Domeniul web, pentru că magazinele au fost cumpărate de Altex în 2015 și transformate.
Tiberiu Pop, șeful CEL, a mai cumpărat în trecut și marketonline.ro, depozitul de calculatoare.ro și alte asemenea, pentru că e blocat în perioada în care numele de domenii contează, nu calitatea serviciilor.
Unde CEL.ro e deficitar, dar piața din România suportă și asemenea vânzători.
Deficitari cu preturi mici.
si zero garantie basically..
O sa fie bine abia cand o sa terminam cu obsesia asta a pretului cel mai mic. Cand o sa mai existe si alte criterii.. si nu o sa ne mai bucuram ca luam un produs de 1000 de lei cu 50 de lei mai ieftin, si apoi cand se strica ne uitam la el ce frumos atarna.
Eu nu prea inteleg de se tot plange lumea atat de garantii in conditiile in care peste 90% dintre acestea sunt oferite direct de producator. Adica magazinul nu mai are nicio treaba, doar intermediaza ajungerea unui produs de la producator la clientul final. E logic ca vrei sa platesti pentru aceasta intermediere cat mai putin, nu?
adica la cel.ro nu ai garantie la ce cumperi?
pancu, pentru că in unele cazuri, la unele magazine, producătorul nu a vândut acel produs in țara asta și nu vrea să ii facă service in țara asta.
Daca un producator i-a vandut lui cel.ro sau unui importator un produs are obligatia internationala de a oferi garantie la produsele defecte. Si conform legislatiei romanesti magazinul isi asuma garantia daca nu exista service al producatorului in tara. Daca cel.ro refuza exista ANPC care e o slutie mai utila decat plansul pe bloguri…
corect doar pe jumătate. prin termenii și condițiile unor produse spun că nu sunt compatibile cu alte regiuni, pentru că sunt în alte limbi sau au alte caracteristici.
Da de acord, dar din nou, magazinul, daca aduce un produs pentru care producatorul chinez sau american sau ce o fi el spune ca nu ofera asistenta in romania, isi asuma treaba asta. Adica cel .ro daca aduce telefoane jeachi cean si firma nu ofera garantie pe romania atunci cel,ro ofera garantie 2 ani, minim, automat din buzunaru’ lor, conform legii romanesti si europene. ANPC exista si in cazurile flagrante de incalcare a drepturilor cumparatorului se mista binisor (vorbesc din auzite de la prieteni, colegi pentru ca nu am avut de a face pana acum cu probleme d-astea). Legea ptr vanzari de produse cu amanuntul este clara pentru ca e adaptata dupa aia facuta de UE (practic cred ca e tradusa direct legislatia UE).
păi cam asta e faza, că aduc unele produse din non-ue, deci pendula legi ue pentru ele.
Hmm, eu chiar nu cred ca treburile merg asa… Din moment ce magazinul care le comercializeaza (cel.ro cazul de fata) activeaza pe teritoriul Romaniei se supune legilor Romaniei si UE. daca eu comand ca persoana fizica de la un magazin din China si aia nu dau garantie my problem dar cel.ro e in Romania nu in china (sau ma rog asa cred, mai stii in ce paradis fiscal au sediul si conturile, de fapt…)
așa să fie, cum zici tu.
Hai sa va dau un exemplu concret cu garantia internationala, ca sa nu mai vorbiti din auzite. Cumparat smartwatch Moto Gen2 de pe amazon.fr, dupa ce am verificat in prealabil ca beneficiaza de garantia internationala si a fost un criteriu f important, pe langa pret.
S-a stricat ceasul, contactat producatorul. Foarte amabili ma trimit la service-ul local, Depanero.
Care ce sa vezi, nu repara smartwatch Moto, doar ceva telefoane Lenovo/Moto. Contacteaza iar producator, explica-i ca astia nu vor/pot sa repare si te trimit de unde l-ai cumparat. In cazul de fata vorbind de amazon.fr, au dat accept instant de retur (mai complicat cu returnatul efectiv al produsului in Franta cu Posta Romana, dar alta discutie). Dar daca era cel.ro ce faceai? Ajungeai la ANPC. Iar daca e luat pe firma, ramaneai cu paguba.
Corny, făceai ca ala de a dat 460 pt camera in vila inexistentă :))
cel.ro e in fel de quickmobile
Bun si asta ce inseamna?Vor deveni Domo jegosi ca si Cel.ro?Va deveni Cel.ro mai serios?Va disparea domo?
Cum să devină dacă domo.ro e deja același lucru cu cel.ro, doar cu alt nume / design?
Tind să cred că nu livrează la o calitate diferită în funcție de siteul de pe care s-a făcut comanda.
Și au început să și bage reclame pe Facebook, ca să fie bine.
Domo erau jegosi oricum, stai linistit
Cel.ro & clone au in 2017 autentificare in cont pe HTTP
Aveau certificat de la Let’s Encrypt parca, trebuiau sa puna certbot sa le faca actualizare o data la 3 luni si gata, asa le-a expirat de o luna, Firefox nici nu te lasa sa intri pe site wow just wow
@zoso: Nu le oferi consultanta? Aparent tu si mii de alti oarecare cu blog sunt in stare să SSL in 2017… ei… nu..
ei deja le știu pe toate, nu au nevoie de nimic. consultanță doar de la specialiști gen liviu taloi în sus, nu de la agarici ca mine
Teoria sa e ca cumpara audienta.
Cel.ro cumpara domeniile, dar nu cumpara magazinul, adica nu are nicio responsabilitate fata de vechii clienti ai firmelor ce foloseau domeniile, iar de aici mari scandaluri pe internet cu garantiile.
E si o problema de SEO sa ai acelasi content pe N domenii, dar unde nu e cap…
E o chestie clasică de spamketing, cumperi domenii cunoscute care au expirat sau nu mai sunt folosite sau domenii care seamana cu numele original, dar le redirectezi spre tine. De altfel stii cu reclamele Adsense pe numele competitiei, parca tot cel si domo erau campioni la asta.
Văzând site-ul, tind să cred că nu au preluat doar domeniu, ci chiar brandul domo.
Ok, cumperi domeniul domo.ro, dar asta nu vine la pachet cu dreptul de utilizare al brandului, care e (încă) marcă înregistrată
bă eu nu prea reușesc să mă prind de o chestie la discuțiile astea cel.ro vs ceilalți, eMAG în mod special. adică înțeleg că și la tine și la ăla care se vede ceva zeu pe net, și la mulți alții, eMAG bagă bani în reclamă, dar nu credeți că deja exagerați cu discuțiile astea gen cel.ro sunt țepari și eMAG e lapte și miere? am cumpărat de-a lungul timpului de peste 35000 lei de la cel.ro, în principal produse Samsung și ghici ce? toate aveau garanție la serviceul oficial Samsung, adică la ESD, nici un fel de probleme nu au fost pentru reparații în garanție. asta în varianta în care cel.ro tot timpul a avut prețuri mai mici față de eMAG, inclusiv la prețurile „normale” față de reducerile alea la mișto de pe eMAG. aaa, că pe cel.ro găsești și produse vândute de quickmobile cu service asigurat tot de ei, surpriză: quickmobile vând și pe eMAG. deci repet întrebarea: de ce atâta boală pe cel.ro? în afara faptului că nu vă plătesc vouă pentru reclamă, bannere, etc
păi, dacă discuția se poartă în termenii ăștia, doar ăsta e motivul. ăia caref au fost țepuiți de ei nu contează, să ne dea nouă reclamă, să ne astupe gura, și gata problema, nu mai scrie nimeni de ei. nu, serios, dacă tu crezi că ăsta e motivul, oricum nu contează ce scriu eu, că tu oricum o ții pe a ta.
Nici eu n-am avut probleme cu cel.ro (se misca mult mai rapid la livrare fata de altii unde astepti si o luna de zile ptr un mouse, nu stai intre 20 si 50 min la coada sa platesti si sa ridici din showroom, etc), ce-i drept nici nevoie de garantie n-am avut deci nu stiu cum se comporta dar legea spune asta: „e) garanție – orice angajament asumat de vânzător sau producător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă;”. Multi comenteaza ca nu le da cel.ro garantie, dar uita ca garantia in majoritatea cazurilor e data de producator/importator. Ca emag si-a facut propriul service si producatorii/importatorii accepta ca ei sa repare e alta poveste. Vanzatorul e SRL (RL ala vine de la raspundere limitata ptr cine nu stie). Cui nu-i convine, sa nu mai cumpere, ca nu ii obliga cel.ro sa cumpere (poate sa cumpere si tot spatiul de reclame de pe net si toate domeniile de web din lume – decizia e in mana cumparatorului) si sa faca reclamatie la ANPC daca ei cred ca au dreptate, nu sa se planga. Garantia e la producator, pe certificat sunt date adresa lor de service si numerele lor de service nu ale magazinului. Si hai sa fim seriosi tepe au dat toti (plus ca nu sunt neaparat tepe intotdeauna ci cumparatori care nu pricep cum merge treaba uneori si o tin pe a lor desi n-au dreptate (exemplul clasic pixelii morti – toti iau ca garantie de la 5 pixeli morti in sus, oamenii vor la unul sa li se schimbe produsul), „greseli” ale unui angajat sictirit care n-are el chef sa rezolve problema, ptr ca de ce sa o faca, alteori si da si tepe date de magazin cu buna stiinta ca asta era politica lor.
