Caddy ăsta e la vânzare acum, costă 8.000€, e diesel, e automat, e mașina ideală pentru o familie activă cu copii. Dacă nu urci șapte persoane în ea poți pune acolo patru biciclete și bagaje pentru o săptămână lejer.
Plus ușile laterale se deschid prin glisare. Plus, amuzamentul când te oprește poliția cu gândul la o șpagă și vede că e mașină de familie.
Si eu sunt in aceeasi situatie cu tine, dar ma orientasem catre un Touran. Ce-i drept in cei 8.000 de euro nu gasesti din 2013 + 7 locuri + dsg, ceea ce ar fi un super plus.
Pana conduci una si vezi ca e ca si cum ai conduce o cutie de televizor. Am condus Renault Kangoo, never again!
E adevarat ca se conduce prost – dar nu cred ca genul ala de masina e facut pentru „condus”.
@miticosul – ok, nu vrei sa simti ca esti in Ferrari, dar nici sa te intrebi daca ia curba aia larga de pe autostrada cu 100 la ora sau cade pe o parte. Din punctul meu de vedere, Caddy nu e masina ideala pentru nimeni si nimic.
Daaa, și eu am condus Logan și pot spune cu siguranță că Audi A4 e un rahat pe roți, se conduce ca naiba, să știți, vă spun io… Nu contează ca Kangoo costă în jumate față de caddy, e clar, se conduc la fel, ca doar tot două pedale și un volan au amîndouă.
@Mircea 2 si eu am condus si A4, si Panamera si X6 si Logan. La banii ei Dacia Logan (comparatie masina noua pe masina noua – nu comparam Logan 2016 la bani cu A4 din 2009) era o masina destul de OK. Spun era pentru ca azi vorbind e discutabil cat mai e de competitiva cu Citroen Elysee si cativa competitori puternici in clasa. Dar ca fiabilitate este bestiala. Am avut masini in parc cu 150-200.000 KM care in afara de revizii si chestii estetice (volan ros) nu au avut nimic schimbat. Nu pot spune despre Audi sau BMW același lucru. Sau despre masini gen Fiat 500. Clar nu e cea mai frumoasa masina Loganul, nu e cea mai bine echipata, nu e cea mai safe, dar are clasa ei daca are sens ce spun.
@Emil: Pe bune, nu am condus Logan, nu aimi dau cu parerea despre Logan si nici despre Audi A4. (Am condus Caddy in schimb.) Voiam sa subliniez ca unii clar nu au condus Caddy, recunosc ei ca au condus altceva din clasa dar trag concluzii despre toata clasa. Deci trebuia sa pun un semn ceva, atentie sarcasm…
@Jordan – citeste de sus in jos si de la stanga la dreapta ce-am scris eu.
Tie cat iti iese din astia 8000? La reach-ul matale, proaspat afisat, cere macar 1000 E comision, ca acum o vinde repede
Yep. Eu ma gândeam la volkswagen transporter.
Multivan 2.0 diesel 7 locuri – si ia si curba :)))
Ptr. ce spaga ?
Dacia Dokker family nu îți mai place?
Merge bine 7g tronicul pe caddy
Dokker Stepway?
Eu am condus caddy cateva zile, ce-i drept cu cutie manuala. Nu stiu exact ce model am prins eu, dar tare nu mi-a placut. Motorul (1.9 TDI) statea la 4000rpm la 130km/h. Zgomot de zici ca-i tractor, suspensii foarte tari si scaune ca la prima generatie de logan. E drept ca poti cara multe cu ea, dar nu cred ca e o masina de familie. Mai degraba touran ar fi de familie, cred
Varianta pentru marfa e posibil sa aiba alte suspensii decat cea pentru pasageri. Asta asa, in caz ca ai mers cu aia de marfa.
Nu cred ca era de marfa, ca avea bancheta in spate, geamuri laterale pe spate si usa glisanta (doar pe dreapta)
Caddy e si de marfa (numai cu 2 locuri in fata). Tu de care ai condus? Probabil ala de pasageri e mai confortabil fiindca nu e facut pentru cartofi.
In 3 ani (aproape) 190k km, asta a fost masina de firma condusa de un turc ce isi cara sculele si monta cabluri pe stalpi. E o vorba: „ala nu a vadut-o de buna ce era”.
La un moment dat ziceai ca-ti place Duster; daca mai astepti putin* o sa apara varianta cu 7 locuri.
*primavara 2017
Am fost pasager in Caddy. Nu prea e confort. Spatiu , asa si asa . Eu nu m-am plans, ca nu ocup mult, dar colegii de scaunele din spate , 2x 180/90 cam da . Adica ai 7 locuri , dar nu mult spatiu pe fiecare loc. E cam masina de carat muncitorii. Acu, daca se supara pe mine familistii care au d-astea, aia e.
Caddy e o masina de marfa pt care vw a vrut sa faca si o varianta pt pasageri. E o masina decenta, relativ spatioasa, fiabila, consum mic etc. Nici nu inteleg de ce o compara lumea cu touran cand ea trebuie comparata cu fiat doblo sau asemenea.
Asa am prins si eu pe mana o kia carnival cu motor de 2.8(parca) ce avea ambele usi culisante actionate electric, hayon electric, incalzire in scaune, clima etc… daca mai asteptam putin apare cineva care sa recomande un escalade ca masina cu 7 locuri :))
Eu nu recomandam Touran ca alternativa la Caddy. Recomandam Touran ca masina de familie.
Caddy e un fel de dacia papuc carosata, mai spalata si care intra bine in viteze
e buna daca o sa ai 5 copii *
Pai se pune pe facut!
Plus siguranta e cam lipsa. Vezi cate air-baguri au, stele NCAP, etc…
Astea sunt masini de transportat marfa nu oameni.
Masina din VAG? Tu? Blasfemie.
Ford S-Max. E de familie, e mai scump – dar variantele 2l sau 2.2l diesel se conduc relativ misto.
Daca si asa ii plac ciudateniile, mai bine i-as recomanda omului ceva de la PSA, gen Citroen C8, Peugeot 807. Motoarele diesel de pe Galaxy si S-Max sunt , respectiv erau cel putin pana acum 2ani, de provenienta PSA. In plus au usi laterale culisante. In 3ani am dus un 807 la ca. 160.000km rulati fara mari probleme, deci fiabilitatea (cel putin in cazul meu) e ok.
Da cati copii vrei sa faci nene ? cat borcea ?
p.s pe bune, astea-s jafuri de carat marfa sau muncitorii, uita-te si tu ce dotari are aia din poza, crezi ca e luata pentru ‘familie’ ?
las si eu asta aici –
Pentru familie/siguranta recomand C4 grand picasso, extrem de confortabila.
E cea mai bună din clasă. Plus că e MPV, nu dubă.
Daca nu-i beamveu nu-i masina!
Dacă vrei să faci o treabă serioasă pentru confortul tău, şi ai nevoie şi de spaţiu, caută un Viano, sau un Vito direct.
Sau era într-un timp (acum cică nu se mai fac) R-Klasse. Da, ştiu, mercedes, etc. Nu e vorba de lux, ci ca idee.
R-class … in ciuda aspectului de dric e the real shit.
Ford Galaxy sau S-max cred ca au cel mai bun raport pret-calitate.
Am soferit una din asta si un ford turneo conect…nu stiu la ce bani se vinde unul, dar as alege fordul. Zic doar, nu sunt bufnici
Am inchiriat una din asta in Belgia anul trecut. Motor misto dar consum mare pe autostrada (4 persoane + bagaje), peste 8 la suta medie (130km/h)
Daca tot sunteti 4, de ce n-ai inchiriat o masina normala, combi sau berlina ?
Are aerodinamica unei cutii de pantofi, normal ca consuma mult.
Ma, eu satul de reparat seria 3 din 2003 118cp, mi-am luat Dokker nou. Aoleu ce mi-am mai auzit de la cercul de amici…
Dupa ce se dadeau o tura incepeau sa vada si plusurile.
Acuma na, fiecare cu cazanu’ lui, si da, stiu, am auzit si eu ca alea turbo mici nu tin si basme.
Fapte:
1. Dat jos din BMW si urcat in Dokker, a fost cam aiurea pana m-am obisnuit cu plasticul si ergonomia. Mi-a trecut repede cand nevasta zice hai sa merem la plimbare si am pus carutul copilului fara sa injur ca trebuie pliat, si mai ramane loc de inca unul…
2. Până la 150 kmh, nu prea se tine de Dokker nici o masina mai veche, iar din generatiile mai noi trebuie sa aiba motor mai serios sa ii puna probleme. La 150 kmh, in treapta 5 are 3400 ture, la 130 sunt usor sub 3000. Stiu, pe hartie nu par multi 115 cai, dar fiind masina noua, totul merge brici si inca nu a apucat sa fie reparata in spatele blocului.
In realitate, masinile straine de pe la noi nu au intretinerea facuta cu piese originale si performantele lor sunt departe de ce ar trebui sa fie. Toata lumea vrea sa iese ieftin la service fara a se gandi la consecinte pe termen lung.
Pe Dacie nu am pus niciodata placute neoriginale, ulei sau filtre. ESP-ul mi se pare ca are cel mai mult de suferit, in cazul unui service la Fane in curte. Nu ma credeti? Luati o curba mai serios cu o masina cu cauciucuri ieftine si placute din supermarket.
3. Consumul este decent. Daca se merge omenește (70/130) este in jur de 7,5%.
4. Cea mai tare chestie este ca nu te invidiaza nimeni ca ai masina noua. Nu vrea nimeni sa o vada, sa mearga cu ea, nici macar nu e curios sa vada ce culoare are.
Dupa ce se plimba cu ea, foarte multi isi mai schimba parerea…
Dupa o varsta, conteaza mult acest lucru.
Am condus o gramada de masini si mai noi, si mai vechi, am fost intr-o conjunctura unde asta era necesar sa fac si au fost o gramada de europene, dar si multe japoneze.
Cea mai buna impresie mi-au lasat-o japonezele vechi, fiabile cu adevarat.
Restul nu ca sunt praf, dar pur si simplu se merge pe alt concept acum. Traim alte vremuri si nimeni nu va mai tine masina 20 de ani. In cazul meu, ma tem ca nici macar 10… Acum ciclul de schimb mi se pare ca e maxim la 4 ani daca nu vrei probleme si timp pierdut in service.
A, e bine de stiut. Dupa Dacie am stat 9 luni. Ca am vrut neaparat benzina, turbo si tempomat si senzori spate. In 2014, nu stia nimeni de la Dacia ca exista motorul asta pe Dokker.
sunt două cicluri de update la mașină:
1. cei care isi iau mereu modelul nou. inchiriază mașina de la dealer, când apare modelul nou o dau inapoi și iau modelul nou. asta depinde de producător, dacă lansează modelul nou la 2 sau 4 ani. am un vecin care face așa cu ML. a avut primul model, al doilea, acum când a ieșit ăsta cu nume nou, pac, l-a luat. chiria e mai mică decât leasingul, pentru că la final nu rămâi cu mașina.
2. cei care o cumpără și o țin un an sau doi peste garanția de 3 ani, să nu se strice și să inceapă să bage ei bani in ea.
@vali
Nu cred că vei lua fiindcă vei descoperi că-ți rupe spatele suspensia. Te termină la drumuri lungi. Valabil și la Fiat Doblo.