Hai că e bine #2

update2: poze. domnișoara cu clipboardul e colega lui Godină, de aia vine el bucuros la muncă. loganul a evitat o altă mașină și a intrat frontal în spatele meu, care eram parcat.

update1: dat fiind că era 4×4, reparația costă, deci confirmat daună totală.

Așadar…

  1. faza cu agenții de la tamponări care nu se deplasează e o mare mizerie. am sunat la poliție, au întrebat dacă nu sunt victime, au zis să mergem la tamponări. unde trebuie să ne ducem noi mașinile. dacă sunt avariate grav, duci mașina pe platformă pe cheltuiala ta. pentru că pitong.
  2. biroul de tamponări are program de gravide, până la 17.
  3. așadar, dacă chiar vreți sa vină poliția la fața locului, mimați o problemă medicală, vor veni și ei, va veni și ambulanța.
  4. am fost la OMNIASIG cu mașinile (din 4, două erau deplasabile), unde erau doi inspectori care stăteau degeaba. dosarul de daună nu se poate deschide acolo, trebuie sunat la call center, unde cineva cu telefon tip râșniță îți ia datele. se auzea oribil și am așteptat 15 mins ca să prind un operator liber.
  5. constatare pe loc? nu, nene, duci tu mașina la un service și vin inspectorii acolo. ok, dar unele daune sunt doar estetice (una din mașini avea o aripă și o portieră îndoită un pic și atât). să mai fie niște drumuri, să mai fie niște plimbări.

Răbdare și tutun.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

98 comentarii

  1. Romanii vor preturi mici la asigurari si se duc la cel mai ieftin de pe piata. Celelalte firme de asigurari taie din costuri. De aici telefonul rasnita, de aici faptul ca nu vin ei la tine, te duci tu la ei (nu se deconteaza benzina) si in general oameni slab pregatiti prin call centere sau la constatari.

    Vina? Eu as zice la ASF care nu verifica firmele de asigurari care fac polite cu preturi nerealiste si apoi uita sa plateasca serviceurile sau in general uita de polite.

    00
    • Crede-ma, Omniasig NU e cea mai ieftina polita. E cam la mijloc ca si pret.

      00
    • Nici nu am zis ca e cea mai ieftina, dar si ei si altii au taiat pe unde au putut ca sa ramana competitivi.

      00
    • Intrebare pt dl. DanielV: Si daca platesc mai mult si primesc acelasi lucru ca inainte cum se cheama? Sunt dispus sa platesc extra dar sa am un avantaj. Daca pt aceiasi masina pot plati 600 de lei dar si 1100 de lei de ce sa aleg pe cea mai scumpa?Sa ma pot lauda ca arunc cu cu banii? Mi se parea o idee buna ca societatea cu care am inceiat RCA-ul sa se ma ajute sa-mi repar masina mai repede(in cazul in care dauna nu a fost provocata din vina mea). In cazul ala intelegeam de ce platesc mai mult. Pt ca exista posibilitatea sa primesc mai mult intr-un caz asemanator ca cel prezentat mai sus.

      00
    • @dabija: ” Mi se parea o idee buna ca societatea cu care am inceiat RCA-ul sa se ma ajute sa-mi repar masina mai repede(in cazul in care dauna nu a fost provocata din vina mea)”

      Fix aia s-a modificat anul trecut in legislatie:
      „CAPITOLUL VII Compensarea directă între asigurătorii RCA
      ARTICOLUL 25 Prevederi generale
      (1) Persoana prejudiciată poate obține repararea prejudiciului de la propriul asigurator RCA pe baza mecanismului de compensare directă prevăzut de prezentul articol.
      (2) În urma compensării directe, asigurătorul RCA al persoanei prejudiciate recuperează contravaloarea daunei de la asigurătorul RCA al persoanei vinovate de producerea prejudiciului.
      (3) Compensarea directă este aplicabilă la îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții:
      a) accidentele auto se produc pe teritoriul României;
      b) vehiculele implicate în accidentele auto sunt înmatriculate/înregistrate în România;
      c) prejudiciile sunt produse exclusiv vehiculelor;
      d) ambele vehicule implicate în accidentul auto au asigurare RCA valabilă la data evenimentului;
      e) prejudiciile exclud vătămările corporale.”

      00
  2. sunt patit in vara anului trecut. mosulica nu a vrut sa faca amiabila asa ca am sunat politia. dupa cateva apeluri in care am specificat ca el nu vrea sa mergem la politie si alte chestii a venit un echipaj. pana la urma tot la politie am mers. dauna a fost de 160 mil constata la service iar ei au dat 108. Pana la urma am cerut sa imi dea in revizie proprie..din 108 am primit vreo 86 parca. Mosul respectiv avea la asirom.. mi-au facut vreo 3 reconstatari.. chemari la service si alte prostii. am ajuns sa ma feresc eu de iei cand se baga asa ca bizonii, chiar daca nu e vina mea.

    00
    • Exista profesionisti care se ocupa de asta, avocati sau brokeri. Mai nou chiar firme care iti cumpara creanta.
      Cea mai mare tampenie este sa ceri regie proprie, din start iti taie TVA (20% cat era). Suma diminuata (108) nu trebuia sa o accepti, ci sa demarezi reparatia de 160 la service cu decontare directa, asirom are o gramada. Sau sa o platesti din buzunar, si primea 160, plus cheltuieli de judecata, plus 0.1% pe zi. Vorbesc din experienta, la dauna totala au oferit 180 pe o masina care valora in Shwacke 230 varianta basic, respectiv 260 ce aveam eu ca model si dotari. Dupa un an am luat peste 300. Sanatate!

      00
    • @andrei, Tu zici bine ce zici acolo, dar e foarte discutabila o dauna totala pe RCA cu valori de Schwacke pentru ca mai e un coeficient legat de nivelul de intretinere al autovehicului. Probabil in cazul tau au taiat in carne cei care au solutionat dosarul in speranta ca nu vei contesta.

      00
    • @mihai
      Oricum nu as fi acceptat acel coeficient, care ei l-au trecut maxim (adica stare satisfacatoare), in conditiile in care masina era impecabila tehnic si estetic inainte de accident.
      Plus ca m-au invatat altii exact ce sa scriu (da, cu asiguratorii discuti in scris, cu nr de inregistrare) si ce sa fac, si, evident, am avut „fond de rulment” ca sa ma pot transporta cat am fost prin tribunal.

      00
    • @andrei
      Ceva referinte ? sunt curios de cateva firme de genul.

      00
    • @dragos
      nu pot face reclama aici, dar daca iti da Zoso mailul meu nu am nicio problema sa iti dau datele cuiva care se ocupa de asa ceva. Atat doar ca e in Petrosani – HD, dar are clienti din toata tara

      00
  3. Vezi ca daca vine ambulanta se face dosar penal de vatamare din culpa. Adica se deshide ancheta penala. Ceea ce inseamna ca asigurarile asteapta rezultatul anchetei pana sa faca ceva. Experienta unor cunostinte.
    Dar succes si nervi tari.

    00
    • Dosarul penal se deschide doar daca vreo persoana este transportata la spital. Se poate de exemplu sa vina ambulanta, sa nu fie nevoie de transport la spital dar daca una din persoanele verificate de personalul din ambulanta cere un transport la spital pt. alte verificari atunci se deschide ancheta penala care se finalizeaza cu „NUP” daca nu este nevoie de alte ingrijiri medicale si daca nici o persoana nu depune plangere penala.

      00
    • Daca acuzi cea mai mica durere mergi direct la spital vrand-nevrand. Vei avea prioritate in fata celorlalti, deci vei face un medic si o asistenta sa piarda timpul aiurea doar pentru ca ai vrut tu sa vina militia la locul accidentului. Ca sa nu mai zic de militienii care vin degeaba

      00
    • @iulian corect. Trebuia spus ancheta penala. Restul ramane valabil chiar daca ambulanta nu te ia. Se pierde timp cel putin. Sa nu mai spun de alte faze idioate tipice.
      Valabil si pentru soferi bauti care fac accidente.
      Ca e NUP sau nu, asigurarile nu misca pana la verdict.

      00
    • nici medicul…nici asistenta…nici politistul…si nici pompierul nu-si pierd timpul aiurerea…..isi fac jobul.

      nu putem merge toti la doctor doar cand avem matele pe afara….

      00
    • Daca te-ai lovit la cap, chiar daca zici ca te simti bine, ceri urgent ambulanta si te duci la spital, pentru control amanuntit la cap.
      Un prieten a avut un accident, s-a lovit la cap, a zis ca nu-l doare nimic. Dupa 5 ore a ajuns acasa si a decedat. Accident vascular cerebral. Nici acum nu se poate demonstra legatura intre accidentul auto si deces.

