blogoAutor:
valivineri, 18 aprilie 2008, 07:54 1958 7
O creştere cu 42% faţă de aceeaşi perioadă din 2007. Google a dat publicităţii ieri cifrele de pe primul trimestru. La inchiderea Bursei, acţiunile au crescut cu 17% după acest anunţ. Alte detalii pe TechCrunch.
usuck are dreptate. Cheltuielile cu ad-uri prin Google au crescut, iar mr. G a prins un obicei infect. Mi s-a intamplat de multe ori ca in campanii, pe key-uri fara pic de concurenta unde am intrat doar eu, in cateva zile sa-i ridice costul cu pana la 500% numai pentru ca si-au spus ca au dat de-un „prost care e interesat”. Evident am taiat key-ul. Google trage din ce in ce mai mult pe spatele advertiserilor.
Daca vorbim de recesiune, cazul Google e putin aparte, fiind destul de puternic si stabil pentru a fi afectat cu adevarat. Google nu prea are cum sa pice, e un fel de Umbrella Corp. Totusi, dferenta intre ritmul de crestere la nivel international si cel din US este cam de 2 la 1, cel putin asa vad din slide-ul respectiv.
Trebuie luat in cosiderare ca acum un an era 1Euro = 1,25 Dolari, acum avem 1Euro = 1,6 Dolari. Treaba asta reprezinta vreo 29%.
Eu din cei 42% as scadea cei 29% sa aflu crestrea reala.
Zoso, actiunea Google a fost anul trecut la 747 USD… acum, cu toata cresterea asta de 17%, e la 525 USD… deci e cam devreme sa ne intrebam daca este sau nu recesiune.
Mai mult, nu poti spune ca nu e recesiune doar pentru ca o actiune a crescut cu 17% intr-o singura zi. In momentul de fata, toate anunturile pozitive fac ca titlurile sa creasca foarte mult. Asta dupa o scadere foarte mare. Daca te uiti la actiunile bancilor, au scazut cu peste 50%…
00
NOU
#7
Programare Sociala
Mie mi se pare un profit umflat. Raportat la venituri.
azi maine o sa vedem un afis mare cu Google pe Casa Alba si o sustinere a motorului de cautare in razboiul din iraq
au bagat mana in buzunar la advertiseri mai mult…
La mine pana acuma au crescut ch la google cu 30-40% si la fel s-a intamplat la fff multi prieteni de-ai mei…
usuck are dreptate. Cheltuielile cu ad-uri prin Google au crescut, iar mr. G a prins un obicei infect. Mi s-a intamplat de multe ori ca in campanii, pe key-uri fara pic de concurenta unde am intrat doar eu, in cateva zile sa-i ridice costul cu pana la 500% numai pentru ca si-au spus ca au dat de-un „prost care e interesat”. Evident am taiat key-ul. Google trage din ce in ce mai mult pe spatele advertiserilor.
Daca vorbim de recesiune, cazul Google e putin aparte, fiind destul de puternic si stabil pentru a fi afectat cu adevarat. Google nu prea are cum sa pice, e un fel de Umbrella Corp. Totusi, dferenta intre ritmul de crestere la nivel international si cel din US este cam de 2 la 1, cel putin asa vad din slide-ul respectiv.
Trebuie luat in cosiderare ca acum un an era 1Euro = 1,25 Dolari, acum avem 1Euro = 1,6 Dolari. Treaba asta reprezinta vreo 29%.
Eu din cei 42% as scadea cei 29% sa aflu crestrea reala.
si platesc jalnic la publisher
Zoso, actiunea Google a fost anul trecut la 747 USD… acum, cu toata cresterea asta de 17%, e la 525 USD… deci e cam devreme sa ne intrebam daca este sau nu recesiune.
Mai mult, nu poti spune ca nu e recesiune doar pentru ca o actiune a crescut cu 17% intr-o singura zi. In momentul de fata, toate anunturile pozitive fac ca titlurile sa creasca foarte mult. Asta dupa o scadere foarte mare. Daca te uiti la actiunile bancilor, au scazut cu peste 50%…
Mie mi se pare un profit umflat. Raportat la venituri.