Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

13 comentarii

  1. Excelent explicate OG-urile de cate jurnalistul Liviu Avram! Liber la furat…

    00
    • M-a luat cu frisoane când a zis ce presupune respingerea de către CC a OUG. Miroase a „back to the 90s”, o emisiune ce ai vedea-o la MTV. Dacă ei legalizează cioarda, eu de ce mi-aș mai plăti dările? Ca să aibe ei de unde fura? Cred că ăsta o să fie rezultatul indirect al OUG: creșterea evaziunii. FFS PSD.

      00
  2. Referitor la autostrazi: ar mai fi inca ~60 km de facut intre Deva si Traian Vuia. De ce nu se poate concentra totul pe acesti kilometri si termina tronsonul in cel mai scurt timp? Astfel am avea macar un drum de la granita pina in centrul tarii?

    00
    • Alooo, domnu’, de câte ori ai văzut ceva înfăptuit de guvern care să fie logic?
      ‘member „Aici sunt banii dumneavoastră!”?

      00
  3. Asta cu românii numai pun accent pe preț mi se pare altă metodă de manipulare în a menține prețurile sus. Știu, cel puțin, 2 apartamente care au stat mai mult de 6 luni la vânzare, pentru că proprietarii țineau prea mult la preț, cu toate că arătau decent/bine și erau în zone ok. Bine, în blocuri vechi.

    00
    • Preturile merg in sus si jos in functie de cat de usor are lumea acces la credite, cand la o proprietate de 65000 euro pui jos 5000 de euro si platesti 1000 de lei rata lunara e normal sa se arunce multi si pretul sa creasca. Piata imobiliara la fel ca si economia e ciclica.
      Problema care o au proprietarii de imobiliare e ca se ataseaza emotional de acel loc si cred de multe ori ca face mult mai mult decat ofera piata.

      00
    • ce vrajeala de studiu si articol :))

      00
  4. Mi se pare aiurea ca Moldova rămâne singura regiune fără autostrada, e ciudat ca acolo s-a tot votat PSD-ul dar chiar asa, fără niciun km de autostrada de la Iasi pana la Bacau, Piatra Neamt sau Targu Mures.

    00
    • Acolo nu or sa faca autostrada deoarece Iasi-Bucuresti este considerat drum cu doua benzi pe sens, ceea ce este o prostie, deoarece una din benzi este din punct de vedere legal, banda de urgenta, deci automat este interzis sa circuli pe ea.
      Asteptam ceva cu Pitesti Craiova Turnu Severin Timisoara, pentru ca e mai usor sa construiesti la campie decat prin zona Sibiului. Mi-am luat gandul…

      00
  5. „Remarcăm creșterea interesului pentru achiziția de locuințe nou-construite…”
    Astia n-au invatat nimic din bula imobiliara. Cererea nu o formeaza cei care sunt interesati sa cumpere, ci cei care AU BANI (sau acces la ei) sa cumpere o locuinta.

    00
  6. Nu se așteaptă nici dracu să facă autostrăzi în Moldova.
    Cei ce stau aici și-au dat seama că a fost un efort concentrat în a menține regiunea săracă.

    00
  7. România suferă de boala drumurilor istorice.

    DN1 trece prin centrul tuturor satelor şi chiar şi oraşelor prin care trece. Deşi sunt de-acord că autostrăzile sunt mega-necesare deja, mai ales în vest, adevărul e că s-ar rezolva extrem de mult doar dacă s-ar scoate drumurile naţionale din sate şi oraşe. Centuri şi ocolişuri peste tot.

    Iar pe unde e câmpie şi se poate, lăţit la 4 benzi cât să poţi depăşi chiar dacă n-ai bolid. Poate n-ar mai fi nevoie de autostradă peste tot.

    Problema e că pentru un drum nou trebuie lucrat, gândit, etc. Pentru un drum existent ca să-l reasfaltezi de 100 de ori nu trebuie nimic decât un raport privind starea probabil.

    Şi de la lenea asta cronică ni se trage…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube