Lasă-mă să ghicesc : la Mashable nu le mai crește traficul? Oricum majoritatea blogurilor tech nu au făcut publice sumele de achiziție din aceleași cauze…
00
NOU
#2
vali
nu mai citesc mashable de vreo doi ani, de când începuseră cu manele penale. manele aveau și înainte, dar nu penale.
oricum, siteul e popular in .ro, traduc experții social media de pe el in draci.
NOU
#3
Alexandru
Am intrat si eu pe Mashable ala … mizerie de site cu reclame video ce pornesc automat. Oare de ce nu mai intra lumea pe el?
00
NOU
#4
Dan Surpateanu
Nu e nevoie sa se asocieze, dar lipsesc centrele de depozitare. Sau credeti ca lipsa centrelor de depozitare va putea fi suplinita de un lant de magazine care are putea fi ipoteticul client al unei asociatii de producatori?
Peste tot in lumea cu apa calda exista centre de depozitare si toti cei ce vor sa cumpere orice legume/fructe sau chiar carne (de obicei peste/fructe de mare) se duc in acele centre, unde au loc licitatii pentru produse.
Timp de 30 de ani, NIMIC in ROMANIA, desi asta era treaba GUVERNULUI!
00
NOU
#5
ion
Adevarat, uita-te in Olanda unde se face agricultura pe suprafete mici dar specializata in sere.
Era treaba guvernului dar nu mai e.
Avantajul asociatilor este ca nu ajungi in situatia penibila de a avea sate intregi care cultiva acelasi lucru, varza e buna dar nu poti sa mananci doar varza cu varza.
Apoi un magazin nu sta sa caute legumele sat cu sat, este un cosmar logistic. Ideal e sa incheie un contract cu o asociatie care sa le asigure necesarul pentru mai multe produse.
Romanul nu e obisnuit cu conceptul castigam impreuna, pierdem impreuna si de asta mai mult pierde. La fel cum nu e obisnuit cu ideea de a vinde calitate si nu cantitate. Producem mult dar aruncam la fel de mult fiindca nu facem o sortare initiala, manipulam marfa in bataie de joc si nu suntem capabili sa purtam un dialog cu potentialii cumparatori.
00
NOU
#7
Dan Surpateanu
Asociatia nu e preferata din mai multe motive, principalul motiv fiind ca imi pierd anumite parti din dreptul de proprietate si iesirea grea din asociatie. O spun din experienta. Plus sansa de a pierde de tot pamantul. Plus nu poti sa-ti alegi tu cultura.
Un centru de depozitare poate rezolva toate aceste neajunsuri. Plus poate eu chiar ma pricep la varza, de ce sa cultiv altceva?(asta e un exemplu). Sau ce fac cei ce au struguri/pomi fructiferi? Schimba cultura asa, de la an la an? Pai cultivatul unui hectar de vita de vie costa 40000 euro si 3-4 ani fara rod. Si daca tot satul e inconjurat de vii, ce facem? Distrugem ceva de 50000 euro pe hectar ca sa punem porumb si sa castigam 10000 lei pe hectar/an? Asta intr-un an perfect!
00
NOU
#8
gc
Nu ii pasa nimanui ce te pricepi tu sa faci daca nu exista cerere si nimeni nu este obligat sa cumpere un produs pe care nu il vrea si de care nu are nevoie.
De exemplu mie imi place sa mananc salata eisberg as vrea sa cumpar produsa in tara dar nu gasesc si atunci cand gasesc este aproape stricata (nu tine mai mult de 2 zile).
Este alta poveste cand vine vorba de fructe, eu ma refeream strict la legume. In cazul fructelor exista utilaje speciale pentru recoltarea lor, utilaje care costa prea mult pentru un singur fermier dar pentru o asociatie este rentabil astfel incat sa nu mai fie obligat producatorul sa plateasca 100 lei +/zi pe mana de lucru.
Avem conditii foarte bune de cultura de vita de vie (in unele zone bineinteles), dar este plantata prost si strugurii sunt folositi prost. Vinul obtinut este de proasta calitate fiindca este facut pentru cantitate si ajunge sa fie vandut pe cativa lei litrul in loc sa se renunte la 50% din cantitate si sa fie vandut pe 100 lei litrul.
