Ce mai face Instagram:
The retailers tag products in their photos, which are hidden behind a “Tap to view products” button. After selecting their product of choice, users see an in-app details page with a specific product’s price, description, additional photos, and a “Shop Now” button to buy it on the web. (sursa)
Care e faza: brandurile plătesc starurile de pe Instagram să se pozeze cu produsele lor și, până acum, acestea puteau doar recomanda via text produsele pentru care erau plătiți.
Acum, cu schimbarea asta, pot merge un pas mai departe: plătesc vedeta să poarte haina și pun tag pe ea să poată fi cumpărată. Adică fix ce nu voia Vine deloc să facă.
Toată lumea e fericită. Vedetele vor face bani și vor avea motive să pompeze și mai mult conținut, brandurile vor plăti mai mult și Instagram va lua o parte din profituri.
Fiți atenți pentru schema asta la următoarele conferințe de online, unde toți experții care n-au avut timp să comenteze știrea asta veche de 3 zile se vor umfla în pene că ei au insights.
Si uite asa, vor aparea la noi si instagrameritele XXXL de fashion!
Ioana Dumitrache approves this shit
O sa devina si mai greu sa gasesti una care isi arata tzatzele de placere…
Traistariu nu e materialistă, o face de plăcere în continuare.
Trebuia sa pui la poza mai multe taguri: „Sony RDP-X50iP”, „Mayfair”.
Şi vor apărea şi nişte rezultate de vînzări fabuloase, ca să zic aşa
Ma încânta opțiunea asta. Atat ca magazin online, care vrea sa se dezvolte. Plus, ca dorința personală, se va vedea si mai bine puterea Instagramului si a endorserilor/influenceri din România. In cifre si mai palpabile acum. Sau mai bine spus, prin lipsa acestor cifre.
DailyMail face asta de ani de zile
Renunta la vine. Toata lumea l-a abandonat….
De ce doar produse? Nu ar merge poate si locatii: esti in NYC? Bagi un Link la KLM !