As fi prezentat si eu o replica aici, dar aleg sa tac agresiv
eu sunt unul patit cu CEL.ro
am cumparat de la ei ani la randul pana cand m-au tepuit cu un aragaz.
a fost adus lovit in partea de jos de catre curier sau de nu stiu cine…nu de mine.
m-au pus sa aduc aragazul la ei ca sa il vada iar apoi mi-au spus ca e lovit de mine.cu alte cuvinte, adica mi-am luat la picioare aragazul abia livrat.
mi-au dat banii inapoi minus 30% (taxa de jegosi).
de atunci, eu nu mai cumpar NIMIC de la ei. prefer sa dau cateva zeci de lei in plus altora decat sa dau bani la jegosi/tepari alias CEL.ro
cele relatate, se pot gasi la o simpla cautare. la aceea vreme am postat peste tot intamplarea.
CEL.RO = TEPARI (asa…de SEO)
Mă doare capu’ la ce văd aici. Nu țin cu nimeni, și eu am avut experiențe neplăcute cu CEL.ro, dar învățați să faceți diferența dintre o garanție comercială (tehnică) și una de conformitate. Teoretic, conform legislației din UE, ești obligat să oferi 24 de luni garanție de conformitate.
Ce înseamnă garanția de conformitate? Ți se garantează că produsul va opera conform specificațiilor timp de 2 ani de zile. Garanția tehnică NU este obligatorie. De asta sunt foarte multe electronice, laptopuri și periferice de exemplu, ce se vând cu doar 1 an garanție.
Nu mă credeți? Întrebați un comisar ANPC.
Mie, sincer, nu prea îmi pasă de garanție. Decât să plătesc 1.000 Lei în plus pentru un telefon importat pe canal oficial, la care garanția este cam la fel de discutabilă, prefer să-l iau din surse mai obscure la un preț mult mai mic. Dacă se strică, aia e, îmi asum paguba. Piesele de schimb sunt relativ ieftine.
laptopuri cu 1 an garantie in Romania pentru persoane fizice?
sunt curios de un singur magazin care vinde asa ceva
Cu toate astea, cifra de afaceri le urca an de an (in medie cu peste 25% pe an), anul trecut au depasit 50 milioane euro. Ma intreb, de unde vine toata campania asta impotriva lor? Daca sunt atat de multi clienti nemultumiti, de ce le cresc vanzarile? Si au fost in fiecare an pe profit, spre deosebire de emag, unde pierderile cresc de la an la an. Si nu au sud-africani in spate (well, don’t get me wrong…). Ceva ceva tot fac ei bine, de starnesc atata campanie negativa si de atatia ani.
pentru că fraierii care iau țeapă sunt priviți ca marginali. eh, a luat unul teapă, treaba lui, mie nu mi se poate întâmpla. și când li se întâmplă, vin la mine și eu râd de ei. păi, coaie nu ai citit pe net de ei? ba da, dar sunt mai ieftin cu 50 lei decât restul, de aia am luat de acolo.
nu e o campanie împotriva lor, e o mirare continuă că românului îi place să ia țeapă.
Am cautat si nu prea am gasit, decat niste postari mai vechi. Eu mi-am facut cumparaturile mari de la pcgarage, iar maruntisurile de la emag, n-am lucrat niciodata cu cel. Insa nu cred in asa-zisele tepe. Cumparatorul online nu e chiar atat de tampit, iar ei nu ar fi avut cresterea aia mare de vanzari, an de an, cu profit, fara ditamai fondul in spate (si fara sprijin de la Ghita inainte sa vina fondul), daca s-ar fi bazat strict pe tepe.
interesant ca n-a apărut atâta hateăreală când emag a cumpărat pcgarage.
orice magazin are probleme diverse când vine vorba de service, e de ajuns să cauți „țeapă [nume magazin]” pe google și te vei convinge. e imposibil să livrezi mii de comenzi fără să apară măcar o problemă, iar clientul care s-a trezit cu buza umflată pentru că nu a citit termenii și condițiile va face mereu tărăboi.
emag umflă prețurile la greu, și toate produsele vândute prin emag marketplace au un adaos extra de cel putin 5%, un adaos care ajunge în buzunarul emag, dar pe care-l suportă cumpărătorul.
e normal ca serviciile să nu aibă calitate maximă atunci când cumperi ceva cu adaos foarte mic, cum e la cel.ro, pentru că numai în felul ăsta își pot susține prețurile mici.
eu consider că existența cel.ro e un lucru bun pentru prețurile din românia, pentru că emag are monopol și face ce vrea cu prețurile.
iar dacă garanția e asigurată de producător, nici nu contează de unde cumperi produsul.
e undeva o factură logică. eu aduc in țară 5 frigidere. le dau cui le vrea, două le ia emag, 2 le ia altex, 1 il ia cel. teoretic, fără să impună producătorul prețul, cel.ro n-are cum să vândă la preț mai jos de emag. și totuși o face. dar clientul nu se gândește la asta, râde de ăia care spun că s-ar putea să ia țeapă și la final, când o ia, nu spune „am luat țeapă de la cel.ro”, spune „toate magazinele sunt țepare”.
@vali
stai, m-ai pierdut. ceea ce zici tu are logica, dar nu e obligatoriu adevarat.
printre substraturi zici exact ce zic si eu, emag are adaos mare, cel are adaos mic.
e normal ca serviciile auxiliare vanzarii sa aiba o calitate direct proportionala cu adaosul magazinului.
cu alte cuvinte: la emag platim stricaciunile altora care se repara din fondurile emag, sub forma de adaos. doar asa isi poate permite emag sa iti ridice produsul ridicat de la usa si sa ti-l aduca, tot la usa.
in schimb, un magazin cu adaosuri mici nu isi permite sa ofere servicii premium, ca cel de mai sus, pentru ca ar disparea profitul sau, mai rau, ar aparea deficitul.
eu daca as avea un blog cu atâția cititori, cum ai tu, as incerca sa educ clientii, sa ii ajut sa inteleaga „de ce are X preturi mai mici?”, „cum se justifica adaosul de la Y?”, „de ce magazinul A a cumparat magazinul B?” si multe altele, subiectele sunt aproape interminabile.
iar pe langa magazine si politicile lor, sa nu uitam firmele de curierat. foarte multe „țepe” apar din cauza curierilor grăbiți si a clientilor care nu cunosc termenii si conditiile.
daca aratam cu degetul nu rezolvam nimic, dar daca ii ajutam pe oameni sa inteleaga care-i treaba cu magazinele online putem reduce numarul oamenilor care striga „țeapă”.
alea sunt servicii premium? pe bune?
nu-ți doresc să fii beneficiarul garanțiilor cel.ro, o să te schimbi complet și o să revii plângând cu un mail real și o să ne povestești cum ai luat țeapă.
ăăăă… poti citi inca o data mesajul meu? reply-ul tau e off-topic..
explicam ca serviciile premium sunt oferite de emag, si ca alte magazine mai mici sau cu adaosuri mici nu isi permit sa le ofere.
ideea din spatele mesajelor mele era sa expun o viziune obiectiva despre magazinele online, si despre modul in care functioneaza.
i don’t know who you are, but.. am impresia ca ai o părere prea personală.
Dupa ce le-am bagat niste zeci de mii de euro in banca, cel.ro s-au facut ca nu inteleg sa schimbe o piesa de 100 lel, cica sa aduc tot agregatul din productie pentru asta. Pe bune? Nu era nimic sigilat, dar ai pretentii de garantii pe „tot produsul” cand a trebuit sa pun eu piesele in socluri? Mmmm nope…
Si faza, la vreo luna (am comandat de la altii de inca zeci de mii intre timp) observasera ca nu mai dau pe la ei, cica imi da mail sa imi ofere ceva reducere de 1% sa mai comand… trolololo mark as junk
Cel.ro si quickmobile.ro sunt doua scursuri ale e-commerce-ului romanesc. astia nu au ce cauta in peisaj. sper sa se duca la vale de tot. am avut probleme cu cel.ro dar si cu quickmobile.ro.
Quickmobile nici macar la telefon nu raspund.
Am sunat la ei sa intreb stadiul unei comenzi emise de vreo 10 zile, am asteptat 25 min ascultand robotul dar tot nu a raspuns nimeni dupa atata timp, .
