischi. Mult. Dar societatea asta cu ai ei ambasadori….

    00
  27. single neuron society

    00
  28. MILF- uri obosite si in drum spre expirare.Da, ai nevoie de o tarie ( chiar si pufoaica) ca sa iesi cu asa ceva..

    00
  29. Pana acum nu auzisem de single malt society, acuma am auzit. Misiune indeplinita.
    Am senzatia ca e o noua strategie de marketing: faci o campanie atat de proasta incat sa apara a doua zi pe zoso.ro => succes!

    00
  30. nu astea faceau reclama la berea Desperado luand o bere in mana, poc poc 2-3 poze dupa care treceau pe Corona ca doar nu poti bea Desperado si sa pari smecher..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.