Este absurd sa te gandesti ca o singura familie poate sa le faca pe toate, sa aiba si utilaje si sa plateasca si experti care sa ii indrume.
00
NOU
#9
Eu
Ideea de asociatie nu e sa produca toti varza. Nu-s agricultor, dar eu vad lucrurile asa: se aduna toti intr-o asociatie, pun bani sau acceseaza fonduri si construiesc un depozit, apoi cand un magazin vine la ei, ia si mere, pere, varza etc. Nu vine magazinul la fiecare poarta si intreaba ce are de vanzare, vine la asociatie si incheie contract pentru mai multe. Apoi lucrurile astea se fac cu oameni seriosi, care respecta contracte. Si o fac oameni care sunt angricultori si au suprafete importante cultivate, nu doua randuri de porumb.
00
NOU
#10
Costel
Eu, ca un amarastean ce sunt, as fi curios daca ala poarte justifica cei 140.000 euro pe care i-a dat pe masina.
00
NOU
#11
vali
da. i-a plăcut și și-a luat-o, că își permite.
NOU
#12
dufu
O fi vandut niste arme de colectie… Poate chiar AK-ul de la revolutie… Cine stie…
00
NOU
#13
Costel
Daca am fi trait in tara care trebuie si eram in locul politistului care ancheteaza furtul, as fi chemat direct fiscul sa-l intrebe pe asta de unde a avut bani de masina asta. Asa scapa si politistul de treaba si cred ca nici lu asta nu-i mai trebuia masina.
00
NOU
#14
leco
Sa inteleg ca procedura in caz de furt, presupune sa suni ministrul de interne.
Asta nu e tot un fel de abuz in serviciu?
Noi amarastenii tot asa trebuie sa facem? Sau oferta e doar pentru aia condamnati penal?
00
NOU
#15
Mihai
Ai sa razi, dar masina aia nici nu apare in declaratia de avere.
00
NOU
#16
leco
Nu e nevoie sa radem, e normal in conditiile in care declaratia se face odata pe an.
00
NOU
#17
Gupi
cică masina e a lu’ frate-su.
Întrebarea este însă, de ce musai circulă cu așa mașină ? Metroul sau pejosul nu e bun ?
00
NOU
#18
dufu
@Gupi: hai ma… La valuarea lui ?!!??!!!?????
00
NOU
#19
Leo
Boss, unde e oferta BF de autoturisme de la emag?
00
NOU
#20
Iugas
Unde se pune magnet pentru tahograf la Tesla Truck ?
00
NOU
#21
Nym
In tavan … nu se mai pune. Au sa aibe soferii salarii babane sa nu se mai planga atata. Suntem o tara de plangaciosi si ersetori la mocangeala. 😂😂😂😂😂
00
NOU
#22
Adi
la ăsta îţi trebuie GPS spoofer nu magnet.
00
NOU
#23
Giani Mucea
Camionul ala e demential. Daca (si nu cred ca) reuseste sa il si produca in masa, o sa fure 80% din piata. Problema e ca apoi va trebui sa faca si destule megachargere si sa produca suficient curent.
Iar noul Roadster e probabil cea mai tare masina sport ever.
00
NOU
#24
alxzen
to curb your enthusiasm:
00
NOU
#25
Giani Mucea
Nu-mi pasa daca Tesla ca si companie supravietuieste sau nu. Imi pasa daca motorul electric va inlocui ICE. Imi pasa daca restul companiilor auto renunta la mentalitatea de corporatie si devin mai agile si inovatoare.
Din punctul meu de vedere, camionul asta o sa aiba un impact mai mare decat modelul 3. Asta daca Tesla poate sa il si produca.
Altfel, o gramada de articole au fost scrise in ultimii ani despre falimentul Tesla. Poate ca tocmai asta o nimereste, dar cine stie?