      00
  4. Pozeeee si o sa primesti o tona de constatari. Apoi ii dai linkul la agent sa faca copy-paste.
    Win win.

    00
  5. 4. asa a fost mereu la Omniasig, dar pe vremea cand aveam eu treaba cu ei se miscau mai cu talent si puteai sa-ti deschizi dosarul oricand in ziua aia si cand ajungi la ei sa nu mai treci prin mizeria cu sunatul (parca… amintirile sunt blurry ca era acum vreo 7 ani).
    5. foarte rar mi-au facut toata constatarea pe loc, tocmai din motivul pe care l-ai zis. Ala care face poze nu poate vedea peste tot (si nici ghici ce s-ar mai fi putut strica). Partea de rahat este ca partea cu constatarea in service dureaza destul de mult de obicei.

    00
  6. Eu stiu ca daca sunt implicate mai mult de doua autovehicule politia e obligata sa se deplaseze chiar daca nu sunt victime.

    00
    • Nu, doar ești obligat să faci constatarea la poliție, nu poți să faci amiabilă.

      00
    • Nu este obligata sa nimic, tu esti obligat sa nu faci amiabil.

      00
    • Daca nu sunt victime, e obligatorie declararea accidentului, nu si deplasarea politiei la locul accidentului.

      00
    • @eugen Daca nu sunt victime si sunt doar 2 masini implicate nu e obligatoriu declararea la politie. Amiabilul si notificarea asiguratorului sunt suficiente. In acest caz vinovatul scapa de amenda/suspendare permis.

      00
  7. Rezumat: sorry bro, o sa dureze, tot prin Omniasig am primit si eu despagubire, dauna totala (costa reparatia mai mult decat valoarea masinii)… a durat aproape 2 luni (cu ajutor… )

    00
  8. Daca sunt implicate mai mult de doua masini nu se face amiabila si politia trebuie sa vina sa constate obligatoriu chiar daca nu sunt victime pentru a determina dinamica accidentului si a stabili vinovatul.

    00
  9. 4. si 5. am urmat acum 8 ani cu casco, credeam ca s-au mai miscat lucrurile.

    00
  10. Eu am fost martor la un accident( https://www.youtube.com/watch?v=odVnoBeTkAQ ). Cei implicati au sunat la politie, au specificat ca nu e nevoie de ambulanta, ca masinile pot fi miscate din giratoriu dar ca e necesar un echipaj de politie(cred, ca sa ii invete regulile de circulatie in giratoriu,deoarece fata care a gresit nu isi recunostea vina, ea a si sunat la politie). In aproximativ 10 minute a venit un echipaj de politie, cei implicati au zis cum a fost, politistul a informat-o pe fata ca e vinovata, a zis ok si au facut amiabila. Poate a contat ca accidentul a fost aproape de Sibiu, pe un drum european si nu in localitate.. De mentionat si atitudinea politistului care mi-a multumit ca am oprit sa dau filmarea…

    00
    • Alin, tot respectul, dar ai oprit fix in giratoriu man…

      00
    • why the hate bitches? e bine c-a oprit acolo nu? Asa sa faceti si voi.

      00
    • Am oprit la marginea giratorului, in dreapta, fara sa incurc circulatia pe cele doua benzi. Daca te uiti vezi ca e loc suficient.

      00
    • Nu stiu daca video e taiat mai devreme. Daca e si te-ai mutat mai bine, ok, my bad. Din cate se vede pe inregistrare te-ai oprit in marginea drumului dar si muscai un pic din cascaval (carosabil) si era fix in giratoriu. Which is not ok, daca venea un tir ceva, era clar jenat. Again, respect pentru ce ai facut (partea cu video, stat, dat la politie etc.), nici o indoiala, doar acel amanunt cu opritul.

      00
  11. Pacat.
    Totusi, dumnezeu nu bate cu parul.

    00
  12. Eu stiam ca daca sunt 3 autoturisme implicate politia e obligata sa vina.

    00
    • Nu este obligata sa vina, este obligata sa decida cine este vinovat . Iei masina in spinare si te duci la biroul de accidente .

      00
  13. Casco cu regres n-avem, nu? :(

    00
    • Fa tu casco la o masina care are 10+ ani si sa-mi spui si mie cum a decurs.

      00
    • Exista casco cu regres doar pentru daune facute de altii (cazul lui vali). La o masina din 2009 (subaru) este 800 de lei. Iti faci masina pe banii asiguratorului tau si de acolo se descurca el

      00
    • Normal cum sa decurga.

      00
    • Da, am facut, avea 12 ani masina.

      00
    • Casco la +10 ani poate decurge foarte scump sau impropriu pentru sintagma „full casco”. O acoperire poti avea in anumite limite stricte si din pacate Vali daca are o Lada Niva mai veche de 10 ani e greu de incadrat rezonabil.

      00
  14. Accident zici ? Sa vezi ce te uscă cu bonus-malus RCA la anu’ …

    00
  15. e ok, cheama platofrma sa duca masina ca va plati asiguratorul si platforma la final. Mie de ex mi-au dat masina de schimb pana s-a reparat masina ( a durat aprox 1 luna), era Logan, dar bun a fost.

    00
    • Am avut o dauna totala la Omniasig , nu plateste platforma . Se adauga la valoarea reparatiilor si te despagubeste doar daca nu este dauna totala.

      00
  16. Concluzia: sunt mai seriosi astia de la omniasig fata de carpatica, euroins, asirom de sa isi merite cheltuiala extra? In 23 februarie am facut asigurare cu valabilitate din 13 martie a.c. Ghici ce? Euroins 492 lei, restul aproape 700…

    00
  17. Ai CASCO?

    00
  18. vezi daca nu ai spus ce masina ti-ai luat? Ti-a pus lumea gand rau, nu-i de joaca cu haterii.

    00
  19. Esti doar un platitor, nimic altceva! ;) Cam asta e pentru toata lumea!

    00
  20. Putea sa „ti se para” ca unul din conducatori e in stare de ebrietate, si veneau la fata locului.

    00
  21. meh, il vinzi pe costica si mai iei 2

    00
  22. Pune si tu poze

    00
  23. ca tot zici ca politia nu vrea sa vina:

    „Formularul „Constatarea amiabilă de accident” poate fi utilizat dacă sunt îndeplinite următoarelor condiţii:
    – din accident au rezultat numai pagube materiale;
    – în accident au fost implicate numai două vehicule;
    – nu se creează pagube materiale altei persoane decât celor doi conducători de vehicule implicaţi în accident;
    – există acordul de voinţă al celor doi conducători auto, exprimat prin semnarea formularului.”
    (Sursa https://www.politiaromana.ro/ro/constatare-amiabila-de-accident)

    Asa ca la punctul doi sunt indoite 3-4, spune-le ca sug pendula, ameninta-i cu protv, plangere scrisa la MAI, fratii Corduneanu etc… Nu de alta, dar asiguratorul se va pisa pe formularul vostru de constatare amiabila in caz de +2 parti implicate. Motiv pentru care nici nu e loc pe formularul respectiv decat pt 2 masini.

    00
    • Tu faci diferenta intre amiabila, deplasare la politie sau deplasare politie la locul accidentului?
      hint: sunt 3 cazuri distincte.

      Asa ca suge-le-o tu politistilor, daca nu e amiabila e una din celelalte doua, in functie de existenta (sau nu) victimelor.

      00
    • Trebuie sa mergi tu la politie sa raportezi accidentul. Ei pot sa nu vina, dar amiabila nu e valabila aici.

      00
    • @D4n
      eu doar am citat de pe saitul politiei… ca raspuns la careva care recomanda amiabila.
      Nu te ambala ca iti pusca o vena.
      In general la mai mult de 3 masini vin ei, pentru ca se considera accident serios. Daca lenea e mare, trebuie sa te duci tu. Cel mai simplu e sa spui ca ti se pare ca ala care a produs accidentul e putin baut, vin in secunda 2.

      00
  24. NOU
    #64

    Pentru un banner mic Tiriat iti da un ML GL in custodie..

    00
  25. Daca vrei Rav4 iti povestesc eu cam ce am schimbat la ea in 5 ani si aproape 200k km: caseta de directie, si un ignition relay care iarna la temperaturi scazute ingheta.
    Masina e din 2008 2.2 diesel, iar iarna intre -20 si -35 grade nu mai pornea. Dupa cautari pe net am gasit ca exista un recall pentru problema asta dar doar pentru modelele din US asa ca am intrebat la Toyota dar n-au putut sa ma ajute. Am comandat piesa din state, am schimbat-o si asta a fost.
    In rest 2 revizii pe an si aia a fost.
    Ti-am mai zis sa te uiti la plasticele de la interior daca iti plac, ca pe mine ma enerveaza si se simt destul de ieftine.

    00
  26. La Omniasig intr-o vreme constatarile le faceau niste nenorociti de la claimexpert. La un X5 de 82.000 EUR cu asigurare anuala in jur de 4.000 s-au chitrosit la cateva piese care valorau circa 1000 EUR. Citez din mail-ul copilasului care venise la constatari:

    „Nota de reconstatare pentru dosarul nr xxxxxxxxx nu se accepta. Locul evenimentului nu justifica elementele avariate solicitate de dvs.
    O zi buna,

    xxx Ionescu
    Inspector de specialitate daune
    claim expert”

    Intrasem intr-o groapa imensa dupa o curba si se rupsese suspensia si o perna de la autonivelare. Suspensia a platit-o, perna nu. Asa a stabilit el din pix, din birou.
    A doua zi am reziliat pt toate masinile din firma, ca nu le plateam decat vreo 25.000 EUR pe an.

    Ulterior am aflat ca baietii de la constatari aveau comision din pagubele pe care le puteau „salva” de la plata. In cazul meu cred ca au iesit prost.

    00
  27. Nu lua D-CAT, se duc injectoarele (500 euro/bucata si nu se reconditioneaza) si pompa de inalta presiune (2000 euro, nu se repara)

    00
  28. Poze Vali, majoritatea cere (adica eu si inca unu :P ) Si mai lasa si tu commenturile sa treaca ca nu m-am mai luat de automata ta. Cheers.

    00
  29. Niva=Skoda. Deci Rusia a castigat si WWII si cel rece?

    00
  30. Vezi daca induci comunitatea in eroare… :))
    Te lauzi ca ai Niva cand defapt apare o Skoda in peisaj . Minciuna are picioare scurte :))

    Succes cu asigurarile ! #Haicaebine

    00
  31. Pachetul standard de glume:
    – Inca un pic si devenea hatchback.
    – Boss, nu-ti fa griji. Iese la polish.
    – Stiu eu un meserias bun si ieftin in Brasov, la iesirea spre Cristian.
    – Vand Skoda. Kilometri putini. Primul proprietar. Fara accident. Merita vazuta.
    – Ai lasat degivrarea pornita pe luneta!
    Sper sa rezolvi problema repede si fara prea multe dureri de cap.

    00
  32. NOU
    #77

    Daca era Niva, doar stergeai bara de praf.

    00
  33. Si ziceai ca nu te atingi de VAG.Vezi…vezi ce se poate intampla. ;)
    Da ce agente aveti voi pe acolo.As zice ca pana la urma a meritat.

    00
  34. Apropo, am uitat sa-ti scriu. Uite ce a facut un unguras:
    https://totalcar.hu/magazin/2017/03/10/csodadizel_160_ezernel_eltoro_fotengellyel/
    A maritat un Outback cu motorul celebru caruia i se rupe arborele cotit, diesel boxer, cu un VW PDTDI si a obtinut o masina mult visata: consum mic, dinamica buna, 4×4, motor fara moarte.
    Deci se poate sa ai masina buna, insa trebuie sa fii dr. Frankenstein.

    00
  35. I feel you. Vezi că ai putea primi 75% din banii de pe contract (you know what this means). Eu in 2014 am luat tot o Octavia (nu îmi dau seama dacă și a ta e) și la 3 zile m-a lovit un tir de 7.5,a trecut peste barele de protecte/șasiu și mi-a făcut din sedan smart. Pt că mașina era luata chiar atunci și a fost dauna totala, carpatica a plătit 75% din contractul de v/c și mașină am reușit să o dau la dezmembrări ca fața și motorul erau impecabile.

    00
  36. Vad ca se radea mai sus de unul care virbea despre”dinamica accidentului”. Da,acest lucru exista,care e partea amuzanta?

    00
  37. Daca vinzi epava sa urmaresti anunturile. S-ar putea ca pe la inceputul verii sa dai din nou de masina pe autovit: tip-top, km putini si reali, carte de service originala, condus de un medic.

    00
  38. Masina aia e reparabila si inca reparabila foarte frumos, incearca sa iei bani cat mai multi de la asigurari si sa ramai cu „epava” de reparat, cu un mecanic talentat si muuult timp la dispozitie (poate chiar 1 an) e posibil sa iesi pe plus la final… in timpul asta iti trebuie alta masina iar asta o poti vinde bineinteles dupa ce-i zici omului povestea.