Am cumparat produsul din alta parte intre timp, nici nu ma deranjez sa anulez comanda la quick.
DOMO si CEL.Ro toti sunt tepari am cumparat si eu un telefon mobil dupa nici o luna de zile mi so stricat am trimis inapoi in garantie si acuma am ramas si fara telefon si fara bani ca nu mi lo mai trimis inapoi probabil ca au crezut ca fac cadou de mos daca nu doriti stres si nervi nu cumparati produs de la ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOMO si CEL.Ro toti sunt tepari am cumparat si eu un telefon mobil dupa nici o luna de zile mi so stricat am trimis inapoi in garantie si acuma am ramas si fara telefon si fara bani ca nu mi lo mai trimis inapoi probabil ca au crezut ca fac cadou de mos daca nu doriti stres si nervi nu cumparati produs de la ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#43
Raspunsul va fi primit in cel mult 48 de ore lucratoare. Asta e textul pe care il poti citi in formularul de reclamatie service de la cel.ro. Adica primesti raspuns in 89 zile??? Cel.ro = Corsar Online SRL = Pirati Online cu acte in regula. Asta e…
Eu am comandat o masina de paine de la domo.ro nestiind ca de fapt in spate e cel.ro, a venit acasa, coletul nu prezenta urme de zgariere,lovire, cand am deschis coletul, am observat ca masina de paine era indoita pe lateral, am completat cererea de retur si mi s-a zis ca nu au ce sa imi faca daca am semnat a curier de primire.Pe scurt, nu stiam ca domo.ro e de fapt cel.ro si dupa ce m-am documentat despre inselatoriile pe care le fac cei de la cel.ro mi-am dat seama ca si eu sunt unul dintre cei pacaliti si cel.ro se ocupa cu asta.Concluzie:nu cumparati de pe cel.ro sau domo.ro, nu veti beneficia de garantie si nu va vor da banii inapoi sau inlocui produsele!
Un site neserios, am comandant un iPhone de black friday ce figura in stoc in momentul plasării comenzii. Am primit confirmare și după 3 zile am primit email ca nu îl au in stoc. Iar politica lor le permite sa “nu își onoreze comenzile”. Nu recomand nimănui.
am comandat pe domo.ro (fara sa stiu ca apartine cel.ro) un calculator pt baiatul meu .am pus o placa video in plus si un ssd ,plus serviciu asamblare domo.Platesc 2128 lei cu cardul online pe 25.11.18 in speranta ca primesc produsul de sf.andrei ,a sosit pe 4.12. prin curier.totul ok. trimit un amic de la firma de it care ne tine toata reteaua de pc la firma unde lucez sa ii puna win10 pe el.surpriza… a doua zi ma suna omul si imi zice ,frate nu merge nici pe ssd nici pe hdd niciwin 10 nici 7 .zic vezi ceva setari bios ca poate au pus placa video si au uitat ceva. zice nimic,nu vrea merge 10 min si intra in freeze si ecran albastru.zic nu umbla la el ca pierd garantia .fac pe 06.12 cerere de service vine pe 7.12 curierul ,ajunge la ei pe 10.12 in service.pe 12 ma duc la ei la sediu sa vda ce e cu pc-ul.nimic,fufele de la rel clienti nu va putem ajuta scrieti in cererea de service.si scriu ,o zi ,2 ,3 si nimic.ca sa le dau nr. avb dupa vreo 5 zile .le dau si iar nimic .si asa vineri pe 21 au trecut cele 15 zile(conform garantiei ,produsul trebuia sa il returneze conform sau sa il inlocuiasca …sau banii pe el ).sambata ma duc peste ei (ca doar veneea craciunulsi ala mic nu a primit nimic .si tot nimic ,nu e nimeni la service ,nu va putem ajuta.azi am facut reclamatie la anpc .va tin la curent .oricum mai tepari ca ei nu exista.am cumparat online dela zeci de firme inclusiv emag si altex,chia la emag pt un laptop rezigilat in luna a 5 a au inlocuit placa de baza la un i 7 .deci se poate .asa ca HUOOOO DOMO,CEL SI TOATA ADUNATURA LOR DE SITE-URI CE 2 LEI.
DE ACUM VREAU PC DIRECT FIRMA LOCALA CU MAGAZIN ,FACUT IN FATA MEA CU CE VREAU EU ,CHIAR DACA DAU 10 % IN PLUS.
CU STIMA