Se intalnesc reprezentantii fabricilor de bere Becks, Heineken, Carlsberg si Guiness. Fiecare comanda o bere. Cel de la Becks o bere Becks, cel de la Heineken o bere Heineken, cel de la Carlsberg o bere Carlsberg iar cel de la Guiness spre uimirea celorlalti cere o Coca-Cola. Cei trei intreaba nedumeriti:
– Tu nu bei bere?
– Pai daca voi nu beti bere, atunci nici eu…
Cam asta vrea agentia berii Stejar, un razboi al surzilor. Au produs un clip prin care ii provoaca pe aia de la Bergenbier la un concurs de orbi. Care e cea mai barbateasca bere, nene? Aia la pet, cea mai ieftina! Nu?
Nu-mi place nici una dintre ele, dar adevarul e ca daca vrei sa te ametzesti repede un Bergenbier e suc pe langa un Stejar amar si tare (diferentza de vreo 2-3 grade parca) :P. Dar ce rost ? Daca n-ai bani de aruncat pe bere iei Burger sau Noroc ca e ieftina, iar daca ai, nu te complici cu marfa ro, ci o dai pe una din primele 3 din banc.
intreaba pe cineva care stie cu ce se ocupa STS-ul. Nu va dati urmariti pentru o accesare de la acea adresa…
sunteti naivi rau de tot… ma faceti sa rad…
A facut Google PR update … Nu mai cred in IWebtool.
Decat sa ia omul 3 Berggenbier, mai bine ia 2 Stejar ca la fel se imbata
Voi beti bere ca sa va imbatati si dupa aia sa va filmati si sa va puneti pe youtube? :))
Aici e ca si cu femeile, cea mai buna bere e aia pe care ti-o permiti Glumesc, toata lumea stie ca Silva bruna e cea mai buna bere
Un concurs impartial gasiti la
https://www.rasv.com.au/australian-international-beer-awards/
ramane la latitudinea voastra sa cautati berile romanesti participante (si premiate).
Spor la cârcoteală.
Io mă duc să beau un vin de Cicârlău.
Eu am bagat un post despre tampenia „ziua barbatului”. Am fost imediat luat la rost de un bloggerist Berggenberist care si-a aparat compania. Foarte tari astia de la Berggenbier, nu rateaza sa-si faca publicitate nici chiar pe bloguri si imediat replica la un articol mai nasol. :))
pare ripoff dupa o alta reclama la bere: https://www.youtube.com/watch?v=BRI-A3vakVg
slab.
Asa e, practic irlandezii nu considera Guinness bere. O numesc Irish Stout. Daca ceri din start o bere intr-un pub, chiar asa, „o bere”, ti se da ceva clasic, blond, cel mai sigur Amstel sau Carlsberg. Guinness e Guinness, nu e bere.
Stejar e …..
E o încercare timidă şi nereuşită a celor de la Next Advertising, inspirată de cultura antireclamelor Pepsi – Coca-Cola.
bine cu postul asta ca am aflat ca exista aceasta marca de bere…
@radu: esti rau mah, in limba romana acolo se pune virgula.
pe sistem nou. sau, ca sa fiu poetic:
pe sistemul din dubai
pui virgula unde n-ai
Daca virgula aia din titlul clipului de pe YT e „genuine”, inseamna ca reclama e foarte target-ata.
@Radu George: nici n-avea cum sa fie altfel. In USA sunt permise reclamele „comparative” explicite, in Ro, nu. De asta si toate reclamele romanesti de genul sunt de tip „brand vs. produs obisnuit”.
Chestia e ca eu am un automatism din primara: virgula inseamna pauza. Eu inca citesc asa… in gand, nu stiu cum sa explic. Ei, si de fiecare data cand vad virgula, pac, ma opresc, fac o pauza.
In cazul lor, daca voiau sa dea „un efect” de intonatie, trebuiau sa puna punct dupa prima propozitie si un semn de exclamare la finalul celei de-a doua. Da` ma rog, incurcata-i lumea creativilor si putin accesibila e ea profanilor, recte consumatorilor, adica eu, care nici nu prea beau bere.
P.S.: stiu ca ziceai la misto, da`-s cam nevorbit in ultima vreme si de aia.
P.S.2: am baut o combinatie tare misto acum cateva saptamani: baileys, banane, lapte si gheata. si chiar nu e asa gretoasa, nu stiu ce tot ziceti voi acolo!
P.S.3: la fel de offtopic, dar ramanand in zona combinatiilor interesante, va recomand rondelele de ceapa pane cu sos tartar de la Vama Veche (prin spate la Romana, in apropiere de Teatrul Bulandra). de-li-cioa-se!
Reclama, sau mai bine spus antireclama: fabuloasa. Pacat ca duce lipsa de originalitate ca de altfel orice poti gasi in Romania.
Cum ma sa pui Stejaru langa Bergenbier ? Mie unuia mi se pare Stejaru o bere ca lumea pusa langa altele de pe piata romaneasca. …dar cate capete atatea gusturi…
Reclama este idioata, dar nu are legatura cu bancul….
Dacă am exclude calitatea berii şi ne-am raporta doar la campania publicitară, chiar n-am băgat de seamă care firmă producătoare de bere a cerut ziua bărbatului, dar ştiu sigur cine trage foloasele, berea Stejar Din punctul meu de vedere e o campanie reuşită- i-am reţinut numele, din prima chiar :))
Stejar FTW, cea mai buna bere romaneaca la ora actuala.
Nu conteaza pretu Mr. Part de strut ce esti. :)) Stejar e bere buna, si are alcoolemie mare daca matale esti fetita si bei numai bere pentru copii si fetite nu am ce sa iti fac. :)) Dar iti dau un sfat. Du-te cumparati un penis. :)) Fii barbat! ALCOOLUL NU DAUNEAZA GRAV SANATATII contrar la ceea ce zic televiziunile mincinoase.
Bravo zoso.. inca un post despre Stejar. Mah, tu ai baut? Ai tinut cont ca este o bere strong atunci cand ai comparat-o cu Bergenbier?
Stejar A FOST o bere strong. Acu’ e la fel de pişu ca restu’ de pe piaţă. Păcat. O luau în freză cu Tuborg Strong şi-au stricat-o pe asta.
@kata: Daca tot vorbim de clonare, poate ar fi bine sa se stie ca insasi Ziua Barbatului e o idee clona – a fost implementata cu succes de ani buni in Africa de Sud de catre Carling Black Label.
Cel putin acelasi lucru se poate spune despre asemanarea dintre desfasurarea de forte din spotul Bergenbier de Ziua Barbatului cu cea din spotul “Big” a lui Carlton Draught. Daca ma chinui mai mult mai gasesc ceva coincidente in campaniile Bergenbier.
am gasit aici si spotul din care s-au inspirat cei care au facut reclama pentru stejar… total penibili: se leaga de evenimentul inventat de bergenbier pentru imagine
https://www.youtube.com/watch?v=BRI-A3vakVg
dragii mei, barbatia ca si termen general de a descrie un cumul de caracteristici, manifestari si, de ce nu, descrieri cu conotatii sexuale, nu mai este ce a fost odata… sau acum 10-15 ani…
a fost odata ca niciodata, acel individ sau acea persoana de sex masculin care nu trebuia sa se „laude” ca e barbat sau nici macar sa o spuna cu tente hazlii… barbatia era demonstrata prin comportament, orgoliu, mod gandire, si astfel cineva intelegea dintr-o privire daca era vorba de un barbat sau de existenta barbatiei in acea persoana de sex masculin… mai mult decat atat, barbatii din acele timpuri indelungate nu se simteau ofensati si atacati in vreun fel de diverse comentarii la adresa lor..pentru ca aveau 2 caracteristici de baza : incredere in propria persoana si auto-evaluare si recunoastere a punctelor slabe si tari.
din pacate, acel barbat este o specie pe care de disparitie…ceilalti sunt intr-o stare de metamorfoza continua si multi dintre ei au ajuns de fapt ( prin toate caracteristicile si criteriile enuntate anterior, sau mai bine spus lipsa acestora ) sa devina FEMEI!!!
acestia sunt „barbatii din ziua de azi” care isi demonstreaza barbatia dand cu pumnul in masa, cei care sunt continuu nemultumiti, ofensati, se simt atacati prin vorbe si simt aceasta nevoie continua de a se auzi pe ei insasi spunandu-si „da, sunt un barbat !”, sau am facut asta pentru ca sunt barbat… si alte fraze de genul acesta… si de ce? doar pentru a isi recastiga cumva increderea in ei? pentru a atrage femeile? pentru a isi crea o imagine dura si la prima problema sau bataie sunt primii care fug… pentru a li se accepta prezenta in anumite cercuri??? domnilor „barbati”, daca erati macar jumatate din ceea ce afirmati continuu ca sunteti, era ok!!!
sunteti devansati de femei la toate capitolele pe zi ce trece, si la orgoliu, si la curaj, si la initiativa, pana si la sofat !!! mai nou, o femeie nici nu se mai arata interesata daca aude aceste vorbe din gura voastra…decat daca o platiti foarte bine sau ii oferiti cadouri de lux si super lux… deci nici macar aici nu mai aveti avantaje…
treziti-va la realitate si demonstrati-va barbatia prin fapte nu prin vorbe!!!
sunt multe de spus pe aceasta tema, nu vreau sa ocup tot spatiul… dar cred ca ati prins ideea
revenind la rezboiul intre cele 2 specii de barbati…
domnilor barbati de la stejar, daca erati atat de barbati cum va place sa credeti ca sunteti, nu ati fi apelat la „lovituri sub centura” ca femeile in caz de ultima solutie de aparare… ati fi abordat problema ca barbati advarati si ati fi venit si voi cu o alta abordare sau o alta modalitate de atragere a targetului de consumatori Bergenbier…. ati fi recurs la o lupta dreapta ca intre barbati si cel mai bun sa castige!!!
credeti ca ati castigat simpatia cuiva sau noi clienti prin aceasta abordare .. poate, dar cu siguranta nu din targetul bergenbier…le-ati provocat antipatii majore
e adevarat ca v-ati creat un awareness intr-o luna ca altii intr-un an, dar din pacate nu unul pozitiv….
mai pe scurt…. nu e o abordare „barbateasca” micul vostru joc de guerilla ( pentru ca razboi nu se poate numi )
JOS PALARIA PENTRU PUTINII BARBATI ADEVARATI CARE MAI EXISTA IN ROMANIA!!!
pentru restul…opriti metamorfoza, acceptati realitatea si demonstrati-va barbatia prin fapte!
si ca sa incheiem cu un minunat slogan dintr-o campanie binecunoscuta barbatilor, si mai ales domnilor – RESPECT! celor ce il merita