    00
    • nu vreau să fiu eu ăla care o vinde unui om care nu știe despre ce e vorba. știu că se poate repara, orice se poate repara.

    • Alternativa e sa ramai tu cu gaura mare in buzunar. Problema se rezolva informand cumparatorul, odata ce pretul e rezonabil ptr amandoi povestea se termina definitv. Sunt o gramada de oameni care ar cumpara o masina lego fara rezerve, daca piata cere piata va primi daca nu esti tu va fi altul. S-a mai discutat chiar aici https://zoso.ro/masini-facute-bucati/ iar skoda aia arata parfum fata de ce s-a gasit prin comentarii: https://autobotanik.livejournal.com/45029.html, aia da epava, ar fi trebuit dusa direct la concasor.

      00
    • prefer așa decât să dau țepe.

    • Alt caz si mai grav tot din linkul tau: https://autobotanik.livejournal.com/41736.html Nu imi vine sa cred cat efort depun oamenii astia sa faca de la zero efectiv o masina pentru un profit mic.

      00
    • Atunci…chapeau! Sa-l anunte cineva pe president sa-ti pregateasca o medalie o decoratie ceva, ca am inteles ca-i cam place sa dea de astea.
      Pacat ca atitudinea ta nu e impartasita de majoritate, si nu vorbesc doar de Romania ci de oriunde in lume. Dar odata ce cumparatorul e informat ce s-a intamplat cu masina, eventual i se prezinta poze din timpul reparatiei daca e facuta cum trebuie (ca alea rusesti), sa vada concret ce si cum s-a intamplat povestea se termina pe loc, cumpara sau nu. Daca i s-ar vinde o lamaie pe post de pepene corect, parnaie, dar odata ce e informat si masina are itp valabil deci corespunde ( mai mult sau mai putin) …kонец фильма. Gaura in buzunar oricum ramai cu ea, o poti limita ori prin manevra de mai sus ori prin vanzarea pe bucati la dezmembrari.

      00
  39. din ce vad in poza, silueta masinii, e vorba de Octavia I , cam 2002. deci ai spus adevarul cu niva (ceva ieftin 2-3k) pana faci bani de aia bengoasa spre finalul anului.

    00
  40. doar las asta aici, scop divertisment-educativ: https://www.youtube.com/watch?v=TBryZaK9Qzc

    00
    • îl știm și noi pe arthur.

    • Nu zice nimeni ca dupa stickerul din parbriz bembeu’ ala e din America luat cu adevarat la pret de fier vechi, adica ceva de gen max 1500 dolari sau chiar mai putin la licitatii. Baga vreo 3 sau 4 de astea in container, una peste alta ca oricum nu mai conteaza deci vine vreo max 500 transportul (e 2000 containerul transatlantic, cel putin pana in Amtserdam). Celoveku’ Tussik mai ia si el 1000 manopera inca 500 vopseaua deci la final samasarul are o masina veche de 1-3 ani cu pret de intrare max 5000(fata de 50 000 nou) si o vinde fara greturi la 12 000 daca se grabeste desi un pret de15 000 e perfect fezabil…de la 5000!!! Cat inseamna asta, 300%? Asa se fac afacerile tovarasi.

      00
    • @kkmk Daca tu crezi ca ala lucreaza pe 1000 de euro, te inseli amarnic. In Romania sunt oameni care fac treaba mult mai slab si mai incet decat ala si iau lejer 2-3000 pt o astfel de dauna si masina. In plus, chiar si in halul ala, nu-ti mai da nimeni masina cu 1500$, ca nu mai e 2005..
      Iti garantez ca o astfel de masina adusa, reparata si vanduta iti aduce in profit de maxim 20-40%, depinde cat % din motor este OK si cate piese gasesti la dezmembrari. Nu de alta, dar masini dupa 2013 nu prea gasesti la dezmembrat, iar o caseta de directie servotronic costa 6500 lei lejer, daca o iei noua. N-are sens sa vorbesc de faruri sau componente majore motor.

      00
  41. Colega de apartament si-a rezolvat masina lovita cam la fel in 15 decembrie, fix in 3 martie. asta ca politia a binevoit sa vina sa faca constatarea de daune si vina. constatarea asiguratorului a fost abia in 27 ianuarie… iar din 27 ianuarie au fost reparatiile. Sper ca ai si alta masina.

    00
  42. Vali, ce faci cu epava? Am un prieten care dezmembreaza si e interesat.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.