00
NOU
#26
Bluehand
Sau poate nu, cred ca marea mojoritate dintre noispera sa nu. Visul asta nu trebuie sa ramana vis pentru ca e fezabil, deja mare amajoritate a producatorilor au produse full electric si doar din cauza lui Musk. Masian electric e aici si nu peste 20 de ani e aici acum…
00
NOU
#27
L
@akzen vorbești prostii. nici nu am cuvinte să descriu cît e de fundamental greșit e ce zic ăia sau ce zic toți amețiții de analiștii lu’ pește prăjit care odată la cîteva luni prevestesc subita moarte a lu’ Tesla. e o schimbare fantastică, toată lumea se aștepta la un camion mediu, cu autonomie redusă, așa, doar de oraș. cînd acolo, e cel mai tare camion din toate timpurile. și nu din cauza că e electric, sau iute, sau sigur, sau nu i se sparge parbrizu’, ci economic vorbind. și are tot ce-i trebuie să concureze cu 18 wheelers din alea care merg de pe o coastă a Americii pe alta sau străbat toată Europa. o să explodeze iar acțiunile, mark my words.
00
NOU
#28
Finch
Am facut un calcul cam cat trebuie sa fie bateria aia de la Tirul Tesla, ca sa poata merge 800km. Trebuie sa fie de vreo 800-1000kWh.
00
NOU
#29
vali
și greutate?
NOU
#30
CJ01B0K
‘Poi ce crezi că e chestia aia mare din spatele cabinei?
00
NOU
#31
Giani Mucea
Conteaza greutatea?
00
NOU
#32
vali
dacă stau bine să mă gândesc, nu prea.
NOU
#33
Marsten
Dar mărimea contează?
00
NOU
#34
wd
Tesla model S avea bateria de 85 kwh si 540 de kilograme si o autonomie de 400-500 km si energy density of 265 Wh/kg asa ca pentru 1000kw bateria ar avea 4 tone. Avand in vedere ca un TIR pe america are 8-12 tone doar cabina, nu e chiar asa rau.
00
NOU
#35
kilroy
Se pare ca la ora actuala Tesla sta cel mai bine la softul care optimizeaza folosirea bateriei. Si spun unii ca in urma update-urilor OTA, ar fi crescut autonomia la modelele Tesla
00
NOU
#36
Smoker
Unde găsesc un blackfriday la țigări?
00
NOU
#37
Peter pan
În Darabani?
00
NOU
#38
george
tot anul e bf la granita unde trec baxurile de tigari din moldova si ucraina…
00
NOU
#39
Costi
Ce șofer se mai angajează pe Tesla truck daca nu mai poate sa fure motorină?
00
NOU
#40
mormaila
orice sofer care nu e din romania?
00
NOU
#41
dan c.
Dar ce? Curent nu poate sa fure si sa duca acasa?
00
NOU
#42
Taipan
Pai trebuie sa-i dea salariu mai mare. Inclusiv spor de rusine. Ca o sa rada de el ceilalti soferi.
Lasă-mă să ghicesc : la Mashable nu le mai crește traficul? Oricum majoritatea blogurilor tech nu au făcut publice sumele de achiziție din aceleași cauze…
nu mai citesc mashable de vreo doi ani, de când începuseră cu manele penale. manele aveau și înainte, dar nu penale.
oricum, siteul e popular in .ro, traduc experții social media de pe el in draci.
Am intrat si eu pe Mashable ala … mizerie de site cu reclame video ce pornesc automat. Oare de ce nu mai intra lumea pe el?
Nu e nevoie sa se asocieze, dar lipsesc centrele de depozitare. Sau credeti ca lipsa centrelor de depozitare va putea fi suplinita de un lant de magazine care are putea fi ipoteticul client al unei asociatii de producatori?
Peste tot in lumea cu apa calda exista centre de depozitare si toti cei ce vor sa cumpere orice legume/fructe sau chiar carne (de obicei peste/fructe de mare) se duc in acele centre, unde au loc licitatii pentru produse.
Timp de 30 de ani, NIMIC in ROMANIA, desi asta era treaba GUVERNULUI!
Adevarat, uita-te in Olanda unde se face agricultura pe suprafete mici dar specializata in sere.
https://www.nationalgeographic.com/magazine/2017/09/holland-agriculture-sustainable-farming/
Era treaba guvernului dar nu mai e.
Avantajul asociatilor este ca nu ajungi in situatia penibila de a avea sate intregi care cultiva acelasi lucru, varza e buna dar nu poti sa mananci doar varza cu varza.
Apoi un magazin nu sta sa caute legumele sat cu sat, este un cosmar logistic. Ideal e sa incheie un contract cu o asociatie care sa le asigure necesarul pentru mai multe produse.
Romanul nu e obisnuit cu conceptul castigam impreuna, pierdem impreuna si de asta mai mult pierde. La fel cum nu e obisnuit cu ideea de a vinde calitate si nu cantitate. Producem mult dar aruncam la fel de mult fiindca nu facem o sortare initiala, manipulam marfa in bataie de joc si nu suntem capabili sa purtam un dialog cu potentialii cumparatori.
Asociatia nu e preferata din mai multe motive, principalul motiv fiind ca imi pierd anumite parti din dreptul de proprietate si iesirea grea din asociatie. O spun din experienta. Plus sansa de a pierde de tot pamantul. Plus nu poti sa-ti alegi tu cultura.
Un centru de depozitare poate rezolva toate aceste neajunsuri. Plus poate eu chiar ma pricep la varza, de ce sa cultiv altceva?(asta e un exemplu). Sau ce fac cei ce au struguri/pomi fructiferi? Schimba cultura asa, de la an la an? Pai cultivatul unui hectar de vita de vie costa 40000 euro si 3-4 ani fara rod. Si daca tot satul e inconjurat de vii, ce facem? Distrugem ceva de 50000 euro pe hectar ca sa punem porumb si sa castigam 10000 lei pe hectar/an? Asta intr-un an perfect!
Nu ii pasa nimanui ce te pricepi tu sa faci daca nu exista cerere si nimeni nu este obligat sa cumpere un produs pe care nu il vrea si de care nu are nevoie.
De exemplu mie imi place sa mananc salata eisberg as vrea sa cumpar produsa in tara dar nu gasesc si atunci cand gasesc este aproape stricata (nu tine mai mult de 2 zile).
Este alta poveste cand vine vorba de fructe, eu ma refeream strict la legume. In cazul fructelor exista utilaje speciale pentru recoltarea lor, utilaje care costa prea mult pentru un singur fermier dar pentru o asociatie este rentabil astfel incat sa nu mai fie obligat producatorul sa plateasca 100 lei +/zi pe mana de lucru.
Avem conditii foarte bune de cultura de vita de vie (in unele zone bineinteles), dar este plantata prost si strugurii sunt folositi prost. Vinul obtinut este de proasta calitate fiindca este facut pentru cantitate si ajunge sa fie vandut pe cativa lei litrul in loc sa se renunte la 50% din cantitate si sa fie vandut pe 100 lei litrul.
Este absurd sa te gandesti ca o singura familie poate sa le faca pe toate, sa aiba si utilaje si sa plateasca si experti care sa ii indrume.
Ideea de asociatie nu e sa produca toti varza. Nu-s agricultor, dar eu vad lucrurile asa: se aduna toti intr-o asociatie, pun bani sau acceseaza fonduri si construiesc un depozit, apoi cand un magazin vine la ei, ia si mere, pere, varza etc. Nu vine magazinul la fiecare poarta si intreaba ce are de vanzare, vine la asociatie si incheie contract pentru mai multe. Apoi lucrurile astea se fac cu oameni seriosi, care respecta contracte. Si o fac oameni care sunt angricultori si au suprafete importante cultivate, nu doua randuri de porumb.
Eu, ca un amarastean ce sunt, as fi curios daca ala poarte justifica cei 140.000 euro pe care i-a dat pe masina.
da. i-a plăcut și și-a luat-o, că își permite.
O fi vandut niste arme de colectie… Poate chiar AK-ul de la revolutie… Cine stie…
Daca am fi trait in tara care trebuie si eram in locul politistului care ancheteaza furtul, as fi chemat direct fiscul sa-l intrebe pe asta de unde a avut bani de masina asta. Asa scapa si politistul de treaba si cred ca nici lu asta nu-i mai trebuia masina.
Sa inteleg ca procedura in caz de furt, presupune sa suni ministrul de interne.
Asta nu e tot un fel de abuz in serviciu?
Noi amarastenii tot asa trebuie sa facem? Sau oferta e doar pentru aia condamnati penal?
Ai sa razi, dar masina aia nici nu apare in declaratia de avere.
Nu e nevoie sa radem, e normal in conditiile in care declaratia se face odata pe an.
cică masina e a lu’ frate-su.
Întrebarea este însă, de ce musai circulă cu așa mașină ? Metroul sau pejosul nu e bun ?
@Gupi: hai ma… La valuarea lui ?!!??!!!?????
Boss, unde e oferta BF de autoturisme de la emag?
Unde se pune magnet pentru tahograf la Tesla Truck ?
In tavan … nu se mai pune. Au sa aibe soferii salarii babane sa nu se mai planga atata. Suntem o tara de plangaciosi si ersetori la mocangeala. 😂😂😂😂😂
la ăsta îţi trebuie GPS spoofer nu magnet.
Camionul ala e demential. Daca (si nu cred ca) reuseste sa il si produca in masa, o sa fure 80% din piata. Problema e ca apoi va trebui sa faca si destule megachargere si sa produca suficient curent.
Iar noul Roadster e probabil cea mai tare masina sport ever.
to curb your enthusiasm:
Nu-mi pasa daca Tesla ca si companie supravietuieste sau nu. Imi pasa daca motorul electric va inlocui ICE. Imi pasa daca restul companiilor auto renunta la mentalitatea de corporatie si devin mai agile si inovatoare.
Din punctul meu de vedere, camionul asta o sa aiba un impact mai mare decat modelul 3. Asta daca Tesla poate sa il si produca.
Altfel, o gramada de articole au fost scrise in ultimii ani despre falimentul Tesla. Poate ca tocmai asta o nimereste, dar cine stie?
Sau poate nu, cred ca marea mojoritate dintre noispera sa nu. Visul asta nu trebuie sa ramana vis pentru ca e fezabil, deja mare amajoritate a producatorilor au produse full electric si doar din cauza lui Musk. Masian electric e aici si nu peste 20 de ani e aici acum…
@akzen vorbești prostii. nici nu am cuvinte să descriu cît e de fundamental greșit e ce zic ăia sau ce zic toți amețiții de analiștii lu’ pește prăjit care odată la cîteva luni prevestesc subita moarte a lu’ Tesla. e o schimbare fantastică, toată lumea se aștepta la un camion mediu, cu autonomie redusă, așa, doar de oraș. cînd acolo, e cel mai tare camion din toate timpurile. și nu din cauza că e electric, sau iute, sau sigur, sau nu i se sparge parbrizu’, ci economic vorbind. și are tot ce-i trebuie să concureze cu 18 wheelers din alea care merg de pe o coastă a Americii pe alta sau străbat toată Europa. o să explodeze iar acțiunile, mark my words.
Am facut un calcul cam cat trebuie sa fie bateria aia de la Tirul Tesla, ca sa poata merge 800km. Trebuie sa fie de vreo 800-1000kWh.
și greutate?
‘Poi ce crezi că e chestia aia mare din spatele cabinei?
Conteaza greutatea?
dacă stau bine să mă gândesc, nu prea.
Dar mărimea contează?
Tesla model S avea bateria de 85 kwh si 540 de kilograme si o autonomie de 400-500 km si energy density of 265 Wh/kg asa ca pentru 1000kw bateria ar avea 4 tone. Avand in vedere ca un TIR pe america are 8-12 tone doar cabina, nu e chiar asa rau.
Se pare ca la ora actuala Tesla sta cel mai bine la softul care optimizeaza folosirea bateriei. Si spun unii ca in urma update-urilor OTA, ar fi crescut autonomia la modelele Tesla
Unde găsesc un blackfriday la țigări?
În Darabani?
tot anul e bf la granita unde trec baxurile de tigari din moldova si ucraina…
Ce șofer se mai angajează pe Tesla truck daca nu mai poate sa fure motorină?
orice sofer care nu e din romania?
Dar ce? Curent nu poate sa fure si sa duca acasa?
Pai trebuie sa-i dea salariu mai mare. Inclusiv spor de rusine. Ca o sa rada de el ceilalti soferi.
Musk se joacă mult cu focul (știe el de ce).
De gust: